آغاز طرح بازدید و سرویس زمستانه فرداموتورز

عصر خودرو- طرح بازدید و سرویس زمستانه فرداموتورز از روز ۲۳ الی ۳۰ دی ماه برگزار می شود و مشتریان می توانند از این تخفیف های ویژه بهره مند شوند.

يکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴:۰۰

آغاز طرح بازدید و سرویس زمستانه فرداموتورز

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شرکت فرداموتورز جزئیات طرح بازدید و سرویس زمستانه محصولات FMC را منتشر کرده است. بر اساس این طرح مشتریان می توانند از خدماتی نظر بازدید فنی خودرو، تست با دستگاه عیب یاب و تعویض فیلتر روغن به صورت رایگان بهره مند شوند. همچنین اجرت سرویس های دوره ای در این طرح با 50 درصد تخفیف انجام می شود.

بر این اساس این طرح فرصت خوبی برای مشتریان فرداموتورز به حساب می آید تا سرویس ها و بازدید های دوره ای خودروی خود را با حداقل هزینه ممکن انجام دهند. ارائه این دست از خدمات آن هم در فصل زمستان یکی از اقدامات خوب فرداموتورز در بحث خدمات پس از فروش به حساب می آید چراکه در این فصل به واسطه شرایط آب و هوایی و وضعیت جاده ای، اهمیت بررسی وضعیت فنی و همچنین انجام سرویس های دوره ای دو چندان است.

 

در حال حاضر شرکت فرداموتورز دارای بیش از 30 نمایندگی خدمات پس از فروش در سراسر کشور است و مشتریان در شهر های مختلف کشور می توانند در یکی از این مراکز خدمات پس از فروش از سرویس های زمستانه این شرکت بهره مند شوند. فرداموتور در سال های اخیر محصولاتی نظیر شاسی بلند T5، شاسی بلند  SX5، سوبا M4 و سدان 511 را روانه بازار کرده است و خدمات پس از فروش را به صورت گسترده برای تمامی این محصولات در طرح زمستانه ارائه می دهد.

همچنین این شرکت به تازگی کراس اوورجیلی آزکارا را به عنوان اولین وارداتی خود معرفی کرده که به زودی به مشتریان این خودرو تحویل داده خواهد شد. این خودرو به تازگی در شوروم جدید مرکزی فرداموتورز در معرض دید عموم گذاشته شده و مشتریان می توانن وارداتی جدید این شرکت را در این شوروم از نزدیک ببینند.

برچسب ها

طرح زمستانیسرویس خودروفرداموتورز
مطالب مرتبط بیشتر
حرکت پرشتاب خودروسازی بروجرد با حمایت دولت سیزدهم فروش اقساطی سه محصول فرداموتورز با شرایط جدید+جدول وزیر صمت از سوبا ام۴ هیبریدی فردا موتورز رونمایی کرد شرایط ارائه سرویس اولیه در دوران گارانتی خودرو تغییر کرد حضور پرقدرت گروه صنعتی فردا در نمایشگاه خودرو تبریز کمپین خدمات زمستانه مدیران خودرو با تخفیف و هدایای ویژه آغاز فروش اقساطی دو کراس اوور «فرداموتورز» ویژه دی‌ماه + جدول آمادگی ناوگان امدادخودروایران برای طرح زمستانی آماده‌باش ۱۳ هزار امدادگر برای طرح زمستانی جاده‌ها این خودرو با طراحی الگوگرفته از قایق های لوکس به ایران می آید گزارش تصویری چهارگانه فرداموتورز رونمایی از FMC M۴ برای اصفهانی ها پاییز پرتخفیف گروه بهمن آیا کراس اوور توربو فرداموتورز ارزش خرید دارد؟ + ویدیو طرح ویژه فروش محصولات فرداموتورز خودرو هفت نفره لوکس فرداموتورز چه زمانی و با چه قیمتی به بازار می آید؟ فرداموتورز با محصولات متنوع در بزرگترین رویداد خودرویی شرق کشور حضور فردا موتورز در دومین رویداد خودرویی سال نخستین سری خودروهای FMC SX۵ با مدل ۱۴۰۱ تحویل مشتریان شد تست درایو و خرید با شرایط ویژه محصولات در کارشوهای نوروزی فرداموتورز از FMC T۵ رونمایی کرد+گزارش تصویری شرایط فروش اقساطی FMC SX۵ تمدید شد سرویس کلینیک زمستانه خودروهای هیوندای تمدید شد هنگام خرید تایر و خدمات نصب به قیمت نهایی توجه کنید فروش ویژه FMC SX۵ با تخفیف ۴۷ میلیون تومانی تحویل محصولات فرداموتورز در عاملیت‌های مجاز طرح ویژه فروش پاییز فردا موتورز با اقساط ۲۴ ماهه نمایش FMC T۵ در کارخانه فرداموتورز چگونه بفهمیم خودرو به سرویس دوره‌ای نیاز دارد؟ محصولات فردا موتورز را با اقساط بدون کارمزد بخرید نگاهی به FMC T۵؛ محصول آینده فردا موتورز آغاز طرح زمستانی سازمان راهداری از امروز سرویس VIP خرید محصولات ب‌ام‌و و مینی نحوه صحیح گرم کردن موتور خودرو در زمستان آغاز طرح زمستانی راهداری از ۲۰ آذر ۹۸ آماده باش راهداری برای مواجهه با زمستان انجام به موقع سرویس‌های ادواری، عمر خودرو را افزایش می‌دهد حضور ۱۵۰۰ اکیپ امدادخودرو در طرح زمستانی رزمایش مشترک طرح زمستانی ۹۷ ۱۲ هزار راهدار در طرح زمستانه امسال حضور دارند گزارش تصویری از آغاز رزمایش سراسری زمستانه امداد خودرو سایپا آماده سازی ۱۶۰ دستگاه ناوگان راهداری گلستان برای زمستان ۹۷ جزئیات مانور طرح زمستان ۹۷ در پایتخت آغاز طرح ترافیکی زمستانی ۹۷ از ۲۲ آذرماه رانندگان نسبت به تجهیز ایمنی خودرو‌ها اقدام کنند همه دستگاهها باید برای اجرای طرح ترافیکی زمستانی آماده باشند رانندگان نسبت به تجهیز ایمنی خودرو‌ها اقدام کنند تدوین برنامه جامع راهداری برای اجرای طرح زمستانی طرح پیشواز فصل سرد برای خودروهای میتسوبیشی آغاز طرح زمستانی راهداری آغاز طرح نوروزی از ۲۵ اسفند سرویس زمستانه خودروهای رنو بازدید رایگان زمستانه ایرتویا طرح زمستانی پلیس در جاده‌ها آغاز شد طرح زمستانی پلیس راه در استان کرمانشاه برگزار می‌شود
برگشت به بالا