تازه‌های دنیای فناوری

کلاه کاسکت واقعیت مجازی برای موتورسیکلت سواران

عصر خودرو- تولید کلاه کاسکت موتور سواری که قادر به نمایش اطلاعات محیطی برروی نمایشگر باشد، کار چندان ساده ای نیست، اما شرکت Nuviz HUD در تلاش برای تحقق این هدف است.

سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲:۰۰

کلاه کاسکت واقعیت مجازی برای موتورسیکلت سواران

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، کلاه کاسکت 700 دلاری این شرکت که فعلا نمونه اولیه آن تولید شده قادر به نمایش تصاویر بصری مجازی در برابر چشمان موتورسوار است، به گونه ای که وی تصور می کند این تصاویر در برابر چشم وی در هوا معلق هستند.

نمایش لحظه به لحظه مسیر از طریق نقشه دیجیتال، ضبط تصاویر ویدئویی با دقت حداکثر 1080 پیکسل، عکاسی با دقت 8 مگاپیکسل از جمله مزایای این کلاه کاسکت واقعیت مجازی است.

تصاویر تهیه شده از این طریق قابل ذخیره سازی بر روی یک کارت حافظه میکرو اس دی هستند و علاوه بر این می توان از کلاه کاسکت یاد شده برای اتصال به سرویس های پخش موسیقی انلاین مانند اسپاتیفای استفاده کرد.

سخت افزار این کلاه کاسکت متشکل از یک پردازنده چهار هسته ای کوالکوم و تراشه جی پی اس برای ردگیری مسیر، حسگرهای شتاب سنج، ژیروسکوپ و ارتفاع سنج است. کلاه کاسکت یاد شده با بلوتوث و شبکه های WLAN هم سازگاری دارد و دارای باتری 3250 میلی آمپری است که انرژی لازم برای هشت ساعت استفاده از این کلاه کاسکت را فراهم می آورد.

برنامه موبایلی همراه این کلاه کاسکت با iOS  و  Androidسازگاری داشته و برای دسترسی به برخی امکانات و تنظیمات قابل استفاده است.

برچسب ها

کلاه ایمنیکلاه کاسکت
مطالب مرتبط بیشتر
کلاه ایمنی با چشم انداز ۳۶۰ ساخته شد خط و نشان پلیس شرق تهران برای موتورسیکلت های فاقد کلاه ایمنی طرح برخورد با موتورسواران فاقد کلاه ایمنی از امروز عرضه کلاه ایمنی با دید ۳۶۰ درجه همه مسئولانی که موتور سوار می‌شوند اما بدون کلاه! +عکس نخستین نمایشگر کلاه ایمنی دوچرخه سواران ساخته شد کلاه ایمنی مجهز به هوش مصنوعی ساخته شد کلاه ایمنی با قابلیت خوانش مغز ساخته شد این ویزور دوچرخه سواری ۹۸ درصد اشعه های مضر را دفع می کند کلاه ایمنی که پشت سر موتورسوار را نشان می‌دهد+تصاویر موتورسوار ۱۵ ساله در زنجان بر اثر واژگونی موتورسیکلت جان باخت ب ام و از نوعی میوه‌ تجهیزات ایمنی موتورسواری می‌سازد طراحی یک کلاه ایمنی خارق العاده برای حفظ جان موتورسواران ایده جالب برای کاهش تصادف موتورسواران +عکس لوتوس برای گربه ها کلاه ایمنی ساخت طراحی کلاه ایمنی استاندارد به دستور وزیر کشور استفاده ۶۰ درصد از موتورسواران از کلاه‌ایمنی تولید محکم ترین کلاه ایمنی جهان+تصاویر کلاه ایمنی که کار آینه عقب را انجام می‌دهد+تصاویر ساخت کلاه ایمنی ایربگ دار+تصاویر تغییرات کلاههای ایمنی رانندگی از گذشته تا به امروز کلاه ایمنی اسپیکر «وایرلس»می شود کلاه ایمنی که در حد یک دستیار است تنها ۱۰ درصد راکبان موتور سیکلت از کلاه ایمنی استفاده می کنند توزیع ۲۰۰کلاه ایمنی در بین موتورسواران ۱۰ روستای صومعه سرا کلاه ایمنی پیشرفته بر سر موتورسیکلت سواران اروپایی معلمان یزدی کلاه ایمنی هدیه گرفتند تبدیل کلاه ایمنی به نمونه‌ای هوشمند با «موهاک» کلاه‌هایی که نباید روی سر گذاشت توزیع کلاه ایمنی رایگان بین موتورسواران اجباری کردن کلاه ایمنی برای دوچرخه‌سواران ضروریست؟ کلاهی که ضربه وارده به سر را شناسایی می‌کند کلاه ایمنی برای کودکان ضروری است طراحی کلاه‌های ایمنی جدید ویژه دوچرخه‌سواران پیشرفته ترین کلاه ایمنی هوشمند در جهان کلاه ایمنی هوشند برای موتورسواران ضرورت استفاده موتورسواران از کلاه ایمنی ضرورت استفاده از کلاه ایمنی توسط راکبین موتورسوار در ایلام
برگشت به بالا