دعوای شهرداری و راهور بالاگرفت

عصر خودرو- پس از آنکه انتقادها به اجرای طرح کاهش آلودگی هوا تغییری در سیاست‌های شهرداری ایجاد نکرد، حالا پلیس هم به صف مخالفان این طرح پیوسته است.

شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶:۰۰

دعوای شهرداری و راهور بالاگرفت

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، طی یک سال گذشته شهرداری تهران به منظور کنترل ترافیک شهر تهران و کاهش آلودگی هوا، سیاست‌های خود برای رسیدن به این هدف را به صورت پلکانی آغاز کرده است.
شهرداری سال گذشته ساعت اجرای طرح ترافیک را از 17 به 19 افزایش داد و امسال هم با اجرای طرح کاهش آلودگی هوا، تردد خودرو‌ها در حلقه دوم بر اساس پلاک زوج یا فرد را حذف و آن را منوط به سهمیه 20 روز در هر فصل کرد. حالا برای سال بعد چه آشی خواهد پخت، خدا داند.

اما در مورد آشی که پارسال و امسال پخته است، نظرات متفاوتی وجود دارد. پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به عنوان ارائه دهنده این لایحه و مجری آن همواره از این طرح دفاع تمام قد کرده است و چند ماه پس از آنکه خشت‌های اولیه اجرایی این طرح در سال 97 کاشته شد، او در صحن شورای شهر حضور یافت و با ارائه آماری از کاهش آلودگی هوا در سال 97 مدعی شد، که اجرای این طرح موجب کاهش آلودگی هوا شده است.
بیشتر بخوانید: احتمال لغو طرح ترافیک جدید و بازگشت زوج یا فرد به پایتخت

پس از اظهارات او، الهام فخاری عضو شورای شهر به سخنانش واکنش نشان داد و گفت: امسال بارندگی و وزش باد به طور چشمگیری افزایش داشته و همه شاهد بارشهای پی در پی باران در شهرمان بودیم، پس کاهش آلودگی را که به خاطر افزایش بارندگی بوده به اجرای این طرح نسبت ندهیم.

او تصریح کرد: اگرچه اجرای این طرح، ترافیک را در محدوده مرکزی شهر کاهش داده، اما در خارج از حلقه دوم ترافیکی، شاهد افزایش چشمگیر وضعیت ترافیکی هستیم.

بعد از این بگو مگوها بود که پورسیدآقایی و حناچی در محفلی که حضور یافتند ادبیات خود را تغییر دادند و همواره ضمن اعتراف به تاثیر بارندگی ها، اجرای طرح جدید ترافیکی را هم موثر بر کاهش آلودگی هوا برشمردند؛ اما این تغییر ادبیات مدیریت شهری تاثیری سبب نشد که منتقدین این طرح از انتقادهای خود صرف نظر کنند.

منتقدین هدف از اجرای این طرح را درآمدزایی عنوان می کردند و معتقد بودند، چاره کاهش تردد در محدوده مرکزی ممنوعیت ورود است نه آنکه در صورت پرداخت پول اجازه ورود بدهیم، زیرا در این شرایط اگر همه خودروها اقدام به پرداخت هزینه کنند، محدوه مرکزی دوباره شاهد ترافیک خواهد بود و تنها اتفاقی که می افتد سرازیر شدن پول مردم به حساب شهرداری است.

انتقاد دیگر به این طرح مربوط به خلاصه شدن آن برای خودروهای سواری و معافیت موتور سیکلت‌ها از قوانین سختگیرانه معاینه فنی و تردد آنها در محدوده مرکزی بود. در این بین جولان آزادانه موتورسیکلت‌های کاربراتوری صدای دوستدارن محیط زیست را هم بلند کرده بود. زیرا که هر موتورسیکلت کاربراتوری 6 برابر خودروی سورای هوا را آلوده می‌کند، در حالی که خودروی سواری برای ورود به محدوده مرکزی دارای محدودیت است، ولی برای موتور سیکلت هیچ محدودیتی وجود ندارد.

با همه این انتقادات، مدیریت شهری از جمله پورسیدآقایی و حناچی در همه محافل این طرح را موفقیت آمیز اعلام می کرند و با نفی انتقادات مربوط به هدف از اجرای این طرح، منکر هدف درآمدزایی از اجرای آن می شدند. طی یک سال گذشته نظرات کارشناسی مخالفان و منتقدان نتوانست شهرداری تهران را مجاب کند که این طرح کار ساز نبوده و یا نیاز به اصصلات اساسی دارد.

