طرح زمستانی پلیس راه در استان کرمانشاه برگزار می‌شود

عصر خودرو- طرح زمستانی پلیس راه و نهادهای امداد و نجات از امروز در استان کرمانشاه آغاز و تا ۲۳ اسفند ماه ادامه می‌یابد.

دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱:۰۰

طرح زمستانی پلیس راه در استان کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، طرح زمستانی پلیس راه استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز دوشنبه با حضور نمادین نیروی انسانی دست اندرکار در بزرگراه امام خمینی(ره) کرمانشاه آغاز و تا 23 اسفند ماه امسال ادامه می‌یایبد.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه پیرامون اجرای طرح زمستانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح زمستانی پلیس راه از امروز در استان کرمانشاه آغاز و تا سه ماه آینده ادامه دارد.

سرهنگ محمد مرادی از مشارکت 80 تیم در اجرای طرح زمستانی در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: 43 تیم پلیس نیز در این طرح تا سه ماه آینده مشارکت جدی خواهند داشت.

وی در تشریح روند پوشش طرح زمستانی پلیس راه گفت: تیم‌های پلیس به صورت شبانه روزی در گردنه‌های برف‌گیر استان کرمانشاه از جمله قلاجه، بید سرخ و... مستقر خواهند شد.

سرهنگ مرادی برقراری نظم ترافیکی در تردد خودروها را از جمله اهداف طرح زمستانی پلیس راه در استان کرمانشاه دانست و گفت: به طور کلی ایمن‌سازی تردد در جاده‌های برون شهری، تسریع و شتاب‌دهی به عملیات امداد و نجات برای مصدومان احتمالی حوادث جاده‌ای و در راه ماندگان از دیگر اهداف مهم پلیس راه در اجرای طرح زمستانی است.

وی به ممنوعیت تردد خودروهای فاقد تجهیزات زمستانی در جاده‌های استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: با توجه به ابلاغ دستور به تمام پاسگاه‌های پلیس راه مستقر در مسیرهای برون شهری استان، از امروز تردد خودروهای فاقد تجهیزات زمستانی در جاده‌های برون شهری استان ممنوع است.

سرهنگ مرادی به همراه داشتن تجهیزات زمستانی از جمله برف پاک کن و رنجیرچرخ در جاده‌های برون شهری از سوی رانندگان را الزامی دانست و گفت: شهروندان تا حد امکان از اقدام به مسافرت غیرضروری در روزهای برفی خودداری کنند.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه خواستار رعایت قوانین رانندگی از سوی رانندگان شد و گفت: پرهیز از سبقت و سرعت غیر مجاز توصیه اکید ما به رانندگان است.

این مسئول در پایان خواستار مشارکت و همکاری شهروندان با پلیس و عوامل امدادی در راستای اجرای موثر و سازنده طرح زمستانی شد.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

طرح زمستانی
برگشت به بالا