سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی:

«عجله دارم» تاکسی‌های اینترنتی تخلف است

عصر خودرو- سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در ۱۰ ماه گذشته حدود ۲۳۹ هزار میلیارد ریال از محکومیت‌های صادر شده وارد «اجرای احکام» شده است که در مجموع میزان محکومیت‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۳ برابر افزایش داشته است.

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷:۰۰

«عجله دارم» تاکسی‌های اینترنتی تخلف است

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، محمدعلی اسفنانی در نشست خبری امروز ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر، گفت:  در ابتدای 10  ماهه اول سال جاری، موجودی پرونده در بخش کالا و خدمات، بهداشت، قاچاق کالا و ارز  13750 فقره است  که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 39 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در 10 ماهه اول سال 1402، ورودی پرونده (کالا و خدمات، بهداشت، قاچاق کالا و ارز) 585638 فقره است  که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 2 درصد کاهش داشته است. همچنین در 10 ماهه اول امسال مختومه پرونده (کالا و خدمات، بهداشت، قاچاق کالا و ارز) 570157 فقره است  که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 6 درصد کاهش داشته است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: در 10 ماهه اول سال 1402، مانده پرونده (کالا و خدمات، بهداشت، قاچاق کالا و ارز) 29231 فقره است  که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 65 درصد افزایش داشته است. 

وی افزود: در این مدت عملکرد شعب بدوی (کالا و خدمات، بهداشت، قاچاق کالا و ارز) نسبت مختومه به وارده برابر با 97 درصد و نسبت مختومه به مجموع وارده و موجودی برابر با 95 درصد میباشد.

اسفنانی گفت: در ابتدای ده ماهه اول سال جاری، تعداد 49749 فقره پرونده، موجودی واحدهای اجرای احکام است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 12 درصد کاهش داشته است. همچنین در 10 ماهه اول سال 1402، تعداد 390489 فقره پرونده وارد واحدهای اجرای احکام شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 5 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در ده ماهه اول سال 1402، تعداد 379110 فقره پرونده در واحدهای اجرای احکام مختومه شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 8 درصد کاهش یافته است. همچنین در ده ماهه اول سال 1402، تعداد 61128 فقره پرونده در واحدهای اجرای احکام مانده میباشد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 12 درصد افزایش داشته است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: در این مدت عملکرد واحدهای اجرای احکام (کالا و خدمات، بهداشت، قاچاق کالا و ارز) نسبت مختومه به وارده برابر با 97 درصد و نسبت مختومه به مجموع وارده و موجودی برابر با 86 درصد می‌باشد.

اسفنانی تاکید کرد:  در این مدت حدود 239 هزار میلیارد ریال از محکومیت‌های صادر شده وارد اجرای احکام شده است که در مجموع میزان محکومیت‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 3 برابر افزایش داشته است. در این مدت در بخش کالا و خدمات بیش از 18 هزار میلیارد ریال، در بخش بهداشت بیش از 1 هزار میلیارد ریال و در بخش قاچاق کالا و ارز بیش از 35 هزار میلیارد ریال و در مجموع بیش از 55 هزار میلیارد ریال از محکومیتهای صادره وصول گردیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 103 درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه در خصوص اضافه دریافتی پزشکان  در قسمت زیبایی و پیکرتراشی گفت: پزشکان محترم در این زمینه مبالغ تعیینی را رعایت  نکردند و(مبالغ زیرمیزی) یعنی اخذ وجه اضافه بر تعرفه را از بیماران گرفتند که به صورت پول نقد و سکه و ارز و دلار و واریز به حساب اشخاص ثالث بوده است. با پیگیری که صورت گرفت از ابتدای مهرماه 1400 با شروع دولت جدید این کار را  پیگیری کردیم  و در  ایام 10 ماهه گذشته یعنی تا پایان دی ماه امسال 459 فقره پرونده با 17 میلیارد و 381 میلیون ریال مختومه شده است و متخلفان با توجه به میزان مجازات اولیه‌ای که قانون مشخص کرده و مصوبه سران قوا مجموعا به پرداخت 144 میلیارد و 337 میلیون ریال محکوم شدند.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: به ما گزارش شده که در  پمپ بنزین‌ها و عرضه جایگاه‌های  سوخت، فروش اجباری تسهیل گر سوخت به مردم را دارند و  فردی که برای بنزین زدن مراجعه می کند را مجبور می‌کنند باید از کالاهای تسهیل گر سوخت بخرد و این تخلف مهمی بنام فروش اجباری است و تذکرات لازم  را به عزیزان جایگاه سوخت دادیم. 

