آلودگی هوا«۹۹۱»

افزایش آلودگی هوا از روز سه‌شنبه در قم

عصر خودرو : کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قم عنوان کرد: هوای این هفته قم رگبار با پراکنده و گرد و غبار در برخی روزها پیش بینی می شود.

دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶:۰۰

افزایش آلودگی هوا از روز سه‌شنبه در قم

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، محمدجواد ترابیان، در مورد وضعیت این هفته هوای قم،  گفت: از ابتدای هفته هوای قم نیمه ابری به همراه وزش شدید باد، رگبار و رعد و برق در ارتفاعات گزارش شد.

این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: وزش باد در روز دوشنبه از 40 تا 60 کیلومتر در جهت شرقی بود که با توجه به گرمای هوا در حداکثر ترین میزان به 41 درجه سانتی گراد رسید.

وی خاطرنشان کرد: هوای امروز قم روز سه شنبه 18 خرداد ماه نیز طبق پیش بینی های انجام شده کمی ابری است که با توجه به شدت وزش باد از سمت شرقی سرعت آن از 50 تا 75 گزارش شده است.

ترابیان تصریح کرد: امروز در کمترین درجه هوا و حداکثر ترین درجه نیز 20 و 38 درجه سانتی گزاد پیش بینی می شود ضمن اینکه با شدت یافتن گرد و غبار باید بیماران و سالمندان مراقب باشند.

وی خاطرنشان کرد: هوای قم در روز سه شنبه نسبت به ابتدای هفته نیز چند درجه کاهش دما دارد اما طبق پیش بینی های این هفته تا روز جمعه هوای قم نیمه ابری همراه با وزش باد و رگبار پراکنده گزارش شده است.

برچسب ها

الودگی هوا
مطالب مرتبط بیشتر
تردد خودروهای شخصی پلاک زوج پنجشنبه در مشهد ممنوع شد آلودگی هوا سه منبع اصلی دارد هوای تهران از شرایط ناسالم خارج شد هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس است دهلی‌نو آلوده‌ترین شهر هندوستان هزینه ۵ میلیون دلاری ژاپن برای منشایابی ذرات معلق در تهران شارژ آلودگی هوا با خودروهای آلاینده هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس است کیفیت هوای تهران سالم است امروز هوای تهران سالم است خودروهای مزاحم هوای پایتخت هوای تهران «سالم» است هوای تهران همچنان ناسالم است ردپای آلودگی هوا به صحن مجلس رسید هوای تهران «سالم» است هشتاد و پنجمین روز هوای سالم تهران در سال ۹۵ با شاخص ۸۵ هوای تهران سالم است هوای تهران در شرایط سالم قرار دارد تهران ۳ روز سالم و ۳ روز پاک را پشت سرگذاشت باران و برف اکثر مناطق کشور را فرا می‌گیرد بحران دنباله دار آلودگی هوای پایتخت شاخص کیفیت هوای پایتخت در ششمین روز سال ۹۵ چگونه است؟ راهی آسان برای مقابله با آلودگی هوا گازهای آلوده خودرو اندازه گیری می‌شوند هوای مشهد همچنان در وضعیت هشدار
برگشت به بالا