حالا پلیس راهور هم  به عنوان نهادی که مستقیما با موضوع کنترل ترافیک شهر و هدایت خودروهای شهری در ارتباط هست، به صف مخالفان پیوسته و اظهاراتی کرده که تائیدکننده نظرات آنها به این طرح است.

سردار هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با تاکید بر اینکه طرح کاهش آلودگی هوا از نظر پلیس کارساز نیست، گفت: تهران ظرفیت 4 میلیون خودرو را ندارد و اجرای این طرح بیشتر با هدف کسب درآمد انجام شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا  در خصوص پولهایی که به خاطر اجرای این طرح از مردم گرفته می شود، اظهار کرد: این عوارض ارتباطی با پلیس ندارد و مربوط به شهرداری است.

حالا با گذشت چند روز از اظهارت سردار هادیانفر، پیروز حناچی شهردار تهران در یادداشتی به سخنان او واکنش نشان داده و نوشته است: تهران دیگر با پاکیزگی و سلامت غریبه نیست؛ ملاحظاتی در باب یک راهکار اساسی برای یک معضل همیشگی. سردار سیدکمال هادیانفر رئیس محترم پلیس راهور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اخیرا در اظهاراتی مخالفت خود با تدابیر ترافیکی شهرداری تهران -تحت عنوان طرح کاهش آلودگی هوا- را بیان کرده و هدف اصلی نظام مدیریت شهری از اجرای این طرح را کسب‌ درآمد خوانده‌اند. شهرداری تهران وظیفه خود می‌داند تا با تکیه بر اصل شفافیت و پاسخ‌گویی، توضیحاتی را در این مورد ارائه کند.

یکم. حل مشکل ترافیک با قاعده‌ای ممکن است که منجر به بهبود وضعیت هوا شود

مواجهه با اصلی‌ترین چالش‌های پایتخت، که به گواه نظرسنجی‌های گسترده از شهروندن، دو مسأله ترافیک و آلودگی هوا هستند، می‌تواند خود تبدیل به یک چالش بزرگ شود؛ انتخاب مسیر اساسی و درست، یا انتخاب راه میان‌بر و کوتاه‌تر؟ نظام مدیریت شهری تهران در دوره جدید تمرکز خود را بر یافتن راه‌حل و درمان معطوف کرده و به‌طور مستمر تلاش می‌کند تا سرنوشت شهر و شهروندان عزیزش را با تمسک به داروهای مسکن، در معرض خطر قرار ندهد. در راستای همین رویکرد بود که شهرداری تهران تصمیم گرفت تا مشکل ترافیک را نه با تکیه بر جلب رضایت موقت بخشی از خودروسواران، که با دلسوزی برای آینده اقلیم تهران و تکاپوی واقع‌بینانه برای بهبود کیفیت زیست شهروندان حل کند؛ این یعنی حل مشکل ترافیک با قاعده‌ای که منجر به بهبود وضعیت هوا شود.

دوم. وضع عوارض معطوف به کاهش استفاده از خودروهای شخصی و تثبیت درآمد پایدار است.

از سوی دیگر یکی از مهم‌ترین پرسش‌هایی که نظام مدیریت شهری باید به آن پاسخ دهد، چگونگی نیل به یک منبع درآمد پایدار است؛ درآمد پایداری که برای رسیدن به آن نه نیازی به فروختن شهر و دارایی‌های آن باشد، و نه ضرورتی برای تن دادن به سیستم تنبیهی و جریمه‌محور. درآمد پایداری که قانون هم اجازه نمی‌دهد جز در توسعه حمل‌ونقل عمومی پاک و عادلانه برای همه شهروندان در جایی دیگر هزینه شود. ‌اخذ عوارض در شهر، همان راه‌حل واقعی، مسئولانه و پایدار است که تمایل توأمان به شهرفروشی و جریمه‌گرایی را به مسیر درست هدایت می‌کند؛ به‌جای تکیه بر یک راه‌حل تنبیهی، چه‌چیزی بهتر از فراهم آوردن بستر ترافیکی سالم و مبارزه با ریشه‌های اغتشاش ماشینی و آلایندگی؟

