آزمایش تصادف خودرو با حیوانات

عصر خودرو- در چین برای آزمایش میزان صدمه‌های تصادف با خودرو از حیوانات استفاده شد که به محض رسانه‌ای‌شدن این موضوع بسیاری از کاربر‌های فضای مجازی به این شیوه انتقاد کردند.

دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵:۰۰

آزمایش تصادف خودرو با حیوانات

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از همشهری آنلاین ، این حیوانات برای آزمایش میزان تحمل صندلی‌های کودک در خودروهایی با سرعت بالا به‌کار گرفته شدند. فقط در یکی از این آزمایش‌ها که لو رفت 8حیوان از 15حیوان مورد آزمون کشته شدند.

برچسب ها

تست تصادف
مطالب مرتبط بیشتر
۱۲ وسیله نقلیه که در تست تصادف IIHS امتیاز پایینی دریافت کرده‌اند خودروهایی که در آزمایش‌های تصادف، بدترین عملکرد را داشته‌اند استاندارد خودروسازان در سال ۹۸ متحول می‌شود؟ معرفی ایمن‌ترین خودروهای ۲۰۱۹ امنیت در رانندگی با هیوندای سانتافه تسلا مدل۳ در تست های امنیتی ۵ ستاره گرفت ایمنی خودرو به زبان ساده؛ چرا نمی‌توان ایمنی خودروهای مختلف را با هم مقایسه کرد؟ ستاره‌های ناجی ایمنی خودرو به زبان ساده؛ با مفهوم ایمنی آشنا شویم ۱۱ ویژگی ایمنی جدید در خودروهای ۲۰۲۱ اروپا تایید ایمنی MVM ۳۱۵ از سوی سازمان ملی استاندارد ایران و موسسه Applus+ IDIADA اسپانیا روش تست خودروهای خودران تغییر می‌کند هیوندای سانتافه بالاترین نمره ایمنی تصادفات را دریافت کرد هیوندای النترا ۲۰۱۷ بالاترین نمره ایمنی را دریافت کرد خودرو محافظت از شخصیت ها اینگونه تست می شود تست تصادف پژو ۲۰۸ و ۲۰۶ +عکس غیراستاندارد بودن تست تصادف اکثر شاسی‌بلندهای آمریکا
برگشت به بالا