وی درباره تخلفات خودروسازها گفت: کلیه شرکت‌های خودرویی که تخلف گرانفروشی داشته باشند علاوه بر مجازات نقدی،  استرداد وجوه نسبت به مردم را دارند.  همانطور که در بحث تخلفات پزشکان گفتم‌ باید اموال مسترد شود. حتما احکام صادره در تعزیرات قابلیت اجرا دارد و اجرای آن مطابق اجرای احکام دادگاه است و ممکن است توقیف اموال محکوم علیه را داشته باشد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی درباره اینکه تاکنون جریمه‌ای در این زمینه اخذ شده است؟ گفت: هنوز آمار را ارائه ندادند. ان شاءالله در نشست بعدی خواهیم گفت که چه مقداری قطعی و چه مقدار وصول شده است.

اسفنانی درباره تخلفات پرتکرار گفت: عمده تخلفات پرتکرار، گرانفروشی و کم فروشی و تقلب است؛ البته ممکن است در برخی مصداق‌ها متفاوت باشد.  به جز عدم درج قیمت معمولا پرتکرارترین تخلف، گران فروشی است.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان را در ایام نوروز داریم، گفت:  طرح‌های ویژه‌ای را  در ایام نوروز داریم و این دو طرح تلفیق می شود و با تمام تخلفات برخورد می‌شود. اما اینکه آیا مالیات برارزش افزوده در سال آینده چقدر است، باید بیینیم مجلس در بخش تصویب لایحه بودجه سال آینده و برنامه هفتم چه تدبیری را می اندیشد تا شاهد افزایش قیمت نباشیم.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: عدم درج قیمت متاسفانه کماکان رتبه اول تخلف‌ها را دارد که واقعا برخوردها خیلی اثربخشی ندارد و 31 درصد تخلفات اعلام شده از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان مربوط به این حوزه بوده است. پس از آن گران فروشی و عدم صدور فاکتور در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

اسفنانی با اشاره به  تذکر جدی سازمان تعزیرات به تاکسی‌های اینترنتی و اینکه گزینه "عجله دارم" تخلف است و باید حدف شود، گفت: گزینه «عجله دارم» در تاکسی‌های اینترنتی مصداق بارز اضافه دریافت و گران‌فروشی است. گزینه «عجله دارم» نه تنها زودتر او را به مقصد نمی رسانند و نه خدمات اضافه به مردم ارائه می دهند که تخلف است. تذکر جدی می دهم که تاکسی های اینترنتی این گزینه را حذف کنند و مردم را در خدماتی که دریافت می‌کنند دچار مشکل نکنند. چنانکه تخلف گران‌فروشی احراز شود رئیس شعبه حق دارد حکم به پلمب واحد مربوطه بدهد.

وی مجددا درباره تخلفات خودروسازها گفت: در خصوص یکی از بزرگترین خودروسازهای کشور تخلفی مطرح می شود ولی هنوز در قالب تخلف نیست و اگر تخلف شد و سازمان مربوطه ارائه داد برخورد می شود. بازرس‌های عزیزمان فعال شوند. شعب ملی ما  این اختیار را  دارد که هر جایی گزارش تخلفی از هر ناحیه ای هست بلافاصله  اقدام‌  و حکم صادر می کنند.

اسفنانی افزود: در خصوص این خودروساز باید بگویم که تعهدی کرده تا پایان سال آینده رقم قابل توجهی خودرو به مردم واگذار کند و  اخیرا سازمان استاندارد اعلام کرده که اگر استانداردها را رعایت نکنند ما اجازه تولید خودرو را نمی دهیم. سه جلسه ریاست سازمان با مجموعه متخلف داشتند تا قبل از اینکه تخلف صورت گیرد اقدامات پیشگیرانه را داشته باشیم  که صدرصد به نفع مردم است و با آن برخورد می کنیم. حتی اسم هم می‌بریم و اگر لازم باشد گزارش تصویری با متخلف را هم نشان می دهیم.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی درباره تخلفات مدارس گفت: قبلا گفتیم دو دبیرستان دخترانه تخلف اضافه دریافتی داشتند که به 355 میلیارد تومان محکوم شدند و رای قطعی شد. اخیرا هم  دو پرونده دیگر در مورد دبیرستان دیگر که پسرانه است تشکیل شده و تخلف قابل توجهی است و  شعبه بدوی رسیدگی کرده و  حکم صادر شده ولی  در مرحله تجدیدنظر است و اگر قطعی شد اعلام می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مهم ترین اقدامات سازمان تعزیرات حکومتی به منظور پیشگیری و برخورد با زیرمیزی و اضافه دریافتی پزشکان، رصد فعالیت‌های غیرقانونی پزشکان متخلف و سابقه دار، تشکیل پرونده و صدور رأی متناسب با مصوبه سران قوا، برگزاری گشت‌های مشترک ویژه به صورت مستمر در برخورد با پدیده زیرمیزی پزشکان، اعمال مجازات تعطیلی محل در صدور آراء و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به شهروندان و بیماران برای پرداخت نکردن وجه اضافه به پزشکان بوده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در پاسخ به سوالی درباره ورود تعزیرات به تنش‌های ارزی گفت: تعزیرات صلاحیت تام در زمینه ورود به مقوله قاچاق ارز را دارد و در هر شرایطی با هر نوع تخلف ارزی برخورد قانونی می‌شود. همچنین در قانون نیز این موضوع با عنوان اخلال در نظام ارزی جرم انگاری شده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در پاسخ به سوالی مبنی بر تخلف دپو خودرو توسط ایران خودرو و عدم تحویل به متقاضیان گفت: در استان‌های بابل، کرمانشاه، خراسان شمالی و خراسان رضوی بیش از 10 هزار خودرو دپو شده بود که با موضوع تخلف امتناع کالا به مردم مجبور به عرضه کردیم و این روند ادامه دارد و این شرکت خودروساز مکلف است تا پایان تابستان سال آینده خودروها را به مردم تحویل دهد.

برچسب ها

تعزیرات حکومتیتاکسی اینترنتی
مطالب مرتبط بیشتر
اضافه دریافتی خودروسازان به جیب مشتریان برگشت کارخانجات تولید خودرو در آذربایجان‌شرقی زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی روایت سخنگوی سازمان تعزیرات از تولید عامدانه خودرو ناقص توسط خودروسازها تعزیرات آماده دریافت گزارش‌های مستند درباره احتکار خودروسازان سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی در دستور کار است افزایش نرخ تاکسی‌های اینترنتی باید به تصویب شورای شهر تهران برسد ورود شورای رقابت به موضوع تعرفه های تاکسی های اینترنتی ۵۲ هزار حلقه لاستیک کشف و توزیع شد ۱۴ هزار میلیارد تومان جریمه برای یک شرکت خودروساز ورود شورای رقابت به ممنوعیت ورود تاکسی‌های اینترنتی به فرودگاه امام خمینی (ره) توضیح چمران درباره چرایی منع تردد تاکسی‌های اینترنتی به فرودگاه امام جزئیات ممنوعیت تردد برون شهری تاکسی‌های اینترنتی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه امام خمینی چرا ورود تاکسی‌های اینترنتی به فرودگاه امام خمینی (ره) ممنوع شد؟ دستورالعمل جدید فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه امام خمینی اعلام شد ورود تاکسی‌های اینترنتی به شعاع ۸۰۰ متری فرودگاه امام ممنوع شد امکان نظارت بر ۲ میلیون سفر درون‌شهری در روز فراهم شد ورود شورای رقابت به انحصار تاکسی‌های اینترنتی عزیمت حدود ۵۰ هزار زائر اربعین با استفاده از تاکسی‌های اینترنتی جریمه ۲۱۲ میلیاردی یک شرکت به اتهام قاچاق خودروی کشنده در آستارا نرخ‌گذاری تاکسی‌های اینترنتی از وظایف وزارت صمت است منتظر دریافت مجوز برای اصلاح نرخ مصوب تاکسی‌های اینترنتی در سال ۱۴۰۱ هستیم افزایش نرخ خدمات تاکسی‌های اینترنتی منتفی شد تعزیرات حکومتی متولی تشخیص کم فروشی جایگاه‌های سوخت نیست دیدی، تاکسی اینترنتی چینی، در روسیه می ماند ۵۰۰ خودروی توقیفی از طریق مزایده در لرستان به فروش می رسد مبنایی برای رسیدگی به شکایت پرونده های خودرویی وجود ندارد مسافران زیر فشار کرایه‌های نجومی قیمت‌گذاری تاکسی‌های اینترنتی در وزارت صمت محکومیت ۱۷ میلیاردی برای دارنده خودرو قاچاق در کرمان هیچ تاخیری در واریز سهمیه سوخت تاکسی های اینترنتی وجود ندارد مشکلات تاکسی‌های اینترنتی را به ما بگویید جریمه ۲ میلیاردی فرجام قاچاق موتورسیکلت در فارس ماجرای انبار لاستیک احتکاری با چند ۱۰ هزار لاستیک که ناپدید شد رگولاتور چینی دستور حذف اپ تاکسی اینترنتی را صادر کرد سهم مسافربرهای اینترنتی برای دوگانه‌سوز کردن خودرو سهمیه اعتباری بنزین تاکسی‌های اینترنتی واریز شد + جزئیات تعزیر ۳.۸ میلیارد ریالی برای گرانفروشی روغن موتور سهمیه سوخت مسافربر‌های اینترنتی به صورت اعتبار ریالی پرداخت می‌شود تاکسی های اینترنتی فقط یک چهارم هزینه تبدیل به دوگانه سوز را می پردازند ماجرای واریز نشدن سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی چیست؟ تاکسی های اینترنتی از مالیات بر ارزش افزوده معاف شدند محکومیت یک میلیاردی قاچاقچی موتورسیکلت جریمه ۲ میلیاردی قاچاقچی موتور سیکلت در قزوین آغاز ثبت‌نام دوگانه‌سوزکردن خودروهای مسافربر اینترنتی از آذرماه واکنش تعزیرات به شایعه توقف رسیدگی به پرونده‌های تخلف خودروسازان تاکسی‌های اینترنتی مجاز به تردد در ساعات ممنوعیت هستند؟ تعداد سفرها ملاک صدور مجوز تردد شبانه تاکسی‌های اینترنتی است استعلام کرونای رانندگان و مسافران اجباری شد صدور بیش از ۱۲ هزار رأی برای پرونده‌های خودرو در تعزیرات شورا، نرخ کرایه تاکسی‌های اینترنتی را تعیین نمی‌کند اطلاعیه سازمان حمایت در مورد پرونده شکایت از شرکت آذویکو چه زمانی تاکسی‌های اینترنتی دوگانه سوز می‌شوند؟ دست ما برای برخورد با گرانفروشی خودرو بسته است! خریداران آذویکو تا پایان بهمن به خودرو می‌رسند نظارت بر تاکسی‌های اینترنتی در انتظار سامانه سماس اوبر و لیفت تسلیم خواسته‌های رانندگان خود شدند حکم برکناری دائم مدیرعامل اسبق شرکت ایران خودرو در مشهد صادر شد ناظر قیمت گذاری تاکسی‌های اینترنتی اتحادیه کسب و کارهای مجازی است انتقاد تعزیرات از توزیع فصلی و مناسبتی خودرو خودرو باید به دست مصرف کننده واقعی برسد تعیین تکلیف خودروهای احتکار شده در انتظار رأی تعزیرات است سایپا سیتروئن به خاطر گرانفروشی جریمه شد عرضه خودرو به صورت قرعه کشی باعث ثبات قیمت در بازار خودرو خواهد شد پذیرش خودروی بدون پلاک در پارکینگ‌ها ممنوع شد افزایش ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومانی خودروهایی که اصلا تولید نمی‌شود صدور احکام پرونده‌های خودرو‌های بدون پلاک کمتر از ۲ ماه آینده تشکیل ۳۸ پرونده قاچاق و کشف ۴ هزار و ۶۸۳ خودرو در اردیبهشت ماه نگهداری خودرو احتکار نیست بیش از ۴ هزار خودروی احتکار شده در کشور کشف شد مالکان ۴ هزار خودروی احتکارشده در کشور چه کسانی هستند؟ تاثیر خودرو‌های مکشوفه فاقد پلاک بر قیمت آن ها در بازار تاکسی اینترنتی اوبر ۳۰۰۰ نفر دیگر را اخراج می‌کند مجازات ۲۰ سال حبس در انتظار احتکارکنندگان خودرو فرودگاه مهرآباد احتکار خودرو در پارکینگ فرودگاه را تکذیب کرد مردم باید به راحتی بتوانند برای خرید خودرو ثبت‌نام کنند محتکران خودرو ۱۵ درصد قیمت خودرو جریمه می‌شوند سقف قیمت، ۱۰درصد بالاتر از قیمت کارخانه رسیدگی به حدود ۱۲ هزار پرونده شرکت‌های خودروساز در سال‌های ۹۷ و ۹۸ تردد تاکسی‌های اینترنتی در طرح ترافیک رایگان است؟ ضرر ۲.۹ میلیون دلاری تاکسی‌های اینترنتی از قرنطینه سرویس جدید «پیک تپسی» راه‌اندازی شد پرونده گرانفروشی و افزایش نرخ طرح ترافیک در تعزیرات جریمه میلیاردی برای ۸ قاچاقچی گازوئیل قتل راننده تاکسی اینترنتی با کلت بررسی اجرای طرح ترافیکی جدید در تهران انتقاد تعزیرات از قیمت‌سازی‌های نجومی در بازار خودرو ارسال درخواست افزایش نرخ تاکسی‌های اینترنتی به وزارت صمت دست سازمان تعزیرات حکومتی برای برخورد با گرانفروشی خودرو بسته است جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های اینترنتی در سال ۹۹ دادستانی به نرخ‌گذاری سایت‌های فروش ورود کند قیمت واقعی خودرو از سوی سازمان حمایت اعلام شود انتقادات و پیشنهادات مردمی درباره تاکسی‌های اینترنتی جزییات اخذ عوارض ۱.۵ درصدی از هزینه هر سفر تاکسی‌های اینترنتی خبر خوش حناچی به مسافران تاکسی‌های اینترنتی خبر خوش شهرداری به رانندگان تاکسی اینترنتی تاکسی‌های اینترنتی به‌جای سهمیه سوخت، پول می گیرند نرخ تاکسی‌های اینترنتی روی الاکلنگ تعیین تکلیف سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی آخرین جزئیات از زمان واریز هزینه بنزین به کارت بانکی رانندگان اسنپ گران فروشی خودروسازها را به تعزیرات گزارش کنید درآمد رانندگان تاکسی‌های اینترنتی پس از افزایش قیمت بنزین چقدر کاهش می‌یابد؟ واریز اولین مرحله سوخت تاکسی‌های اینترنتی تا ۴ آذر سرویس دهی تاکسی‌های اینترنتی زیر نظر شهرداری تهران نیست تاکسی‌های اینترنتی سهمیه بنزین می‌گیرند تخلفات رانندگی مسافربرهای اینترنتی چگونه رصد می‌شود؟ پرونده ۵ شرکت خودرویی روی میز تعزیرات تشکیل ۱۷ هزار پرونده خودرویی تاکسی‌های اینترنتی در تعیین قیمت‌ها بی‌انصافی نکنند برخورد شهرداری با تاکسی‌های اینترنتی در صورت افزایش نرخ کرایه فعالیت تاکسی‌های اینترنتی پلاک شهرستان در پایتخت ممنوع شد واکنش به قیمت‌گذاری برای تاکسی‌های آنلاین نارضایتی تاکسی‌های اینترنتی از قوانین جدید شهرداری مبلغی که شهرداری از تاکسی‌های اینترنتی می‌خواهد، کجا هزینه خواهد شد؟ چرا تاکسی‌های اینترنتی باید ۲ درصد هزینه سفر به شهرداری‌ها بپردازند؟ تغییر شرایط معاینه فنی و تعیین ۱۰ ضابطه برای تاکسی‌های اینترنتی جزئیات دستورالعمل وزرات کشور برای تاکسی‌های اینترنتی دستورالعمل نظارت بر تاکسی‌های اینترنتی هنوز ابلاغ نشده است معرفی متخلفان خودرویی به تعزیرات سازمان تعزیرات به موضوع افزایش قیمت لوازم یدکی خودرو ورود کند پایان شهریور زمان نهایی شدن دستورالعمل تاکسی‌های اینترنتی تبلیغات تاکسی‌های اینترنتی در قم ممنوع شد نظام دستمزد و بیمه پاسخگوی تاکسی‌های اینترنتی نیست! ثبت بیش از ۳ هزار پرونده تخلف خودرویی در ۴ ماه ابتدایی امسال در تهران با همکاری سایپا پرونده سیتروئن C۳ بسته شد زورمان به تاکسی‌های اینترنتی نمی‌رسد سازمان تعزیرات و وزارت دادگستری پیگیر تخلفات خودروسازان هستند برخی به دنبال سنگ‌اندازی در مسیر فعالیت تاکسی‌های اینترنتی هستند تاکسی‌های اینترنتی زیر ذره‌بین شهرداری برای احقاق حق مردم در حوزه خودرو تلاش می‌کنیم استاندارد بگذارد خودروی ناقص می‌فروشیم! اولتیماتوم تعزیرات به ۲ غول خودروسازی کشور خودروسازان به علت کمبود قطعه محکوم نشدند جزئیات تخلفات چند خودروساز ورود سازمان تعزیرات به فروش فوری خودروسازان دو خودرو ساز مهم کشور به تعهدات خود عمل نکرده اند واکنش تعزیرات به پیش فروش خودروهای سایپا و ایران خودرو و عدم تحویل به موقع خودرو‌ها روش جدید جریمه رانندگان تاکسی مشخص شد افزایش قیمت روغن خودرو غیرقانونی است افزایش دو برابری پرونده تخلفات خودرویی نسبت به سال ۹۷ شرکت های خودروسازی حق قیمت‌گذاری ندارند عرضه اولیه شرکت تاکسی اینترنتی اوبر آمریکا ۹ درصد منفی شد وصول ۷ هزار شکایت از خودروسازان در سال گذشته سازمان تعزیرات با گرانفروشی در بازار مسکن و خودرو برخورد شدید می کند "تعزیرات" ناظر خرد شدن استخوان مردم زیر بار گرانی‌ها درخواست سخنگوی تعزیرات از مردم؛ فعلاً خودرو نخرید ورود به موضوع نرخ عوارض طرح ترافیک در صلاحیت سازمان تعزیرات نیست تاکنون شکایتی در خصوص تاکسی اینترنتی واصل نشده شرکت «تپ‌سی» هک شدن یکی از سرورهایش را تایید کرد جریمه ۷۶۰ میلیونی برای عامل قاچاق ۳۲ هزار لیتری سوخت رسیدگی قضایی به ۳۰۰ پرونده شکایت از خودروسازان جریمه ۷ میلیاردی قاچاقچی خودروی بنز جریمه ۲ میلیارد تومانی مالک لامبورگینی قاچاق فعالیت تاکسی های اینترنتی را نمی توان متوقف کرد تصمیم سرنوشت‌ساز هیأت دولت درباره تاکسی‌های اینترنتی فردا مشخص می‌شود آمارهای جدید تعزیرات از رشد چشمگیر تخلفات خودروسازان و شرکت‌های لبنیاتی الزام خودروساز به جمع آوری خودروها و جبران خسارت پرونده دپوی لوازم یدکی خارج از تعزیرات در حال رسیدگی است تعزیرات فعلا نمی تواند به بازار خودرو نظارت کند تاکسی‌داران مادرید در اعتراض به «تاکسیرانی اینترنتی» خیابان‌ اصلی شهر را بستند تعزیرات