به طور محدود؛

بیست و پنجمین خودروی «جیمز باند» با مسلسل و بمب تولید شد

به گزارش عصر خودرو-بیست و پنجمین خودروی طراحی شده برای استفاده در یکی از فیلم های جیمزباند توسط شرکت استون مارتین به طور محدود بازتولید شده تا علاقمندان در صورت تمایل آن را خریداری کنند.

دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹:۰۰

بیست و پنجمین خودروی «جیمز باند» با مسلسل و بمب تولید شدبیست و پنجمین خودروی «جیمز باند» با مسلسل و بمب تولید شدبیست و پنجمین خودروی «جیمز باند» با مسلسل و بمب تولید شدبیست و پنجمین خودروی «جیمز باند» با مسلسل و بمب تولید شد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، بسیاری از امکانات و تجهیزات این خودروی جذاب که در فیلم مذکور به خدمت گرفته شده، در مدل تازه تولید شده وجود دارد.

شرکت استون مارتین در دهه 60 میلادی با تهیه کننده سری فیلم های جیمز باند همکاری می کرد و خودرویی که قرار است دوباره تولید و عرضه شود دی بی اس نام دارد. این خودرو در فیلمی از جیمز باند که در سال 1964 ساخته شد مورد استفاده قرار گرفت و به یکی از عوامل جذابیت این فیلم مبدل شد.

استون مارتین تنها 25 خودرو از این دست را مجددا تولید کرده و آنها را به رنگ نقره ای به بازار می فرستد. خودروی یادشده در فیلم انگشت طلا به کار گرفته شد و از امکاناتی مانند بمب دودساز، روغن پاش، شیشه عقبی ضدگلوله چرخنده، دو مسلسل دوقلو در کنار اگزوز و غیره برخوردار بود. البته در مدل های بازتولید شده این ابزار تنها به صورت تزئینی نصب شده اند.

سقف این خودرو نیز برقی است و یک ردگیر جی پی اس هم به آن اضافه شده که در مدل دهه 60 میلادی وجود نداشته است. یک تلفن نیز به سبک دهه 60 در این خودرو وجود دارد. قیمت هر یک از این خودروها که در سال 2020 میلادی عرضه می شوند حدود 3.5 میلیون دلار است.

برچسب ها

آستون مارتینجیمز باند
مطالب مرتبط بیشتر
انتشار تصاویر آستون مارتین جدید خودروی ۵۴ ساله جیمز باند شش میلیون دلار فروخته شد همکاری یک جوان ایرانی با آستون مارتین جیمز باند، بازی را عوض کرد! آستون مارتین DBS سوپرلگرا وُلانته فرزند با سابقه انگلیسی آستون مارتین DBS نسخه ۵۹ یادآور خاطرات شیرین آستون مارتین DBS نسخه ۵۹ را بیشتر بشناسیم جیمز باند سوار خودروی برقی چهار میلیارد تومانی می‌شود رونمایی آستون مارتین از خودروی مسابقه‌ای هیبریدی جرمی کلارکسون بهترین خودروهای سال ۲۰۱۸ را انتخاب کرد آستون مارتین ابرخودروی ۲.۵ میلیون پوندی می سازد خودروی لوکس استون مارتین با الهام از فیلمهای جیمزباند خودروی جیمز باند به حراج می‌رسد آستون مارتین زیردریایی لوکس طراحی کرد زیردریایی به سبک خودرو‌های گران قیمت برای ماجراجویی در اعماق آب خودروهای الکتریکی با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ۱.۹ ثانیه خودروهایی که نمایشگاه خودرو لس آنجلس می آیند (+عکس) جدیدترین آپدیت خودروی جیمز باند +تصاویر هیولای استون‌مارتین رونمایی شد +عکس آستون مارتین زیردریایی می سازد هیولای ۱۲ سیلندر انگلیسی در تهران+تصاویر بازیگری که مادام العمر خودروی لوکس رایگان می‌گیرد خودروهایی که فقط تعداد محدودی از آن ساخته شد زمانی که خودروسازان وسایل عجیب می سازندد بررسی ۱۰خودرو‌ لوکس جهان حواله فروشان آستون مارتین والکری مجازات می‌شوند!+مشخصات و تصاویر خودرو همکاران باواریایی مأمور ۰۰۷! تولد یک غول جدید انگلیسی! +تصاویر استون مارتین رقیب فراری ۴۸۸ را در آستین دارد ۱۰ خودروی گران جهان کدامند؟ (+عکس) خودروهای راجر مور در نقش جیمزباند +عکس ۱۰ قصر متحرک +تصاویر ساخت مجدد آستون مارتین ۶۰ سال پیش خودروهای منتخب سال از نگاه تاپ‌گیر (+عکس) قوی‌ترین روباز آستون‌مارتین آستون مارتین تنها ۹۹ دستگاه VANQUISH ZAGATO VOLANTE تولید خواهد کرد محصول جدید خودرو آستون مارتین آستون مارتین DB۱۱ مدل ۲۰۱۷ +تصاویر زیباترین خودرو ۲۰۱۶ را ببینید خودرو آستون مارتین DB۱۱ +عکس خودروی برقی آستون مارتین در راه بازار برخورد خودرو ۱.۵ میلیون دلاری با تیر برق آخرین محصول شرکت خودرو سازی استون مارتین سهم چینی‌ها از سوپرسدان خاص استون‌مارتین قایق مدرن «آستون مارتین» رونمایی شد آستون مارتین Rapide جایگزین می شود
برگشت به بالا