در طرح جدید به تجارب گذشته مدیریت شهری توجه شده است. طبق آمار موجود به‌طور متوسط، شهروندان تهرانی طی سالیان گذشته کمتر از 20 روز در محدوده زوج و فرد تردد می‌کردند. انتخاب 20 روز به عنوان حق طبیعی تردد خودروها، با این تفاوت که گزینش روز هم حق صاحبان خودرو تلقی شده، مطمئناً به کرامت شهروندان نزدیک‌تر است. اعمال محدودیت به جای ممنوعیت، بهتر از رویکرد جریمه و تنبیه است؛ جریمه‌ای که اگر شهروندان متوجه نشوند، دو برابر می‌شود و بعدها با منت یا احیانا شیوه‌های ناصحیح، بخشی از آن بخشیده خواهد شد. ضمنا تلاش بر این بود که شرایط دسترسی در این طرح برای همه شهروندان عادلانه شود و هزینه تردد هر خودرو نیز متناسب با میزان تأثیر منفی آن بر ترافیک و آلودگی هوا محاسبه گردد. به‌علاوه باید به این واقعیت نیز اشاره کرد که به‌رغم اظهارات سردار هادیان‌فر مبنی بر درآمدمحور بودن این طرح، به‌سادگی باید گفت درآمد شهرداری تهران از محل طرح، در سال 97 کمتر از سال 96 بود.

رویکرد اصلی شهرداری تهران در طرح کاهش آلودگی هوا مبتنی بر ایجاد کم‌ترین عارضه ممکن برای شهر و کنترل عوارضی بوده که طی سالیان گذشته و در نتیجه سیاست‌های غیرعلمی پدید آمده است. یک نظام مدیریت شهری متعهد و دلسوز، نیروی خود را صرف کم‌عارضه‌ترین راهکارها می‌کند. نمی‌توان از شهرداری تهران انتظار گام‌هایی را داشت که با برداشتن آن‌ها، مسیر سلامت و توسعه پایدار شهر قربانی تبعات‌ بی‌پایان رویکرد نامسئولانه و موقت می‌شود.

سوم. تأکید بر جایگزینی رویکرد اصلاح رفتار با رویکردهای تنبیهی است نباید این‌گونه القا شود که پلیس به فکر جریمه کردن شهروندان است.

القای این حس به شهروندان که پلیس راهور تمایل به اخذ جریمه بیشتر دارد، مخالف مصلحت شهر و پدیده‌ای ناسالم است. تردیدی نیست که نیت واقعی همکاران ما در راهنمایی و رانندگی جز بهبود رفتار ترافیکی شهروندان نیست و این کار نیز جز با پرداخت عوارض قانونی تردد میسر نمی‌شود، چرا که به تجربه دیده‌ایم بلند شدن طومار برگه‌های خلافی، هیچ خیر و برکتی برای شهر نداشته و رفتار ترافیکی شهروندان را نیز تغییر نداده است.

قانون شهرداری را موظف به حمایت و تجهیز پلیس راهنمایی و رانندگی کرده و شهرداری تهران نیز همیشه خود را ملزم به به‌روزرسانی امکانات همکاران خود در پلیس راهور می‌داند. از سوی دیگر کلیه امور راهنمایی و رانندگی در داخل شهر نیز -بر اساس تبصره یک الحاقی به بند 12 ماده 4 قانون قانون تشکیل نیروی انتظامی مصوب 1369- باید برابر با سیاست‌ها و برنامه‌های شهرداری تهران به اجرا درآید. سیاست قطعی و برنامه لازم‌الاجرای شهرداری تهران در حوزه ترافیک، کاهش کمیت استفاده از خودروی شخصی است و این یعنی به‌رسمیت شناختن حق تمام شهروندان پایتخت بر شهر.

این سیاست اگر چه به نفع عموم مردم است، طبیعتا ناخشنودی برخی خودروسواران را نیز در پی دارد؛ بنابراین پلیس راهور به عنوان مجری این سیاست در سطح معابر، باید با جدیت و اعتقاد کامل وارد عرصه شود. امیدواریم پلیس راهور نیز با عمل به وظیفه قانونی خود مبنی بر ارتقای فرهنگ ترافیکی شهروندان، به شهرداری کمک کند تا رویکرد تنبیهی و جریمه‌محور جای خود را به رویکرد عادلانه و مبتنی بر حق انتخاب بدهد و تهران به فضایی امن برای تمام مدهای حمل‌ونقل تبدیل شود.

