رونمایی از باتری جدید آکو باتری با نام تجاری" هندل"

عصر خودرو- این باتری با بهره گیری از مواد اولیه با کیفیت و مشخصات فنی بالا با ۲۱ ماه گارانتی وارد بازار خواهد شد.

سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷:۰۰

رونمایی از باتری جدید آکو باتری با نام تجاری" هندل"

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شرکت اکو باتری به صورت تولیدی از سال 96  فرآیند کار تولید را آغاز کرد و در همین سال با خرید و نصب تجهیزات خط تولید خود را آماده تولید کرد و از سال 98 به صورت رسمی با یک محصول وارد بازار شد. فرصتی دست داد تا گفت گویی داشته باشیم با عباس مردانی کارشناس فروش شرکت آکو باتری که در ادامه مطالعه خواهید کرد.

در حال حاضر با گذشت 3/5سال از تولید باتری توانستیم 700  هزار باتری تولید کنیم وتارگت ما برای سال 1402 حدود یک میلیون دستگاه باتری خواهد بود. آکو باتری با سه برند ابتدایی شروع کرد تینو،کارپیل و هایپیل که با شرایط فنی وقیمتی وکارانتی یکسان وارد بازار رقابتی با دیگر محصولات شدند. اما محصول جدید مجموعه که در روز سوم نمایشگاه بین المللی قطعات لوازم ومجموعه های خودرو تهران با نام هندل رونمایی شد.

دو تفاوت عمده با دیگر محصولات آکو باتری دارد یک این که ماه های گارانتی این محصول بیشتر از دیگر محصولات خواهد بود باتری های قبلی شرکت با 15 ماه گارانتی وارد بازار میشد که در باتری جدید این عدد به 21 ماه از درب کارخانه ارتقا پیدا کرده است. این محصول به دلیل اینکه پلیت و سرب بیشتری در آن استفاده شده توانسته مدت زمان بیشتری از لحاظ فنی و کیفی وعمر باتری به خود اختصاص دهد. آکو باتری سه دفتر فروش مستقیم در استان اردبیل،استان گیلان و استان تهران دارد که این دفاتر فروش مستقیم کار توزیع باتری در استان های همجوار خودشان را انجام میدهند.

همچنین در مابقی استان ها میانگین بین 5 تا7 نماینده فروش در هر استان وجود دارد که کار فروش و خدمات پس از فروش محصولات آکو باتری را انجام میدهند. در بحث محصولات جدید از ابتدای آبان ماه با ورود به تولید باتری های موتورسیکلت فاز جدیدی در شرکت آکو باتری آغاز خواهد شد. آکو باتری به جز تولید باتری خودرو 5/1 سال است که در حوزه باتری های یو پی اس فعالیت میکند.

برچسب ها

باتری خودروآکو باتری
مطالب مرتبط بیشتر
حمایت قاطع انجمن تولیدکنندگان باتری از طرح درج شناسه کالا آغاز طرح ویژه مبارزه با قاچاق لوازم یدکی از فردا فروش باتری و کمک فنر خودرو بدون کد رهگیری ممنوع شد خطرات باتری خودرو که باید بدانید باتری خودرو چقدر دوام می آورد؟ باتری هیوندای و باتری کیا را از کدام مرکز معتبری تهیه نماییم؟ سفارش گذاری ۲۴ میلیارد دلاری ب ام برای خرید باتری تخفیف‌ ویژه در بخش خرید تایر و باتری پرشیا خودرو سوئیچ خودرو در خالی‌شدن باتری نقش دارد؟ آغاز تحقیقات درباره افت برق پورشه چالش جدید زیست‌محیطی با بازیافت باتری‌های برقی باتری مرسدس بنز ای ام جی هیبریدی، با نیروی حاصل از دریفت دوباره شارژ می شود نگهدارنده باتری چیست؟ هزینه ۹۰۰ میلیون دلاری تعویض باتری خودرو برای هیوندای فروش باتری ماشین ایرانی با برچسب فرانسوی! چرا باتری ماشین هنگام پارک تخلیه می شود؟ سونامی باتری‌های فرسوده در راه است تامین ۱۰۰ درصد نیاز کشور به باتری خودرو در داخل افزایش قیمت سرب و چالش‌های تامین مواد اولیه باتری‌سازان طراحی و تولید باتری ویژه خودروهای عمومی با استارت مکرر ۸۵ درصد از باتری خودروها در ۸ دقیقه شارژ می‌شود پاوربانکی برای شارژ باتری خودرو حال و هوای پاییزی بازار باتری ثبات در بازار باتری عامل گرانی باتری خودرو چیست؟ شش نکته طلایی که در هنگام خرید باطری خودرو باید به آنها توجه کنیم لزوم افزایش نظارت بر بازار باتری فروشان آمپر قیمت باتری بالا رفت
برگشت به بالا