پاسخ منفی شهرداری به پلیس؛

مخالفت شهرداری با تغییر ساعت طرح ترافیک

عصر خودرو- در حالی که پلیس درخواست تغییر در ساعت طرح ترافیک را دارد ولی مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران معتقد است هر نوع تغییر سبب اختلال در ترافیک می‌شود و پاسخ ما به پلیس منفی است.

شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴:۰۰

مخالفت شهرداری با تغییر ساعت طرح ترافیک

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، اجرای طرح جدید ترافیک از ابتدای تابستان کلید خورد و از همان زمان اجرا، طرح با موافقان و مخالفان زیادی همراه شد. طرح کاهش آلودگی هوا پس از 14 سال اجرای طرح زوج و فرد جایگزین آن شده بود و همین مسأله آن را به حاشیه‌های فراوانی کشاند. حاشیه‌هایی مانند تأثیر نداشتن در کاهش ترافیک و آلودگی هوا و نرخ آن؛ این موضوعات با گذشت 5 ماه از اجرای طرح هنوز ادامه داشته و به نظر می‌رساند تمامی نداشته باشد.

هر چند نرخ طرح ترافیک اندک نیست ولی شهرداری تلاش کرد با ارائه تسهیلاتی دل شهروندان را بدست آورد و بر همین اساس هزینه ورود به محدوده طرح ترافیک دوم در روزهای فراتر از تعداد مجاز( 20 روز برای رانندگان تهرانی و 15 روز برای رانندگان غیرتهرانی در هر فصل)، نصف عوارض طرح ترافیک 98 تعیین شد. البته شمارش تعداد روزهای مجاز برای تردد رایگان در محدوده دوم (زوج و فرد سابق) مشروط به آن است که ثبت نام در سامانه انجام شده باشد و از این رو همه دارندگان خودرو یک بار در سامانه ثبت نام و مشخصات خودروی خود را وارد کرده باشند.

همچنین بر اساس طرح جدیدخودروهای کمتر آلاینده که معاینه فنی برتر دریافت کرده باشند، از تخفیف در هزینه طرح ترافیک برخوردار شدند.

علیرغم در نظر گرفتن این تسهیلات ولی مخالفت با اجرای طرح وجود دارد. پلیس از جمله مخالفان این طرح هست هرچند شهرداری اعلام کرده، پلیس در شورای عالی ترافیک به اجرای طرح ترافیک رأی مثبت داده است.

این طرح سه محور شهروندان، شهرداری و پلیس دارد و هر کدام نظرات خاص خود را در این زمینه دارند. هرچند گلایه اکثر شهروندان در مورد طرح جدید بیشتر بر سر نرخ است ولی برخی رانندگان هم معتقدند که با جایگزینی طرح جدید ترافیک با طرح زوج یا فرد از فرصت آنها برای تردد در محدوده حلقه دوم طرح کاسته شده است.

پلیس هم با اجرای طرح با روند کنونی مخالفت دارد. سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ مخالفان سرسخت طرح با روند کنونی محسوب می‌شود. وی در این‌باره، اظهار داشت: حلقه دوم طرح ترافیک پایتخت هم اکنون در حال اجراست؛ پلیس هم نظرات کارشناسی خود را برای طرح مذکور نوشته و آن را به شهرداری ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه پلس اعلام کرده که باید اصلاحاتی در طرح فوق انجام شود؛ گفت: منتظر هستیم که شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران برگزار شود تا درخصوص نظرات کارشناسی پلیس صحبت شده و تصمیم‌گیری انجام شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درخصوص عمده اشکالاتی که پلیس به طرح ترافیک وارد دانسته است، اعلام کرد: اولین خواسته پلیس کاهش زمان اجرای طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی است؛ با توجه به آنکه در نیمه دوم سال بوده و هوا زودتر تاریک می‌شود تعداد زیادی از افراد و شهروندان برای خرید مایحتاج  به معابر مراجعه می‌کنند؛ تعدادی نیز درصددند تا با  تاریک شدن هوا زودتر به منزل برسند؛ برای اینکه فشار را از معابر پیرامونی برداشت و مردم بتوانند سریعتر کارهای خود را انجام داده و به منزل برسند به نظر می‌رسد که باید زمان اجرای طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی کاهش یابد.

وی گفت: علت عمده بعدی بحث ممنوعیتی است که این محدوده دارد؛ بر طبق قانون وقتی که شورای ترافیک تصویب می‌کند که این محدوده ممنوع است فقط تا یک سقفی شهرداری می‌تواند ظرفیتی را برای کارهای ضروری اختصاص داده و اجازه تردد دهد ولی در حال حاضر این محدوده سقف ندارد.

سردار مهماندار تصریح کرد: به نظر می‌رسد باید یک سقف مشخصی را برای این محدوده مشخص کرد؛ درست مثل محدوده طرح ترافیک که ورود به محدوده طرح ترافیک اصلی ممنوع بوده و فقط  103 هزار مجوز سالیانه واگذار می‌شود که 40 هزار مجوز روزانه است؛ نهایتا باید از این روش استفاده کرد و ممنوعیت را به طور مطلق اجرا کرد در حالی که هم اکنون ممنوعیت مطلقی وجود ندارد.

وی افزود: هم اکنون رانندگان می‌توانند هفته‌ای یک و نیم روز به صورت رایگان وارد محدوده کاهش آ‌لودگی شده و باقی روزهای هفته را خریداری کرده و تردد کنند و این دیگر معنای ممنوعیت ندارد؛ چرا که اگر بخواهیم براساس ماده 18 قانون رسیدگی به تخلفات عمل کنیم، با توجه به اینکه شورای ترافیک تهران مجوزش را از ماده 18 گرفته، باید محدودیت و ممنوعیت اعمال شود و فقط باید برای کارهای ضروری سقفی تعیین شود که این سقف هم اینک تشکیل و تعیین نشده است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: عدم ممنوعیت مطلق تردد در منطقه کاهش آلودگی و کاهش زمان طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی از جمله عمده مسائل مطرح شده پلیس راهور درخصوص طرح ترافیک پایتخت است.

کاهش ساعات ترافیک به هیچ‌عنوان به صلاح نیست

اما جواب شهرداری به پلیس به 24 ساعت هم نکشید و در موضعی مشخص شهرداری اعلام کرد؛ کاهش ساعات طرح ترافیک مطلبوب ما نیست. یوسف حجت مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران درباره این موضوع گفت:  این موضوع اجرای آن به هیچ عنوان به صلاح  نیست چرا که اگر ساعات طرح کاهش یابد و ساعت 17 به اتمام برسد بسیاری از شهروندان تمایل بیشتری برای استفاده از خودروی شخصی خواهند داشت را که منتظر می‌مانند طرح به اتمام برسد و پس از آن از محل کار با خودروی شخصی خارج شوند. بنابراین حجم زیادی از تردد خودروهای شخصی را در شهر شاهد خواهیم بود.

درخواست پلیس سبب افزایش طرح ترافیک

کاهش ساعات طرح ترافیک سبب افزایش تمایل برای استفاده از خودروهای شخصی و در نتیجه حجم ترافیک در سطح شهر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نظر ما به این درخواست مثبت نیست، بیان داشت:‌در حال حاضر طرح ترافیک ساعت 19 به اتمام می‌رسد و این مسئله سبب می‌شود کسی تمایل به استفاده از خودروی شخصی نداشته باشد. بنابراین کاهش ساعات ترافیک به هیچ عنوان مطلوب ما نیست. البته ما می‌توانیم در شورای عالی ترافیک این موضوع را بحث کنیم و ادله خود را مطرح سازیم.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد:‌مخالفت‌هایی با طرح ترافیک جدید وجود دارد از نوع مخالفت مقابل تغییر است که طبیعی محسوب می‌شود. البته به تدریج نسبت به 5 ماه پیش حجم مخالفت‌ها کاهش یافته است و البته به نظر مسئولان شهر این طرح موفق بوده و به اهداف خود از جمله کاهش آلودگی و کاهش ترافیک دست یافته است.

اجرای طرح کمترین اعتراض را داشته است

مدیران شهری می‌گویند قدرت هوشمندی که در طرح به‌کار برده شده پابه‌پای بهترین شهرهایی در دنیاست که این‌گونه سیستم کنترل ترافیک را انجام می‌دهند. محسن پورسید آقایی، معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران در دفاع از طرح جدید ترافیک گفت: 22 درصد ورود خودروها به منطقه مرکزی شهر با اجرای این طرح کاهش یافته است همچنین با توجه به موفقیت‌ها در گام اول تصمیم گرفتیم گام دوم را به‌اجرا بگذاریم. وقتی هوای تهران به‌شدت آلوده شد اجرای طرح زوج یا فرد صورت گرفت ولی به‌مرور بعد از 14 سال به‌دلیل اینکه تعداد خودروها دو برابر شد عملاً بیش از کل خودروهایی که قبل از اجرای طرح در محدوده حضور داشتند افزایش یافت.

وی افزود: همه ابعاد طرح را می‌شناختید، قدرت هوشمندی که در طرح به‌کار برده شده پابه‌پای بهترین شهرهایی در دنیاست که این‌گونه سیستم کنترل ترافیک را انجام می‌دهند.

پورسیدآقایی خاطرنشان کرد: براساس نوع بودجه، معاینه فنی و زمان ورود و خروج میزان افرادی که وارد محدوده شدند تشخیص داده می‌شود و خوشبختانه با این طرح کمترین اعتراض را شاهد بوده‌ایم.

کاهش 7 درصدی ترافیک با اجرای طرح جدید

حسین مقدم، سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران دراین باره گفت: اجرای طرح به صورت میانگین در حدود 7 درصد در کاهش ترافیک مؤثر بوده است در هر یک سال 300 هزار پلاک خودرو به مجموعه پلاک‌های تهران افزوده می‌شود و همیشه سال به سال با افزایش تعداد خودروها ترافیک شدیدتر می‌شود ولی علیرغم این مسئله ترافیکی که ما پیش‌بینی می‌کردیم مهر امسال داشته باشیم، رخ نداد و رصد کردن این موضوع نباید سلیقه‌ای باشد.

طرح ترافیک علمی اجرایی شده است

وی گفت: بر اساس بررسی‌ها و مطالعات شهرداری تهران که اسناد آن نیز موجود است اجرای طرح سبب کاهش ترافیک شده است. نباید صرفاً بر اساس سلیقه اعلام کرد که طرح مؤثر نبوده و به اهداف خود نرسیده است ادله قوی و منطقی داریم که طرح به اهداف خود رسیده و نزدیک شده است و از تقاضای سفرهای بیجا جلوگیری کرده و کاهش سفرهای غیرضروری را به همراه داشته است.

وی بیان داشت: طرح LEZ مؤثر است و طرح آن با همکاری اساتید بزرگ دانشگاهی تهیه شده است و در شورای شهر و دولت تصویب شد تا به اجرا رسید. برنامه‌ها بسیار پیچیده بود و به نظرم برای مردم برکات زیادی دارد.

گاهی آنقدر فرضیات زیاد است که اصل به حاشیه می‌رود به گمانم نگاه برخی به طرح ترافیک درست نیست، طرح جدید ترافیک باکار مطالعاتی و پشتوانه علمی قوی انجام شده و همه اسناد علمی آن موجود است.

همیشه مسائل سیاسی بر اصل ماجرا تأثیرگذار است و گاهی آنقدر فرضیات زیاد است که اصل به حاشیه می‌رود به گمانم نگاه برخی به طرح ترافیک درست نیست، طرح جدید ترافیک باکار مطالعاتی و پشتوانه علمی قوی انجام شده و همه اسناد علمی آن موجود است.

شورای شهر تنها نرخ عوارض طرح را تصویب می‌کند

شورای شهری‌ها هم نظرات متفاوتی نسبت به اجرای طرح ترافیک دارند ولی نظر آنها چندان در روند اجرا تأثیر ندارد. محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران  درباره انتقاداتی که به طرح جدید ترافیک می شود، گفت:  اما طرح های ترافیک مصوبه شورای ترافیک است و شورای شهر تنها نرخ عوارض را تصویب می‌کند. البته درخواست ما این است که شورا نیز در جریان این امور قرار گیرد و در تصمیم گیری ها سهیم باشد.

وی با بیان اینکه در تمام کلانشهرهای دنیا ورود خودروها به محدوده‌های مرکزی شهر را با سیاست هایی مانند گران کردن پارکینگ و سوخت محدود می کنند، اظهار داشت: اما در تمام این کشورها توسعه حمل و نقل عمومی به عنوان جایگزین استفاده از خودروهای شخصی مدنظر قرار می گیرد.

طرح جدید ترافیک نیاز به اصلاح دارد

با وجود اینکه شورای شهری‌ها نقش چندانی در نحوه اجرای طرح ندارند ولی نظرشان هم چندان به طرح جدید ترافیک مثبت نیست.

 

محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر درباره این موضوع گفت: لغو طرح زوج و فرد اقدام درستی بود ولی طرح جدید ترافیک که جایگزین آن شده دچار اشکال است.چرا که قشر مرفه بیشتر از آن بهره‌مند است و نحوه اجرا نیاز به اصلاح دارد.

طرح جدید ترافیک نیاز به اصلاح دارد. هرچند شورای شهر عضو شورای عالی ترافیک نیست ولی رأی ما به اجرای طرح به شکل کنونی نیز مثبت نیست.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر عضو شورای عالی ترافیک نیست در حالی که می‌تواند نقش مهمی در این راستا داشته باشد، تصریح کرد: طرح با شیو کنونی نیاز به اصلاح دارد.و راهکارها و روش‌ها باید دقیق بررسی شود تا شهروندان متضرر نشوند و ترافیک به بهترین نحوه مدیریت شود. پلیس هرچند به طرح در شورای عالی ترافیک رأی مثبت داده ولی همه مخالفت‌های کنونی نشان از پشیمان شدن آنها دارد با این روند باید دید که شورای عالی چه تصمیمی می‌گیرد و آیا از دلایل شهرداری به ادامه اجرای طرح به روش کنونی قانع می‌شوند؟

پرونده طرح ترافیک روی میز شورای عالی ترافیک

5 ماه از اجرای طرح جدید می‌گذرد و برخی کارشناسان و حتی مسؤولان آن را کاسبکارانه و برخی کارشناسان آن را عادلانه می‌دانند. شهرداری بر عادلانه بودن طرح اصرار دارد و معتقد است طرح جدید ترافیک به اهداف خود یعنی کاهش آلودگی هوا و ترافیک رسیده است ولی برخی بر خلاف این موضوع نظر دارند. حالا باید منتظر ماند و دید شورای عالی ترافیک چه نظری در این زمینه خواهد داشت و آیا عمر طرح جدید ترافیک به سال 99 قد می‌دهد؟