چهارم. سلامت شهروندان را به مذاکره نمی‌گذاریم

نظراتی که حول این محور اظهار می‌شوند، هیچ‌کدام به بزرگ‌ترین مسئولیت مدیران شهری نمی‌پردازند: سلامت شهروندان. آمارهای رسمی نهادهای متولی نشان می‌دهد تهرانی‌ها بیش از هر وقت دیگر به یک فضای سالم برای زندگی نیاز دارند. یک فضای سالم شهروندی که مشوق رفتارهای مضر به سلامتشان نباشد. دورنمای نظام مدیریت شهری برای تهران، شهری با آغوش باز برای خودروها نیست؛ ما تمام تلاش خود را در جهت فراهم آوردن بستری به کار بسته‌ایم که دست‌کم به‌اندازه خودروهای آلاینده، برای پیاده‌ها، دوچرخه‌سواران و مسافران وسائط نقلیه عمومی هم امن و پذیرا باشد.

همان‌طور که شهردار تهران پیش از این بارها تأکید کرده‌ است، در صورت عدم توجه به معضلات شهری، هزینه‌های بسیار سنگینی در حوزه سلامت به مردم و کشور وارد خواهد شد و ترافیک و آلودگی شهر نیز با این موضوع ارتباط مستقیم دارد. سلامت مردم موضوعی نیست که به‌راحتی بتوانیم از آن بگذریم و شهرداری تهران قاطعانه اعلام می‌کند هیچ‌گاه سرنوشت سلامت شهروندان را به مذاکره نمی‌گذارد.

پنجم. قضاوت درباره طرح را به کارشناسان بسپاریم

طرح کاهش آلودگی هوا نتیجه مطالعه، بررسی و محاسبه تیم‌های متخصصی است که سیاست‌های اساسی نظام مدیریت شهری در دوره جدید را همواره و در هر مرحله از تصمیمات خود در نظر می‌گیرند. این طرح یک نظام علت‌ و معلولی گسترده با فاکتورها و خروجی‌های فراوان به شمار می‌رود؛ به همین خاطر است که سنجش آن با معیارهای کلی‌نگر و رایج، منطقاً به نتیجه‌گیری‌های منصفانه منجر نخواهد شد.

قضاوت درباره موفقیت یا عدم موفقیت این طرح مستلزم تعریف درست سنجه‌های علمی و دقیق و در ادامه اندازه‌گیری شاخص‌های متعدد با نگاه کارشناسی است. بنابراین معتقدیم شایسته است اگر قضاوت درباره کارکرد طرح کاهش آلودگی را به متخصصان و اهل‌فن بسپاریم؛ چه مدیریت مدبرانه و مبتنی بر نتیجه، تنها با نگاه علمی است که ممکن می‌شود و این واقعیت را نمی‌توان تحت‌تأثیر جریانات حاشیه‌ای انکار کرد.

ششم. درآمد شهرداری از محل طرح ترافیک کمتر شده است | تهران در سال گذشته هیچ روز ناسالمی نداشت این‌جاست که طرح کاهش آلودگی هوا دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارد. دست‌آوردهایی که کلانتری  رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست کشور را نیز تشویق به تقدیر از شهرداری تهران در قالب یک نامه رسمی کرد.

تهران در سال گذشته هیچ روز ناسالمی نداشت. خانواده‌ها با خیال آسوده فرزندانشان را به مدرسه ‌فرستادند و شهروندان نیز با خیال آسوده و بدون ابتلا به وسواس خریدن ماسک، در شهر به فعالیت‌های اقتصادی‌شان پرداختند. این طرح باعث شد تا در سال ٩٧ میزان مراجعه خودروها به مراکز معاینه فنی نسبت به سال ٩6 بالغ بر ٢۰ درصد و نسبت به سال ٩5، بالغ بر 5۰ درصد افزایش یابد.

آمارها نشان می‌دهد در قالب این طرح حتی فرآیند معاینه فنی هم به‌مراتب متعهدانه‌تر طی می‌شود؛ به‌ طوری‌ که استانداردهای سخت‌گیرانه این مراکز، دیگر مثل گذشته خودروها را با سعه صدر از فیلترهای خود نمی‌گذراند و میزان مواردی که در معاینه رد و وادار به بهبود وضعیت آلایندگی و سلامت اتومبیل‌های خود می‌شوند، به‌شکل معناداری افزایش یافته است. طرح کاهش آلودگی هوا دسترسی شهروندان به محدوده‌های موردنظر را هم به‌شکل عادلانه‌تری توزیع کرده است؛ خودروسواران دیگر در بند روزهایی نیستند که نظام شهری برایشان مقرر کرده و خود می‌توانند برای تردد در محدوده، آزادانه براساس سهمیه‌شان برنامه‌ریزی کنند.

