قایق مدرن «آستون مارتین» رونمایی شد

عصر خودرو : شرکت خودروسازی آستون مارتین انگلیس که به ساخت خودروهای سرعتی و گران قیمت شهرت جهانی پیدا کرده حالا خیال موج سواری در دریا را دارد.

سه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳:۰۰

قایق مدرن «آستون مارتین» رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، آستون مارتین با رونمایی از قایق لوکس 11.2 متری خود نشان داد که حالا برای حرکت با سرعت زیاد در دریا و موج سواری به سبکی متفاوت برنامه های زیادی دارد.

مارک ریچمن مدیر بخش طراحی آستون مارتین در مراسم رونمایی دیجیتالی از محصول خلاقانه AM37 گفت: ما باید دنیای فناوری های خود را به آبها ببریم.

آستون مارتین فعلا نسخه دیجیتالی طرح نهایی این سیستم حرکتی فوق مدرن را ارایه کرده و گفته می شود از اواخر سال 2015 تولید اولیه و سپس انبوه آن را آغاز خواهد کرد.

قرار است این قایق در دو نسخه تولید شود: AM37 استاندارد با حداکثر سرعت 50 گره دریایی که تقریبا معادل 93 کیلومتر بر ساعت می شود. این نسخه از پیشرفته ترین و لوکس ترین فناوری ها و تجهیزات بهره می برد که از آن جمله می توان به استفاده از بخشهای نفیس چوبی و چرم دست دوز اشاره کرد.

همچنین نسخه AM37 S نیز با حداکثر سرعت بیشتر یعنی 60 گره دریایی ساخته خواهد شد که برای مواردی همچون فیلم های آتی جیمزباند کاربرد زیادی خواهد داشت.

آستون مارتین اعلام کرده در ساخت این سیستم حرکتی جدید از همان فلسفه کلی به کار رفته در ساخت سایر خودروهای این شرکت استفاده می کند یعنی "غلبه قلب بر فکر".

مدیر بخش طراحی این شرکت خودروسازی همچنین اعلام کرد: در ساخت این قایق جدید از مدل خودروهایی الهام گرفته می شود که تاکنون دنیا به خود ندیده است!

آستون مارتین تاکنون اطلاعات فنی زیادی درباره این فناوری جدید منتشر نکرده اما گفته می شود از کامپوزیت کربنی در بخشهای اصلی آن استفاده خواهد کرد.

 

برچسب ها

آستون مارتین
مطالب مرتبط بیشتر
انتشار تصاویر آستون مارتین جدید همکاری یک جوان ایرانی با آستون مارتین آستون مارتین DBS سوپرلگرا وُلانته فرزند با سابقه انگلیسی آستون مارتین DBS نسخه ۵۹ یادآور خاطرات شیرین آستون مارتین DBS نسخه ۵۹ را بیشتر بشناسیم رونمایی آستون مارتین از خودروی مسابقه‌ای هیبریدی جرمی کلارکسون بهترین خودروهای سال ۲۰۱۸ را انتخاب کرد آستون مارتین ابرخودروی ۲.۵ میلیون پوندی می سازد بیست و پنجمین خودروی «جیمز باند» با مسلسل و بمب تولید شد خودروی لوکس استون مارتین با الهام از فیلمهای جیمزباند آستون مارتین زیردریایی لوکس طراحی کرد زیردریایی به سبک خودرو‌های گران قیمت برای ماجراجویی در اعماق آب خودروهای الکتریکی با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ۱.۹ ثانیه خودروهایی که نمایشگاه خودرو لس آنجلس می آیند (+عکس) جدیدترین آپدیت خودروی جیمز باند +تصاویر هیولای استون‌مارتین رونمایی شد +عکس آستون مارتین زیردریایی می سازد هیولای ۱۲ سیلندر انگلیسی در تهران+تصاویر بازیگری که مادام العمر خودروی لوکس رایگان می‌گیرد خودروهایی که فقط تعداد محدودی از آن ساخته شد زمانی که خودروسازان وسایل عجیب می سازندد بررسی ۱۰خودرو‌ لوکس جهان حواله فروشان آستون مارتین والکری مجازات می‌شوند!+مشخصات و تصاویر خودرو تولد یک غول جدید انگلیسی! +تصاویر استون مارتین رقیب فراری ۴۸۸ را در آستین دارد ۱۰ خودروی گران جهان کدامند؟ (+عکس) خودروهای راجر مور در نقش جیمزباند +عکس ۱۰ قصر متحرک +تصاویر ساخت مجدد آستون مارتین ۶۰ سال پیش خودروهای منتخب سال از نگاه تاپ‌گیر (+عکس) قوی‌ترین روباز آستون‌مارتین آستون مارتین تنها ۹۹ دستگاه VANQUISH ZAGATO VOLANTE تولید خواهد کرد محصول جدید خودرو آستون مارتین آستون مارتین DB۱۱ مدل ۲۰۱۷ +تصاویر زیباترین خودرو ۲۰۱۶ را ببینید خودرو آستون مارتین DB۱۱ +عکس خودروی برقی آستون مارتین در راه بازار برخورد خودرو ۱.۵ میلیون دلاری با تیر برق آخرین محصول شرکت خودرو سازی استون مارتین سهم چینی‌ها از سوپرسدان خاص استون‌مارتین آستون مارتین Rapide جایگزین می شود
برگشت به بالا