مدیرعامل هایپر تایر هشدار داد:

در پروسه خرید تایر دولتی مراقب سودجویان باشید

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت هایپرتایر در گفت و گو‌ اختصاصی با خبرنگار عصرخودرو از سو استفاده از روند صحیح فروش تایر های دولتی این شرکت توسط سودجویان خبر داد.

چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲:۰۰

در پروسه خرید تایر دولتی مراقب سودجویان باشید

به گزارش پایگاه خبری عصر خودرو، ساسان فرقدین کارشناس باسابقه صنعت لاستیک و مدیرعامل اولین و تنها استارت آپ فروش آنلاین تایر خودرو سواری در کشور با بیان این موضوع که حضور افراد سودجو باعث ایجاد مشکل در روند فروش تایر با نرخ دولتی شده است گفت: هایپر تایر از ابتدا با این هدف شکل گرفت که بتواند روند خرید تایر را برای مشتریان به صورت اینترنتی و با سرویس نصب در محل انجام دهد. اما مدتی است افراد سودجو برای کسب درآمد اقدام به دریافت وجه از مشتریان برای ثبت نام تایر از طریق هایپرتایر کرده اند در حالی که پروسه خرید لاستیک در این سایت کاملا رایگان است و خریدار فقط بایدهزینه لاستیک و نصب را پرداخت کند.

داستان از این قرار است که برای خرید تایر با نرخ دولتی باید مشخصات خریدار در سامانه ثبت شود و هایپر تایر هم به عنوان یک عامل فروش این وظیفه را بر عهده دارد. مشتریان می توانند از طریق سایت این مجموعه که به صورت کاملا کاربرپسند طراحی شده نرخ تمام لاستیک های موجود را ببینند و از طریق همان سایت نیز ثبت نام خود را انجام دهند به علاوه اینکه مرکز تماس تلفنی این مجموعه نیز دائما آمادگی همراهی و ارائه مشاوره برای خرید به مشتریان است. اما مدتی است که افرادی سودجو از عدم شناخت کافی و ناآگاهی بعضی از مشتریان سو استفاده کرده و مدارک مورد نیاز برای خرید تایر دولتی را از مشتریان میگیرند و از طریق سایت هایپر تایر به صورت کاملا قانونی با نام فرد خریدار برای دریافت لاستیک با نرخ دولتی ثبت نام می کنند و در حقیقت برای انجام این ثبت نام از مشتریان وجوهی را دریافت می کنند در صورتی که ثبت نام برای خرید تایر کاملا رایگان بوده و خریدار فقط هزینه تایر و هزینه نصب را پرداخت می کند.
فرقدین افزود: این اقدام سودجویانه که توسط بعضی کافی نت ها و یا افراد غیر صورت گرفته در بعضی از شهرستان ها باعث متضرر شدن مشتریان شده و در یکی از شهر ها نیز کشف همین موضوع باعث وقوع جنایت شده است.
وی افزود: سیاست و رسالت اصلی هایپرتایر از ابتدای راه اندازی تا کنون این بوده که مشتریان بتوانند تایر خودروی خود را با قیمت مصوب و مناسب، بدون معطلی و از طریق سایت خریداری کنند و برای تعویض به مراکز حضوری مراجعه کنند و یا تایر خریداری شده را در محل مورد نظر خودشان تحویل و نصب کنند.
ساسان فرقدین با انتقاد از این روند سودجویانه توسط افراد واسطه گر به مشتریان خرید تایر هشدار داد: این اقدامات و گران فروشی ها باعث دل چرکین شدن مشتریان از این برند و این شرکت می شود بدون اینکه مستقیما از آن سرویسی دریافت کرده باشند.

مدیرعامل هایپر تایر در انتها با اشاره به این موضوع که کمبود لاستیک در بازار باعث ایجاد بستر مناسب برای اینگونه سودجویی ها می شود گفت: راه حل بحران تایر در کشور آزادسازی قیمت گذاری و کمک به رقابتی شدن بازار است. وی افزود: فاصله زمان ثبت درخواست تا تحویل لاستیک های دولتی هرچقدر طولانی تر باشد، فرصت برای سودجویی و گران فروشی فراهم تر می شود. اگر بازار به درجه ای از آزادی و رقابتی بودن برسد که دیگر نیازی نباشد تا برای خرید یک جفت تایر در صف ایستاد، هیچگاه افراد سودجو نمی توانند از مشتریانی که اطلاعات کافی ندارند وجوه بیشتری دریافت کنند.
به همین واسطه به مشتریان و خریداران لاستیک توصیه می شود با توجه به فعالیت ها و اقدامات غیر مجاز برخی افراد در خصوص ثبت نام لاستیک، مجموعه هایپرتایر به استحضار می رساند؛ ثبت و خرید تایرهای این فروشگاه  تنها از طریق وب سایت www.hypertire.com و توسط فرد متقاضی، مجاز خواهد بود و هر گونه ثبت نام و یا درخواست خرید لاستیک با پرداخت وجه اضافی به افراد غیر، کافی نت و یا فروشگاه هایی غیر از وب سایت اعلام شده، بنام و یا از طرف هایپرتایر، غیر مجاز محسوب می شود و در صورت کشف و اثبات این اقدام، در هر مرحله از خرید و حتی در زمان نصب، سفارش لغو و مستندات به پلیس فتا و امنیت اقتصادی ارجاع داده خواهد شد. بدیهی است هایپرتایر هیچ گونه مسئولیتی در قبال تاخیر در عودت وجوه پرداختی و یا جبران زیان ناشی از این قبیل اقدامات نخواهد داشت.

برچسب ها

هایپر تایر
برگشت به بالا