تهران شهری برای همه است؛ شهری برای زنان، مردان، بزرگسالان، کودکان و از همه مهم‌تر: شهری برای آیندگان. تأمل بر این گزاره مدیران، سیاست‌گذاران و مجریان ضوابط شهر را ملزم به ملاحظات بسیاری می‌کند. نمی‌توان و نباید تمام ارزش‌های شهر را قربانی سهولت تردد خودروهای تک‌سرنشین کرد. تهران برای آن‌که تا ابد خانه امن ما و فرزندانمان باشد، نیازمند قاطعیت، آینده‌نگری و تعامل تمام سازمان‌ها و نهادهای متولی رسیدگی به امور پایتخت است.

 

برچسب ها

پلیس راهنمایی و رانندگیطرح ترافیک جدید
مطالب مرتبط بیشتر
برخورد بدون اغماض پلیس با رانندگان حادثه‌ساز اعلام نرخ جدید ورود به محدوده طرح ترافیک نکات مهم برای رانندگی در روزهای برفی و بارانی آغاز بازنگری زمان بندی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی پایتخت توصیه‌های پلیس راهور به رانندگان در روزهای برفی و بارانی پلیس با مخدوش کردن پلاک‌ها مقابله کند کیفیت و سوخت خودروهای وارداتی زیر ذره‌بین پلیس آمادگی پلیس برای اجرای طرح زوج و فرد از در منازل مخالفت پلیس با ۲پیشنهاد وزارت صمت برای اسقاط خودرو چگونه به خلافی خودرو اعتراض کنیم؟ کامیون‌داران تا ۳۰ آذر مکلف به نصب حفاظ روی خودرو هستند چه عواملی باعث تصادف در تقاطع‌ها می‌شود؟ تردد موتورسیکلت‌ها در روزهای بارانی ممنوع است افزایش تصادفات زنجیره‌ای جاده‌ای در روزهای اخیر تصمیم جدید پلیس راهور برای کاهش صدمات تصادف خودروهای سنگین تکالیف عمده براى رفع آلودگى هوا با کدام ارگان است؟ نکاتی که رانندگان باید در روز‌های بارانی بدانند ضرورت بازنگری در طرح ترافیک تهران فک‌پلاک خودروهای دودزا و دارای نقص فنی جزئیات زمان‌بندی طرح ترافیک از امروز ایستادن دانش آموزان در سرویس مدرسه ممنوع است ساعت اجرای طرح ترافیک یک ساعت بیشتر می‌شود نقش خودرو در سوانح رانندگی بی‌بدیل است کیفیت خودرو هیچ تفاوتی با گذشته نکرده است جریمه در انتظار «زرنگ‌بازی» برخی رانندگان ساعت اجرای طرح ترافیک تهران تغییر می‌کند؟ ماجرای پیامک تشویقی پلیس به رانندگان چه بود؟ توضیح پلیس درباره پیامک‌ جریمه‌های بالای ۱۰ میلیون ریال کاهش تخلفات پلاک از آغاز طرح انضباط بخشی موتورسواران ۱۲ساعت توقیف جریمه موتورسواران بی‌انضباط آغاز طرح انضباط بخشی موتورسواران در پایتخت مقصر اصلی بی‌سامانی خودروسازان در کشور کیست؟ استان‌های پرتصادف را بشناسید نصب دوربین‌های جدید در جناغی بزرگراه‌ها؛ «تخلف زرنگ بازی نیست» سهم ٣٢ درصدی سرنشینان خودرو در آمار فوتی ها ورود خودروهای جدید به ناوگان پلیس محدودیت های گواهینامه پایه سوم در سال اول صدور اعلام شد احتمال اجرای طرح مشابه موتوریار برای خودروهای سواری توضیحات پلیس راهور درباره خروج خودرو‌های بدون پلاک از کارخانه موافقت مشروط پلیس با ادامه برگزاری نمایشگاه در محل نمایشگاه‌های بین المللی مخالفت پلیس با برگزاری نمایشگاه پر مخاطب در نمایشگاه بین‌المللی تهران گواهینامه بین المللی: لذت رانندگی در جاده‌های دنیا هیچ خودرویی تا سقف ۳ میلیون تومان جریمه توقیف نخواهد شد وصول ۴۵۰ میلیارد تومان بابت نقض محدودیت‌های کرونایی تجهیز پلیس به تبلت برای تهیه کروکی آنلاین ریالی از اعمال جریمه‌ها به افسران و درجه‌داران تعلق نمی‌گیرد افزایش تردد موتورسیکلت‌ها چالشی اساسی برای پایتخت وضعیت ترافیک تهران طبیعی است صدور برگه صوری در مراکز معاینه فنی حکم متفاوت یک قاضی برای راننده کرجی متخلف مکانیزم پلیس برای معاینه فنی خودروها باید مدرن باشد ترددهای غیرمجاز هوشمند بررسی می‌شود آیا آموزش رانندگی در ایران استاندارد است؟ «موتوریار شدن» ۷۰ هزار موتوسوار متخلف به جای رفتن به پارکینگ توقیف ۲ خودرویی که هنگام رانندگی در یزد اقدام به سوخت‌گیری کردند اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایتخت در روز انتخابات راکبان متخلف کارت زرد و قرمز می گیرند برق چراغ‌های راهنمایی و رانندگی نباید قطع شود پولی بابت تبلیغات روی کاور موتوریاران دریافت نمی کنیم الحاق بیش از ۱۲۰۰ دستگاه انواع تجهیزات خودرویی،موتوری و هوایی به ناجا‌ جریمه بیش از ۶۲۰هزار خودرو در ساعات منع تردد شبانه در پایتخت آغاز مهلت ۹ماهه برای بخشودگی برخی جرائم رانندگی + جریمه‌های مشمول بخشش گسترش طرح موتوریار در پایتخت تاثیر رانندگی نَرم بر پیشگیری از تصادفات آغاز بخشیدگی جرایم مشمول دو برابری راهنمایی و رانندگی از امروز پوشش پلاک، بیشترین تخلف این شب‌ها در پایتخت پلاکهای غیربومی ساکن تهران فعلاً مشمول اعمال قانونهای کرونایی نمی‌شوند اجرای طرح «کامیون» در پایتخت اجرای طرح برخورد با فروشندگان سیار در حاشیه جاده‌های تهران جلوگیری از پارکینگ رفتن ۲۳ هزار موتورسیکلت در طرح موتوریار شماره پلاک‌های غیربومی در قم برای پلیس ارسال می‌شود حوادث رانندگی در دور اول تعطیلات نوروزی نگران‌کننده است حضور ۵۰ تیم لیزرگان و کنترل سرعت در معابر بزرگراهی تهران پوشاندن پلاک برای تردد شبانه توقیف خودرو را در پی دارد جریمه های کرونایی به خزانه دولت واریز می‌شود لایحه دولتی نقل و انتقال خودرو توسط پلیس فراقانونی است جزئیات آزادسازی ۳۲ میلیون پلاک بلااستفاده رانندگان پرخطر به پلیس احضار می‌شوند دوربرگردان حادثه خیز کیلومتر ۱۸ بزرگراه شهید لشکری مسدود شد ۱۴۰ خودروی پلاک مخدوش در البرز توقیف شد بیش از ۵۵ هزار خودرو در طرح محدودیت شبانه جریمه شدند رانندگان خودروهای با پلاک مخدوش به مقام قضایی معرفی می‌شوند کاهش ۱۴ درصدی تلفات تصادفات در هشت ماهه امسال جریمه کرونایی بیش از ۵۰ هزار خودرو در اولین روز دی جایگذاری نیوجرسی مانع تردد عرضی عابران پیاده از بزرگراه‌ها است آغاز طرح زمستانی پلیس راهور در تهران کاهش دور دورهای شبانه در پایتخت کروکی‌ها الکترونیکی می‌شود اجرای طرح سفیران فرهنگ ترافیک همزمان با آغاز هفته ناجا رد رشوه ۸۰۰ میلیونی توسط افسر پلیس راهنمایی و رانندگی امکان ترخیص خودروهای توقیفی با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ از فردا دو نوع فاصله نجات بخش نسخه جدید راهور تهران برای ساماندهی موتورسیکلت سواران اعلام محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس راهور برای آغاز سال تحصیلی جدید طرح جدید پلیس راهور تهران بزرگ برای جریمه کردن رانندگان وسایل نقلیه توصیه پلیس راه به رانندگان وسایل نقلیه در حین رانندگی استفاده پلیس راهور از دوچرخه برای مأموریت و اعمال قانون در تهران طرح ترافیک و کاهش آلودگی تهران باید مورد بازنگری قرار گیرد طرح پلیس برای برخورد با تخلفات ناوگان حمل مسافر پلاک سوم چیست؟ محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها تعطیلات پایان هفته بررسی اصلاح ماده ۵ آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی درباره فک پلاک در هیات دولت مهلت عدم جریمه «نداشتن معاینه فنی» و «گواهینامه فاقد اعتبار» در روزهای پایانی برخورد جدی پلیس با خودروهای دارای برچسب شیشه دودی غیر مجاز کاهش تصادفات و جانباختگان جاده ای در دستور کار پلیس روش‌های استعلام خلافی خودرو توقیف بنز ۳۰ میلیاردی آیا حمل خودرو با جرثقیل در حضور راننده قانونی است؟ مخالفت پلیس با اجرای طرح ترافیک در پایتخت ترافیک صبحگاهی در ۵ بزرگراه و یک خیابان پایتخت صدور ۴۶۰ برگ جریمه نیم میلیونی در البرز صدور ۵هزار برگ جریمه ۵۰۰هزارتومانی کاهش ۴۰ درصدی تردد در جاده های کشور طی ۲۴ ساعت گذشته هشدار پلیس نسبت به افزایش سرعت خودروها در معابر شهری تابع تصمیمات ستاد مدیریت کرونا در خصوص تغییرات طرح ترافیک هستیم طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا در هفته پایانی اسفند لغو نمی‌شود رانندگی بدون گواهینامه چه مجازاتی به دنبال دارد؟ تغییر در ساعات فعالیت مراکز شماره گذاری صفر تا صد اعتراض به جرایم رانندگی سهمیه ۵۳ هزارتایی طرح ترافیک در سال آینده درخواست لغو موقتی محدوده‌های طرح ترافیک «کاهش ساعت طرح ترافیک» منوط به تصمیم شورای‌عالی ترافیک است جزئیات طرح ترافیک سال ۹۹ تاکید دوباره پلیس؛ فعالیت پارکبان‌ها غیر قانونی است آیا طرح ترافیک در روزهای پنجشنبه سال ۹۹ اجرا می‌شود؟ اعلام مدارک احراز محل سکونت در هنگام تعویض پلاک جزئیات رزرو مجوز طرح ترافیک در سال ۹۹ نحوه محاسبه عوارض طرح ترافیک ۹۹ در روز‌های آلوده پایتخت چگونه است؟ تغییر در طرح ترافیک سال ۹۹+ لیست قیمت‌ها شیشه دودی مجاز از نظر پلیس چیست؟ آغاز ثبت نام طرح ترافیک ۹۹ از اول اسفند جزئیاتی از اجرای طرح ترافیک در سال ۹۹ اعلام شد «مخدوش‌کنندگان پلاک» نقره‌داغ می‌شوند مخالفت شورای شهر با افزایش بی ضابطه نرخ طرح‌های ترافیکی برای سال‌ آینده استانداری مانع افزایش قیمت طرح ترافیک سال ۹۹ می‌شود احتمال تغییر طرح ترافیک پایتخت در سال آینده جولان کامیون‌ها در روزهای آلوده طرح ترافیک جدید هیچ گره ای از آلودگی هوای تهران باز نکرد دلیلی بر تغییر طرح جدید ترافیک نیست ورود ۴۰۰ خودرو جدید به ناوگان پلیس ۳۵۰ دوربین پلاک‌خوان دارای کد پلیس هستند اجرای طرح برخورد با خودروهای دودزا در ۶۰ نقطه تهران توقیف یک پرشیا با ۷۷۴ میلیون خلافی! ساعت طرح ترافیک در تهران کاهش یافت عقب‌نشینی شهرداری بعد از ۲۱ روز جزییات نامه فرمانده انتظامی تهران بزرگ به شهردار تهران جلودارزاده: طرح ترافیک جدید تهران موفق نبوده است برف و باران در محورهای مواصلاتی ۵ استان طرح جدید ترافیک دستاورد مدیریت شهری احتمال اصلاحات در طرح جدید ترافیک طرح جدید ترافیکی منتقدان را می‌پذیریم ۱۲ درصد از جانباختگان تصادفات بچه ها هستند محدودیت‌های ترافیکی ۱۳ آبان اعلام شد جزئیات نامه پلیس در خصوص طرح ترافیک جدید اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌سواران از سه‌شنبه در پایتخت مخالفت شهرداری با تغییر ساعت طرح ترافیک معاینه فنی خودرو را جدی بگیرید رانندگان با سرعت مطمئنه از جاده‌های کردستان عبور کنند معترضان به جرایم صادر شده به مرکز اجراییات مراجعه کنند جزییات محدودیت های ترافیکی تا روز شنبه ۱۱ آبان ۶۴ درصد تردد زائران اربعین از مرز مهران صورت