هیوندای آی۱۰ فیس لیفت معرفی شد، میزبانی نخستین خط تولید در کشور همسایه (+عکس)

در رابطه با تغییرات فنی هیوندای آی۱۰ فیس لیفت اطلاعاتی منتشر نشده که احتمالا این وضعیت به مفهوم تداوم استفاده از پیشرانه ۱ یا ۱.۲ لیتری ۳ سیلندر خواهد بود.

پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵:۰۰

هیوندای آی۱۰ فیس لیفت معرفی شد، میزبانی نخستین خط تولید در کشور همسایه (+عکس)22222هیوندای آی10 فیس لیفت معرفی شد، میزبانی نخستین خط تولید در کشور همسایه (+عکس)

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو » به نقل از عصر ایران، آی10 یک کد آشنا در خانواده هیوندای برای ما محسوب می شود زیرا این خودرو سابقه مونتاژ و حضور در بازار ایران را دارد. هاچ بک کره ای آی10 نخستین بار در سال 2007 رونمایی شد و به نوعی می توان آن را کوچک ترین عضو خانواده هیوندای دانست.
هیوندای آی10 از سال 2019 وارد نسل سوم خود شده، یک فیس لیفت را پشت سر گذاشته و همچنان تولید می شود.
اما جدیدترین خبر در رابطه با هیوندای آی10 مربوط به فیس لیفت دوم نسل سوم این خودرو است که به تازگی رونمایی شده و از آوریل(فروردین/اردیبهشت) روی خط تولید قرار می گیرد.
از بدنه خودرو شروع کنیم که تریم های غیر ان-لاین با 9 رنگ قابل سفارش هستند که شامل 2 کد رنگ جدید در طیف طوسی و آبی هم می شود. امکان سفارش سقف مشکی برای این رنگ ها در نظر گرفته شده است.
استفاده از گرافیک جدید برای چراغ های ال ئی دی در قسمت جلو و عقب خودرو نیز بخش دیگری از تغییرات نسخه فیس لیفت محسوب می شود.
رینگ های آلومینیومی 15 اینچی در تریم های عادی و 16 اینچی برای نسخه پرفورمنس ان-لاین نصب می شود.
در قسمت کابین از نورپردازی جدید برای صندلی های ردیف جلو و تریم جذاب بنفش باید نام ببریم که جلوه متفاوتی به این فضا داده اند. در تریم استاندارد از نمایشگر 4.2 اینچی اطلاعات کیلومتر، یو اس بی تایپ سی در هر دو ردیف، نمایشگر 8 اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی و... استفاده شده است.
پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو نیز برای هیوندای آی10 فیس لیفت در نظر گرفته شده است.
از امکانات ایمنی می توانیم به دستیار و هشدار برخورد از جلو با قابلیت تشخیص دوچرخه سوار اشاره کنیم. سیستم هشدار به راننده برای بازبودن درب عقب نیز به این خودرو اضافه شده است.
در رابطه با تغییرات فنی هیوندای آی10 فیس لیفت اطلاعاتی منتشر نشده که احتمالا این وضعیت به مفهوم تداوم استفاده از پیشرانه 1 یا 1.2 لیتری 3 سیلندر خواهد بود.
تولید آی10 فیس لیفت در خط تولید ازمیت ترکیه در سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.

برچسب ها

هیوندای i۱۰خط تولید
مطالب مرتبط بیشتر
خودروی ناقص در کف پارکینگ سایپا به صفر رسید خروج خودرو‌های بی کیفیت از خط تولید ادامه دارد تویوتا دوباره مجبور به توقف خط تولید شد خودروهای دارای کسری قطعه در ایران‌خودرو به ۲۷ هزار دستگاه رسید کاهش خودروهای دارای کسری قطعه در گروه صنعتی ایران‌خودرو به حدود ۳۴ هزار دستگاه خط تولید فوق پیشرفته مرسدس بنز در آمریکا ۸۷ درصد برنامه تولید گروه خودروسازی سایپا محقق شد حذف خودخواسته یا ناخواسته محصولات خودروسازی خط تولید بسیار پیشرفته کیا در هند می‌خواهم زنده بمانم! با افزایش تولید پاسخگوی نیاز متقاضیان خواهیم بود گزارش تصویری از خط تولید شرکت بهمن موتور کاهش ارزبری سالانه ۱۷ میلیون یورو با داخلی سازی و سرمایه‌گذاری خط تولید قطعه تارا کرونا چند خط تولید تویوتا را در جنوب شرق آسیا متوقف کرد هاچ بک کوچک مزدا را بخریم یا هیوندای؟ ثبت رکورد کمترین فاصله زمانی از رونمایی تا ورود به خط تولید به نام سایپا آریا خط تولید خودروهای کشنده سنگین و جرثقیل تلسکوپی رونمایی شد افتتاح خط تولید پادراپلاس، پروژه بهسازی سالن رنگ و خط تولید اکسل وانت در شرکت زامیاد خط تولید هوشمند کارخانه BMW را ببینید + فیلم راه اندازی خط رباتیک تمام اتوماتیک رنگ در پلاسکوکار سایپا خودرو برلیانس H۳۳۰ به خط تولید شرکت سایپا بازگشت ضوابط معافیت از پرداخت حقوق ورودی ماشین‌آلات خط تولید اعلام شد فناوری های ساخت ماشین ابراز بومی شد نوید راه‌اندازی خط تولید کامیون کشنده در شیراز بررسی نسل جدید هیوندای i ۱۰ تغییر در خطوط تولید سایپا باهدف حفظ فاصله فردی کارکنان راه‌اندازی خط تولید بدنه محصولات X۲۰۰ در پارس خودرو خط تولید فریم داشبورد دنا راه اندازی شد معمای بازگشت خودروها به خط تولید معرفی محصول ارزان قیمت هیوندای! نسل جدید هیوندای i۱۰ رونمایی شد پیش‌بینی تولید یک‌میلیون خودرو در سال‌۹۸ بومی‌سازی همچنان ادامه دارد تذکر یک نماینده به رئیس‌جمهور در زمینه تسریع حمایت از خودروسازان+تصویر نامه خطر توقف خط تولید خودرو جدی است تحویل دومین سری فوتون ساوانا به مشتریان خط تولید شبانه خودروسازان برای نوسازی تاکسی‌ها ‌خط تولید شبانه در شرکت‌های خودروسازی راه‌اندازی می‌شود خودرو‌های جذاب برای خانم‌ها کدامند؟ (قسمت دوم) تولید تجاری‌سازان زیر ظرفیت تولید اتوبوس کاهش یافت کدام خودروهای موفق، در حالی که هنوز مشکلات عدیده‌ای داشتند، راهی خط تولید شدند؟ برای خرید هیوندای i۱۰ چقدر سرمایه نیاز است؟ + جدول معرفی ۱۰ خودروی داخلی که ارزش خرید دارند با اقساط ۲۴ ماهه هیوندای i۱۰ بخرید قیمت جدید انواع خودرو هیوندای در بازار تهران +جدول هیوندای i۱۰ را بیشتر بشناسید هیوندای i۱۰ را با پیش پرداخت ۲۵ میلیونی و تخفیف ویژه بخرید کارنامه تولید خودروسازان خصوصی در فصل بهار هیوندای i۱۰ را با اقساط ۳۶ ماهه بخرید سرباز کوچک کره‌ای فروش اقساطی و پیش فروش هیوندای i۱۰ هیوندای کرمان نیامده صدر نشین شد هیوندای i۱۰ را با اقساط ۳۶ ماهه بخرید هیوندای i۱۰ را با پیش پرداخت ۲۵ میلیونی و تخفیف ویژه بخرید قیمت جدید خودروهای هیوندای i۱۰ و i۲۰ در سال ۹۶ هیوندای i۱۰ را با تخفیف ویژه بخرید هیوندای i۱۰ را با تخفیف ویژه بخرید هیوندای i۱۰ را با پیش پرداخت ۳۰ میلیونی و تخفیف ویژه بخرید شرایط جدید فروش هیوندای i۱۰ اعلام شد فروش هیوندای i۱۰ و i۲۰ با دو و سه میلیون تومان تخفیف آغاز شد فیس لیفت۲۰۱۷ کوچکترین عضو هیوندای (+عکس)
برگشت به بالا