ارائه خدمات نوروزی سامانه ۰۹۶۲۹ به گردشگران خارجی

عصر خودرو- سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹ نوروز امسال در کنار ارائه خدمات به هموطنان و مسافران داخلی، به گردشگران خارجی نیز به صورت شبانه‌روزی به زبان انگلیسی خدمات ارائه می‌کند.

چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰:۰۰

ارائه خدمات نوروزی سامانه ۰۹۶۲۹ به گردشگران خارجی

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، پاسخگویی به تماس‌ها، رسیدگی به مسائل و مشکلات مسافران و گردشگران خارجی در امور مختلف اطلاعاتی و خدماتی از جمله ورود موقت و خروج گمرکی از تمامی مرزهای کشور از جمله فعالیت هایی است که کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از گذشته تا کنون در سرفصل فعالیت‌ها و وظایف خود قرار داده است. در این راستا نوروز 1401 به منظور تسهیل در تردد گردشگران خارجی و رونق صنعت گردشگری در کشورمان، مسائل و مشکلات گردشگران خارجی در روزهای کاری و حتی ایام تعطیل به صورت 24 ساعته از طریق سامانه 09629 بررسی و رسیدگی می‌شود.

مسافران و گردشگران خارجی در صورت مواجهه با هرگونه مشکلات گمرکی و یا انتظامی، نیاز به خدمات امداد خودرو و یا اطلاعات راه، آب و هوا، اقامت و ... در هر نقطه از ایران می‌توانند با سامانه ملی سفر 09629 تماس بگیرند و برای حل مشکل و یا دریافت راهنمایی‌های لازم از تجارب و دانش تخصصی کارشناسان مربوطه به زبان انگلیسی بهره‌مند شوند.

برچسب ها

سفرکانون جهانگردی و اتومبیلرانی
مطالب مرتبط بیشتر
ثبت زمینی دمای گرمترین منطقه کره زمین توسط گروهی از پژوهشگران و اساتید دانشگاهی برگزاری نخستین رالی تهران مسکو و هفته های فرهنگی ایران در روسیه یکسان‌سازی پلاک‌های ترانزیت و تعویض پلاک‌های ملی افغانستان در ایران دیدار صمیمانه رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و جهانگردان ایتالیایی راه اندازی سامانه درخواست آنلاین دریافت و تعویض اسناد ترانزیت پلاک‌های ترانزیت فراخوانده شدند چهارمین همایش ملی کمپینگ و کاروانینگ در تخت جمشید شیراز با بازدید وزیر میراث فرهنگی اعلام آمادگی رئیس فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی FIA برای سفر به ایران و تقویت همکاری های مشترک برگزاری رالی تور گردشگری تهران- شمال تور گردشگری بین المللی پاریس تا پرسپولیس وارد ایران شد برگزاری نخستین جلسه کارگروه شناسایی و صیانت از وسیله های نقلیه تاریخی در سال جدید دریافت گواهی نامه رانندگی بین المللی به صورت اینترنتی؛ کمتر از ۲۴ ساعت ساعات کار دفتر صدور اسناد و مدارک بین المللی رانندگی و خودرو تا پایان سال هر روز تا ساعت ۱۸ تسهیل در ورود گردشگردان با خودروهای شخصی به کشور در ایام نوروز با مشارکت پلیس راهور ناجا صدور گواهی نامه رانندگی بین المللی با ۵۰ درصد تخفیف در نمایشگاه گردشگری در سفر کرمان کجا را ببینیم؟ افزایش سفرها و ممنوعیتی که رعایت نشد اطلاعات لازم برای سفر هوایی به زیباترین شهر شمال‌غرب، گرگان بهترین تفریحات رامسر از دریا تا جنگل سه کلیک تا سفر به مشهد سفر به ۷شهر قرمز شمالی، ممنوع سفرهای جاده‌ای دوباره ممنوع می‌شود؟ اعمال قانون بیش از ۶۴ هزار خودرو تخصیص هزینه سفرها به خودروهای لوکس دید و بازدید و سفر را تعطیل کنید مردم در تعطیلات عید فطر سفر نکنند سفرهای کرونایی چگونه باشد پیشنهاد تعطیلی یا کاهش ظرفیت حمل ونقل عمومی آمار سفر خودروهای پلاک همدان ۷۷ درصد کاهش یافت سهمیه نوروزی بنزین در تابستان استفاده شود آیا می‌توانیم در سفرهای هوایی حیوانات خانگی‌مان را همراه خود ببریم؟ قیمت بنزین چه تاثیری بر سفرها گذاشت؟ باید و نبایدهای قوانین و مقررات هتل ها چگونه با بدترین اتفاقات سفر مواجه شویم؟ مسافران زمان بازگشت را به ساعات پایانی امروز موکول نکنند ۶۰ درصد مسافران شمال هنوز به خانه برنگشته‌اند هموطنان از سفرهای غیرضرور به استان‌های شمالی و غربی پرهیز کنند رانندگان قبل از سفر از صحت و سلامت فنی وسایل نقلیه خود مطمئن باشند نشست کمیسیون عمران با مسئولان دولتی برای اندیشیدن تمهیدات سفرهای نوروزی ۸ بررسی‎ فنی خودرو قبل از یک سفر زمستانی بررسی‎ فنی خودرو قبل از یک سفر زمستانی تاثیر سفر با خودروهای شخصی بر افزایش آلودگی هوا سفر به یاد ماندنی مشتریان مدیران خودرو در چین چطور همه می‌رویم شمال؟ آماده باش راهور برای نماز عید قربان و سفرهای آخرهفته سفر در کوتاه‌ترین زمان با همکاری خودرو و بالگرد
برگشت به بالا