استاندار کیونجی کره جنوبی:

ساخت خودرو برقی با ایران را بررسی می کنیم

عصر خودرو- استاندار کیونجی کره جنوبی گفت: با ظرفیت‌های خوبی که در بخش های مختلف قزوین وجود دارد آماده تبادل دانشجو و استاد و مطالعه سرمایه گذاری مشترک برای تولید خودروی برقی هستیم.

دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰:۰۰

ساخت خودرو برقی با ایران را بررسی می کنیم

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، فریدون همتی استاندار قزوین روز دوشنبه در دیدار با نام کینگ پیل استاندار گیونجی کره جنوبی که در استانداری برگزار شد برای همکاری مشترک در زمینه صنعت، گردشگری، علمی اعلام آمادگی کردند.

نام کینگ پیل در این نشست گفت: در جلسات بسیار خوبی که با اتاق بازرگانی ایران درروز گذشته داشتیم مقدمات توسعه روابط بین ایران و کره فراهم شده است و امروز می توانیم کارهای مشترکی با شما انجام دهیم.

استاندار کیونجی تصریح کرد: استان قزوین با داشتن آب و هوای خوب و مطلوب، صنعت و کشاورزی قوی و دانشگاههای شاخص ظرفیت بسیار خوبی دارد و امیدواریم در نشست های تخصصی بتوانیم به نقاط مشترک برسیم.

کینگ پیل یادآورشد: بدنبال سرمایه گذاری های مشترک با ایران و استان قزوین هستیم و در زمینه خودروهای برقی، روبات، تبادل استاد و دانشجو آماده همکاری هستیم.

وی بیان کرد: با سفر هیئت های تجاری و بازرگانی کره جنوبی به ایران بستر خوبی برای شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های ایران در استانهای مختلف از جمله قزوین فراهم شده و امیدواریم در سفرهای بازرگانی بتوانیم به طرح های مشترک برسیم.

استاندار کیونجی تصریح کرد: کینگ پیل در این نشست از استاندار قزوین دعوت کرد با سفر به استان کیونجی کره جنوبی با ظرفیت های صنعتی این منطقه نیز آشنا شود.

در ادامه تفاهم نامه همکاری بین استاندار قزوین و کیونجی کره جنوبی امضاء شد.

برچسب ها

خودروبرقی
مطالب مرتبط بیشتر
شاسی‌بلند برقی هامر سال ۲۰۲۳ به بازار می‌آید فروش خودروهای برقی در اروپا از چین جلو زد تلاش خودروسازی چین در تولید ماسک ایران به جمع پیشگامان شارژ بی‌سیم خودروهای برقی پیوست هدیه کریسمس تسلا به صاحبان خودروهای برقی پیش بینی افزایش فروش خودروهای الکتریکی در چین طی سال آینده میلادی میل فزاینده اروپا به خودروهای پاک فولکس واگن در چین خودرو برقی تولید می‌کند توئیت جدید ایلان ماسک در مورد پورشه جنجال آفرید! برقی‌سازی خودروهای هوندا در اروپا بازار خودروهای الکتریکی پررونق می شود پهنه‌بندی ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی در تهران مشکل خودروهای برقی با تصفیه آب اقیانوس حل می شود! فولکس به‌دنبال توسعه مدل‌های برقی چشم‌انداز سودآوری برقی‌ها در جنرال موتورز اتوبوس های مدرسه هم برقی شدند رقابت تسلا و نیسان در فروش خودروهای برقی نبوغ فناوری در خودرویی تمام برقی تخصیص بودجه ویژه ب ام و برای خودروهای برقی توضیح سازمان ملی استاندارد درباره حمایت از تولید داخلی چهارچرخ برقی خودروهای برقی میان‌بر فرار از آلودگی آمادگی وزارت نیرو برای تأمین انرژی خودروهای برقی برقی‌ساز چینی و بلند پروازی هایش خودروهای الکتریکی تا سال ۲۰۳۵ به شدت از تقاضای نفت می کاهند شارژ خودروهای الکتریکی ب ام و هوشمند می‌شود مرسدس بنز مفهومی - برقی از راه می‌رسد دولت آلمان به خریداران خودروهای برقی یارانه می‌دهد تکیه بر توانی که نفس هوا را تازه می‌کند خاص‌ترین خودرو برقی را ببینید کاهش ۲ میلیون بشکه ای تقاضا برای نفت با توسعه خودروهای برقی لبخندخودروهای برقی در بزرگترین بازار جهان خودرویی که توسط «طراح کفش» ساخته شده را ببینید شارژ کردن موبایل با برق خودرو چقدر هزینه دارد؟ تب خودروهای برقی بالا گرفت لزوم حمایت از تولید خودروهای برقی در کنترل آلایندگی‌ها «نهایت باتری»، نسخه‌ای نهایی برای اتومبیل‌های برقی معرفی استون مارتین رپید ای کانسپت تمایل ایران به سرمایه‌گذاری مشترک با ژاپن در تولید خودرو برقی و هیبریدی شارژ بی‌سیم خودروهای برقی حین پارک‌کردن یا رانندگی طرح فهام بسترساز ورود خودروهای برقی به حمل و نقل است ارتقای رکورد سرعت جهانی خودرو برقی در نمکزار سریعترین سیستم شارژدهی اتوبوس‌های برقی جهان در چین حمایت از تولید خودروهای هیبریدی با تسهیل واردات
برگشت به بالا