برچسب ها

شهرداری تهرانپلیس راهنمایی و رانندگیطرح ترافیک
مطالب مرتبط بیشتر
تحویل ۲۵ دستگاه اتوبوس جدید به شهرداری تهران قرارداد خرید خودرو از چین بین ۱۲ تا ۱۳ میلیارد یورو است نرخ عوارض طرح ترافیک سال ۱۴۰۳ تصویب شد تسهیلات شهرداری جهت نوسازی تاکسی‌های فرسوده پایتخت تکلیف وزارت صنعت به ۹ خودروساز برای ارایه ۴۰ هزار تاکسی برقی نوسازی چهار هزار دستگاه تاکسی در پایتخت کرمان موتور ۴۰۰ خودرو برقی تحویل تاکسیرانی داد تغییر "طرح ترافیک" به سال ۱۴۰۳ موکول شد خرید ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو از خودروسازان داخلی زاکانی: حدود پنج هزار دستگاه اتوبوس برای تهران خریداری شد طرح ترافیک جدید به امسال نمی‌رسد تولدی دیگر برای طرح ترافیک تهران اجرای طرح کنترل «معاینه فنی» کنار جاده‌ای با همکاری پلیس «شب مُردگی» مناطق مرکزی پایتخت و طرح ترافیک جدید ۷ هزار جایگاه شارژ وسایل نقلیه برقی در تهران احداث می‌شود! یک میلیون و ۱۲۰ هزار خودروی حادثه ساز اعمال قانون شدند ورود تاکسی‌های برقی به ناوگان تاکسیرانی نحوه انجام تعهدات گروه بهمن رضایت بخش است بیش از ۲ هزار پلاک پوشانی و رفع اثر پلاک، اعمال قانون شد قرارداد با چینی‌ها برای تأمین ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس برقی نهایی شد فروش طرح ترافیک در روزهای آلوده هوای تهران ممنوع شد بسته بزرگ برقی‌سازی ناوگان عمومی پایتخت نهایی شد تراموا به کاهش آلودگی هوا و ترافیک می‌تواند کمک کند تامین اتوبوس برقی از تولیدکنندگان داخلی و واردات خرید ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس برقی در دستور کار شهرداری تهران «ارز» حمل و نقل عمومی برقی پایتخت تأمین شد اتوبوس‌های ۳ کابین چه زمان وارد تهران می‌شوند؟ خداحافظی با طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران افزایش اتوبوس‌های شهر تهران به ۵۰۰۰ دستگاه تا پایان سال آینده تامین مالی خودروهای برقی انجام شده است موتورسیکلت های برقی چه زمان وارد تهران می شوند؟ پلیس راهور: بیلبوردهای شعر در تهران موجب افزایش تصادف می‌شود خودروهای اینترنتی در نرخ‌گذاری مجوز قانونی از شهرداری ندارند انعقاد قرارداد تامین ناوگان حمل و نقل عمومی برقی در تهران مسئولیت سرویس مدارس به شهرداری تهران سپرده شد محدوده طرح ترافیک تهران افزایش یا کاهش می یابد؟ هزینه طرح ترافیک پس از انصراف از رزرو چه می‌شود؟ معیارهای جدید ورود و خروج به محدوده طرح ترافیک تهران اعلام شد ۲۳ دستگاه اتوبوس تولیدی گروه بهمن وارد ناوگان حمل و نقل می‌شود خرید ۱۰۰۰ "اتوبوس برقی" تا سال آینده تست گرم دو «متروباس» در پایتخت با موفقیت انجام شد ورود نخستین «متروباس» به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت از امروز تغییر "طرح ترافیک" در راه است جزییاتی از طرح ترافیک جدید پایتخت و زمان اجرای طرح جرائم رانندگی به حساب دولت واریز می‌شود طرح جدید ترافیک نرخ ثابت نخواهد داشت عملیات احداث تراموا در تهران از امروز آغاز می‌شود ورود ۱۲۰۰ اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی طی ۶ ماه آینده معاون جدید حمل و نقل شهرداری تهران منصوب شد قیمت هر "تاکسی برقی" وارداتی حدود یک میلیارد تومان است تحویل اتوبوس‌های وزارت کشور به تهران بعد از اربعین ایستگاه‌های شارژ وسایل نقلیه برقی در تهران نصب می‌شوند از امروز طرح تشدید برخورد با پوشش و مخدوشی پلاک اجرا می‌شود انعقاد قرارداد تامین ۱۰۰۰ خودروی برقی برقی شدن حمل‌ونقل تهران با مشارکت مپنا و شهرداری قرارداد خرید شارژرهای اتوبوس‌های برقی تهران امضا شد ورود۱۴۶۰ اتوبوس تا پایان سال به ناوگان تهران طرح جدید پلیس؛ متخلفین تغییر پلاک به کلاس توجیهی می‌روند آغاز عملیات احداث ۲۸ پارکینگ طبقاتی با ظرفیت بیش از ۱۰ هزار خودرو در پایتخت فراوانی دریافت گواهینامه در خانم‌ها بین ۳۰ تا ۴۰ سال امضای قرارداد تولید و فروش ۵۰۰ دستگاه مینی بوس آرتا پلاس با شهرداری تهران هوشمندسازی شبکه تاکسیرانی به موازات نوسازی ناوگان انعقاد قرارداد جدید خرید ۵۰۰ اتوبوس و ۵۰۰ مینی بوس برای تهران با تولیدکنندگان داخلی برگزاری رالی خانوادگی در تهران قرارداد جدید اتوبوسرانی تهران برای خرید ۵۰۰ اتوبوس آیا اتوبوس‌‎‌های سه کابین برای تهران مناسب است؟ سانروف تفریح نیست قیمت یک دستگاه اتوبوس ایرانی ۷ میلیارد تومان ساعت طرح ترافیک تغییر نمی‌کند آغاز عملیات ساخت ۵ مجموعه پارکینگ در تهران تصویب یک فوریت لایحه تمدید تخفیف ۳۰ درصدی به بدهکاران ورود به طرح ترافیک برخورد بدون اغماض پلیس با رانندگان حادثه‌ساز انعقاد قرارداد ساخت ۱۰۰۰ اتوبوس جدید داخلی تعرفه طرح ترافیک در ساعت اوج و غیر اوج در پایتخت اعلام شد هدف ما ورود ۴۰۰ هزار موتورسیکلت برقی به تهران است واگذاری موتورسیکلت برقی از اواسط اردیبهشت‌ماه اعلام جزئیات بسته‌های مدت دار تردد خودروها در محدوده طرح ترافیک پایتخت ساعت اجرای طرح‌های ترافیک و کنترل آلودگی هوا تغییر نکرده است قیمت طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا در سال جدید چقدر است؟ اعلام نرخ جدید ورود به محدوده طرح ترافیک پل حافظ در عید نوروز جمع‌آوری نمی‌شود تشریح بسته حمل و نقلی پایتخت از زبان زاکانی مرکز معاینه فنی بیهقی شبانه‌روزی شد تخفیف ۳۰ درصدی به بدهکاران عوارض طرح ترافیک تا پایان فروردین ۱۴۰۲ افزایش قُطر تونل‌های مترو و استفاده از اتوبوس برقی برای مولدسازی اختصاص بودجه ۳۰هزار میلیاردی برای حمل و نقل عمومی در سال۱۴۰۲ نکات مهم برای رانندگی در روزهای برفی و بارانی تخفیف ۳۰ درصدی پرداخت بدهی عوارض طرح ترافیک در تهران تا پایان اسفند اتوبوس‌های جدید با پلاک موقت وارد تهران شدند آغاز بازنگری زمان بندی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی پایتخت توصیه‌های پلیس راهور به رانندگان در روزهای برفی و بارانی نرخ پارکینگ‌های شهرداری برای سال آینده مشخص شد افزایش ۲۰ درصدی عوارض طرح ترافیک در سال آینده تقدیر مدیرعامل گروه سایپا از شهردار تهران کمبود دوربین‌های نظارت تصویری در پایتخت اسکوتر‌های برقی چه زمانی وارد سطح شهر تهران می‌شوند؟ فعالیت اتوبوس‌های برقی «جمهوری-بهارستان» بزودی ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی به‌زودی وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران خواهد شد "موتورسیکلت‌های برقی" ویژه شرکت پست جایگزین "موتورسیکلت‌های بنزینی" می‌شوند برقی کردن ۳۰۰ هزار «موتورسیکلت کار» در پایتخت جزئیات ورود اسکوترهای اشتراکی به تهران مراکز معاینه فنی تهران باز هستند انتشار ۳۸ درصد از آلودگی هوا توسط ناوگان فرسوده پلیس با مخدوش کردن پلاک‌ها مقابله کند جریمه بیش از ۴۵ هزار خودرو تا ظهر امروز به دلیل عدم رعایت طرح زوج و فرد کارت بلیت خبرنگاران بدون مشکل شارژ می‌شود کیفیت و سوخت خودروهای وارداتی زیر ذره‌بین پلیس "تراموا" خواب تازه برای ترافیک تهران آمادگی پلیس برای اجرای طرح زوج و فرد از در منازل حواله ۲۵۰ دستگاه ون و اتوبوس تحویل هشت شهرداری کشور شد فروش طرح ترافیک در تهران مجاز شد مخالفت پلیس با ۲پیشنهاد وزارت صمت برای اسقاط خودرو چگونه به خلافی خودرو اعتراض کنیم؟ امروز و فردا طرح ترافیک فروخته نمی‌شود کامیون‌داران تا ۳۰ آذر مکلف به نصب حفاظ روی خودرو هستند چه عواملی باعث تصادف در تقاطع‌ها می‌شود؟ تردد موتورسیکلت‌ها در روزهای بارانی ممنوع است افزایش تصادفات زنجیره‌ای جاده‌ای در روزهای اخیر جزییات واگذاری تاکسی ون های جدید تهران تصمیم جدید پلیس راهور برای کاهش صدمات تصادف خودروهای سنگین تکالیف عمده براى رفع آلودگى هوا با کدام ارگان است؟ نکاتی که رانندگان باید در روز‌های بارانی بدانند ضرورت بازنگری در طرح ترافیک تهران لزوم شناسایی زمین‌های مستعد تهران برای ساخت پارکینگ‌های عمومی فک‌پلاک خودروهای دودزا و دارای نقص فنی اولویت شهرداری تهران تامین ناوگان حمل و نقل از سازندگان داخلی است ترافیک؛ بزرگترین مشکل تهران از ورود اسکوتر برقی به معابر پایتخت چه خبر؟ ماجرای ثبت جرائم اشتباه توسط دوربین‌های طرح ترافیک تعبیه ۷۰ هزار جای "پارک حاشیه‌ای" در پایتخت‌ تا پایان دی‌ماه لزوم تغییر ساعت طرح ترافیک ورود به اتوبوس‌سازی؛ پیشنهاد جدید اتوبوسرانی ساعت طرح ترافیک با شناورسازی ساعت کاری ادارات تغییر می‌کند؟ اتوبوس دست دوم نداریم توسعه "موتورسیکلت‌های برقی" کارویژه شهرداری تهران طلسم ۱۲ ساله شکسته شد؛ دولت به تهران اتوبوس داد رونمایی از ۲۰۰دستگاه اتوبوس، ۶۳ دستگاه مینی‌بوس و ۱۰۰ دستگاه تاکسی ۲۰۰ اتوبوس جدید از شنبه در تهران ساعت فعالیت مراکز معاینه فنی خودروهای شهر تهران جزئیات زمان‌بندی طرح ترافیک از امروز صفر تا صد طرح ترافیک جدید در تهران ایستادن دانش آموزان در سرویس مدرسه ممنوع است ساعت اجرای طرح ترافیک یک ساعت بیشتر می‌شود با شش هزار دستگاه اتوبوس شهرداری تحویل دادیم با ۱۸۰۰ دستگاه بدون لوازم یدکی تحویل گرفتیم تمایلی برای ورود اتوبوس دست دوم نداریم از تقویت خطوط بی‌ آرتی تا بازسازی ۵۵۰ اتوبوس برای استقبال از مهر پیش‌بینی افزایش ۳۰ درصدی ترافیک در هفته اول مهر نقش خودرو در سوانح رانندگی بی‌بدیل است اتوبوس‌های دست دوم از آلمان به تهران می‌آیند دعوت شهرداری از تامین و تولیدکنندگان ون طرح ترافیک از سال آینده تغییر می‌کند کیفیت خودرو هیچ تفاوتی با گذشته نکرده است تحویل ۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به شهرداری تهران افزایش ۲۵ درصدی نرخ پارکینگ‌ها در تهران تصویب شد تزریق چشمگیر اتوبوس‌ به شبکه حمل‌ونقل پایتخت در ۱۴۰۱ اتوبوس‌های کم کارکرده اروپایی در راه تهران افزایش سرقت تجهیزات ترافیکی شهر رزرو طرح ترافیک در سامانه تهران من فعال شد شورای عالی ترافیک درباره اجرای طرح ترافیک به جمع بندی نرسیده است احتمال افزایش ۲ ساعته اجرای طرح ترافیک ایجاد "خط ویژه " موتورسیکلت‌ها در پایتخت رزرو طرح ترافیک در هفته جاری اجباری نیست ساعت اجرای طرح ترافیک تهران تغییر نمی‌کند حمل و نقل عمومی تهران به بخش خصوصی واگذار می‌شود؟ تمدید زمان تکمیل اطلاعات توسط مدیران رسانه‌ها برای تخصیص طرح ترافیک خبرنگاری رزرو روزانه طرح ترافیک فعلاً در سامانه "تهران من" نیازی نیست حال ناخوش سیستم اتوبوسرانی پایتخت و تلاش شهرداری برای درمان یک زخم کهنه جریمه در انتظار «زرنگ‌بازی» برخی رانندگان ساعت اجرای طرح ترافیک تهران تغییر می‌کند؟ کاهش ۷۲۳ کیلومتری مسیر تهرانی‌ها با اصلاح ۹۸ تقاطع تغییر ساعات اجرای طرح ترافیک تهران از ۱۷ اردیبهشت اتوبوس‌های جدید چه زمانی به پایتخت می‌رسد؟ درخواست واردات اتوبوس تک کابین دست دوم کشور همسایه با سود بازرگانی صفر از رییسی سوپراپلیکیشن حمل و نقل عمومی در تهران راه اندازی می‌شود نرخ‌های جدید طرح ترافیک در سامانه "تهران من" بارگذاری شد + تصاویر سهمیه طرح ترافیک ۱۴۰۰ خبرنگاران همچنان معتبر است زمان اجرای طرح ترافیک در ماه رمضان اعلام شد جزئیات طرح ترافیک ۱۴۰۱+ لیست قیمت احتمال تغییر ساعت طرح ترافیک وجود دارد طرح ترافیک ساکنان محدوده چگونه است؟ امسال ۱۰ هزار تاکسی در تهران نوسازی می‌شود ماجرای پیامک تشویقی پلیس به رانندگان چه بود؟ قیمت طرح ترافیک ۱۴۰۱ چند؟ توضیح پلیس درباره پیامک‌ جریمه‌های بالای ۱۰ میلیون ریال طرح ترافیک خبرنگاران از ۱۵ اسفندماه ثبت نام می شود کاهش تخلفات پلاک از آغاز طرح انضباط بخشی موتورسواران تجمیع تابلو‌های توقف ممنوع بر سر تقاطع‌ها ۱۲ساعت توقیف جریمه موتورسواران بی‌انضباط آغاز طرح انضباط بخشی موتورسواران در پایتخت تاخیر در به‌روز رسانی سوابق تردد در طرح ترافیک به‌زودی برطرف می شود طرح ترافیک فعلی شهر را برای پولدارها خلوت کرده است افزایش ۳۰ درصدی طرح ترافیک سال ۱۴۰۱ پیشنهاد افزایش ۲۵ تا ۲۸ درصدی نرخ عوارض پارک حاشیه‌ای در پایتخت مقصر اصلی بی‌سامانی خودروسازان در کشور کیست؟ استان‌های پرتصادف را بشناسید مراجعه بیش از یک میلیون خودرو به مراکز معاینه فنی پایتخت نصب دوربین‌های جدید در جناغی بزرگراه‌ها؛ «تخلف زرنگ بازی نیست» سهم ٣٢ درصدی سرنشینان خودرو در آمار فوتی ها ورود خودروهای جدید به ناوگان پلیس محدودیت های گواهینامه پایه سوم در سال اول صدور اعلام شد احتمال تغییر نحوه اجرای طرح ترافیک تهران برای ۱۴۰۱ مذاکره شهردار تهران با وزیر صمت برای تثبیت قیمت تاکسی‌ احتمال اجرای طرح مشابه موتوریار برای خودروهای سواری ورود ۱۰۰۰دستگاه اتوبوس به چرخه حمل ونقل پایتخت تا نوروز توضیحات پلیس راهور درباره خروج خودرو‌های بدون پلاک از کارخانه موافقت مشروط پلیس با ادامه برگزاری نمایشگاه در محل نمایشگاه‌های بین المللی مخالفت پلیس با برگزاری نمایشگاه پر مخاطب در نمایشگاه بین‌المللی تهران لزوم بازنگری مجدد الگوی طرح ترافیک گواهینامه بین المللی: لذت رانندگی در جاده‌های دنیا از ممنوعیت واردات اتوبوس‌ دست دوم تا برنامه‌‌ تامین اتوبوس‌های جدید ممنوعیت «تخلیه و بارگیری» در خیایان خیام برای کاهش بار ترافیکی بازار تهران ساعات ورود به محدوده طرح ترافیک تغییر نمی‌کند تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک تهران از فردا «جای پارک» در تهران معضل اساسی شهروندان است بازنگری طرح ترافیک تهران در دستور کار شهرداری است شهرداری سقف صدور مجوز طرح ترافیک را رعایت کند هیچ خودرویی تا سقف ۳ میلیون تومان جریمه توقیف نخواهد شد برنامه زاکانی جهت تامین ۳ هزار دستگاه اتوبوس برای تهران بخش عمده دوربین‌های کنترل سرعت بزرگراهی از رده خارج شده است بررسی پیشنهاد ورود اتوبوس‌های دست دوم به پایتخت برای نوسازی ناوگان حمل و نقل نتیجه افزایش ساعت طرح ترافیک در تهران اعلام شد جزییات طرح ترافیک تهران در زمان بازگشایی مدارس اعلام شد طرح ترافیک تغییر می کند اکثر اقدامات ورود ۱۱۰ اتوبوس جدید به پایتخت در دوره قبل انجام شده بود وعده زاکانی برای اختصاص ۱۲۰۰ اتوبوس با تهاتر نفت به تهرانی‌ها وصول ۴۵۰ میلیارد تومان بابت نقض محدودیت‌های کرونایی ورود ۱۷۵ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران تجهیز پلیس به تبلت برای تهیه کروکی آنلاین ریالی از اعمال جریمه‌ها به افسران و درجه‌داران تعلق نمی‌گیرد افزایش تردد موتورسیکلت‌ها چالشی اساسی برای پایتخت وضعیت ترافیک تهران طبیعی است ساعت طرح ترافیک چه زمان تغییر می کند؟ امکان خروج رایگان از محدوده طرح ترافیک برقرار است صدور برگه صوری در مراکز معاینه فنی افزایش ۵ درصدی مسافران مترو همزمان با تغییر ساعت طرح ترافیک فقط ۱۰۵ هزار خودرو مجوز ورود به طرح ترافیک دارند نیاز ۳۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری برای ورود اتوبوس‌های جدید به پایتخت ساعت اجرای طرح ترافیک پایتخت از امروز تغییر کرد حکم متفاوت یک قاضی برای راننده کرجی متخلف کاهش ساعت طرح ترافیک تاثیری در شیوع کرونا ندارد اطلاعیه شهردای تهران درخصوص تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک از دوشنبه افزایش ساعات طرح ترافیک از دهم آبان ۲ پیشنهاد شهرداری تهران درباره طرح ترافیک تغییر ساعت طرح ترافیک تهران در گروی وضعیت کرونا مکانیزم پلیس برای معاینه فنی خودروها باید مدرن باشد اعلام برنامه‌های شهرداری تهران برای توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی کمبود جایگاه سوخت در ۷ منطقه تهران نصب دوربین‌های ثابت و متحرک در ۱۴ نقطه ورودی حریم تهران مدیرعامل جدید سازمان تاکسیرانی شهر تهران منصوب شد بهره برداری از ۷ ایستگاه جدید متروی تهران در صورت تأمین منابع مالی ترددهای غیرمجاز هوشمند بررسی می‌شود آیا طرح ترافیک در نیمه دوم سال تغییر می‌کند؟ "ال آر تی" در تهران راه‌اندازی می‌شود؟! آیا آموزش رانندگی در ایران استاندارد است؟ اختصاص سهمیه طرح ترافیک به خانواده‌های دارای فرزند اوتیسم استمراریارانه ۹۰ درصدی بلیت حمل ونقل توسط شهرداری تهران ورود۵۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل پایتخت با آغاز سال تحصیلی ورود ۵۰۰ اتوبوس بازسازی شده به چرخه حمل و نقل ورود ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به چرخه ناوگان عمومی پایتخت تا پایان امسال نوسازی و بازسازی و ورود اتوبوس‌های جدید در آینده نزدیک توسط مدیریت شهری طرح ترافیک در سال آینده تغییر می‌کند تغییر در اجرای ساعت طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا از امروز شروع طرح ترافیک در تهران از امروز لغو طرح ترافیک و تعطیلی مراکز معاینه فنی در پایتخت باید هر سال هزار دستگاه اتوبوس به ناوگان اضافه می‌شد سیستم حمل و نقل عمومی ترکیبی را برای تهران دنبال می کنم خرید ۲۲۰ اتوبوس نو برای تهران به سرانجام رسید ماجرای ورود اتوبوس های برقی به کجا رسید؟ تامین فضای لازم برای پارک ۴۲۰ دستگاه خودرو در منطقه ۱۵ ساعت اجرای طرح ترافیک پایتخت اعلام شد طرح ترافیک در پایتخت از فردا اجرا می‌شود «موتوریار شدن» ۷۰ هزار موتوسوار متخلف به جای رفتن به پارکینگ تعطیلی طرح ترافیک و مراکز معاینه فنی تا ۶ روز در تهران توقیف ۲ خودرویی که هنگام رانندگی در یزد اقدام به سوخت‌گیری کردند اولین جشنواره مجازی «دانش آموز و ترافیک» در تهران برگزار می‌شود ساعت اجرای طرح ترافیک تغییر کرد اختصاص ۱۸۵ هزار دلار به ازای هر اتوبوس برقی با مصوبه شورای اقتصاد جزئیات خرید اتوبوس‌های برقی برای تهران نخستین اتوبوس‌ برقی شهر تهران رونمایی شد افتتاح۲ایستگاه دیگر مترو تاپایان عمر مدیریت شهری افزایش سهم بودجه حمل و نقل عمومی از ۰.۷۱ درصد به ۳.۷ درصد اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایتخت در روز انتخابات خرید اتوبوس های جدید برای تهران چه شد؟ مابه التفاوت دریافتی دو ماهه نخست سال جاری به حساب رانندگان خودرو سرویس واریز شد دوچرخه های اشتراکی جدید راهی پایتخت ثبت نام جاماندگان طرح ترافیک خبرنگاری تا ۱۶ خرداد راه‌اندازی ۷۵ ایستگاه دوچرخه هوشمند ثبت‌نام جاماندگان سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری از فردا شهرداری روزانه حدود ۲ میلیارد از محل فروش طرح ترافیک درآمد دارد راکبان متخلف کارت زرد و قرمز می گیرند قیمت خودرو ثابت باشد ۱۵ هزار تاکسی نوسازی می‌شوند برق چراغ‌های راهنمایی و رانندگی نباید قطع شود پولی بابت تبلیغات روی کاور موتوریاران دریافت نمی کنیم پارکینگ غیرمجاز در شمال تهران تخلیه شد مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران تغییر کرد سال ۱۳۹۹، سخت‌ترین سال در تاریخ ناوگان اتوبوسرانی تهران نوسازی دوربین‌های شهر و ۱۵ هزار تاکسی فرسوده در سال جاری طرح ترافیک تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا نخواهد شد الحاق بیش از ۱۲۰۰ دستگاه انواع تجهیزات خودرویی،موتوری و هوایی به ناجا‌ لغو طرح ترافیک آمار مسافران مترو و اتوبوس را کاهش نداد لغو طرح ترافیک چقدر جلوی تاخت و تاز کرونا را می گیرد؟ جریمه بیش از ۶۲۰هزار خودرو در ساعات منع تردد شبانه در پایتخت آغاز مهلت ۹ماهه برای بخشودگی برخی جرائم رانندگی + جریمه‌های مشمول بخشش گسترش طرح موتوریار در پایتخت طرح ترافیک از فردا لغو می‌شود جزئیات لغو طرح ترافیک در پایتخت تاثیر رانندگی نَرم بر پیشگیری از تصادفات آغاز بخشیدگی جرایم مشمول دو برابری راهنمایی و رانندگی از امروز به‌کارگیری موتورسیکلت های برقی در مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس پوشش پلاک، بیشترین تخلف این شب‌ها در پایتخت اعلام آمادگی شهرداری برای اقدامات جدید در حمل و نقل عمومی و طرح ترافیک نخستین ایستگاه از خط ۱۰ متروی تهران به زودی احداث می‌شود پلاکهای غیربومی ساکن تهران فعلاً مشمول اعمال قانونهای کرونایی نمی‌شوند اجرای طرح «کامیون» در پایتخت اجرای طرح برخورد با فروشندگان سیار در حاشیه جاده‌های تهران جلوگیری از پارکینگ رفتن ۲۳ هزار موتورسیکلت در طرح موتوریار دومین پارکینگ مکانیزه منطقه ۱۹ احداث می شود بررسی جا به جایی عوارضی تهران _ قم تصمیم گیری برای لغو طرح ترافیک برعهده شهرداری یا ستاد کرونا؟ جزئیات اجرای طرح ترافیک درشرایط قرمز تهران ۲۱ پارکینگ عمومی جدید در تهران ساخته می شود نرخ های جدید طرح ترافیک از امروز اعمال می شود ساعت اجرای طرح ترافیک اعلام شد دوربین‌های طرح ترافیک تهران از شنبه روشن می‌شود شرایط ورود به محدوده طرح ترافیک تهران اعلام شد خرید اتوبوس های جدید در سال ۱۴۰۰ شماره پلاک‌های غیربومی در قم برای پلیس ارسال می‌شود حوادث رانندگی در دور اول تعطیلات نوروزی نگران‌کننده است حضور ۵۰ تیم لیزرگان و کنترل سرعت در معابر بزرگراهی تهران معاینه فنی تاکسی‌های پایتخت در سال ۱۴۰۰ رایگان شد جزئیات اجرای طرح ترافیک ۱۴۰۰ جزئیات اجرای طرح ترافیک ۱۴۰۰ تهران اعلام شد ۴۰ هزار تاکسی‌ در تهران نیازمند بازسازی طرح‌های ترافیکی ویژه پلیس راهور برای زیارت اهل قبور و ۵ شنبه آخر سال هزینه‌های پل طبقاتی صدر و بزرگراه امام علی (ع) چقدر بود؟ ثبت نام طرح ترافیک ۱۴۰۰ خبرنگاران از فردا آغاز می‌شود پوشاندن پلاک برای تردد شبانه توقیف خودرو را در پی دارد سهم حمل و نقل عمومی از بودجه ۱۴۰۰ شهرداری تهران افزایش یافت نرخ طرح ترافیک در سال ۱۴۰۰ جریمه های کرونایی به خزانه دولت واریز می‌شود لایحه دولتی نقل و انتقال خودرو توسط پلیس فراقانونی است قیمت تمام شده بلیط مترو و اتوبوس چقدر است؟ جزئیات آزادسازی ۳۲ میلیون پلاک بلااستفاده اختلاف‌نظر در شهرداری درباره پروژه ترمینال جدید شرق رونمایی از ۴۰ دستگاه اتوبوس جدید تا ۲۰ روز آینده رانندگان پرخطر به پلیس احضار می‌شوند دوربرگردان حادثه خیز کیلومتر ۱۸ بزرگراه شهید لشکری مسدود شد ۱۴۰ خودروی پلاک مخدوش در البرز توقیف شد بیش از ۵۵ هزار خودرو در طرح محدودیت شبانه جریمه شدند رانندگان خودروهای با پلاک مخدوش به مقام قضایی معرفی می‌شوند حناچی: ایران خودرو به عهد خود وفا کرد پایتخت به سه هزار دستگاه اتوبوس جدید نیاز دارد چراغ سبز استانداری به افزایش نرخ طرح ترافیک نرخ طرح ترافیک سال بعد ۲۵ درصد افزایش یافت پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی عوارض طرح ترافیک تهران در سال آینده+جزئیات جزئیات تسهیلات معاینه فنی برای تاکسیرانان کاهش ۱۴ درصدی تلفات تصادفات در هشت ماهه امسال درخواست نظام پرستاری برای افزایش سهمیه طرح ترافیک پرستاران جریمه کرونایی بیش از ۵۰ هزار خودرو در اولین روز دی حتی یک اتوبوس هم از عوارض آلایندگی برای تهران نخریدند تحویل ماهانه ۵۰ دستگاه مینی بوس و اتوبوس به شهرداری استفاده از اتوبوس و موتورسیکلت برقی در دستور کار قرار گرفت جایگذاری نیوجرسی مانع تردد عرضی عابران پیاده از بزرگراه‌ها است ورود اتوبوس های برقی جدید به تهران بارگذاری اسامی خبرنگاران در سامانه شفافیت طی هفته آینده ساعت اجرای طرح ترافیک همچنان از ۸:۳۰ تا ۱۶ است آغاز طرح زمستانی پلیس راهور در تهران کاهش دور دورهای شبانه در پایتخت یکی از گره‌های ترافیکی تهران گشوده می‌شود ۱۰۰ اتوبوس تا ۱۳ آبان به ناوگان حمل و نقل عمومی افزوده می شود تغییر زمان اجرای طرح ترافیک باعث افزایش تردد خودروهای شخصی شده است ورود اتوبوس های نو به ناوگان اتوبوسرانی تهران تا ۲۰ روز آینده کروکی‌ها الکترونیکی می‌شود اجرای طرح سفیران فرهنگ ترافیک همزمان با آغاز هفته ناجا تاثیر اجرا یا لغو طرح ترافیک بر شیوع کرونا تاریخچه طرح ترافیک تهران از دوره مال‌ها تا کرونا رد رشوه ۸۰۰ میلیونی توسط افسر پلیس راهنمایی و رانندگی احتمال تغییر ساعت طرح ترافیک در روزهای آینده ساعات اجرای طرح ترافیک در پاییز بدون تغییر ماند امکان ترخیص خودروهای توقیفی با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ از فردا دو نوع فاصله نجات بخش نسخه جدید راهور تهران برای ساماندهی موتورسیکلت سواران اعلام محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی تا هفته آینده خبری از ترافیک در معابر نخواهیم داشت آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس راهور برای آغاز سال تحصیلی جدید طرح ترافیک تا اطلاع ثانوی به قوت خود باقی است طرح جدید پلیس راهور تهران بزرگ برای جریمه کردن رانندگان وسایل نقلیه لغو طرح ترافیک تنها ۵ درصد به مسافران مترو اضافه کرد اجرای دوباره طرح ترافیک پایتخت از شنبه + جزئیات اعطای سهمیه سوخت و طرح ترافیک به معلولانی که پلاک ویژه ندارند طرح ترافیک از اول شهریور اجرا می‌شود طرح ترافیک از اول شهریور اجرا می‌شود لغو طرح ترافیک در پایتخت تبعات مختلفی به همراه داشت لغو طرح ترافیک مسافران را افزایش داد لغو طرح ترافیک تا پایان مرداد ماه لغو طرح ترافیک در مقابله با کرونا موثر نیست افزایش ۲۱ درصدی سفرهای غیرضروری در تهران توصیه پلیس راه به رانندگان وسایل نقلیه در حین رانندگی طرح ترافیک یک هفته دیگر هم تعلیق شد استفاده پلیس راهور از دوچرخه برای مأموریت و اعمال قانون در تهران اعلام مهلت پرداخت عوارض و شارژ حساب کاربری برای طرح ترافیک خبرنگاران راه اندازی کلینیک‌های خودرو توسط شهرداری در جنوب تهران سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران کاهش نیافته است نصب پل گیشا در نقطه‌ای دیگر از تهران طرح ترافیک و کاهش آلودگی تهران باید مورد بازنگری قرار گیرد لغو جمع آوری پل حافظ به نفع خودروهای امدادی اجرای ۵۰ درصدی طرح ترافیک در تهران افتتاح ایستگاه های جدید مترو و نوسازی اتوبوس در پی انتشار اوراق مشارکت سرانجام ارائه وام دوچرخه توسط شهرداری تهران طرح زوج و فرد در کرج لغو شد برگزاری جلسه‌ با استاندار تهران در خصوص لغو اجرای طرح ترافیک ارائه پارکینگ رایگان دوچرخه در ساختمان‌های شهرداری طرح ترافیک در تهران همچنان ادامه دارد عدم اجرای طرح ترافیک مشکلی را در پایتخت حل نخواهد کرد شاکری: نمایندگان تهران به دنبال لغو طرح ترافیک هستند مدیریت شهری مخالف لغو طرح ترافیک/ اجرای طرح رضایتمندی مردم را به همراه داشت زمان مجاز خروج رایگان از طرح ترافیک را ساعت ۱۴ قرار دهید طرح پلیس برای برخورد با تخلفات ناوگان حمل مسافر اطلاعیه شهرداری تهران درباره ساعات اجرای طرح‌های ترافیکی بررسی جریمه خروج از طرح ترافیک بعد از ساعت ۱۴ پلاک سوم چیست؟ توسعه مسیرهای دوچرخه در تهران تخفیف ۷۰ درصدی طرح ترافیک برای خودروهای حمل آرد طرح ترافیک خبرنگاران تا زمان تخصیص سهمیه سال جاری اعتبار دارد افزایش کمتر از ۱۰ درصدی مسافران مترو بعد از اجرای طرح ترافیک! بررسی اعتراض رسانه‌ها به طرح ترافیک خبرنگاری بودجه هزار میلیاردی دولت برای بازسازی اتوبوس‌های تهران ایران‌خودرو شناسنامه صنعتی کشور است نیاز تهران به سه هزار دستگاه اتوبوس اجرای قرارداد با شهرداری در ۶ ماه آینده پیوستن ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی ایران خودرو دیزل به ناوگان حمل ونقل عمومی محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها تعطیلات پایان هفته تزریق اتوبوس و مینی بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت در مهر ماه سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران مشخص شد کاهش ترافیک پایتخت و افزایش تراکم مترو با اجرای طرح ترافیک بررسی اصلاح ماده ۵ آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی درباره فک پلاک در هیات دولت طرح ترافیک برای کادر درمانی رایگان شد آمادگی تحویل ۸۰۰ اتوبوس تا پایان سال نحوه اجرای طرح ترافیک در تهران+ محاسبه نرخ ورود به محدوده‌ها رزرو پیش از ورود به طرح ترافیک نداریم اعتبار طرح ترافیک اقشار خاص تا زمان تخصیص سهمیه ۹۹ پیش بینی کاهش ۴۰ درصدی ترافیک پایتخت با اجرای طرح جزئیات اجرای طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا در تهران مهلت اعتبار طرح اهالی رسانه تمدید شد اجرای دو طرح ترافیکی پایتخت از امروز+جزئیات تغییرات آیا طرح ترافیک در تهران از فردا اجرایی می‌شود؟ واکنش شهرداری تهران به افزایش شدید کرایه تاکسی‌های اینترنتی برنامه‌ریزی برای افزایش احتمالی مسافران مترو با اجرای طرح ترافیک دو نرخی شدن تاکسی‌ها براساس مصوبه شورای چهارم انجام شد اجرای طرح ترافیک از شنبه طرح ترافیک قطعا از شنبه هفته آینده اجرا می‌شود شرط وزیر بهداشت برای اجرای طرح ترافیک پایتخت موافقت حناچی با اجرای طرح از ۱۷ خرداد خداحافظی تهران با پل حافظ طرح ترافیک از ۱۷ خرداد در تهران اجرا می شود اجرای طرح ترافیک منوط به اطمینان وزارت بهداشت از رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعیین تکلیف اجرای طرح ترافیک در جلسه شنبه آینده ستاد ملی کرونا واریز ۱۰۰ درصدی درآمد پارک هوشمند حاشیه‌ای به حساب دولت اجرای طرح ترافیک ۷ بار توسط وزیر بهداشت لغو شد انتقاد اعطا از لغو تلفنی طرح ترافیک تهران لغو طرح ترافیک تهران فعلا ادامه دارد افزایش بودجه بازسازی ناوگان اتوبوسرانی طرح ترافیک و محدوده‌ی آلودگی هوا تا اطلاع ثانوى اجرا نمی‌شود تصمیمی برای اجرای طرح ترافیک گرفته نشده است طرح ترافیک از فردا به خیابان های پایتخت باز می گردد اجرای ترافیک تهران از فردا ساعت ۸ صبح طرح ترافیک بعد از عید فطر اجرا می‌شود؟ مهلت عدم جریمه «نداشتن معاینه فنی» و «گواهینامه فاقد اعتبار» در روزهای پایانی آمادگی دوربین‌های محدوده‌های طرح‌ها ترافیکی پیش از اجرای طرح برخورد جدی پلیس با خودروهای دارای برچسب شیشه دودی غیر مجاز طرح ترافیک سه شنبه یا چهارشنبه هفته آینده اجرا می شود مخالفت صریح وزارت بهداشت با اجرای طرح ترافیک کاهش تصادفات و جانباختگان جاده ای در دستور کار پلیس تصمیم گیری در خصوص طرح ترافیک با شورای ترافیک تهران است فروش روزانه بیش از یک میلیارد تومان طرح ترافیک در تهران روش‌های استعلام خلافی خودرو موافقت قطعی استانداری تهران با اجرای طرح ترافیک از بعد عید فطر اجرای قطعی طرح ترافیک بعد از عید فطر طرح ترافیک بعد از ماه رمضان اجرا می شود طرح ترافیک از فردا اجرا می‌شود جزئیات طرح ترافیکی پیشنهادی پایتخت طرح ترافیک همچنان اجرا نخواهد شد زمان اجرای طرح ترافیک در تهران قطعیت پیدا نکرده است زمان اجرای بسته ترافیکی با نظر استاندار تهران است ستاد کرونا باید برای بازگشت طرح ترافیک تصمیم بگیرد نحوه محاسبه نرخ عوارض پارک هوشمند حاشیه‌ای در پایتخت تردد کدام خودروها در محدوده‌های ترافیکی پایتخت رایگان است؟ طرح ترافیک تا زمان کنترل کرونا اجرا نشود اتخاذ تصمیم نهایی برای اجرای طرح ترافیک در جلسه فردا ۵۵۰ کیلومتر مسیر دوچرخه در پایتخت احداث می‌شود ماشین آلات رفت‌وروب شهر تهران به صورت آنلاین پایش می‌شود ۱ میلیارد تومان درآمد روزانه شهرداری تهران از فروش مجوز طرح ترافیک برداشته شدن سقف ورود خودرو به محدوده‌های ترافیکی در روز‌های کرونایی توقیف بنز ۳۰ میلیاردی جزئیات اجرای طرح آموزش مجازی رانندگان ناوگان اتوبوسرانی زمان اجرای طرح ترافیک منوط به هماهنگی با استانداری است چراغ سبز به اجرای طرح ترافیک در پایتخت تراموا به تهران می‌رسد؟ ساز وکار استفاده رایگان از طرح دوچرخه های اشتراکی در پایتخت اجرای طرح ترافیک شناور بعد از شب‌های قدر اتصال خطوط شمال شرقی و غربی مترو گره‌های ترافیکی را باز می‌کند احتمال اجرای طرح ترافیک در تهران پس از شب‌های قدر آخرین وضعیت طرح احداث تراموا در مسیر ولنجک به توچال «بسته ترافیکی کرونا» روی میز حناچی آغاز شمارش معکوس برای برچیده شدن پل ۴۰ ساله حافظ توسعه خطوط دوچرخه در پایتخت ساخت پل عابر پیاده در ورودی گیشا اتمام مطالعات برای برچیدن "پل حافظ" در پایتخت طرح ترافیک فعلا اجرایی نمی‌شود آیا حمل خودرو با جرثقیل در حضور راننده قانونی است؟ طرح ترافیک منبع درآمدزایی برای شهرداری یا کمک به کاهش آلودگی هوا؟ ۴۰ درصد سفرها در محدوده طرح ترافیک ضروری است اسکوترهای برقی طرح تکمیلی حمل‌ونقل عمومی پاک است تعداد ثبت‌نام‌کنندگان طرح ترافیک کاهش یافت پرونده گرانفروشی و افزایش نرخ طرح ترافیک در تعزیرات همکاری شهروندان در طرح الزام به استفاده از ماسک در ناوگان عمومی طرح ترافیک تا اطلاع ثانوی در پایتخت اجرا نمی شود مخالفت پلیس با اجرای طرح ترافیک در پایتخت ۳۲ هزار فضای پارک حاشیه ای هوشمند در تهران تخلفات شهرداری در اجرای پارک حاشیه‌ای هوشمند طرح ترافیک از ابتدای اجرا اثربخشی نداشت استفاده از "اسکوترهای برقی" در مناطق مختلف تهران؟! اجرای طرح هوشمند پارک حاشیه‌ای در پایتخت از خرداد ماه انتقال ۴۵۰۰ موتورسیکلت توقیفی ۱۰ سال گذشته به راهور اجرای طرح رزرو ورود به محدوده های ترافیکی در هاله ای از ابهام شرط اجرای طرح ترافیک در تهران طرح ترافیک فردا اجرا نمی‌شود ساز و کار اعتراض به اخذ عوارض ورود به محدوده‌های ترافیکی احتمال اجرای طرح‌ ترافیک در پایتخت از هفته آینده پیشنهاد رئیس پلیس راهور ناجا برای محدودیت تردد در محدوده طرح ترافیک شهردار تهران با مترو به محل کار رفت ورود ۲۰۰ دستگاه از جدیدترین نسل اسکوتر برقی به منطقه ۲ اجرای هر طرح جدید ترافیکی نیازمند تصویب ستادملی کرونا است جزییات بسته جدید مقابله با ترافیک در پایتخت اعلام شد ثبت نام بیش از ۵ هزار خبرنگار برای دریافت طرح ترافیک لزوم تجدید نظر در اجرای محدودیت‌های ترافیکی تردد ساکنان طرح ترافیک در سال جاری چگونه است؟ چند نفر برای دریافت سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران ثبت نام کردند؟ طرح ترافیک جدید نداریم بررسی اجرای طرح ترافیکی جدید در تهران توقف ۴ ساله ساخت زیرگذر گلوبندک ۸۴ مسیر جدید اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های ‌رزروی اعلام شد+جدول تداوم لغو طرح‌های ترافیکی در پایتخت مصرف بیش از ۵۰ درصد بودجه کلان شهرها در حوزه حمل و نقل و عمران مراجعه ۸۲ هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی تهران ترافیک تهران ۷۰ درصد افزایش یافت تاکید بر تکمیل خطوط ۶ و ۷ مترو افزایش سه برابری استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی آغاز ساخت پارکینگ‌های «شخصی» در پایتخت توسط شهرداری مخالف اجرای طرح ترافیک هستیم لغو طرح ترافیک ۵۶ درصد مسافران تاکسی را کاهش داد طرح ترافیک در تهران تا اطلاع ثانوی ملغی است و عوارضی هم ندارد ورود به محدوده طرح ترافیک در شرایط فعلی مشمول پرداخت عوارض نمی‌شود آزاد بودن برای ورود به طرح ترافیک به نفع پایتخت است تردد در محدوده طرح ترافیک بدون پرداخت عوارض قانونی نیست آزاد شدن ورود به طرح ترافیک به معنای بخشیده شدن عوارض آن نیست مناف هاشمی معاون حمل و نقل شهرداری تهران شد لزوم ارائه لایحه از سوی شهرداری برای بخشیدن عوارض طرح ترافیک ستاد کرونا نمی‌تواند در خصوص عوارض ترافیکی تصمیم بگیرد احتمال تصمیم گیری جدید برای محدوده های طرح ترافیک فرصت ثبت نام برای طرح ترافیک خبرنگاری تمدید نمی‌شود فردا؛ آخرین فرصت ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاری اعمال جریمه ١۰۰ هزار تومانی ورود غیرمجاز به محدوده طرح ترافیک منوط به اجرای طرح لغو طرح ترافیک تا نابودی کرونا در تهران ادامه دارد افزایش ترافیک با لغو اجرای طرح‌های ترافیکی پایتخت لغو طرح ترافیک چقدر به داد مردم رسید؟ تزریق اتوبوس‌های بخش خصوصی در خط ۱۰ بی آر تی امکان افزایش کرایه تاکسی را نداریم تولیدکنندگان داخلی اتوبوس آماده تحویل ندارند پلیس و کارمندان تهرانی دوچرخه‌سوار می‌شوند برای پیشگیری از ابتلاء به کرونا با دوچرخه رفت و آمد کنید لغو طرح ترافیک هم مسافران اتوبوس را کم نکرد حناچی به دلیل اجرای طرح ترافیک در روز گذشته تذکر گرفت خودروهایی که شنبه وارد طرح ترافیک شدند، جریمه نمی‌شوند طرح ترافیک کارمندی استفاده کارکنان از خودرو شخصی را تسهیل کرد طرح ترافیک باید لغو شود تابع تصمیم ستاد ملی کرونا برای لغو طرح ترافیک هستیم ارایه طرح دو فوریتی برای لغو اجرای طرح ترافیک در پایتخت درآمد روزانه شهرداری از طرح ترافیک چقدر است؟ طرح ترافیک هم‌چنان متوقف بماند مراجعه به مراکز معاینه فنی تهران ۹ درصد کاهش یافت طرح یکشنبه اجرا می‌شود؟ تاثیر۲۰ درصدی طرح فاصله گذاری در ساعات شلوغی مترو! چرا جریمه ورود به محدوده طرح ترافیک به ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافت؟! مخالفت ستاد ملی کرونا با اجرای طرح ترافیک در تهران اجرای طرح رزرو صندلی ناوگان اتوبوسرانی از روز شنبه تمدید اعتبار سهمیه‌ طرح ترافیک بیماران، معلولین و جانبازان احتمال از سرگیری اجرای طرح ترافیک از شنبه ترافیک صبحگاهی در ۵ بزرگراه و یک خیابان پایتخت تمدید مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ٣١ فروردین تدوین دستورالعمل اجرایی نحوه توزیع طرح ترافیک رسانه‌ها در سال ۹۹ تنها ۲ درصد از تکمیل پروژه گیشا باقی مانده است ادامه تعلیق طرح ترافیک تا ۳۰ فروردین بررسی می‌شود احتمال زیاد اجرای طرح ترافیک طی هفته آینده نمی توان حمل و نقل عمومی را تعطیل کرد کاهش ۶۴درصد ترافیک امروز تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته پرترافیک ترین خیابان‌های امروز صبح تهران کدام بودند؟ طرح کاهش آلودگی هوا در هفته جاری اجرا نمی‌شود احتمال لغو طرح ترافیک تا پایان فروردین افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی پس از ابلاغ شهرداری صدور ۴۶۰ برگ جریمه نیم میلیونی در البرز طرح ترافیک تا ۲۳ فروردین اعمال نمی‌شود ۱۵پیشنهاد به شهردار تهران؛ از افزایش فضای پیاده تا معلق شدن طرح ترافیک افزایش ۱۱۵ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی تشریح تخفیفات "طرح ترافیک" ۹۹ برای ساکنان محدوده طرح ترافیک سال جدید از ۱۶ فروردین آغاز می‌شود جزئیات طرح ترافیک تهران صدور ۵هزار برگ جریمه ۵۰۰هزارتومانی احتمال حذف طرح ترافیک مجوز خروج از شهر برای تاکسی نداریم کاهش ۴۰ درصدی تردد در جاده های کشور طی ۲۴ ساعت گذشته هشدار پلیس نسبت به افزایش سرعت خودروها در معابر شهری امکان رزرو طرح ترافیک از اول فروردین ۹۹ کاهش ۷۰ درصدی مسافران مترو اعتبار سهمیه‌های طرح ترافیک به دلیل شیوع کرونا تمدید شد طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا در هفته پایانی اسفند لغو نمی‌شود رانندگی بدون گواهینامه چه مجازاتی به دنبال دارد؟ مهلت ثبت‌نام طرح ترافیک تمدید نمی‌شود خبرخوش برای ساکنان محدوده طرح ترافیک تغییر در ساعات فعالیت مراکز شماره گذاری آغاز ضدعفونی کردن خیابان ولیعصر به طول ۱۸ کیلومتر توسط ۱۵۰۰ نیرو + تصاویر کاهش۴۰ درصدی مسافران تاکسی تعویق مجدد اجرای طرح محدوده کاهش آلودگی هوا در مشهد تاثیر تغییر ساعت ادارات با نرخ طرح ترافیک صفر تا صد اعتراض به جرایم رانندگی تسهیلات جدید برای ساکنان محدوده طرح‌های ترافیکی تهران در سال ۹۹ وصول ۸۵ میلیارد تومان از عوارض طرح ترافیک سال ۹۷ جزئیات کاهش ساعت طرح‌های ترافیکی در پایتخت+ قیمت احتمال تغییر ساعت اجرای طرح‌های ترافیکی در پایتخت از شنبه کاهش زمان اجرای طرح ترافیک در پی کنترل شیوع کرونا فردا برای لغو طرح ترافیک تهران تصمیم‌گیری می‌شود درخواست لغو موقتی محدوده‌های طرح ترافیک نامه شورای شهر تهران به حناچی برای لغو موقت "طرح ترافیک" و "طرح کاهش" جزئیات طرح ترافیک سال ۹۹ احتمال لغو طرح ترافیک با تصمیم شورای عالی ترافیک پیشنهاد لغو موقت "طرح‌های ترافیکی" برای کاهش استفاده از حمل‌ونقل عمومی نحوه اخذ عوارض طرح ترافیک باید مبتنی بر منافع شهروندان تهرانی باشد تاکید دوباره پلیس؛ فعالیت پارکبان‌ها غیر قانونی است قطارهای مترو و اتوبوس‌ها هر شب ضد عفونی می‌شوند ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاری از فردا آیا طرح ترافیک در روزهای پنجشنبه سال ۹۹ اجرا می‌شود؟ اعلام مدارک احراز محل سکونت در هنگام تعویض پلاک درآمد میلیاردی شهرداری از محل اخذ عوارض ترافیکی جزئیات رزرو مجوز طرح ترافیک در سال ۹۹ رای دیوان عدالت اداری مانع اخذ عوارض طرح ترافیک نیست پیش پرداخت عوارض طرح ترافیک در سال ۹۹ الزامی شد تعیین تکلیف "پارکینگ پلاسکو" در کمیسیون ماده ۵ تغییر در طرح ترافیک سال ۹۹+ لیست قیمت‌ها شیشه دودی مجاز از نظر پلیس چیست؟ چالش‌های شهرداری تهران برای پاسخ به نیازهای شهروندان اتوبوس آماده در کشور نداریم افزایش تردد خودروها در محدوده طرح جدید ترافیک «مخدوش‌کنندگان پلاک» نقره‌داغ می‌شوند اجرای اقدامات بهتر برای طرح ترافیک در صورت تصویب شورای ترافیک تهران مخالفت شورای شهر با افزایش بی ضابطه نرخ طرح‌های ترافیکی برای سال‌ آینده احتمال تغییر طرح ترافیک پایتخت در سال آینده آخرین جزئیات از طرح ترافیک ۹۹ پیشنهاد ادغام معاونت های معماری و شهرسازی و با حمل نقل و ترافیک شهرداری تهران طرح ترافیک جدید تهران باید به صورت آزمایشی اجرا می‌شد پیشنهاد شهرداری تهران برای تغییر کاربری پایانه شرق جریمه ۳ میلیون خودروی فاقد معاینه فنی جولان کامیون‌ها در روزهای آلوده روزانه ۱.۶ میلیون استعلام معاینه فنی به شهرداری تهران اعلام می‌شود از دوچرخه های "بیدود" چه خبر؟ ۹۰ درصد خودرو‌های سطح شهر فاقد استاندارد اولیه آلایندگی هستند ورود ۴۰۰ خودرو جدید به ناوگان پلیس شوراهای شهر برای ورود خودروها به محدوده طرح ترافیک عوارض می‌گیرند ۶ ماه تا یک سال حبس برای پلاک مخدوشان پایتخت نیمی از درآمد بنزین را به حمل و نقل عمومی بدهید هیچ عقل سلیمی موافق افزایش نرخ حمل و نقل عمومی نیست طرح رزرو صندلی اتوبوس‌ها غیر کارشناسی و غیرقانونی است ۳۵۰ دوربین پلاک‌خوان دارای کد پلیس هستند طرح ترافیک، ناجی هوای لندن آمادگی شهرداری تهران برای بارش برف و باران در پایتخت اجرای طرح برخورد با خودروهای دودزا در ۶۰ نقطه تهران طرح ترافیک امروز لغو شد جزئیات کاهش ساعت اجرای طرح‌ ترافیک و آلودگی هوا در پایتخت توقیف یک پرشیا با ۷۷۴ میلیون خلافی! ترافیک روان در معابر پایتخت در روز برفی و بارانی آمادگی مناطق ۲۲ گانه برای برف‌روبی در پایتخت اطلاعیه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پی سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین یک خیابان به نام مرحوم سیدتقی نوربخش نامگذاری شد شهرداری برای خرید موتورسیکلت‌ برقی وام می‌دهد طرح جدید شهرداری در زیرگذر گیشا برای دسترسی به محله و خیابان گیشا برف و باران در محورهای مواصلاتی ۵ استان زمان اجرای طرح ترافیک تهران کاهش یابد پاسخ شهرداری به نامه پلیس در مورد طرح ترافیک کارشناسی نبود ۱۲ درصد از جانباختگان تصادفات بچه ها هستند باید نرخ طرح ترافیک را افزایش دهیم خدمت رسانی اتوبوسرانی تهران به مناسبت برگزاری مراسم ۱۳ آبان شورای شهر تهران هیچ مسئولیتی در قبال طرح‌های ترافیک ندارد! محدودیت‌های ترافیکی ۱۳ آبان اعلام شد جزئیات نامه پلیس در خصوص طرح ترافیک جدید موتورسیکلت‌‌های توقیفی به کدام پارکینگ منتقل می‌شوند؟ پلیس نظرات مشورتی برای طرح ترافیک را اعلام کرده است اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌سواران از سه‌شنبه در پایتخت ۹۴ درصد خودروها از سهمیه ۲۰ روزه خود استفاده نمی کنند بزرگراه صیاد و حکیم در صدر سرقت دیواره صوتی! جمع آوری خودروهای اسقاطی از معابر شمال شرق تهران تغییر ترافیکی در چند خیابان ولنجک بررسی طرح ترافیک در استانداری معاینه فنی خودرو را جدی بگیرید رانندگان با سرعت مطمئنه از جاده‌های کردستان عبور کنند ساماندهی ۲۸ محل پارک موتورسیکلت در مرکز تهران ایرادات طرح کاهش آلودگی هوا را به شهردار تهران ارائه کردیم معترضان به جرایم صادر شده به مرکز اجراییات مراجعه کنند تهرانی ‌ها چقدر از سهمیه تردد رایگان در طرح جدید ترافیک استفاده کرده‌اند؟ جزییات محدودیت های ترافیکی تا روز شنبه ۱۱ آبان ۶۴ درصد تردد زائران اربعین از مرز مهران صورت می‌گیرد طرح ترافیک مبنای علمی دارد آماده‌باش پلیس راهور برای موج آخر بازگشت زائران پلیس دوچرخه سوار در قزوین راه‌اندازی شد قرارداد همکاری «تپ‌سی» و شهرداری تهران منعقد شد آیا طرح ترافیک منجر به کاهش آلودگی هوای تهران شده است؟ درآمد طرح ترافیک در خدمت خرید اتوبوس و مینی بوس اختصاص بخشی از درآمد طرح ترافیک به خرید اتوبوس و مینی بوس کاهش ۶۰ درصدی کشف حجاب در خودرو کاهش ۱۴ درصدی آلودگی هوا در محدوده‌های ترافیکی شهرداری در مورد کاهش آلودگی هوا غلو می‌کند بودجه ۱۵۰ میلیارد تومانی شهرداری برای پلیس راهور تهران درخواست تهرانی‌ها از پلیس پایتخت تردد خودرو در خیابان لاله‌زار کاهش پیدا می‌کند برخورد شهرداری با تاکسی‌های اینترنتی در صورت افزایش نرخ کرایه پلیس از رأی به طرح جدید ترافیک پشیمان شد افزایش ۱۵۳ درصدی تعداد خودروهای کشور طی ۱۲ سال طرح کاهش آلودگی هوا نیاز به بازنگری دارد نامه‌نگاری پلیس با حناچی برای اصلاح طرح ترافیک جدید تهران بهره‌برداری از سطح صفر زیرگذر گیشا در اول مهر تسهیلات خرید دوچرخه به چه کسانی ارائه می‌شود؟ احتمال تغییر در طرح ترافیک هشدار پلیس به شهروندان هنگام رانندگی در شب‌های عزاداری حسینی هشدار جدی پلیس به رانندگان نصب هرگونه علائم نوشتاری بر بدنه خودروها و گل مالی‌کردن ممنوع! بهره‌گیری از اپلیکیشن رصد زمان در سرویس مدارس استان تهران برخورد جدی با خودروهای گلی در محرم امکان پرداخت اقساطی جریمه با ارائه‌ی سند خودرو « انحراف به چپ» مهم‌ترین علت تصادفات نصب چراغ‌های چشمک‌زن داخل خودرو مجوز لازم دارد نگرانی ناجا از توقف روند کاهش تصادفات راه‌اندازی پلیس دوچرخه‌سوار در پایتخت برقی کردن تاکسی‌های تهران به کجا رسید؟ نصب "راهبند الکترونیک" در خطوط ویژه پایتخت کاهش درآمد شهرداری از طرح ترافیک جدید کاهش ۱۳ درصدی تردد در محدوده کنترل آلودگی هوا کاهش ترافیک تهران پس از حذف زوج یا فرد+نمودار پلیس: طرح کاهش آلودگی هوا با هدف درآمدزایی است پاسخ شهرداری تهران به اظهارات رییس پلیس راهور ناجا درباره طرح ترافیکی "کاهش" دعوای شهرداری و راهور بالاگرفت پاسخ حناچی به اظهارات رئیس پلیس راهور ناجا خودروهای معاف از پرداخت عوارض طرح ترافیک اختصاص روزانه ۱۰۳ هزار سهمیه و مجوز طرح ترافیک ورود تعزیرات به موضوع عوارض طرح ترافیک، قانونی نیست خط تولید پراید از سال ۹۹ متوقف می شود سیستم RDS می تواند در کاهش تصادفات کمک کند ارزیابی طرح ترافیک تهران پس از شهریور خط و نشان پلیس برای رانندگان متخلف راهکاری برای رانندگانی که پیامک ناظر اشتباه دریافت کردند مشکلات تهران با نگاه "سوپرمنی" حل نمی‌شود سازمان تعزیرات به جای بازی رسانه‌ای به وظایف قانونی خود بپردازد برخورد پلیس با رانندگان پرخطر کاروان‌های عروسی پیامک غیرمنتظره از طرح ترافیک قبض های کاغذی جریمه راهنمایی و رانندگی حذف شد کاهش ۱۴ درصدی ترافیک تهران با اجرای طرح ترافیک جدید چگونه از تعداد ترددهای مجاز خود در محدوده "کنترل آلودگی هوا" باخبر شویم؟ علت افزایش ترافیک تهران بعد از اجرای طرح ترافیک جدید چیست؟ فعالیت برخی مراکز معاینه فنی پس از قطعی چند ساعته ۲۱ درصد موتورسیکلت های کشور در تهران تردد دارند جشنواره فرهنگ، رانندگی و انضباط ترافیکی برگزار می‌شود چگونه وارد محدوده کاهش آلودگی هوا یا زوج یا فرد سابق شویم؟ کودک ۸ ساله با ماشین پدرش را زیرگرفت فرماندار تهران: عوارض زوج و فرد حذف می‌شود تأثیرگذاری نهایی طرح ترافیکی جدید تهران ۳ ماه زمان نیاز دارد مزایای طرح جدید ترافیک در پایتخت راه‌اندازی تاکسی‌های اینترنتی در شهرداری تهران آمار رضایتمندی از طرح ترافیک خنده‌دار است پلیس با رانندگان خاطی در زنجان برخورد شدید انجام دهد واریز درآمدهای طرح ترافیک به صندوق کارآفرینی امید برای توسعه حمل ونقل ۱۲۰۰ میلیارد تومان از عوارض طرح ترافیک برای کاهش آلودگی هوا اختصاص یافت گشت پلیس راه ایلام به لباس دوربین‌دار مجهز شد فهرست رسانه‌های دریافت کننده طرح ترافیک اعلام شد روزانه ۴۰۰ هزار خودرو از غرب وارد تهران می شوند نصب ۱۰۹ سامانه پلاک‌خوان در محدوده‌ «کنترل آلودگی هوا» لزوم توجه جدی به لکه‌گیری آسفالت خیابان‌ها فردا آخرین قطعه از پل گیشا برچیده می‌شود اجرای کامل پارک حاشیه‌ای هوشمند تا سه سال دیگر در پایتخت آخرین تیرک پل گیشا روز شنبه برداشته می‌شود گشت‌های نامحسوس پلیس در ۱۰ استان راه‌اندازی می‌شوند لزوم انتشار درآمدهای طرح ترافیک تهران ابطال ۴۰ هزار طرح ترافیک خواص تکذیب اختلال در حمل‌ونقل عمومی تهران به‌ علت طرح آلودگی هوا کدام خودروها اجازه تردد در خطوط ویژه را دارند؟ ماجرای رینگ سوم طرح ترافیک تهران عوامل بروز تصادف در سفرهای تابستانی شهرداری چاره‌ای جز اجرای طرح ترافیک جدید ندارد مزایای زیست محیطی طرح جدید ترافیک ثبت مشخصات خودرو در سامانه "تهران من" ضروری است اجرای طرح جدید شهرداری تهران در کاهش آلودگی هوا نقشی نداشته است برگ سبز همان سند رسمی است سطح‌بندی مدیران شهرداری برای استفاده از خودروهای سازمانی کاهش ۲۴ درصدی ورود به طرح ترافیک تهران در خرداد طرح ترافیک تهران «پنجشنبه» این هفته اجرا نمی‌شود جریمه‌های کاغذی رانندگان حذف می‌شود خودروهای عمومی قربانی طرح ترافیک جدید رانندگان از مسیرهای جایگزین خیابان انقلاب و حافظ استفاده کنند توزیع کارت بلیت ۴۰۰ هزار تومانی خبرنگاران از هفته آینده طرح ترافیک جدید پنجشنبه‌ها هم اجرا می‌شود به اندازه کافی به مدیران شهری وقت دادیم، حالا وقت سوال است ۵۰ کشته و ۸۰۰ مجروح در تصادفات جاده‌ای ۳ روز اول تابستان با خودروی شخصی تردد می‌کنید؛ در طرح ترافیک جدید چقدر باید بپردازید؟ طرح تابستانی پلیس راه زنجان آغاز شد همه آنچه باید از اجرای طرح ترافیکی جدید بدانید آخرین فرصت برای ثبت نام در سامانه تهران من + جزییات شرط جریمه‌نشدن خودروها در طرح جدید ترافیک پایتخت ساکنان محدوده طرح ترافیک و زوج‌فرد با طرح جدید از چه تسهیلاتی برخوردارند؟ نمی‌دانم کارت‌های خودرو چه زمانی به دست افراد می رسد باید برای نبود حمل و نقل عمومی مناسب از شهروندان عذرخواهی کنیم تشکیل صندوق خرید وسائل حمل و نقل عمومی از محل عوارض طرح ترافیک مسیرهای جایگزین در طرح جمع آوری "پل گیشا" ورود ١٣ دستگاه اتوبوس دوکابین به چرخه حمل و نقل عمومی پایتخت اعلام جزییات طرح ترافیک جدید چگونگی عملکرد پلیس راهور در مواجهه با کشف حجاب در خودرو خودروهای سواری دیزلی شماره‌گذاری می‌شوند؟ نحوه جریمه خودرو‌ها در طرح جدید زوج یا فرد اعلام شد اجرای طرح جایگزین زوج و فرد از هفته آینده طرح ترافیک جدید هزینه محور است تهران با ۱۴۰۰ دوربین نظارتی رصد می‌شود وانت‌نیسان، وانت پیکان، پراید و تیبا درصدر خودروهای مردودی در معاینه فنی جزئیات تردد در محدوده زوج یا فرد + قیمت‌ها سردرگمی تازه ترافیکی برخورد با خودروهایی که با توقف غیرمجاز منتظر پایان طرح ترافیک و زوج فرد هستند با متخلفان کشف حجاب در خودروها برخورد می‌شود شرایط انتقال طرح ترافیک خبرنگاری اعلام شد شمارش معکوس برای اجرای طرح جدید ترافیک زمان توزیع کارت بلیت مترو رایگان و اجرای طرح ترافیک خبرنگاری اعلام شد اسامی خبرنگاران و رسانه‌های دریافت کننده طرح ترافیک در سامانه شفافیت تبریز از قابلیت بالایی برای تولید اتوبوس و تجهیزات مدیریت شهری برخوردار است طرح ترافیک خبرنگاری ۹۷ تا پایان خرداد تمدید شد بازگشت طرح ترافیک و زوج و فرد به روند قبلی خود حذف طرح «زوج و فرد» از اول تیر ماه + جزئیات ارسال سه مدل " پیامک " به متقاضیان طرح ترافیک خبرنگاری از شنبه آیا پل گیشا به زودی جمع آوری می‌شود؟ ورود ۷۵۰۰ اتوبوس زائران با اسکورت ۱۶۰۰ خودروی پلیس به حرم امام خمینی(ره) سرویس دهی رایگان ناوگان عمومی تهران در عید سعید فطر اجرای طرح جدید ترافیک پشت چراغ قرمز پلیس طرح ترافیک ۹۷ خبرنگاری همچنان اعتبار دارد اما و اگرهای خرید اتوبوس دست‌ دوم درآمد میلیاردی از جرایم معاینه فنی زمان اجرای طرح ترافیک خبرنگاری اعلام شد جمع‌آوری " پل گیشا" در انتظار چراغ سبز پلیس تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی اعتراض خبرنگاران متقاضی طرح ترافیک اعلام آخرین وضعیت طرح ترافیک خبرنگاران توقیف ۱۲ هزار خودروی لاکچری در سال ۹۷ به خاطر "دور دور" تمدید مهلت طرح ترافیک خبرنگاری تا ۱۵خرداد بهره‌مندی۲۰۶۰ خبرنگار از تخفیف ۹۰ درصدی طرح ترافیک سهمیه طرح ترافیک۹۷ سازمان ها تا فردا معتبر است طرح ترافیک خبرنگاران تعیین تکلیف شد تشریح جزئیات طرح ترافیک معلولان واکنش پلیس راهور پایتخت به انتشار یک کلیپ + جزئیات پلیس و شهرداری درباره طرح ترافیک با هم کل‌کل می‌کنند مدیران رسانه‌ها "خبرنگاران واجد شرایط دریافت طرح ترافیک" را مشخص می‌کنند به‌هیچ عنوان شمارشگر چراغ‌های راهنمایی ناگهانی "صفر" نمی‌شود! هشدار به مسافرکش‌های شخصی تناقض گویی‌های شهرداری و پلیس درباره تردد بیش از ۲۰ روز در زوج یا فرد طرح ترافیک و زوج و فرد امروز بدون تغییر تا ساعت ۱۹ ورود غیرقانونی حدود سه و نیم میلیون خودرو به محدوده طرح ترافیک تمدید مهلت ثبت‌نام طرح ترافیک آژانس‌ها و باری‌ها اخذ عوارض زوج و فرد اشتباه است ورود به موضوع نرخ عوارض طرح ترافیک در صلاحیت سازمان تعزیرات نیست پویشی علیه تخلف موتورسواران تشکیل شود از رانندگان قانون‌مند نوروز ۹۸ تقدیر می‌شود مسئولان شهرداری درباره طرح ترافیک پارسال توضیح ندهند، غیابی رأی صادر می‌کنیم حداکثر و حداقل نرخ طرح ترافیک خبرنگاران مبنای اخذ عوارض از محدوده زوج و فرد مشخص نیست خودرو بعد از تصادف باید به گوشه خیابان هدایت شود اجرای طرح ترافیک در شمال شهر نیازمند پیوست اجتماعی است آخرین مهلت ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاری ۷ اردیبهشت است تخصیص ۷۲۰۰ سهمیه طرح ترافیک برای آژانس‌ها چه کسانی از تخفیفات نرخ عوارض طرح ترافیک بهره‌مند هستند؟ پلیس: شکایت به قوت خود باقی است پیش پرداخت ۱۹۰ هزار تومانی برای دوچرخه سواری رایگان تدوین طرح تبادل اطلاعات بین پلیس و صنعت بیمه شهرداری متولی تاکسیرانی نیست دوچرخه‌های هوشمند روزهای سه شنبه رایگان شد معاینه فنی چقدر عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک را کاهش می دهد؟ معاینه فنی چقدر عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک را کاهش می دهد؟ جزئیات و شروط جدید از نحوه واگذاری طرح ترافیک خبرنگاران نحوه ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاری اطلاعیه شهرداری تهران در مورد طرح ترافیک خبرنگاران انتقاد پلیس راهور از دریافت عوارض ورود به طرح زوج و فرد پلیس راهور تهران از شهرداری به دیوان عدالت شکایت کرد محدوده زوج یا فرد از اول تیرماه حذف می‌شود دوچرخه‌سواری حناچی در اولین سه شنبه بدون خودروی سال ۹۸ وقتی شهرداری تهران پایبند به ابلاغیه‌های خود نیست وقوع بیشتر تصادفات فوتی در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها توضیحات پلیس درباره آن روی سکه فیلم درگیری مامور پلیس راه کازرون سال ۹۸ سال دگرگونی و تحول در پلیس راهور فاتب تغییرات طرح ترافیک سال ۹۸ اعلام شد + جدول برخورد جدی پلیس راهور تهران با رانندگان متخلف در شب‌های نوروزی توقیف خودرو اِل ۹۰ به دلیل حرکات مخاطره‌آمیز در بزرگراه حکیم مسیریاب «ویز» می‌تواند نظم ترافیکی شهر را به هم زند واحد رسیدگی به اعتراضات پلیس راهور تهران در نوروز فعال است علی‌رغم عدم اجرای طرح ترافیک در نوروز، دوربین‌های طرح کاهش فعالند توقف اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در تهران تجهیز تمام ماموران پلیس راهور کرج به البسه دوربین‌دار برخورد پلیس با رانندگان پرخطر سختگیرانه خواهد بود توصیه‌های پلیس راهور برای سفرهای نوروزی نحوه اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در نوروز۹۸ آماده‌باش و تمهیدات پلیس برای چهارشنبه‌سوری حضور ده‌هاهزار پلیس محسوس و نامحسوس طی ایام نوروزی در جاده‌ها توضیحات شهرداری درباره خودروهای اشتراکی و کمبود جایگاه سوخت در پایتخت ظرفیت خودرو ها ۷ تا ۸ برابر ظرفیت معابر است بوق زدن برای سلام و خداحافظی ۳۰ هزار تومان جریمه دارد ورود خودورهای ثبت تخلف سیار جهت اعمال جرایم طرح ترافیک و معاینه فنی برخی درباره طرح ترافیک خبرنگاران شیطنت کردند تقدیر از ناجی اتوبان همت توسط رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران ممنوعیت انجام عملیات عمرانی در پایتخت از ۲۵ اسفند تا ۵ فروردین مشکل سرویس مدارس استثنایی پایتخت توسط شهرداری حل می‌شود پلاک‌های مخدوش قابل شناسایی است افتتاح ۳ ایستگاه خط ۷ مترو تا پایان سال شرایط تردد خودروهای ساکن محدوده طرح ترافیک اعلام شد برخورد و مستندسازی تخلفات رانندگی خودروهای دولتی افتتاح طرح سرعت‌های بحرانی خیابان کامل باید در تهران محقق شود مأموران راهور در برابر بی احترامی‌ها با سعه صدر رفتار می‌کنند تاثیرات طرح ترافیک در تهران چقدر است؟ برخورد جدی پلیس با تخلفات مخدوشی پلاک توقیف بیش از هزار خودرو پلاک مخدوش با حکم قضایی خبر خوش مترویی حناچی به تهرانی‌ها جزئیات دستورالعمل طرح ترافیک خبرنگاران اجرای "طرح ترافیک" باعث کاهش ارزش ملک در تهران شده است تخفیف ۵۰ تا ۷۰درصدی طرح ترافیک برای آژانس ها و وانت‌بارها پیشنهاد دریافت هزینه اعزام و استقرار خطوط مکانیزه سیار معاینه فنی باز پس‌گیری "تهران" از خودروها با TOD دود اختلاف پلیس و وزارت کشور به چشم مردم می‌رود تردد عادی و روان خودروها در اولین پنج‌شنبه طرح‌دار پایتخت انتقاد محیط زیست از پلیس و بیمه مرکزی در مورد خودروهای فرسوده آغاز محدودیت ترافیکی دوباره در پنجشنبه ها از امروز طرح ترافیک از فردا در تهران اجرا می‌شود رضایت کسبه از عدم اجرای طرح ترافیک در روزهای پنجشنبه حال شهرمان خوب نیست بابت کمبود اتوبوس شرمنده مردم هستیم تهران از نظر خودروها و معابر دچار چاقی است نرخ تعرفه طرح ترافیک برای موارد خاص افزایش نیافته است پول طرح ترافیک کجا رفت؟ وضعیت طرح ترافیک خبرنگاران در سال آینده رکابزنی حناچی و شهرداران کلانشهرها تا دفتر جهانگیری تسهیلات ویژه پلیس راهور تهران در یوم الله ۲۲ بهمن صفر تا صد تغییرات "محدوده زوج و فرد در سال ۹۸" تشریح شد بازگشت اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در روزهای پنجشنبه از اول اسفند تغییرات طرح ترافیک در سال آینده اعلام شد+ جدول واکنش پلیس به طرح ترافیکی جایگزین زوج و فرد در تهران پاسخ آقای معاون به افرادی که وارد محدوده طرح ترافیک نشده، ولی جریمه شدند پیشنهاد افزایش سالانه ۱۲.۵ درصدی نرخ توقف در پارکینگ‌های شهرداری تهران نرخ طرح ترافیک در سال ۹۸، حداکثر ۱۵ درصد افزایش می‌یابد کدام مناطق بیشترین پارکینگ را در تهران دارند؟ افزایش ۱۰۰ درصدی عوارض ورود به طرح ترافیک فایده‌ای ندارد عوارض شبهه‌ناک رانندگان در صورت ندادن عوارض جریمه می‌شوند اعمال تخفیف ۲۵ درصد به بدهکاران طرح ترافیک شهرداری تهران به‌دنبال حل آلودگی هوا یا تأمین هزینه‌های خود؟ جزئیات اخذ عوارض تردد در محدوده زوج یا فرد از رانندگان نحوه انتقال طرح ترافیک به خودروی جدید تمام درآمد طرح ترافیک سال آینده به حمل و نقل عمومی اختصاص می‌یابد تغییرات در محدوده زوج و فرد سال آینده اجرایی می‌شود حسن رسولی :از ۱۵ فروردین سال آینده طرح ترافیک جدید اجرایی می‌شود تعیین نرخ تردد در محدوده طرح ترافیک سال آینده شهرداری و شورای شهر دست خود را از جیب مردم بردارند هشدار پلیس راهور در خصوص بارش برف و باران و یخ‌زدگی در معابر کشور اخذ عوارض قانونی است مهمترین دلایل جریمه رانندگان درونشهری چیست؟ دستور حناچی برای پیگیری مطالبات شهرداری از محل پرداخت جریمه‌های راهنمایی و رانندگی تشریح جزئیات لایحه نحوه اخذ عوارض پارکینگ و هزینه‌کرد آن یارانه بلیت مترو و اتوبوس با بدهی ها تهاتر شده پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی طرح ترافیک ۹۸ اعمال ۵۰ استاندارد از ۱۲۰ استاندار اروپایی برای خودروهای داخلی ورود به محدوده طرح ترافیک ۳۸ درصد کاهش یافت اشکال در زیرساخت‌های طرح ترافیک جدید درآمد‌ها را نصف کرد تردد ۱۱ میلیون وسیله نقلیه فرسوده در کشور ادعای استفاده از خودرو مردم برای کمین در جاده خوی – ماکو کذب است طرح زوج و فرد قدرت کاهش آلودگی هوا ندارد توصیه‌های پلیس در پنج شنبه بارانی تهران الزام راهنمایی و رانندگی به ارسال پیامک تخلفات برای مالک خودرو شهرداری هنوز نام رسانه های دریافت کننده طرح ترافیک را اعلام نکرده است فقدان توجه به جلو عامل ۳۱ درصد تصادفات جاده‌ای ایرانی‌ها در آذر ماه ۹۷ پیشنهادات سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران بررسی می شود پولی شدن تونل‌های شهر، مغایر اصل عدالت اجتماعی است اخذ عوارض برای عبور از تونل‌های شهری با هدف اجرای آن منافات دارد واکنش شهرداری تهران به خبر پیشنهاد پولی شدن تونل‌ها اولتیماتوم پلیس به پلاک مخدوش‌ها ۵ تونل شهری تهران پولی می‌شود توضیحات شهرداری در مورد ادعاهای نادرست درباره طرح ترافیک جدید توضیحات معاون شهردار درباره حذف طرح ترافیک خبرنگاران سه شرط پلیس برای هر گونه تغییر در طرح ترافیک و زوج و فرد شهادت یک افسر پلیس راهنمایی و رانندگی در زاهدان بدست افراد ناشناس اولویت تهران نوسازی بافت فرسوده و توسعه حمل و نقل عمومی است ۶ چالش طرح ترافیک جدید دریافت کارت طرح ترافیک برای سهمیه‌بگیران الزامی نیست نگرانی پلیس از افزایش تصادفات رانندگی در نزدیکی شهرها مذاکره شهرداری با شرکت‌های دانش بنیان برای تولید دوچرخه‌های باطری دار تجربیات جهانی در زمینه طرح تردد نوبتی پس از تصادف، خودروها را به حاشیه راه ببرید پاسخ معاون قالیباف به انتقادات از خودرو محوری در دوره مدیرت شهری قبلی نظر کارشناسی پلیس درباره حادثه دانشگاه‌ آزاد اعلام شد غفلت از توسعه شمالی خط ۴ مترو ناشی از ناهماهنگی در شهرداری است شرایط توسعه دوچرخه سواری در پایتخت از نظر پلیس مردودی خودروهای «نو» از تست آلایندگی معاینه فنی کمین ماموران پلیس‌راه در جاده‌های گیلان ممنوع شد ساخت پارکینگ عمومی در بسیاری از مناطق تهران تعیین تکلیف پروژه پل گیشا تا تابستان آینده پول گرفتن برای مدیریت ترافیک یک اصل در تمام دنیا است تسهیلات شهرداری تهران برای ساکنین محدوده طرح ترافیک درآمد حاصله از جرایم راهنمایی و رانندگی به حساب ناجا واریز نمی‌شود روند افزایش کشته‌های جاده‌ای را متوقف کردیم آماده‌باش پلیس راهور پایتخت برای شب یلدا ترافیک تهران از اهمیت ویژه ای برخوردار است گلایه شهرداری از ورود خودروهای شخصی به خط ویژه استفاده از خودرو در زمستان بیشتر می‌شود برای ورود به طرح زوج و فرد عوارضی تعلق نمی گیرد مالکان ۳۰۰ خودرو پلاک مخدوش پایتخت به دستگاه قضا معرفی شدند هوش مصنوعی برای شناسایی متخلفان طرح ترافیک به کمک پلیس می‌آید تبدیل بخشی از خیابان ولیعصر به پیاده‌راه حناچی با "تاکسی" به محل کار رفت دوچرخه‌های اشتراکی منطقه ۲ تهران افتتاح شدند فرهنگ عدم استفاده از خودروهای شخصی را از مدیران شروع کنیم حذف زوج و فرد میل به سکونت در این محدوده را افزایش می‌دهد بررسی ۵ ایراد طرح «زوج و فرد» مهلت بخشودگی ۲ برابری جرایم معوقه رانندگی تا پایان آذرماه است توضیح پلیس در مورد ابطال معاینه فنی پس از تصادف هنوز شهرداری با پلیس بر سر حذف زوج و فرد توافق نکرده است یک فوریت مجوز انتشار اوراق مشارکت برای طرح‌های ترافیکی تصویب شد در تهران «کمین» نداریم اتوبوس های دست دوم وارداتی جوان خواهند بود "توقیف خودرو"، موثرترین برخورد در کاهش جرایم رانندگی پیشنهاد طرح ماشین‌های اشتراکی در پایتخت احتمال افزایش نرخ جرائم راهنمایی و رانندگی «باربرگ» راه میان‌بر کاهش مشکلات رانندگان حمل‌و‌نقل شهری است مرگ بیش از ۳۴۰۰ تن در حوادث رانندگی زمستان ۹۶ امکان پرداخت قسطی بدهی طرح ترافیک جریمه رانندگی دلیل بیشترین نارضایتی مردم از پلیس طرح ترافیک دیگر در بسیاری از شهرهای دنیا وجود ندارد تردد کامیون در ۲ منطقه تهران ممنوع شد شکایت شهروندان از اخذعوارض در محدوده زوج و فرد چگونه از میزان بدهی طرح ترافیک خود آگاه شویم؟ آغاز به کار دوباره پلیس نامحسوس در بزرگراه‌ها نظر مقام مسئول شهرداری درباره ورود خودروهای نمایندگان به خطوط ویژه برنامه درآمدزایی شهرداری از هوای آلوده تهران! کمتر از ۲۰ روز تا پایان مهلت بخشودگی برخی از جرائم رانندگی با خودروی شخصی در معابر تهران تردد نکنید گزارش بانک جهانی از ناکارآمدی طرح زوج و فرد در شهرهای مختلف جهان خرید ۱۳ اتوبوس از محل درآمدهای طرح ترافیک چراغ قرمز پلیس برای حذف محدوده زوج و فرد ناجا برنامه‌ای برای تغییر محدوده زوج و فرد ندارد گلایه معاون وزیر آموزش و پرورش از مخدوش کردن پلاک‌های خودرو در طرح ترافیک خیابان ۱۶ آذر از محدوده طرح ترافیک خارج شد تبدیل طرح زوج و فرد به محدوده دوم طرح ترافیک از سال ۹۸ نرخ پارکومترها مربوط به سال ۹۵ است بلاتکلیفی ارز "حمل و نقل ریلی و اتوبوس‌ها" و افزایش هزینه‌ شهرداری‌ها تردد خودروها در برخی معابر پایتخت ۸ برابر ظرفیت‌شان است طرح برخورد با پلاک های کثیف خودرو در همدان آغاز شد استقبال پلیس از طرح‌های کاهش ترافیک پایتخت میزان استاندارد خودروها باید افزایش یابد در هنگام خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنید موتورسیکلت را بدون قفل گردن و چرخ رها نکنید رانندگان از توقف در حاشیه بزرگراه خوداری کنند دوربرگردان حادثه تصادف «نوربخش» استاندارد نبود کسب مقام دوم جهانی توسط پلیس راهور در کنفرانس جهانی پیشگیری از مصدومیت‌ها و ارتقای ایمنی آمادگی پلیس برای مراسم تشییع نوربخش اعلام موارد نقص معاینه فنی برای خودروها اجرای مرحله دوم طرح کاهش از شنبه آمادگی پلیس راهوربرای برقراری نظم ترافیکی در جشن قهرمانی پرسپولیس بازگشت مراکز معاینه فنی به شرایط عادی احتمال ارسال پیامک اشتباهی به دارندگان طرح ترافیک سالیانه تعقیب و گریز یک ساعته پلیس برای بازداشت مجرم سابقه‌دار افزایش رضایتمندی از طرح ترافیک جدید طرح ترافیک جدید با موفقیت سنبی همراه است توضیحات شهرداری در مورد ارسال پیامک بدهی عوارض به شهروندان خستگی و خواب الودگی از مهمترین علل بروز سوانح رانندگی است اخذ عوارض علاوه بر جریمه ورود طرح ترافیک مصداق گرانفروشی است زیرساخت‌های اجرای طرح «کاهش» آماده است احتمال تعویق در اجرای سراسری طرح "کاهش" در تهران اتمام شارژ ابتدایی مجوزهای سیار ورود به طرح ترافیک به‌زودی مشکل طرح ترافیک مینی بوس‌ها حل می‌شود خط و نشان غیرقانونی شهرداری برای متخلفان طرح ترافیک توضیحات اتحادیه امور اجرایی معاینه فنی کشور در مورد یک خبر افتتاح نیمه شمالی بزرگراه صیاد شیرازی تا ارتش آماده‌باش ۱۴۰۰ تیم خودرویی و موتوری پلیس راهور برای اربعین حسینی اجرای طرح ترافیکی ویژه اربعین از فردا رایزنی برای دریافت حکم دادستانی برای ورود به پارکینگ دو شرکت بزرگ خودروساز رد پیشنهاد رشوه ۵۰۰ یورویی از سوی مامور راهنمایی و رانندگی ثبت ۶۰ درصد از تخلفات با دوربین تعداد جانباختگان تصادفات ایران کمتر از میانگین جهانی است روزانه بیش از ۴ میلیون دستگاه خودرو در تهران تردد دارند امکان هدایت خودروها از خیابان‌های پرترافیک به کم ترافیک فراهم شد رونمایی از کیت‌های جدید تشخیص مصرف مواد مخدر از سوی رانندگان + عکس سفرای جدید پلیس راهور معرفی شدند هیچ ارتباطی میان طرح «ترافیک» و کاهش ترافیک بازگشایی مدارس وجود ندارد افزایش دوربین‌های ترافیکی و تردد خودروهای دوربین دار برای شناسایی متخلفین ناهماهنگی پلیس و شهرداری تهران؛ ورود به طرح ترافیک جریمه ندارد؟ فعالیت بیش از ۱۳۰۰ دستگاه دوربین در جاده‌های برون شهری کشور تخفیف ۷۰ درصدی طرح ترافیک برای رانندگان آژانس و وانت‌بارها خودروی غیر استاندارد در کشور نداریم تخفیف ۷۰ درصدی به آژانس ها برای ورود به محدوده طرح ترافیک همه خودرو‌ها برای تردد در تهران باید معاینه فنی داشته باشند آماده شدن ۸۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای خطوط ۶ و ۷ مترو گلایه نظری از عدم انتشار نام رسانه‌های دریافت کننده طرح ترافیک هوشمندسازی ترافیک پایتخت در دستور کار شهرداری راه‌اندازی ۲۲ خط «اتوبوس مدرسه» برای اولین بار حذف پرایدهای ۱۰ ساله از سرویس مدارس سرویس مدارس استثنایی رایگان شد بارش باران و مه گرفتگی در همه محورهای شمالی کشور محدودیت تردد کامیون در هراز و کندوان سرعت مجاز در معابر اعلام شد محدودیت‌های ترافیکی در روز تاسوعا در گرگان اجرا می‌شود عدم واریز درآمد طرح ترافیک به خزانه در عرض چند ثانیه، بدهی طرح ترافیک خود را صفر کنید افزایش ۱۰۰۰ خودرو به ناوگان پلیس راه در روزهای باقیمانده شهریور مهار تردد خودروهای فرسوده در محدوده طرح ترافیک درخواست ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی شهردار تهران از وزیر کشور برای حمل و نقل عمومی پرداخت به پیمانکاران شهرداری، مشروط به داشتن معاینه فنی خودروهایشان ممنوعیت موقتی تردد وانت‌بارها و کامیونت‌ها در تهران از اول مهرماه اعلام آمادگی برای اجرای فاز دوم طرح "کاهش" درآمدهای معاونت ترافیک به خزانه شهرداری واریز نشده است جزییات اجرای طرح «پلیس دوچرخه سوار» ۴۳ درصد تصادفات درونَ شهری را رانندگان بیسواد رقم زده‌اند توقیف موتورهای ۲۰۰ میلیونی در شمال تهران احداث تونل زیر گذر در میدان ونک توقف صدور گواهینامه رانندگی صحت دارد؟ مشکلات طرح ترافیک ۹۷ تمامی ندارد انتقاد از شهرداری تهران مساوی با لغو طرح ترافیک‌ خبرنگاران طرح ترافیک نمایندگان مجلس حذف شد مذاکره پلیس با اتوبوسرانی درخصوص معاینات فنی و پلاک اتوبوس‌های شرکت‌های واحد مطالعه سه مسیر برای راه اندازی LRT در پایتخت دستگیری موتورسوار مزاحم نوامیس با مشارکت مردم امضای تفاهم نامه احداث بزرگترین مرکز معاینه فنی کشور امکان حذف طرح ترافیک خبرنگاری در سال آینده خبر خوش رییس پلیس تهران برای خودروهایی با جرایم میلیونی افتتاح واحد ویژه رسیدگی به تخلفات خودروهای توقیفی و پلیس حرفه‌ای طرح ترافیک خبرنگاری ۲۴ نفر پس گرفته شد افزایش ۲ درصدی برخورد با تخلفات رانندگی در جاده‌های تهران، بوشهر و خراسان جنوبی هیچ خودرویی برای تردد در محدوده طرح ترافیک و زوج یا فرد در روز پنجشنبه جریمه نمی‌شود پنجشنبه‌هایی که طرح ترافیک نیست اما جریمه‌ دارد بیشترین سرقت‌های پایتخت مربوط به قطعات و محتویات خودرو توضیح شهرداری تهران درباره ارسال پیامک بدهی طرح ترافیک به شهروندان تهرانی اختلاف بهزیستی با نیروی انتظامی برای صدور پلاک ویژه معلولان اجرای فاز دوم طرح LEZ از ابتدای آبان ۹۷ واگن‌های جدید مترو در راه است آغاز برنامه ۵ ساله مراکز معاینه فنی در کشور اصول حمل خودروهای معیوب با یدک‌کش سلامتی فنی خودرو به چه قسمت‌هایی مربوط است؟ تمامی سیستم‌های تهویه قطارهای خط ۵ روزانه کنترل می‌شوند پاسخگویی به مشکلات طرح ترافیک با شماره تماس ۱۳۷ ۳ کارت سیار طرح ترافیک با شارژ یک میلیونی سهم هر عضو شورا طرح ترافیک می‌خواهیم حداکثر زمان رسیدن پلیس استان به محل سانحه ۱۰ دقیقه است ترافیک اولین مواجهه زائران با مشهد امکان رزرو طرح ترافیک روزانه از طریق تلفن همراه پلیس مسئول قطع برق چراغ‌های راهنمایی و رانندگی نیست توزیع ۴ هزار آرم طرح ترافیک سیار با شارژ یک میلیونی نمایش میزان بدهی خودرو در سامانه تهران من پلیس‌های سه رنگی که برق ندارند توسعه خطوط مترو از محل درآمد مجتمع های ایستگاهی ابهام در لیست طرح ترافیک خبرنگاران بیشتر از شفافیت است معافیت خودروهای هیبریدی از رزرو روزانه طرح ترافیک ساعات طرح ترافیک تغییر نمی‌کند برنامه‌ای برای تغییر ساعات ورود به طرح ترافیک وجود ندارد افزایش شمار ماموران پلیس راهور در تقاطع‌ها و چهارراه‌ها به هنگام قطع برق لزوم انتقال خودروها به سمت راست و باز نمودن مسیر در تصادفات خسارتی دوربین‌های طرح جدید ترافیک دقیقاً چه چیزی را ثبت می‌کنند؟ ادعای نقص در زیرساخت طرح ترافیک صحت ندارد شهرداری نام رسانه‌های دریافت کننده آرم طرح ترافیک خبرنگاری را اعلام کند زیرساخت های اجرای طرح ترافیک آماده نبود مراقب نقاط کور آینه‌های خودرو باشیم از طرح ترافیک آژانس‌ها چه خبر؟ ضرورت انتشار اوراق مشارکت برای ادامه ساخت مترو انتشار اسامی دریافت‌کنندگان طرح خبرنگاری؛ تحقق شعار شفافیت و عدالت انتشار لیست دریافت‌کنندگان طرح ترافیک خبرنگاری با هدف جلوگیری از شائبه‌های احتمالی اخذ عوارض از وانت‌بارها و تاکسی‌ها غیرقانونی است انتشار لیست دریافت کنندگان طرح ترافیک مانعی برای استفاده افراد غیر خبرنگار از آن راهکار رفع دائمی آلودگی هوای پایتخت چیست؟ کوتاه شدن دست رانتخواران با انتشار لیست دریافت کنندگان طرح ترافیک خبرنگاری وجود بار ترافیکی از ۶ صبح در تهران اسامی دریافت‌کنندگان طرح ترافیک خبرنگاری منتشر شد لیست دریافت‌کنندگان طرح ترافیک امروز منتشر می‌شود لغو توقف‌های رایگان در محوطه برج میلاد برخورد قاطع پلیس با هر نوع هنجارشکنی در داخل خودرو برخورد قضایی با کلاهبرداران فروش طرح ترافیک تصادف قطار مسافربری قم- مشهد ۲ کشته و زخمی برجا گذاشت با بی احتیاطی روزهای شاد ملی را تلخ نکنیم نقره داغ مستاجران محدوده طرح ترافیک توسط شهرداری تهران طرح تابستانه پلیس راهنمایی و رانندگی برای تفرجگاه‌ها انتشار نام دریافت کنندگان طرح ترافیک خبرنگاری به زودی کوتاهی شهرداری در ارائه اساسنامه شرکت اتوبوسرانی تفویض اختیارات شرکت اتوبوسرانی به شهرداری بازگشت ساعت اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد به حالت عادی آدرس مراکز رسیدگی به اعتراضات تخلفات رانندگی تمهیدات حمل و نقل شهرداری تهران در روز عید فطر تکذیب فروش غیرقانونی کارت شناور طرح ترافیک در مجموعه پلیس راهور اجرای طرح ساماندهی محدوده پلیس راه های استان با محوریت سه منطقه برخورد پلیس با پارک و تردد خودروها در پیاده رو اجرای طرح ویژه ترافیک تابستانه از ۲۴ خرداد حفره‌های طرح جدید ترافیک مورد دقت قرار نگرفته است اجرای طرح ۵ روزه برخورد با تخلفات حادثه ساز در محورهای ایلام رانندگان، تعطیلات را حادثه‌ساز نکنند ترافیک رسانه‌ها پشت درهای بسته طرح ترافیک آغاز عملیات بهسازی عرشه جنوبی پل کریمخان خدمات رسانی رایگان ۳۰ دستگاه تاکسی ون در روز جهانی قدس کشته شدن ۶ پلیس راهنمایی و رانندگی در مکزیک سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران افزایش نمی یابد ترافیک سنگین در باندجنوبی آزادراه‌های قزوین- کرج و کرج- تهران جزئیات طرح ترافیکی پلیس برای سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) حذف سهمیه طرح ترافیک تعدادی از خبرنگاران به‌دلیل مدارک جعلی ۴۲ میلیارد تومانی در ۱۵ روز هر قیمتی که برای آژانس‌ها و وانت‌بارها در محدوده طرح ترافیک اعمال می‌شود غیرقانونی است کاهش آلودگی صوتی با اجرای طرح جدید ترافیک قابل مشاهده است نتایج اصلی طرح ترافیک مهرماه مشخص می شود جلوگیری از رانت مهم‌ترین دستاورد طرح ترافیک جدید ترافیک به میزان زیادی در مرکز شهر کاهش پیدا کرده است تشریح نتایج موفق طرح ترافیک جدید در شورای شهر امروز آخرین مهلت ثبت‌‎نام برای طرح ترافیک ۹۷ نشریات طرح ترافیک جدید؛ شیری بی یال و دم تغییرات ترافیک صبح و عصر تهران در سه هفته اخیر به روایت نقشه‌های گوگل برخی آثار و نتایج «طرح ترافیک جدید» اعلام شد بازدید شهردار تهران از تونل آرش – اسفندیار رایزینی با شهردار جدید برای افزایش سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران طرح ترافیک جدید باید برابر نرخ‌های گذشته به رانندگان آژانس واگذار شود طرح ترافیک جدید پیوست سلامت ندارد قیمت واقعی طرح ترافیک چقدر بود و چقدر شد؟ مشکلات طرح L.E.Z به پلیس برنمی‌گردد سوخت‌رسانی در کشور روال عادی دارد هشدار شهرداری نسبت به کلاهبرداری درقالب خرید فروش و فروش طرح ترافیک اصلاحات در واگذاری کارت طرح ترافیک اتمام بررسی طرح ترافیک خبرنگاران خرید و فروش غیرقانونی طرح ترافیک مغایر با اهداف اولیه طرح است چه کسانی کارت شناور ترافیک گرفتند؟ فرار به جلو پورسیدآقایی در ماجرای طرح ترافیک خبرنگاران ابهام در سهیمه اضافی طرح ترافیک خبرنگاران نوسازی اتوبوس‌های فرسوده تا پایان ۹ ماهه اول سال جاری «طرح جدید ترافیک موجود است» درصدد بهبود وسایل حمل ‌و‌نقل عمومی هستیم ثبت‌نام متقاضیان طرح ترافیک ۹۷ نشریات آغاز شد واکنش شهرداری تهران به اطلاعیه وزارت ارشاد درباره طرح ترافیک جریمه رانندگان برای ورود به طرح ترافیک بدون شارژ حساب شهروندی تعیین "میسرهای ویژه در مواقع اضطرار تهران"، معطل هماهنگی دستگاه‌ها جواب آزمایش طرح ترافیک تهران بررسی ایستگاه‌های مترو برای نصب پله‌برقی و آسانسور بررسی طرح ترافیک جدید عابران پیاده نیمی از کشته های حوادث رانندگی تهران+ توصیه‌های پلیس تخفیف «صفر» برای معاینه فنی برتر معیارسهمیه بندی طرح ترافیک رسانه ها مشخص شود افزایش ۱۲۰ درصدی برخورد پلیس با تخلف صحبت با موبایل حین رانندگی افزایش حجم ترافیک مرکز پایتخت در اولین پنجشنبه بدون محدودیت ترافیکی انتشار اطلس شهری ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون در اروپا استقبال بیشتر شهروندان از مترو پس از اجرای طرح جدید ترافیک حمل و نقل و ترافیک در اولویت قرار دارد چگونگی تردد وانت‌ها و کامیونت‌ها درمحدوده طرح ترافیک اعلام شد فرصت ۴۸ ساعته برای رانندگانی که بدون مجوز در طرح ترافیک تردد می کنند از تداوم سردرگمی راننده ها تا احتمال افزایش سهمیه ها طرح ترافیک ۱۵ روز آزمایشی اجرا می‌شود پلیس: جریمه ارشادی است/ شهرداری: جریمه اجباری است ثبت اعتراض خبرنگاران برای عدم دریافت طرح ترافیک از امروز آخرین وضعیت صدور مجوز طرح ترافیک به سهمیه‌بگیران اعلام شد آرم‌های طرح ترافیک ۹۶ باطل شد هزینه صدور آرم ترافیک برای دارندگان سهمیه طرح ترافیک اجرای طرح جدید ترافیک آغاز شد تشریح نکات ریز و درشت طرح ترافیک جدید+جدول قیمت پیامک تایید طرح ترافیک خبرنگاران ارسال می شود ورود و خروج رایگان ساکنین محدوده طرح ترافیک فارغ از شماره پلاک هر آنچه که درباره "طرح ترافیک" باید بدانیم فردا هم طرح ترافیک و زوج و فرد اجرا می‌شود؟ شهرداری تهران مرجع تشخیص و تایید خبرنگاران نیست هدایت ترافیک با ارشاد! طرح ترافیک تهران غیرکارشناسی است مسئولیت جدید شهرداری؛ احراز هویت خبرنگاران! رفع تعارضات طرح ترافیک جدید در مصوبه جدید شورای ترافیک رسانه ها تایید فهرست طرح ترافیک خبرنگاران را اعلام کنند آیین‌نامه طرح ترافیک خبرنگاران به شکلی بود که کسی نتواند آرم بگیرد شهرداری باید به خبرنگارانی که مدارکشان ناقص است مهلت دهد کلاف سردرگم اجرای طرح جدید ترافیک برای شهروندان ارسال لیست خبرنگاران تایید شده برای دریافت طرح ترافیک به مدیران مسئول سردرگمی در آغاز اجرای طرح ترافیک رانندگان تاکسی شهرستان‌های تهران برای ورود به محدوده طرح ترافیک جریمه می‌شوند تهرانی‌ها لای منگنه تناقضات مسئولان شهر ثبت نام طرح ترافیک تا پایان امسال ادامه دارد تخفیف ۹۰ درصدی طرح ترافیک برای خودروهای هیبریدی ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج- قزوین «طرح ترافیک» از ۱۵ اردیبهشت اجرا می‌شود استقرار پلیس راهور در معابر پایتخت همزمان با برگزاری آموزن کارشناسی ارشد دارندگان مجوز طرح ترافیک ۹۶ تا پایان اردیبهشت جریمه نمی‌شوند دلیل پلیس برای توقیف موتورسیکلت ها چیست؟ تجمع وانت بارها، آژانس‌های تاکسی تلفنی و خودروهای درون شهری در اعتراض به نحوه تخصیص طرح ترافیک موافقت پلیس با اجرای طرح ترافیک جدید طرح ترافیک جدید فاقد ارزش کارشناسی است راننده زرنگ‌ها نقره داغ می‌شوند اعلام آخرین مهلت برای ثبت‌نام متقاضیان طرح ترافیک رانندگی با سرعت بالا علت اصلی تصادفات فوتی سال ۹۶ قیمت طرح ترافیک در سال ۹۷ برای مردم ارزان‌تر شده است مهلت ثبت‌نام برای طرح ترافیک خبرنگاری تا ساعت ۱۸ امروز طرح ترافیک جدید مشکلات زیادی را به بار آ‌ورد ۲ هزار خبرنگار مجوز طرح ترافیک دریافت می‌کنند خبرنگاران در اولویت دریافت سهمیه طرح ترافیک طرح ترافیک از نیمه اردیبهشت اجرا می‌شود اجرای طرح ترافیک از ۱۵ اردیبهشت جزئیات سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری سازمان‌های دولتی بدون استثنا عوارض طرح ترافیک را پرداخت می‌کنند طرح ترافیک ۹۶ تا ۱۵ اردیبهشت تمدید شد سامانه ثبت نام طرح ترافیک از دسترس خارج شد احتمال تغییر زمان اجرای طرح ترافیک ترافیک طرح درطرح ترافیک ۴۵۰ آژانس محدوده طرح ترافیک در آستانه تعطیلی جزییات مجوزهای طرح ترافیک جانبازان، معلولان و بیماران خاص اعتبار طرح ترافیک سال ۹۶ تا اواخر اردیبهشت امسال تمدید می‌شود آغاز رایزنی‌ها برای کاهش هزینه طرح‌ترافیک معلولان آئین نامه آرم طرح ترافیک خبرنگاران نهایی شد هیچ گزارشی از وضعیت طرح ترافیک به شورا ارائه نشد کدام خودروها امسال باید معاینه فنی بگیرند؟ جزییات تردد رایگان ساکنان محدوده طرح ترافیک ۹۷ طرح ترافیک جانبازان و فرزندان شاهد به روال سنوات گذشته آماده باش شهرداری برای بارش‌های بهاری پایتخت نحوه اجرای طرح ترافیک در سال ۹۷ طرح ترافیک ظاهرا از ۱۰ اردیبهشت هم اجرا نمی‌شود بررسی نحوه اجرای طرح ترافیک ۹۷ در کمیسیون عمران مجلس ثبت اطلاعات ۷۵ هزار خودرو در طرح ترافیک تا کنون انتقاد فخاری از افزایش مدت اعتبار طرح‌های ترافیک قبلی بدون دریافت هزینه افزایش قیمت حمل‌ونقل عمومی باید مانند طرح ترافیک باشد دارندگان کارت‌های ویژه، موظف به شارژ یک میلیون تومانی حساب شهروندی هستند شارژ یک میلیون تومانی حساب شهروندی برای استفاده از طرح ترافیک صد در صد غیرقانونی است جزئیات شارژ حساب شهروندی در طرح ترافیک جدید راهنمای خرید مجوز حضور در محدوده طرح ترافیک نحوه ثبت نام برای خرید طرح ترافیک افزایش قیمت کرایه تاکسی در همه خطوط یکسان نیست فعال سازی حساب شهروندی در سامانه طرح ترافیک از امروز جزئیات اجرای طرح ترافیک ۹۷ در شهر تهران + جدول آخرین جزئیات در خصوص طرح ترافیک خبرنگاران دومین خودرو ایرانی کمتر از ۱۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد متقاضیان سالانه طرح ترافیک باید یک میلیون تومان بپردازند پلیس با هیچ خودروسازی تعارف ندارد بررسی آیین‌نامه اجرایی طرح ترافیک خبرنگاران در کمیسیون حمل و نقل شورا ۴۰ درصد تخفیف ویژه در طرح ترافیک جدید آیا تنها سهمیه‌بگیران باید در سامانه طرح ترافیک ثبت‌نام کنند؟ کروکی دسترسی به آرم ترافیک۹۷ طرح ترافیک ۹۶ تا چه زمانی معتبر است؟ حوادث رانندگی در استان سمنان ۱۶ مجروح داشت دستگیری دزد لوازم ۸۰ خودرو افتتاح فاز نخست تونل"آرش- اسفندیار" تا پایان فروردین تمدید اعتبار آرم‌های طرح ترافیک تا پایان فروردین مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای ۶ دستگاه پل سواره‌رو در سال گذشته هوای تهران در شرایط «سالم» است آغاز طرح نوروزی پلیس راه آستارا دوربین های طرح ترافیک خاموش شدند امکان تردد برای ساکنان محدوده طرح ترافیک طرح ترافیک روز دوشنبه اعمال نمی شود خواسته شهردار منطقه ۱۸ از شهروندان برای احداث «پارکینگ» پاسخ به برخی سوالات درباره طرح ترافیک جدید امکانات جدید پلیس راه؛ از لندکروزهای آخرین مدل تا دوربین‌های جدید جزئیات ثبت نام "طرح ترافیک جدید" پایتخت دوربین‌های طرح ترافیک ساعت ۱۸:۳۰ روز ۲۸ اسفند خاموش می‌شوند زمان اجرای طرح ترافیک ۹۷ و ثبت نام سهمیه بگیران مشخص شد واکنش نجفی به خبر انعقاد قرارداد با شرکت لهستانی منتفی شدن طرح ترافیک جدید بعید است خودرو سیار ثبت تخلفات رانندگی در ایلام رونمایی شد طرح نوروزی پلیس سفر ایمن برای مسافران برقرار می کند توضیح سراج درباره طرح ترافیک جدید هشدار سازمان بازرسی شهرداری به تاکسی‌های متخلف در چهارشنبه سوری تصمیمی برای کاهش زمان زوج و فرد و طرح ترافیک در تهران گرفته نشده است خودروهای تهران هشت برابر ظرفیت معابرند اعلام محدودیت های ترافیکی چهارشنبه آخر سال در همدان مرگ و میرهای سوانح جاده ای سر و صدا ندارد ثبت نام متقاضیان طرح جدید ترافیک تا پایان سال خودرو پلاک خوان پلیس آگاهی قم رونمایی شد تمهیدات تاکسیرانی برای پنجشنبه آخر سال بهشت زهرا (س) خودروهای مزاحم تا پایان نوروز توقیف می‌شوند تشدید برخورد با تخلفات سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ در ایلام افتتاح سامانه موبایلی برخط ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی رشد ۳۲ درصدی صدور گواهینامه در سال ۹۶ ۱۲ایستگاه راهنمای نوروزی در مسیر های ورودی و خروجی پایتخت دایر می شود پلیس راه آذربایجان شرقی در ۲۸ ایستگاه و پاسگاه مستقر می شود آیین نامه مجوز طرح ترافیک فروردین تدوین و در اردیبهشت اجرا می‌شود آمادگی پلیس برای اجرای طرح ترافیک جدید از فروردین ۹۷ طرح ترافیک جدید در فرمانداری تصویب شد برنامه شهرداری برای کنترل ترافیک شب عید اعلام شد رانندگان قانون مدار به جام جهانی می‌روند تدوین آیین‌نامه نحوه توزیع سهمیه طرح ترافیک جدید خبرنگاران نوسازی معابر شهری رویکرد اصلی شهرداری منطقه ۱۰ برای جذب سرمایه بخش خصوصی پیشنهاد پلیس برای اجرای آزمایشی طرح ترافیک جدید در ماه‌های نخست سال ۹۷ احتمال اعمال محدودیت ترافیکی برای تردد شب عید زمزمه‌های شهرداری تهران برای پولی کردن طرح زوج و فرد از خرداد ۹۷ افزایش نرخ کرایه‌های سال۹۷طبق نرخ تورم تکلیف طرح‌های ترافیکی پایتخت در روزهای پایانی سال برگزاری جلسه با اعضای شورای شهر تهران درباره مکانیزم اعطای آرم طرح ترافیک به خبرنگاران جزییات توزیع آرم طرح ترافیک خبرنگاران اعلام شد معرفی سامانه ثبت نام طرح ترافیک جدید تا پایان اسفند طرح ترافیک ۹۶ با توجه به مصوبه شورای شهر اعتباری ندارد وکیل مدافع سرسخت طرح ترافیک با خبرنگاران مشکل دارد؟ طرح ترافیک جدید سال آینده با رفع ابهامات مورد بررسی قرار گیرد هزینه طرح ترافیک خبرنگاران کمتر از یک میلیون تومان مخالفت رسولی با کاهش نرخ عوارض طرح ترافیک خبرنگاران ادعا نمی‌کنیم مصوبه طرح ترافیک جدید کامل و جامع است سردرگمی هاشمی به دلیل اعتراض بی سابقه فرمانداری به طرح ترافیک جدید طرح ترافیک جدید ملاحظات اجتماعی نداشت رای مثبت شورایی‌ها به کلیات اصلاح طرح ترافیک اگر هزینه طرح ترافیک اقشار خاص را کم کنیم رانت بیشتر می شود حذف محدوده زوج و فرد از جدول اخذ عوارض شورا به خبرنگاران تخفیف ۹۰ درصدی در طرح ترافیک می‌دهد طرح زوج و فرد سال آینده بدون هیچ تغییری اجرا می شود افتتاح حساب شهروندی برای ثبت‌نام طرح ترافیک جدید فقرحمل ونقل عمومی درغرب پایتخت جزییات ۶ ابهام فرمانداری به طرح جدید ترافیک تشریح شش ایراد هیات تطبیق به طرح ترافیک جدید اشکالات طرح جدید ترافیک اعلام شد محدودیت‌های ترافیکی سمیرم همچنان ادامه دارد تکلیف ساکنین محدوده طرح ترافیک با اجرای طرح جدید چیست؟ افزایش ١٣درصدی سفر با مترو و اتوبوس با اجرای طرح‌ جدید ترافیک ساماندهی طرح ترافیک با ریل گذاری اشتباه اجرای طرح جدید ترافیک، بودجه شهرداری را کاهش می‌دهد کارگروه تدوین آیین‌نامه "اعطای مجوز طرح ترافیک به خبرنگاران" تشکیل می‌شود ۶ ایراد فرمانداری به طرح جدید ترافیک پایتخت اهتمام دولت و مجلس برای توسعه حمل و نقل عمومی شهرهای کشور طرح، فعلا بی‌طرح اعتراض کمیته تطبیق فقط به عوارض طرح ترافیک بوده است طرح ترافیک جدید لغو نشده است طرح جدید ترافیک ۹۷ لغو شد آخرین وضعیت نحوه صدور آرم طرح ترافیک به خبرنگاران اعلام شد خبرنگاران واقعی ۵۰ درصد تخفیف می‌گیرند! نوع جدیدی از پارکبان‌ها در راه است اعتبار آرم‌های ۹۶ تا فراهم شدن زیرساخت‌های اجرای طرح جدید آخرین خبرها از تخصیص سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران ثبت ۲۱۵ مورد عبور از چراغ قرمز مخالفت پلیس تهران با گسترش طرح زوج و فرد در روزهای پایان سال سقوط تخته سنگ روی L۹۰ در جاده فشم قول مسئولان شهری برای تامین تجهیزات لازم در اجرای طرح ترافیک جدید طرح ترافیک خبرنگاران با جیبشان همخوانی ندارد طرح ترافیک جدید باعث افزایش ترافیک و آلودگی هوا می‌شود حداقل و حداکثر هزینه ورود خبرنگاران به محدوه طرح ترافیک اعلام شد دردسرهای تشویقات طرح جدید ترافیک برای شهرداری اجرای طرح زوج و فرد پولی، قانونی نیست طرح ترافیک جدید و پولی شدن زوج و فرد ضمانت اجرایی می خواهد بررسی نرخ‌های "طرح ترافیک جدید" این هفته در فرمانداری تهران نرخ عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک جدید+جدول توضیحات شهرداری درباره طرح ترافیک خبرنگاران سرقت خودرو ۸ درصد کاهش یافت اکثر خبرنگاران با سیاستهای اتخاذ شده طرح ترافیک مخالفند مترو در ۲۲ بهمن رایگان است آمادگی شهرداری تهران برای بارش مجدد برف در پایتخت کارگروه تدوین آیین‌نامه اعطای مجوز طرح ترافیک به خبرنگاران تشکیل می‌شود واکنش فردوسی‌پور به طرح ترافیک خبرنگاران ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی فعلی برای تهران ناچیز است حضور ۱۰۰ درصدی مأموران پلیس راهور برای برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی زوج یا فرد بدون مصوبه چندین سال اجرا شده است اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای آلاینده و دودزا در البرز جزئیات اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در روز دوشنبه از سیر تا پیاز «طرح ترافیک جدید» پایتخت بساط کارت های شناور برچیده شده است طرح جدید ترافیک برای آزادی عمل بیشتر شهروندان است طرح ترافیک جدید آرامش مردم را نشانه رفته است هزینه ورود به محدوده زوج و فرد‌ نرخ‌گذاری‌ و تصویب شد آیا طرح ترافیک جدید در سال ۹۷ می تواند آلودگی هوا و ترافیک را کاهش دهد؟ دریافت پول زور از شهروندان تهرانی به بهانه‌ای اجرای طرح ترافیک ۹۷ " سهمیه طرح ترافیک" ابزار لابی و قدرت شهرداری طرح جدید ترافیک هنوز به تایید فرمانداری تهران نرسیده است خودروهای نو برای بهره مندی از تخفیف ۲۰ درصدی طرح ترافیک معاینه فنی برتر بگیرند تصویب طرح ترافیک جدید گامی مهم در جهت تحقق عدالت‌محوری جزئیات طرح جدید ترافیک پایتخت+ نرخ تردد و استثناها تعیین کف و سقف عوارض طرح جدید ترافیک فروش طرح ترافیک زیر نظر سازمان محیط زیست باشد سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران اعلام شد شرایط دریافت رایگان طرح ترافیک برای جانبازان و معلولان اعلام شد قیمت ‌ورود به محدوده طرح ترافیک از ۱۳ تا ۴۰ هزار تومان خواهد بود بررسی ابعاد اجتماعی طرح ترافیک جدید در شورا افزایش دو ساعته زمان اجرای طرح ترافیک در سال آینده نرخ جدید طرح ترافیک سال ۹۷ پیشنهادات اصلاحی شورای شهر تهران درباره طرح جدید ترافیک بررسی جزئیات طرح جدید ترافیک سه شنبه طرح ترافیک جدید پنجشنبه‌ها اجرایی نمی‌شود ۷ نکته که باید درباره طرح ترافیک جدید در تهران بدانید افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها و آژانس‌ها با تصویب طرح ترافیک جدید از تبعیض آمیز خواندن طرح ترافیک جدید تا موافقان و مخالفان آن اعضای شورا لازم نیست با ماشین به شورا بیایند نتیجه اجرای طرح ترافیک جدید پس از ۳ ماه به شورا بیاید کاهش ۲۰ درصدی ترافیک با اجرای طرح ترافیک جدید تصویب کلیات طرح ترافیک جدید در شورا نرخ جدید طرح ترافیک وجاهت قانونی ندارد موافقت کمیسیون حمل و نقل شورای شهر با طرح ترافیک جدید سهمیه‌بگیران باید ۱۰۰ هزار تومان حق امتیاز دهند طرح LEZ در تمام شهر تهران اجرایی می‌شود لایحه طرح ترفیک ۹۷ فردا بررسی می‌شود تلاش می‌کنیم سهمیه‌های طرح ترافیک کمتر شود جزئیات بهره مندی ساکنان مناطق محدوده طرح ترافیک از مزایای ویژه جزئیات طرح جدید ترافیک تهران تشریح شد آخرین تغییرات طرح ترافیک جدید پایتخت اما و اگرهای تصویب طرح اخذ عوارض در بزرگراه‌های پایتخت کارگاه آموزشی مدیریت بحران برگزار شد طرح ترافیک جدید مصوب در شورای هماهنگی ترافیک شهر تهران تغییر جدی نکرده است طرح ترافیک جدید برای سال آینده هنوز نهایی نشده است آخرین وضعیت طرح ترافیک ویژه خبرنگاران طرح ترافیک جدید نیازی به مصوبه شورای شهر ندارد! تسهیلات ویژه برای مشاغل حساس در طرح ترافیک جدید طراح ترافیک جدید قطعا از فروردین اجرا می‌شود اعمال تسهیلات و ضرایب جدید در طرح ترافیک ۹۷ متولی توقیف و تعیین مالکیت خودرو در کشور نیروی انتظامی است طرح ترافیک جدید با طرح قدیم فرق عمده‌ای ندارد نامه نجفی به ریاست جمهوری درباره آلودگی هوا اجرای طرح ترافیک جدید از فروردین ۹۷ معاینه فنی اولین شرط ورود به محدوده طرح ترافیک جدید تردید در اجرای طرح جدید ترافیک در سال آینده وضعیت طرح ترافیک جانبازان و خبرنگاران در سال جدید تعیین تکلیف طرح جدید ترافیک تهران تا ۱۵ بهمن ابطال کارت‌های اعضای شورای شهر و نمایندگان مجلس مرگ روزانه ۴۳ نفر درحوادث ترافیکی در کشور توضیحات تکمیلی پلیس درباره غیرفعال شدن دوربین زوج و فرد کردستان چراغ سبز پلیس به طرح ۸ میلیون تومانی پایتخت نشینان فقط به یک درصد خودروهای عادی اجازه ورود دادند تعیین تکلیف طرح ترافیک در جلسه فردای شورای شهر تهران اصلاح ناتمام طرح ترافیک بال و پر طرح ترافیک ریخت تغییری در طرح زوج و فرد نخواهیم داشت شورای حمل و نقل و ترافیک تهران، طرح جدید ترافیک را تصویب کرد طرح جدید ترافیک هنوز تائید نشده است اما و اگرهای اجرای طرح جدید ترافیک در تهران طرح ترافیک جدید در "بن بست" هماهنگی با ناجا و وزارت کشور برای اجرای طرح ترافیک جدید در سال ۹۷ شورا در جریان جزییات طرح جدید ترافیک نیست هنوز مصوبه‌ای در خصوص طرح ترافیک به صحن شورا نیامده است تصویر پلیس از طرح ترافیک جدید چرا طرح جدید ترافیک عملیاتی نیست کاهش زمان تحویل پلاک خودرو به یکساعت طرح ترافیک جدید سال آینده اجرا نخواهد شد واکنش فرماندار تهران به طرح ترافیک جدید تسهیلات تشویقی در طرح ترافیک جدید با داشتن معاینه فنی ویژه معایب و مزایای طرح ترافیک جدید توقیف ۲۷۶ کامیون و جریمه ۲۵۰۰ خودروی سنگین فرسوده طی ۲۲ روز پارک دوبل و توقف در محل ممنوع شایع ترین تخلفات رانندگی شهر ایلام تصویب یک فوریت لایحه اخذ عوارض تردد در طرح ترافیکی جدید در شورای شهر تهران طرح جدید، ترافیک‌ و آلودگی را افزایش می‌دهد طرح جدید احتمالا به آلودگی بیشتر هوا می‌انجامد اشکالاتی در جزییات طرح ترافیک وجود دارد بررسی طرح جدید ترافیک فردا در جلسه شورای شهر طرح ترافیک جدید روی هوا سهمیه ویژه با تعرفه مناسب در طرح جدید ترافیک برای خبرنگاران حذف طرح سالانه آرم ترافیک مشکل بروکراتیکی دارد تعرفه اعلام شده برای طرح ترافیک خبرنگاران گمان زنی است تعیین تکلیف "طرح نشینان" در طرح جدید ترافیک شهرداری تهران نمی‌تواند به تنهایی درباره طرح جدید ترافیک تصمیم بگیرد طرح ترافیکی جدید؛ تنها چاره برای حل بحران آلودگی هوای تهران طرح جدید ترافیک باید بازنگری‌ شود طرح ترافیک جدید هنوز در حد پیشنهاد است سهمیه‌های طرح ترافیک حذف نمی‌شود لزوم اجرای «پایلوت» طرح جدید ترافیکی پایتخت تکذیب فروش طرح ترافیک ۲ میلیون تومانی به خبرنگاران کنترل ورود خودروها به محدوده طرح ترافیک با قیمت گذاری طرح پیشنهادی شهرداری نیاز به چکش کاری دارد دادن طرح ترافیک سالانه به قیمت ۲ میلیون و ۳۰۰ به خبرنگاران لزوم توجه به ابعاد اجتماعی طرح جدید ترافیک عضو شورای شهر تهران: طرح ترافیک جدید نگاه محیط زیستی دارد جزئیات‌ جلسه کمیسیون سلامت در مورد طرح جدید ترافیک طرح ترافیک؛ مسکّن امروز یا درمان فردا اجرای طرح جدید ترافیک منوط به تأیید پلیس، فرمانداری و تصویب شورای ترافیک درآمد زیادی از طرح جدید ترافیک حاصل نمی‌شود آیا تاکسی‌ها در طرح جدید ترافیکی عوارض پرداخت می‌کنند؟ بعد از پلیس شورای ترافیک هم منکر نشان دادن چراغ سبز به طرح ترافیک شد موافقت ارگان‌های مختلف با اجرای طرح ترافیک جدید اجرای طرح برخورد با خودروهای پلاک مخدوش طرح جدید ترافیک نه در دولت مصوب شده و نه در دستور کار شورای عالی ترافیک قرار دارد هشدار پلیس به رانندگان اتوبوس‌های بین شهری اخذ معاینه فنی "برتر" شرط ورود خودروها به طرح ترافیک واکاوی طرح جدید ترافیک با حضور معاون حمل‌ونقل شهرداری تهران طرح ترافیک جدید چقدر درآمد شهرداری را افزایش می‌دهد؟ طرح ترافیک جدید نیازمند بررسی کارشناسانه است مبنای دریافت عوارض طرح ترافیک جدید نوع فناوری خودرو باشد نه پلاک اخراج ۱۰ هزار پلیس راهنمایی و رانندگی در روسیه ممنوعیت تردد کامیون‌های فرسوده تا ۱۵ بهمن ماه در پایتخت تمدید شد اعضای شورای شهر با کلیات طرح جدید ترافیک در سال ۹۷ موافقت کردند کارتهای شناور غیرقانونی باطل شده اند سرنوشت طرح ترافیک ۹۷ مشخص شد واکنش شورا به اطلاعیه زودهنگام معاونت ترافیک شهرداری تهران شهرداری نمی‌تواند اجرای قانون مصوب را متوقف کند توزیع کارت‌های شناور طرح ترافیک به‌طور کامل متوقف شد طرح ترافیک جدید باید به تصویب شورای شهر برسد اما و اگر‌های اجرای طرح ترافیک جدید در سال ۹۷ انواع قبوض جریمه رانندگی کدامند؟+ جزئیات تشریح ابهامات طرح ترافیک پیشنهادی جدید پایتخت نرخ‌های طرح ترافیک ۹۷ باید دوباره کارشناسی شوند حذف طرح ترافیک، باری بر دوش مردم می‌گذارد اجرای طرح ترافیک جدید منوط به تقویت ناوگان‌های حمل و نقل عمومی است زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی آمادگی اجرای طرح ترافیک جدید را ندارد اجرای طرح ترافیک جدید، ترافیک و آلودگی مرکز شهر را افزایش‌می‌دهد معاینه فنی و طرح ترافیک حیاط خلوت درآمدزا شهرداری پیشنهاد ۱۰ روز رایگان برای تردد در محدوده طرح ترافیک طرح جدید شهرداری برای محدوده طرح ترافیک دقیق و عادلانه است طرح جدید ترافیک بیشتر جنبه درآمدزایی دارد اجرای طرح ترافیک جدید نیازمند مصوبه شورای شهر تهران است گلایه فراهانی از بی اطلاعی شورا درباره طرح ترافیکی جدید شهرداری ۲۰ ایراد طرح جدید ترافیک تهران گمشده در ابهام طرح ترافیک تعرفه‌های جدید طرح ترافیک باید در شورای شهر تصویب شود جزئیات طرح ترافیکی جدید لغو محدودیت‌های کارگروه هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا برای روز سه‌شنبه خودروهای فاقد معاینه فنی روزانه جریمه می شوند پلیس با کلیات طرح ترافیک جدید موافقت کرده جزئیات محدودیت تردد موتورسیکلت‌ها در تهران از سال ۹۸ میزان تعرفه طرح ترافیک در سال آینده اعلام شد حذف طرح ترافیک به احتمال زیاد سال آینده اجرا نمی‌شود هزینه ۹ میلیونی برای ورود به محدوده طرح ترافیک برای یک سال بازنگری در طرح ترافیک اگر موجب تردد بیشتر خودروها شود، طرح خوبی نیست جزئیات طرح جدید ترافیک تهران اعلام شد حذف تمامی سهمیه‌های آرم طرح ترافیک حذف طرح ترافیک سالانه یک تصمیم ۳ جانبه خواهد بود طرح ترافیک چگونه در تهران ایجاد شد حذف فروش طرح ترافیک نابرابری‌ها را کاهش می دهد فروش محصولات ایران خودرو با مدل۹۷ دوربین ثبت تخلف ورود به محدوده زوج و فرد روی پل همت برای همیشه خاموش شد مخالف طرح ترافیک جدید هستم تصویب کلیات طرح ترافیک جدید در کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران شرط اجرای طرح جدید ترافیک اجرای طرح ترافیک جدید در سال آینده همچنان در دستور کار است حذف طرح ترافیک سالانه در سال ۹۷ اجرا نمی‌شود محدوده طرح ترافیک کارایی خود را از دست داده است غفلت از رینگ سوم در طرح ترافیک جدید عزم شهردار تهران برای ساماندهی ترافیک حذف سالیانه طرح ترافیک در حد یک ایده است امروز خودرویی به خاطر طرح ترافیک از در منازل جریمه نشد توضیحات رئیس شورای شهر درباره حذف طرح ترافیک رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر در گفت و گو با "عصر خودرو" مطرح کرد: تخفیف ویژه عوارض طرح ترافیک برای خودرو های برقی و هیبریدی ۲+۱ جایگزین طرح ترافیک حذف طرح ترافیک در سال ۹۷ هنوز قطعی نیست افزایش محدوده طرح ترافیک به محدوده زوج و فرد محل تخلف؛بهترین مکان برای آموزش قانون به موتور سیکلت سواران ادامه محدودیت‌های ترافیکی در شهرهای آلوده و تشدید برخورد با خودروهای آلاینده فردا طرح زوج و فرد از در منازل اجرا می شود یکشنبه، فروش طرح روزانه ترافیک ممنوع است اجرای طرح ترافیک در ساعت و محدوده زوج وفرد در روز یکشنبه تردد در محور تاراز-بازفت با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است افزایش دامنه طرح LEZ به محدوده زوج و فرد خرید هزار و ۶۳۰ واگن مترو از چین آموزش ۷۰۰۰ موتورسوار متخلف تهرانی در٢٦ ایستگاه سیار آموزشی تخصیص ۲ میلیارد دلار در بودجه برای کاهش آلودگی هوا بازدید شهردار تهران از پروژه تونل آرش-اسفندیار و پارکینگ نیایش رَک‌های هوشمند در انتظار دوچرخه ۴ جاده بسته شد سقف سرعت مجاز در راه‌های کشور هنوز تغییر نکرده است برخورد جدی با آلودگی های صوتی و سدمعبر الزام در کسب معاینه فنی ویژه برای متقاضیان طرح ترافیک ۹۷ نابسامانی شدید در اجرای طرح ترافیک و زوج و‌فرد چگونگی تحول در حوزه کاهش آلودگی هوا از ابتدای سال ۹۷ شناسه قبض جریمه رانندگی را چگونه دریافت کنیم؟ نوسازی ۷۰۰۰ تاکسی فرسوده پایتخت اولویت شهرداری صدور گواهینامه رانندگی بدون‌کارت پایان خدمت از امروز طرح ترافیک امروز اجرا می شود جریمه ۲۰۰ هزار تومانی در انتظار موتورسیکلت های ۴۰۰ هزار تومانی یکهزارو ۳۱۰ راننده متخلف ،خودروهای آلاینده درالبرز اعمال قانون شدند بیش از ٣ هزار و ۵۰۰ جلد گواهینامه در ٦ ماه گذشته ضبط شده است شناسایی دو فوتبالیستی که در اتوبان کورس گذاشتند آماده‌باش برای بازگشت زوار اجرای طرح ویژه انضباط بخشی شبانه ترافیکی - انتظامی تهران از هفته آینده خبر "حذف عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک" اشتباه است عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک حذف شد ترافیک پرحجم در ایلام به مهران حل "ترافیک" و "آلودگی هوا" دو مطالبه اصلی تهرانی‌ها از مسئولان سهم ۵۸ درصدی سواری‌ها در تصادفات شهریور ماه فعالیت ۱۳۳ واحد برای کنترل ترافیک شهری در ایام اربعین آمادگی شهرداری تهران برای اجرای سراسری طرح LEZ پای طرح LEZ از امروز به ۸ کلانشهر باز شد تولید خودروهای پرمصرف با فشار خودروسازان از سر گرفته شده است خودروهای آلاینده از امروز ۵۰هزار تومان جریمه می‌شوند به زودی جزئیات چگونگی دریافت گواهینامه رانندگی توسط مشمولان غایب اعلام می شود مذاکره برای جذب سرمایه‌گذاری‌کره‌جنوبی درحمل‌ونقل عمومی ابراز امیدواری شهردار تهران نسبت به بهبود کیفیت خودروهای داخلی شماره‌گذاری خودروهای پرمصرف از امروز از سرگرفته شد توسعه ایستگاه‌های سیار پلیس در تهران و خرید خودروهای مجهز به سامانه‌های پیشرفته در دستور کار ناجا پادزهر جهانی ترافیک در راه پایتخت اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای دارای شیشه دودی در لرستان مشکلات ترافیکی منطقه ۱۱ نسبت به سال‌های قبل کاهش یافت نظارت ۲۴ ساعته بر اتوبوس‌های حامل دانش‌آموزان طرح برخورد با خودروهای دودزا در تهران رقم خورد تاکید نجفی بر افزایش عوارض خودروهای لوکس اجرایی شدن قانون عصای سفید از ابتدای مهرماه اقدامات ایجابی پلیس راهور زمینه ساز کاهش جانباختگان حوادث ناشی از ترافیک است سرعت غیر مجاز برای اولین بار در کشور مهار شد خودروسازان در تغییر قوانین قدرت زیادی دارند مصوبه دولت توسط معاونت حقوقی مجلس ملغی شد حذف محدودیت شماره گذاری خودروهای پر مصرف فعالیت ۱۰ میلیون همیار پلیس در کشور پلیس دوچرخه‌سوار در پایتخت فعال می شود توضیح پلیس درباره توقف شماره گذاری ۹ مدل خودرو سهم ۶۷ درصدی خودروهای شخصی در اشغال معابر برگزاری دوره آموزشی برای رانندگان خودروهای توقیفی بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی کاهش ۵۰۰ نفری تلفات رانندگی در سال گذشته جریمه ۱۰۰هزارتومانی برای بی اعتنایی رانندگان به قانون عصای سفید تأکید فرمانده ناجا بر تولید خودروی با کیفیت و رفع نقاط حادثه‌ساز جاده‌ها تشدید برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه‌فنی غلظت ذرات معلق هوای سیستان ۴ برابر حد مجاز آبگرفتگی خیابان‌ها به علت بارش شدید باران - رامسر تداوم برخورد با تخلفات ترافیکی شبانه در نیمه دوم سال طرح ویژه پلیس در پایتخت همزمان با ظهر عاشورا اجرا می شود احتمال اعمال محدودیت‌های ترافیکی موقت در برخی معابر تهران نصب تصاویر به بدنه خودروها ممنوع است تشریح آخرین وضعیت محدودیت های مراسم تشییع پیکر شهید حججی آماده‌باش ۱۰۰ درصدی پلیس برای پوشش ترافیک مهر متروسواری شهردار تهران در روز جهانی «بدون خودرو» ساعت طرح های ترافیکی در نیمه دوم سال تغییر نمی کند فعالیت گروههای خودرویی و موتوری پلیس راهور در اطراف مدرس آماده‌باش صددرصد پلیس تهران در اول مهر حضور ماموران پلیس‌ افتخاری در معابر پایتخت از اول مهر جلوگیری از فعالیت خودروهای غیرمجاز در قالب سرویس مدارس ساعت "طرح ترافیک" و "زوج و فرد" در نیمه دوم سال تغییر می‌کند؟ تغییر ارقام پلاک خودرو یک سال حبس دارد توقیف ۷۲ ساعته خودروی رانندگانی که دو تخلف همزمان انجام دهند تعداد خودروها در چند سال آینده به ۴۰ میلیون می رسد آموزش افسران پلیس آگاهی برای اصالت وسائط نقلیه خودروهای پلاک مخدوش اجازه تردد ندارند شرط حذف الزام رانندگی با عینک از گواهینامه افزایش ۳۰ درصدی ترافیک در تهران از اول مهر آماده باش پلیس برای تعطیلات عید غدیر ورود کامیون به ۲ منطقه تهران ممنوع شد اجرای طرح ویژه برخورد با اضافه بار کامیون‌ها در پایتخت + جزییات جرایم هدف پلیس راه، اخذ جریمه از متخلفان یا پیشگیری از تخلفات حادثه ساز؟ در خودرو را در زمان رانندگی قفل کنید تصادف در محور اسفراین-پرکانلو یک کشته بر جای گذاشت مرکز کنترل ترافیک استان سمنان در شاهرود راه اندازی شد فعالیت شیفت سوم کنترل ترافیک در شیراز ضوابط اخذ گواهینامه برای متقاضیان قانون جریمه مشمولان غایب توقف اجرای طرح ترافیک موتورسیکلت‌ها مراسم نامگذاری بزرگراه آیت‌الله هاشمی روز جمعه برگزار می‌شود حل مشکل ترافیک، آموزش و مردم محوری از اولویت‌های رئیس پلیس جدید پایتخت بستن کمربند ایمنی برای سرنشینان عقب خودروها در جاده الزامی است نحوه تعریض دو هزار و ۲۳۰ معبر در منطقه ۷ ارزیابی و قطعی شد اقدام عجیب راهنمایی و رانندگی سوئد +عکس کشیدن سیگار در خودرو و پرخاشگری با پلیس در روسیه جریمه دارد نحوه پرداخت قسطی جرایم تخلفات رانندگی اعلام شد ورود موتورسیکلت‌ها به محدوده طرح ترافیک به تصویب شورا نرسیده است مسئولیت صدور اسناد مالکیت خودرو با پلیس است ساعت طرح ترافیک و زوج و فرد امروز تغییر نمی‌کند تمدید مهلت ثبت نام آرم طرح ترافیک موتورسیکلت‌ها محدودیت های ترافیکی روز تحلیف اعلام شد ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزاد راه کرج-قزوین عدم تایید طرح ایمنی متروی تهران- فرودگاه امام(ره) نحوه اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در روز تحلیف روحانی روز تحلیف طرح ترافیک و زوج‌وفرد اجرا می‌شود پلیس، پارکبان‌ها را جمع می‌کند شوک ترافیکی در معابر پایتخت شغلی به نام پارکبان نداریم طرح ترافیک موتورسیکلت‌ها نیازمند «فاز آزمایشی» است توضیحات شهرداری در مورد تسهیلات کاهش ساعات طرح ترافیک درمنطقه ۱۲ بی‌اعتنایی موتورسیکلت سوارها به طرح ترافیک تشریح روند ثبت نام طرح ترافیک موتور سیکلت‌ها آخرین جزئیات نرخ های روزانه و فروش آرم طرح ترافیک در سال ۹۶ کاهش ساعت طرح ترافیک برای ساکنان قلب تاریخی تهران قدیم دوربین‌های ثبت تخلف جدید وارد بزرگراه‌های تهران شد ممنوعیت ورود خودروهای کاربراتوری به محدوده "LEZ" از شهریور هشدار پلیس برای پیشگیری از سرقت خودرو مراکز شماره‌گذاری کارت‌ مفقود شده خودرو‌ها را صادر می‌کند توضیح ناجا درباره شماره گذاری خودروهای گران‌قیمت خارجی پلاک دستنویس، موادفروش‌ها را به‌دام انداخت مراحل آخر ساخت تونل ۲ طبقه در تهران تکمیل ایستگاه مترو هشتگرد تا شهریور رانندگان در معابر لغزنده با سرعت مطمئنه حرکت کنند واکنش به اظهارات سخنگوی ناجا درباره سند مالکیت خودرو برخورد با واحدهای نصب‌کننده شیشه دودی شماره گذاری های خودروهای وارداتی در ارگ جدید امکان پذیر شد موضوع حریم خصوصی داخل خودروها نیاز به بررسی و کاوش بیشتر دارد راه اندازی نخستین سامانه هوشمند تایید تخلفات خودرویی کشور در البرز آیا پلیس راهنمایی و رانندگی می‌تواند بدون مشاهده تخلف خودرویی را متوقف کند؟ اجرای طرح ثبت تخلفات پشت فرمان در آینده‌ای نزدیک توضیحات راهور درخصوص لغو قانون متوقف کردن خودرو بدون‌احراز تخلف ۶ محور کشور دارای ترافیک پر حجم است فعالیت ۴۰ تیم گشت پلیس راه برای اجرای طرح تابستانه در ایلام توصیه پلیس برای تعطیلات عید فطر نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری به خودروهای تیزرو مجهز شود ایجاد خطوط ویژه های خودروهای چند سرنشین استفاده از کمربند ایمنی خطر مرگ را تا چند درصد کاهش می دهد؟ مدارک و شرایط لازم در صورت مفقودی یا سرقت پلاک ۸ نکته کلیدی برای رانندگی ایمن مسیرهای منتهی به حرم امام خمینی (ره) در ۱۴ خرداد رایگان است تصادف کار دوبلور معروف را به اورژانس کشاند بخشش جریمه دیرکرد جرائم رانندگی جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته مجهز کردن افسران گشت به دوربین البسه در آینده نزدیک مذاکره برای تجهیز ناوگان نیروی انتظامی با خودروهای داخلی اخذ گواهینامه رانندگی نیازی به کارت پایان خدمت ندارد عبور از چراغ قرمز چقدر جریمه دارد؟ نمره ۱۷ مسافران نوروزی به پلیس کاهش ۱۲ درصدی جان‌باختگان و ۷ درصدی مجروحان حوادث رانندگی امضای طومار نه به تصادفات جاده ای در ایرانشهر فرمانده انتظامی ویژه کیش به کمپین نه به تصادف های جاده ای پیوست حوادث رانندگی در استان اصفهان ۳۰ درصد کاهش یافت انجام ۲۰ هزار تست موادمخدر و الکل از رانندگان استانی که آمار رهاسازی تصادفات آن ۱۰۰ درصد کاهش یافت بیش از ۲۱ میلیون تردد خودرویی در جاده های البرزبه ثبت رسید سردار مومنی: مسافران از فردا به شهرهای خود بازگردند ثبت بیش از یک میلیون تخلف حادثه ساز در نوروز امسال کاهش ۷ درصدی تصادفات فوتی و خسارتی در ایام نوروز بارندگی و ترافیک نیمه سنگین در جاده های خروجی خراسان رضوی محدودیت ترافیکی ۱۱ تا ۱۴ فروردین در جاده کرج - چالوس اعمال می شود تردد بیش از چهار میلیون خودرو در جاده‌های زنجان فوت ۱۹۵ نفر در تصادفات نوروزی عوارضی اتوبان تهران- قم به بعد از فرودگاه امام خمینی منتقل می شود واژگونی خودرو در جاده ماهشهر-هندیجان یک کشته بر جا گذاشت خبر افزایش نرخ جرائم رانندگی در سال ۹۶ کذب است پیش بینی ترافیک سنگین در روز چهارشنبه مترو پایتخت در پایان بهار به ۳۰۰ کیلومتر می‌رسد ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی پلیس راه گیلان برای بازگشت مسافران تدابیر ویژه‌ای در نظر گرفته است افزایش حجم سفرها و کاهش حوادث رانندگی منجر به فوت و جرح در کشور ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس رشد ۱۴ درصدی ورود خودرو به گیلان برخورد قانونی با همه کسانی که در تصادف زنجیره‌ای مشهد کوتاهی کردند هراز مجددا بسته شد وقوع ۴۰ درصد تصادفات نوروزی ناشی از عدم توجه رانندگان به جلو ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه کرج- قزوین لزوم همکاری نیروی انتظامی برای استعلامات ضروری بیمه خودرو بر اساس قانون بودجه، هر خودرو باید ۱۶۵ هزار تومان جریمه شود! برخورد مرگبار وانت پیکان با سواری پیکان جزئیات ممنوعیت‌ها ومحدودیت‌های ترافیکی دوشنبه ۷ فروردین ترافیک سنگین و روان در محورهای مازندران ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه تهران-کرج ترافیک پرحجم در آزادراه کرج - قزوین تصادف نوروزی، جان رئیس پلیس راه چابکسر را گرفت رانندگی در مستی چه مجازاتی دارد؟ شاهد بهبود رفتار ترافیکی و کاهش تصادفات هستیم اطلاعیه شهرداری منطقه ۱۲ درباره محدودیت های ترافیکی قلب تهران تدابیر نوروزی پلیس در پایتخت فعالیت گشت‌های خودرویی و موتوری در تهران در ایام نوروز ۷۲ ساعت توقیف در انتظار خودروهای متخلف است توجه نکردن به جلو و سرعت و سبقت غیرمجاز عامل بیش از ۷۰ درصد تصادفات شبانه روز گذشته برای تمدید گواهینامه چه مدارکی نیاز است؟ «سرعت و سبقت غیرمجاز» خط قرمز پلیس ۳۰۰ واحد گشتی خودرویی در تهران فعالیت می کند استقرار ۵۵۳ ایستگاه نوروزی پلیس در پایتخت جریمه‌های رانندگی به صاحب خودرو پیامک می‌شود افزایش ساعت مراکز تعویض پلاک خودرو هنجارشکنان چهارشنبه سوری تا پایان نوروز توقیف می شود جلوگیری از سفر رانندگانی که دو تخلف حادثه‌ساز انجام دهند فعالیت‌ها و نظارت‌های پلیس راه استان بوشهر تشدید می‌شود ارائه آموزش‌های قوانین رانندگی به ۳۷ هزار همیار پلیس لرستانی آغاز طرح‌ ‌ترافیکی نوروزی استان یزد از ۲۶ اسفند برخورد با خودروهای اخلال‌گر ترافیک در چهارشنبه‌سوری آماده باش ۱۰ میلیون همیار پلیس از فردا ۵ هزار نیروی کمکی در اختیار پلیس راهور کاهش ۳۸درصدی فوت در تصادف های جاده ای ۱۰سال اخیر چه خودروهایی با جرثقیل پلیس جابجا می شوند پلیس راهور استان مرکزی با خودروهای پلاک کثیف و ناخوانا برخورد می کند ۸۰ درصد از آلودگی هوا ناشی از خودروهاست وضعیت صدور گواهینامه رانندگی برای مشمولان غایب اشتباه ۱۴ ساله پلیس راهنمایی و رانندگی! دوربین های پایتخت پلاک مخدوشی‌ها را شناسایی می کنند رانندگی در شرایط برفی فقط با سرعت مطمئنه نظر پلیس در مورد نصب سانروف، شیشه دودی،تغییر فرمان و ارتفاع خودرو تکمیل ۵۰ درصد ظرفیت پارکینگ‌های بهشت زهرا(س) افزایش ۱۳۰ درصدی برخورد با خودروهای دودزا هیچ راهی جز هوشمند سازی تهران وجود ندارد شرایط دودی کردن شیشه خودروها از نظر پلیس ذره‌بین پلیس روی تخلفات رانندگی کامیون‌ها برخورد قاطع پلیس با موتورسواران درباره پوشش پلاک خودروها پارادوکس پلیس در حرف و عمل + تصویر راه‌اندازی سامانه ثبت مشخصات افراد و خودروهای تحت تعقیب شرایط تعویض پلاک آسیب دیده خودرو تهران نیازمند نظم است هیچ قراردادی پلیس راهور با نمایشگاه‌ها ندارد انتقاد حافظی از عجز پلیس در کنترل ترافیک ۴ میلیون خودرو در تهران تردد می‌کنند حضور رئیس پلیس راهور پایتخت در جلسه علنی شورای شهر تهران آماده باش کامل مدیریت شهری با همکاری پلیس راهور در پی بارش شب گذشته شناسنامه‌دار کردن قطعات خودرو برای مقابله با سرقت برخورد با موتورسواران متخلف در کرمانشاه استفاده از پلیس افتخاری درشرق استان تهران اعلام معابر دارای آبگرفتگی از سوی پلیس راهور به شهرداری اطلاعیه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام نقاط یخ‌زده معابر تهران از سوی راهور به شهرداری طرح ترافیک در روز دوشنبه چطور اجرا می‌شود؟ واکنش ناجا به فیلم‌ جنجالی ضرب و شتم در پمپ بنزین بی‌اطلاعی پلیس از حضور ۲کودک درخودروی منتقل شده به پارکینگ توضیح ناجا در باره انتقال خودروی حامل کودکان درحال خواب به پارکینگ تمهیدات پلیس آگاهی ناجا برای تامین امنیت اربعین اتخاذتمهیدات ترافیکی لازم برای برگزاری راهپیمایی۱۳آبان درخرم‌آباد ۱۹۴۲راننده متخلف ،خودروهای آلاینده درالبرز اعمال قانون شدند استقرار ۹۲ تیم پلیس راه در محورهای ارتباطی ایلام طی اربعین درخواست فوری پلیس درباره معاینه‌فنی حضور نامحسوس پلیس پلاک در ورودی‌های طرح ترافیک چطور از جریمه رانندگی خود به صورت آنلاین مطلع شویم؟ خیابان ولیعصر پیاده راه می‌شود؟ برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی آذر، آخرین مهلت طرح بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی هیچ خودرویی در زنجان در روز عاشورا و تاسوعا اعمال قانون نشد دستگیری راننده وانت‌پیکان جنجالی حذف دفترچه ثبت ساعات رانندگان اتوبوس بین شهری کاهش تصادفات نخستین اولویت پلیس راهور خراسان شمالی ۹۰ درصد مردم مدارک خود را در داخل خودرو نگهداری می کنند فردا، آخرین مهلت استفاده از شرایط ویژه ترخیص وسایل نقلیه توقیفی همکاری همیاران پلیس در ساماندهی ترافیک ایام محرم ۲۲ درصد تلفات رانندگی در کشور مربوط به عابران پیاده است جزئیات ترخیص خودروها و موتورسیکلت های توقیفی ادامه تمهیدات ترافیکی تا پایان رژه هفته دفاع مقدس استقرار پلیس تا ۱۵ مهر در اطراف مدارس طرح ویژه ترافیکی پلیس راهور کلید خورد تمهیدات ترافیکی و انتظامی ویژه بازگشایی مدارس اجرا می شود اولتیماتوم اژه‌ای به پلیس درباره صدور سند مالکیت خودرو استقرار نیروهای راهور اطراف استادیم آزادی از ساعت ۶ صبح جمعه تمهیدات پلیس راهور برای دربی پایتخت شهرداری تاکسی مدرن خریداری نمی‌کند آماده باش پلیس در مراسم دعای عرفه جریمه عدم رعایت فاصله طولی و عرضی مشخص شد ٩ هزار راننده در آستانه ضبط گواهینامه پلیس پلاک خودرو‌های فروشنده را تا ۳ سال نگهداری می‌کند تشریح جزئیات بودجه مترو توسط دبیر با دوردور و تخلفات رانندگی برخورد می‌کنیم افزایش ظرفیت اتوبوس و قطار در ماه مهر پلیس خودروهای با خلافی بیش از ۱۰میلیون ریال را متوقف می کند تخلفات ایجاد ترافیک در معابر اردبیل رصد می‌شود بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی سال ۹۴ در صورت پرداخت تا پایان آذر «شیر و شنا» برای ماموران راهور تهران و شهرهای بزرگ الزامی شد دزدانی که گشت نامحسوس راه انداخته بودند محرومیت ۴۰۰۰ راننده اتوبوس در ۲ ماه گذشته کشف محموله ۱۰ میلیاردی لوازم خودرو در مرز مهران سردرگمی مردم در اختلاف نظر برای ثبت سند خودرو شهرداری شرایط استفاده از وسائل نقلیه غیر دودزا را مهیا کند سازمان بازرسی باید به تخلف پلیس ورود کند مخالفت راهور با توسعه خط اتوبوس فرامنطقه ای جمهوری–بهارستان مردم به پارکبان‌ها پول ندهند تردد خودروها در شب های تهران بیشتر از روز شد وعده پلیس برای ساماندهی خلافی خودرو واکنش کانون سردفتران و دفتریاران به اظهارات رئیس پلیس راهور ناجا آغاز تمهیدات پلیس در اطراف مراکز خرید برای فصل مدارس از ۱۵ شهریورماه ابلاغ نحوه معاینه و صدور برگ معاینه فنی خودرو محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در محورهای استان مازندران نام‌گذاری چهارراه پارک وی به نام «مصدق» بازگشایی پیاده راه ۱۷ شهریور تا یک هفته دیگر اجباری به ثبت نقل و انتقال وسایل نقلیه در دفاتر اسناد رسمی نیست شماره‌گذاری ۱۱ خودرو داخلی ممنوع شد+اسامی موافقت قالیباف با بازگشایی آزمایشی پیاده راه ۱۷ شهریور ابلاغ اجرای طرح LEZ به پلیس توقیف وانت پراید با ۴۳ میلیون ریال خلافی درالبرز اجرای طرح سه شنبه های بدون خودرو ادامه سردرگمی‌ها درخصوص آغاز طرح L.E.Z وضعیت تابلوهای شهری یکسال پس ازاجرای طرح ساماندهی با ۳۰۰ هزار خودرو کرایه در جاده ها برخورد شد تکذیب ورود تاکسی‌های آمریکایی به ایران بازنگری در مسیر خطوط حمل ونقل عمومی پایتخت چوپانان‌ هم "راننده" محسوب می‌شوند! سهم ۳۸ درصدی واژگونی خودروها در حوادث رانندگی برخورد پلیس با وسایل نقلیه ایجاد کننده آلودگی صوتی ضعف نظارت پلیس بر تخلفات رانندگی در بزرگراه‌های پایتخت تسهیلات ساخت پارکینگ عمومی می‌دهیم توقیف خودرو پژو ۴۰۵با ۴۵ میلیون ریال خلافی در زنجان پلیس به دنبال مصادره وسایل نقلیه و انبارهای کالای قاچاق ۲۱۰۰ دفترچه ثبت ساعت رانندگان متخلف بایگانی شد عایق‌بندی تونل توحید ۷ سال پس از ساخت پلیس راهنمایی و رانندگی به دست مرد عصبانی فلج شد حذف برگه‌های معاینه فنی رانندگان سرویس مدارس باید مجوز کسب کنند توقیف یک پراید با ۸ میلیون تومان خلافی عبور احشام، عابران و خودروهای غیرمجاز از آزاده راه،دغدغه پلیس راه همدان برخورد خودرو و موتورسیکلت در همدان یک کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت آغاز به‌کار کمپین شهروند قانونمدار جریمه ۵۰ هزار تومانی برای خودروهای شیشه دودی ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه کرج -قزوین فرهنگ رانندگی در کرمان ارتقاء یافته است آمادگی کامل پلیس تهران در مبادی ورودی شهر برای بازگشت مسافران حداکثر سرعت مجاز در بزرگراه‌های تهران + جدول برخورد پلیس راهور تهران با سرعت غیرمجاز خودروها اعمال محدودیت‌های ترافیکی عید فطر در مشهد از نیمه شب سه‌شنبه راه‌اندازی خط جدید اتوبوس‌های تندرو در تهران ۲۲ هزارتومان ؛ نرخ معاینه فنی خودرو ساخت بزرگراههای زیرزمینی برای کاهش ترافیک تهران ۳ علت اصلی تصادفات در تهران زنان، ۲۶ درصد مسافران حمل و نقل شهری پایتخت فروش تابلوهای سقفی آژانس در معابر شهری جرم است توقیف ۲ خودرو سواری با ۹۴ میلیون ریال خلافی در آذربایجان غربی الزام بیمه‌ها به پرداخت خسارت بدون کروکی با مبلغ مشخص توقیف سواری ام‌وی‌ام با خلافی بیش‌از ۱۷ میلیون ریال در سرایان نظارت پلیس‌راهور بر ساخت‌وسازها در معابر پایتخت ۷۰ درصد از تردد موتورسیکلت ها در تهران برای امرار معاش است ادامه بزرگراه حکیم در مهر امسال به بهره‌برداری می رسد جرائم رانندگی سال گذشته در استان بخشیده می شود تصادفا ت فوتی درون شهری در زنجان ۲۵ درصد کاهش دارد طرح ویژه راهور ایلام به مناسبت ماه مبارک رمضان اجرا می شود تمهیدات ویژه انتظامی و ترافیکی پلیس آذربایجان شرقی برای ماه رمضان ترافیک نیمه سنگین در محورهای هراز، کرج-قزوین و تهران-کرج تعویض کاتالیست ۴هزار تاکسی در سال ۹۵ حضور یک میلیون زائر و تردد ۱۹ هزار اتوبوس در مراسم ارتحال امام محور شمشک به دیزین بازگشایی شد هنوز قیمت کارت جدید خودرو مشخص نشده است نصب پلاک‌های جدید خودروهای نظامی در سال ۹۵ خودروها دارای کارت هوشمند می‌شوند پل‌های فلزی تهران بتنی می‌شوند محرومیت از رانندگی با ۳۰ نمره منفی فردا، محور فیروزکوه به قائم شهر مسدود می‌شود جزئیات طرح ترافیکی امروز پلیس در حاشیه ساختمان مجلس پلیس به سیمفا متصل شد خودروهای پلاک شهرستان با ورود به طرح ترافیک تهران اعمال قانون می شوند استعلام جرائم رانندگی با ارسال VIN به سامانه پیامکی یا اینترنتی پلیس راه بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی در خرداد ۱۰ اقدام شهرداری برای توسعه مترو پایتخت محدودیت‌های ترافیکی روز «برات» در خراسان جنوبی اعلام شد دیگر بزرگراهی نیست که در تهران بسازیم تشدید برخورد با موتورسواران + نرخ جریمه‌ها منتظر وضع قوانین قاطع در برخورد با موتورسواران متخلف هستیم وضعیت پیاده راه ۱۷ شهریور بهتر خواهد شد ذره بین پلیس روی چهار تخلف موتورسواران حادثه ساز جریمه تخلفات رانندگی متناسب باضرر وزیان وارده به جامعه تدوین شود پارکینگ ایستگاه ۴۹ موتورسیکلت متخلف سوت بهره‌برداری از خط ۷مترو تهران امسال به‌صدا در می‌آید یک پلیس راهور درتصادف با پراید به کما رفت اجرای محدودیت طرح ترافیکی وی‍‍‍ژه سفر ریاست جمهوری به کرمان خیابان ومعابر حریم خصوصی نیست جزئیات تازه از گشت نامحسوس پلیس از زبان سردار اشتری نشست زمین در خیابان ولیعصر به دلیل ترکیدگی لوله آب کدام خطوط مترو در سال ۹۵ به بهره برداری می رسد؟ راننده پراید پس از تصادف با پیرمرد ۷۰ ساله از صحنه گریخت تقدیر شهرداری تهران از مترو پلاک ویژه فقط برای جانبازان بالای ۵۰ درصد جانبازی است مردم جوادیه منتظر پل عابر جدید باشند مخالف طرح LEZ نبودیم تردد با خودروی پلاک شهرستان برای فرار از جریمه مدارک لازم برای احراز محل سکونت مالکان خودروها هنگام نقل و انتقال اعلام شد اعلام برنامه های امسال پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان اولویت شهرداری تهران خرید چه اتوبوسی است؟ تأثیرگذاری هشتگ بین خطوط برانیم جزئیات تعیین درصد تقصیر عابران در تصادفات توقیف وسایل نقلیه متخلف در آباده بررسی استفاده از حسگر تناژ انحراف به چپ خودروهای امدادی در خط ویژه تخلف است برخی از پروژه‌های شهرداری تهران فاقد مطالعات اجتماعی است طرح میدان انقلاب تا پایان اردیبهشت ماه نهایی می‌شود تهران به ۱۰۰کیلومتر تونل زیرسطحی نیاز دارد واکنش پلیس تهران به طرح پولی شدن تردد از برخی بزرگراه‌های پایتخت طرح ترافیک پلیس ویژه دیدار استقلال و پرسپولیس اولویت‌های حمل ونقل عمومی پایتخت در سال ۹۵ عوارضی تهران - قم جمع آوری نمی شود آغاز تشدید برخورد پلیس با نبستن کمربند ایمنی سرنشینان عقب و جلو همکاری با بخش خصوصی برای افزایش پارکینگ در تهران برخورد با متخلفان حادثه ساز در استان قزوین تشدید می شود افزایش نرخ جریمه های رانندگی از صبح فردا مصوبه جدید دولت برای افزایش جریمه‌های رانندگی، مانعی برای اجرا ندارد قفل دستفروشان به ترافیک پایتخت استفاده از پلیس‌ افتخاری در نوروز ۹۵ برطرف کردن مشکلات جزئی در محور ۱۷ شهریور ایمنی سفر‌های نوروزی با حضور ۵۰۰ هزار نیروی امدادی متمرکز نبودن مدیریت سوانح ترافیکی از نظر ساختار و سازمان چطور می شود به جریمه های "دوربین" اعتراض کرد؟ ۲۰۰ هزار خودرو متخلفان رانندگی در آستانه توقیف راهنمایی‌ورانندگی اردبیل تذکر را جایگزین جریمه مسافران نوروزی کند تمهیدات ترافیکی پلیس در ایام پایان سال تعداد خودروهای پایتخت در هاله‌ای از ابهام چه کسی جلوی افزایش جرائم رانندگی را گرفت حل مشکل فنی در سامانه دوربین‌های زوج و فرد طرح کنترل سلامت رانندگان استان ایلام در ایام نوروز اجرا می شود آزادراه پل زال - خرم آباد تا اطلاع بعدی مسدود است ۷۴ سامانه هوشمند ثبت تخلف عبور و مرور به بهره‌برداری رسید شماره‌گذاری خودرو ۴۰ درصد کاهش یافت آغاز رسمی فعالیت خودروهای دوربین‌دار پلیس طرح‌های ویژه پلیس راهور برای راهپیمایی ۲۲ بهمن اولتیماتوم پلیس به نمره منفی‌دارها افزایش جریمه‌ها موقتی، مسکن و کوتاه‌مدت است مصوبه افزایش نرخ جرایم رانندگی روی میز شعبه اول دبوان عدالت عمر باتری موتور سیکلت های برقی ۴ سال است نه یکسال پیش‌بینی درآمد ۲هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی جرایم رانندگی دربودجه۹۵ پلیس پیشگیری به خودرو جدید مجهز می‌شود اولتیماتوم پلیس به خودروهای فک پلاک شده لایحه اخذ عوارض تردد ازمعابر خاص، تکلیف شهرداری تهران است توضیحات پلیس تهران درباره مرگ یک مأمور راهنمایی و رانندگی تشدید برخورد پلیس با خودروها و موتورسیکلت‌های دودزا شهرداری در نوسازی ناوگان عمومی دست تنها است برخورد پلیس راهور با خودروهایی که زنجیر چرخ ندارند سرعت غیرمجاز در صدر تخلفات رانندگی بیشترین تخلفات رانندگی تهرانی‌ها چیست؟ اجرای طرح زمستانی پلیس راه گیلان استقرار ۶۰ تیم پلیس راه در محورهای مواصلاتی لرستان راه و شهرسازی لرستان ۱۰ خودرو گشت در اختیار پلیس راه قرار داد پراید یا پورشه یقه متخلف داخل خودرو را می‌گیریم مأموران راهنمایی و رانندگی هر روز «شیر» می‌خورند تجزیه و تحلیل ماهانه تصادفات جاده‌ای در ستاد پلیس راهور برخورد قاطع پلیس با «دور دور» و هنجارشکنان در اتوبان‌ها معابر پایتخت پاسخگوی خودروهای نوشماره نیست در اختیار داشتن چراغ و نحوه تردد از اختیارات و وظایف پلیس است برخورد با رانندگانی که دسته جات عزادارای را متفرق کنند کاهش حدود ۱۰ درصدی تلفات رانندگی در شرق استان تهران مهار و کنترل رفتارهای پرخطر رانندگان با استفاده از تجهیزات قانونی جمله نویسی و گل‌مالی کردن خودرو ممنوع حذف حضور فیزیکی پلیس راهنمایی و رانندگی در یزد لزوم همکاری با مأموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی در ایام محرم رونمایی از منشور حقوق شهروندی پلیس راهور مردم چگونه دوربین های پلیس را دور می زنند؟ گشت کنترل دروازه ای با همکاری پلیس راه در قزوین اجرا می شود رییس جمهور در میان همیاران پلیس همایش «فرهنگ یاران ترافیک» در کرمانشاه برگزار می‌شود یک رشته جدید تحصیلی در دانشگاه‌های ایران؛ حوادث ترافیکی قوانین پلیس راهنمایی و رانندگی باید هدایتگر باشد تخلفات رانندگان پیامک می شود نیروی انتظامی درآمدی از جرایم رانندگی ندارد فسخ قرارداد با پارکینگ‌هایی که امنیت ندارند افزایش ۱۳ درصدی میانگین سرعت در جاده‌های لرستان اهتمام جدی برای ارتقاء امنیت خودروها خودروهای توقیفی در ایلام به‌مناسبت عید فطر ترخیص می‌شوند برخورد با رانندگانی که تظاهر به روزه خواری می کنند نصب و نوسازی المان های ترافیکی درمنطقه ۲ تهران مهلت اعتبار آرم‌های طرح ترافیک سال ۸۹ امروز به اتمام می‌رسد آغاز برخورد با خودروهای «زنون»
برگشت به بالا