مدیر عامل آذین خودرو خبر داد:

همکاری قطعه سازان ایرانی و فرانسوی در قالب قرارداد جدید پژو

عصرخودرو: مدیر عامل آذین خودرو گفت: قرار است در صورت کسب نتایج مناسب در همکاری با پژو قطعه سازان این کشور همکاری مشترک بیش از ١۰ میلیون یورویی با قطعه سازان ایرانی داشته باشند.

شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹:۰۰

همکاری قطعه سازان ایرانی و فرانسوی در قالب قرارداد جدید پژو

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، رضا رضایی از آمادگی همکاری مشترک یکی از شرکت های قطعه ساز فرانسوی با قطعه سازان ایرانی خبر داد و اظهارداشت: قرار است در صورت کسب نتایج مناسب در همکاری با پژو در تولید محصولات جدید، این همکاری مشترک با بیش از ١۰ میلیون یورو انجام شود.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قطعه سازان داخلی توانایی تولید ٤۰ درصد  قطعه تمام خودروها را دارند، افزود: این پتانسیل باید برای خودروسازان داخلی در انعقاد قرارداد همکاری با شرکت های خودروساز بین المللی مدنظر قرارگیرد.
مدیر عامل آذین خودرو  در پاسخ به این پرسش که چرا خودروسازان کشور بیشتر تمایل  به همکاری با شرکت پژو دارند و  تلاشی  برای همکاری مشترک با سایر شرکت های خودرو ساز بین المللی نمی کنند، گفت :  به صورت کلی آمریکا سهامدار عمده شرکت های بزرگ خودروسازی است و آنها نیز به دلیل تحریم ها امکان همکاری با ایران را ندارند مابقی شرکت ها نیز در انعقاد قرارداد با ایران شرایط سختی را اعلام می کنند که منافع خودروساز ایرانی در آنها لحاظ نشده است .
رضایی تصریح کرد:  اما شرکت پژو که سابقه همکاری چندین ساله با خودروسازان ایرانی را دارد علی رغم بد عهدی در تعهدات نسبت به سایر شرکت های خودروساز  در همکاری مشترک وضعیت بهتری دارد.

برچسب ها

آذین خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا