‎هایپرتایر به جمع ۲۵ فروشگاه آنلاین ۵ستاره کشور پیوست

هایپرتایر هم رده دیجی کالا شد

عصر خودرو- ‎‎یکی از مهمترین شاخصه های یک استارتاپ ،پویایی و به روز بودن با نیروی انسانی تحصیل کرده است که همواره نگاهی فراتر از محصول دارند و به صورت مداوم در پی رشد و کشف قلمرو های تازه است. هایپرتایر یکی از اولین استارتاپ های حوزه خودرو و به طور تخصصی و مشخص حوزه لاستیک که همیشه به دنبال این رشد و کشف قلمروهای جدید بوده است.

شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲:۰۰

هایپرتایر هم رده دیجی کالا شد

‎به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» نماد اعتماد الکترونیک هایپرتایر به تازگی از چهارستاره به پنج ستاره ارتقاء پیدا کرده که نشان دهنده رشد چشمگیر عملکرد این استارتاپ طی کمتر از 7 سال فعالیت است.

‎در حال حاضر 25 فروشگاه اینترنتی در کل کشور وجود دارد که نماد اعتماد الکترونیک 5 ستاره را از آن خود کرده و هایپرتایر در کنار دیجی کالا یکی از این فروشگاه ها به حساب می آید.
‎در این میان هدف از نام بردن دیجی کالا و قرار دادن نام هایپرتایر در کنار آن صرفا از نظر معیار های ارائه خدمات بوده و بس. حال این سوال پیش می آید که مبنای اصلی این انتخاب از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران چه بوده و چه پارامترهایی نیاز است تا یک شرکت در طول زمان به نماد الکترونیک پنج ستاره دست پیدا کند. مواردی همچون میزان رضایتمندی مشتری بر اساس سنجش مستقیم توسط مرکز نماد و ثبت نظر آنان در لینک مستقیم نماد در کنار سابقه فعالیت مستمر با رعایت قوانین ومقررات مربوط به مرکز و بدون شاکی بودن فروشگاه اینترنتی از مهمترین مشخصه های سنجش محسوب می شود.  همچنین سطح تحصیلات مالکان و کارکنان شرکت در طی دوره فعالیت مجموعه در ارائه ای نماد 5 ستاره موثر بوده است.

برچسب ها

هایپر تایر
برگشت به بالا