تبدیل کلاه ایمنی به نمونه‌ای هوشمند با «موهاک»

عصر خودرو:موهاک کلاه ایمنی کاربر را به یک دوربین اکشن، ردیاب فعالیت، دستگاه ارتباطی، واحد ناوبری، پخش کننده موسیقی، جعبه سیاه و سیستم هشدار شرایط اضطراری تبدیل می کند.

سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲:۰۰

تبدیل کلاه ایمنی به نمونه‌ای هوشمند با «موهاک»تبدیل کلاه ایمنی به نمونه‌ای هوشمند با «موهاک»تبدیل کلاه ایمنی به نمونه‌ای هوشمند با «موهاک»تبدیل کلاه ایمنی به نمونه‌ای هوشمند با «موهاک»تبدیل کلاه ایمنی به نمونه‌ای هوشمند با «موهاک»

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران، نخستین سیستم کلاه ایمنی هوشمند ماژولار جهان توسط شرکت فیوزار و به نام «موهاک» معرفی شده است که هر کلاه ایمنی را به یک نمونه هوشمند تبدیل می کند. در حقیقت، موهاک کلاه ایمنی کاربر را به یک دوربین اکشن، ردیاب فعالیت، دستگاه ارتباطی، واحد ناوبری، پخش کننده موسیقی، جعبه سیاه و سیستم هشدار شرایط اضطراری تبدیل می کند. موهاک دارای یک دسته و کنترل از راه دور است که روی مچ دست بسته می شود و از این رو نیازی نیست دکمه ها روی کلاه ایمنی که برای کاربر قابل مشاهده نیست، قرار بگیرند. همچنین، موهاک از یک سیستم ال‌ای‌دی چند رنگ برای ارائه بازخورد درباره این که دستگاه در حال انجام چه کاری است، بهره می برد. عکس ها و ویدئوها به سرعت با گوشی هوشمند کاربر همگام سازی می شوند تا مشاهده و به اشتراک گذاری آسان امکان‌پذیر باشد. عملکرد «هات شات» به کاربر اجازه می دهد حتی هنگامی که چیزی ضبط نمی شود، 15 ثانیه آخر آنچه روی داده فیلمبرداری شود. عملکرد «بلک باکس» نیز دو دقیقه آخر صدا، ویدئو، سرعت، مسیر سفر و دیگر اطلاعات مسافت سنجی را هنگامی که تصادفی رخ می دهد، ثبت می کند و از این رو در صورت نیاز اطلاعاتی با جزئیات کامل در اختیار کاربر قرار خواهد داشت.

برچسب ها

کلاه ایمنی
مطالب مرتبط بیشتر
خط و نشان پلیس شرق تهران برای موتورسیکلت های فاقد کلاه ایمنی طرح برخورد با موتورسواران فاقد کلاه ایمنی از امروز عرضه کلاه ایمنی با دید ۳۶۰ درجه همه مسئولانی که موتور سوار می‌شوند اما بدون کلاه! +عکس نخستین نمایشگر کلاه ایمنی دوچرخه سواران ساخته شد کلاه ایمنی مجهز به هوش مصنوعی ساخته شد کلاه ایمنی با قابلیت خوانش مغز ساخته شد کلاه ایمنی که پشت سر موتورسوار را نشان می‌دهد+تصاویر موتورسوار ۱۵ ساله در زنجان بر اثر واژگونی موتورسیکلت جان باخت ب ام و از نوعی میوه‌ تجهیزات ایمنی موتورسواری می‌سازد کلاه کاسکت واقعیت مجازی برای موتورسیکلت سواران طراحی یک کلاه ایمنی خارق العاده برای حفظ جان موتورسواران ایده جالب برای کاهش تصادف موتورسواران +عکس لوتوس برای گربه ها کلاه ایمنی ساخت طراحی کلاه ایمنی استاندارد به دستور وزیر کشور استفاده ۶۰ درصد از موتورسواران از کلاه‌ایمنی تولید محکم ترین کلاه ایمنی جهان+تصاویر کلاه ایمنی که کار آینه عقب را انجام می‌دهد+تصاویر ساخت کلاه ایمنی ایربگ دار+تصاویر تغییرات کلاههای ایمنی رانندگی از گذشته تا به امروز کلاه ایمنی اسپیکر «وایرلس»می شود کلاه ایمنی که در حد یک دستیار است تنها ۱۰ درصد راکبان موتور سیکلت از کلاه ایمنی استفاده می کنند توزیع ۲۰۰کلاه ایمنی در بین موتورسواران ۱۰ روستای صومعه سرا کلاه ایمنی پیشرفته بر سر موتورسیکلت سواران اروپایی معلمان یزدی کلاه ایمنی هدیه گرفتند کلاه‌هایی که نباید روی سر گذاشت توزیع کلاه ایمنی رایگان بین موتورسواران اجباری کردن کلاه ایمنی برای دوچرخه‌سواران ضروریست؟ کلاهی که ضربه وارده به سر را شناسایی می‌کند کلاه ایمنی برای کودکان ضروری است طراحی کلاه‌های ایمنی جدید ویژه دوچرخه‌سواران پیشرفته ترین کلاه ایمنی هوشمند در جهان کلاه ایمنی هوشند برای موتورسواران ضرورت استفاده موتورسواران از کلاه ایمنی ضرورت استفاده از کلاه ایمنی توسط راکبین موتورسوار در ایلام
برگشت به بالا