خودروساز بزرگ داخلی را نقره داغ کرد سود ۲ هزار و ۲۷۲ میلیارد ریالی متخلفان از فروش خودروهای لوکس دولت در عدم تحویل خودروهای ثبت‌نامی مقصر است در مسیر فعالیت تاکسی‌های اینترنتی سنگ‌اندازی نشود ۴ هزار پرونده شکایت در حوزه واردات خودرو بررسی می شود محکومیت یک شرکت خودروساز داخلی به جمع آوری خودروهای تولیدی معیوب از بازار ۸۴۰۰ پرونده شکایت مردمی از واردکنندگان خودرو دادستان ها فعلا با تاکسی های اینترنتی برخوردی نداشته باشند دبیر دادستانی برای حمایت همزمان از تاکسی‌های اینترنتی و رفع مشکل رانندگان تاکسیرانی از فعالیت تاکسی‌های اینترنتی تا اطلاع ثانوی ممانعت نشود+سند تشکیل۸۲۶ پرونده تخلف خودرو در تعزیرات رشد ۶۰۷ درصدی شکایات در زمینه خودرو مخالف افزایش ضابطه مند قیمت خودرو نیستیم ۱۲۰۲۵ مورد بازرسی از بازار خودرو تکذیب ادعای فروش شبانه بنزین و گازوئیل به خودروهای افغانستانی وزارت کشور به دنبال ضابطه‌مند کردن فعالیت تاکسی‌های اینترنتی اخذ عوارض علاوه بر جریمه ورود طرح ترافیک مصداق گرانفروشی است آیا فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در قم غیرقانونی است دریافت ۴۰ میلیون تومان اضافه از ثبت‌نام‌کنندگان خودرو به بهانه گرانی دلار ممنوعیت ورود اسنپ و تپسی به فرودگاه تبعات اجتماعی دارد فعالیت تاکسی های اینترنتی بجنورد غیرقانونی است برای افراد ناشناس تاکسی اینترنتی نگیرید اجاره پراید برای اسنپ به قیمت اجاره خانه! شرکت گرانفروش خودرو ۱۱۳ میلیارد ریال جریمه شد جریمه۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیونی نمایندگی فروش خودرو در شیراز ۹۳ هزار و ۷۰۰ نفر در تاکسی اینترنتی، فروش آنلاین و اپلیکیشن‌ها شاغل شدند توضیحات تعزیرات حکومتی درباره خودروهای انبار شده در پارکینگ‌های ایران خودرو انتقاد تعزیرات از وزارت صنعت و سازمان حمایت که برای گرانی خودرو اقدامی نکردند اختلال در تاکسی های اینترنتی تهران صدور ۶۰ مجوز ایجاد تاکسی اینترنتی تشکیل ۲ پرونده رسیدگی به گرانفروشی خودرو‌ها در تعزیرات استان البرز تاکسی های اینترنتی باید از انحصار خارج شوند دلیل تأخیر ۵ ماهه تعزیرات در اعلام‌نظر درباره پرونده ثبت سفارش خودرو آخرین خبرها از فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه خودروهای اوبر ۱۰ میلیارد سفر ثبت کردند سازوکار بیمه‌ شاغلان مجازی بزودی اعلام می‌شود قوانین و مشکلات تاکسی‌های اینترنتی در کشورهای مختلف ۲۰۰ پرونده درباره گرانی خودرو منجر به صدور حکم شد اعلام آمادگی تعزیرات برای رفع آشفتگی در بازار ارز و خودرو معرفی ۲۰۰ بنگاه متخلف به تعزیرات نرخ تاکسی های اینترنتی منطقی باشد آغاز مرحله عملیاتی نظارت بر تاکسی های اینترنتی مشهد شرط فعالیت تاکسی ها در تاکسی های اینترنتی موج مخالفت‌ها با تاکسی‌های اینترنتی به بوشهر رسید فعالیت تاکسی اینترنتی در کرمان بدون مجوز است خودروسازان موظف به کاهش قیمت شدند ۵۰ درصد خودرو‌های گشت تعزیرات فرسوده است امحای خودروهای لوکس قاچاق به مجوز قضایی نیاز ندارد برخورد با مصادیق خرد و فردی موضوع قیمت خودرو با توجه به پراکندگی آن، کار سختی است «تاکسی اینترنتی» به کمک مادر پُرمشغله می‌آید جدال سنت و مدرنیته؛ این‌بار در زمین حمل و نقل دومین مجوز رسمی برای تاکسی‌های اینترنتی‌ صادر شد گرانی کرایه تاکسی‌های اینترنتی به بهانه برف! نقشه شهرداری برای تاکسی‌های اینترنتی محکومیت ۲.۶میلیارد ریالی برای یک لندکروز
برگشت به بالا