هاچ بک کوچک مزدا را بخریم یا هیوندای؟

عصر خودرو- مشخصات فنی خودرو مزدا ۲ و هیوندای i۱۰ در این گزارش آمده است تا به کمک آن‌ها بتوانید خودرو مناسب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

جمعه ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲:۰۰

هاچ بک کوچک مزدا را بخریم یا هیوندای؟هاچ بک کوچک مزدا را بخریم یا هیوندای؟هاچ بک کوچک مزدا را بخریم یا هیوندای؟هاچ بک کوچک مزدا را بخریم یا هیوندای؟هاچ بک کوچک مزدا را بخریم یا هیوندای؟هاچ بک کوچک مزدا را بخریم یا هیوندای؟هاچ بک کوچک مزدا را بخریم یا هیوندای؟

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مقایسه‌های خودرویی پر مخاطب بازار، مزدا 2 با هیوندای i10 است. تا چندین سال پیش خرید خودرو کاری آسان به‌شمار می‌آمد، اما پیشرفت این صنعت که با آمدن مدل‌های گوناگون در سگمنت‌های مختلف همراه شد، کار خرید و انتخاب را برای خریداران کمی دشوار کرد. امکانات رفاهی فراوان، طراحی‌های متفاوت و مشخصات فنی گوناگون، پارامتر‌هایی است که ممکن است علاقه‌مندان را دچار تردید کند.

معرفی مزدا 2:
مزدا 2، خودرویی ساخت کشور ژاپن است که در سال 2011 طراحی شد و در آن از یک موتور 4 سیلندر با 16 سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو 1498 سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن 102 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو 135 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه است.

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده 4 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک استفاده شده است. جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت 175 کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت برای آن 11 ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو 6.3 لیتر در هر 100 کیلومتر است و حجم باک آن 43 لیتر است.

از جمله امکانات این خودرو می توان به سیستم تهویه مطبوع خودکار، آینه‌های برقی جانبی، قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو، روکش چرمی فرمان، کامپیوتر سفری با قابلیت نمایش مدیریت پیمایش، مصرف سوخت و اطلاعات ضروری اشاره کرد.

معرفی هیوندای i10:
هیوندای i10، خودرویی ساخت کشور کره جنوبی است که در سال 2017 طراحی شد و در آن از یک موتور 4 سیلندر با 16 سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو 1248 سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن 86 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو 121 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه است.

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده 4 سرعته خودکار تیپ ترونیک استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت 166 کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت برای آن 13.8 ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو 6.2 لیتر در هر 100 کیلومتر است و حجم باک آن 40 لیتر است.

از جمله امکانات این خودرو می توان به رینگ 15 اینچ آلومینیومی، فرمان برقی (MDPS)، آینه الکتروکرومیک، سنسور پارک عقب، چراغ مه شکن جلو و عقب، کامپیوتر سفری، تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی (HAC)، چراغ روشنایی روز (Day Light) و تریم داخلی دو رنگ اشاره کرد.

برچسب ها

هیوندای i۱۰مزدا ۲
مطالب مرتبط بیشتر
قیمت خودروی مزدا در بازار+جدول با اقساط ۲۴ ماهه هیوندای i۱۰ بخرید قیمت جدید انواع خودرو هیوندای در بازار تهران +جدول هیوندای i۱۰ را بیشتر بشناسید خرید یکی از محصولات Mazda در دبی چند درهم آب می خورد؟ هاچ‌بک­‌های ۶۰ تا ۷۰ میلیونی بازار کدامند؟ تویوتا ۵ درصد سهام مزدا را می‌خرد هیوندای i۱۰ را با پیش پرداخت ۲۵ میلیونی و تخفیف ویژه بخرید کارنامه تولید خودروسازان خصوصی در فصل بهار هیوندای i۱۰ را با اقساط ۳۶ ماهه بخرید سرباز کوچک کره‌ای فروش اقساطی و پیش فروش هیوندای i۱۰ هیوندای کرمان نیامده صدر نشین شد هیوندای i۱۰ را با اقساط ۳۶ ماهه بخرید هیوندای i۱۰ را با پیش پرداخت ۲۵ میلیونی و تخفیف ویژه بخرید قیمت جدید خودروهای هیوندای i۱۰ و i۲۰ در سال ۹۶ هیوندای i۱۰ را با تخفیف ویژه بخرید هیوندای i۱۰ را با تخفیف ویژه بخرید هیوندای i۱۰ را با پیش پرداخت ۳۰ میلیونی و تخفیف ویژه بخرید مقایسه مزدا ۲ با تویوتا یاریس هاچ بک شرایط جدید فروش هیوندای i۱۰ اعلام شد فروش هیوندای i۱۰ و i۲۰ با دو و سه میلیون تومان تخفیف آغاز شد فیس لیفت۲۰۱۷ کوچکترین عضو هیوندای (+عکس)
برگشت به بالا