می‌گیرد آماده‌باش پلیس راهور برای موج آخر بازگشت زائران پلیس دوچرخه سوار در قزوین راه‌اندازی شد مخالفان طرح جدید ترافیک دلیل علمی ندارند کاهش ۶۰ درصدی کشف حجاب در خودرو شهرداری در مورد کاهش آلودگی هوا غلو می‌کند درخواست تهرانی‌ها از پلیس پایتخت تاثیر مثبت طرح ترافیک جدید بر کاهش آلودگی هوای پایتخت افزایش ۱۵۳ درصدی تعداد خودروهای کشور طی ۱۲ سال کاهش ۶۸میلیاردی درآمد شهرداری با طرح ترافیک جدید طرح کاهش آلودگی هوا نیاز به بازنگری دارد پاسخ شهرداری تهران به منتقدان طرح ترافیک جدید هشدار پلیس به شهروندان هنگام رانندگی در شب‌های عزاداری حسینی هشدار جدی پلیس به رانندگان نصب هرگونه علائم نوشتاری بر بدنه خودروها و گل مالی‌کردن ممنوع! برخورد جدی با خودروهای گلی در محرم امکان پرداخت اقساطی جریمه با ارائه‌ی سند خودرو « انحراف به چپ» مهم‌ترین علت تصادفات نصب چراغ‌های چشمک‌زن داخل خودرو مجوز لازم دارد نگرانی ناجا از توقف روند کاهش تصادفات راه‌اندازی پلیس دوچرخه‌سوار در پایتخت اختصاص ۹۳ سهمیه طرح ترافیک برای آموزشگاه‌های رانندگی کاهش ۱۴ درصدی ترافیک پایتخت با اجرای طرح جدید کاهش ۱۳ درصدی تردد در محدوده کنترل آلودگی هوا نکاتی در مورد تخفیف طرح ترافیک خودروهای هیبریدی نکاتی که مالکان و مستأجران محدوده طرح ترافیک باید بدانند خط تولید پراید از سال ۹۹ متوقف می شود سیستم RDS می تواند در کاهش تصادفات کمک کند تخفیف ۷۰ درصدی آموزشگاه‌های رانندگی از طرح ترافیک خط و نشان پلیس برای رانندگان متخلف راهکاری برای رانندگانی که پیامک ناظر اشتباه دریافت کردند سایت‌های دوست‌یابی هم طرح ترافیک خبرنگاری گرفتند؟ برخورد پلیس با رانندگان پرخطر کاروان‌های عروسی قبض های کاغذی جریمه راهنمایی و رانندگی حذف شد ۲۱ درصد موتورسیکلت های کشور در تهران تردد دارند جشنواره فرهنگ، رانندگی و انضباط ترافیکی برگزار می‌شود کودک ۸ ساله با ماشین پدرش را زیرگرفت طرح‌های ترافیکی مانند مسکن برای درد ترافیک عمل می‌کند پلیس با رانندگان خاطی در زنجان برخورد شدید انجام دهد احتمال لغو طرح ترافیک جدید و بازگشت زوج یا فرد به پایتخت واریز درآمدهای طرح ترافیک به صندوق کارآفرینی امید برای توسعه حمل ونقل گشت پلیس راه ایلام به لباس دوربین‌دار مجهز شد گشت‌های نامحسوس پلیس در ۱۰ استان راه‌اندازی می‌شوند دوربین‌های ترافیکی به طور کامل قادر به کنترل تردد خودروها نیستند تأثیر مثبت طرح جدید ترافیک بر کاهش آلودگی هوا ابطال ۴۰ هزار طرح ترافیک خواص کدام خودروها اجازه تردد در خطوط ویژه را دارند؟ عوامل بروز تصادف در سفرهای تابستانی شهرداری چاره‌ای جز اجرای طرح ترافیک جدید ندارد برگ سبز همان سند رسمی است طرح‌های ترافیک ارتباطی با پلیس ندارد بازار داغ انتقاد به طرح جدید ترافیک با غرض‌ورزی، طرحی را محکوم به شکست نخوانید آخرین فرصت ثبت‌نام برای استفاده از ۲۰ روز تردد رایگان در محدوده طرح کاهش آلودگی هدف شهرداری از اجرای طرح ترافیک جدید مالی نیست کاهش ۲۴ درصدی ورود به طرح ترافیک تهران در خرداد طرح ترافیک تهران «پنجشنبه» این هفته اجرا نمی‌شود کاهش ۳۵ درصدی ترافیک با اجرای طرح ترافیکی جدید پایتخت طرح کنترل آلودگی هوا به سرنوشت زوج و فرد دچار نمی شود جریمه‌های کاغذی رانندگان حذف می‌شود تعلل شهرداری در ارائه طرح جامع حمل و نقل پایتخت طرح ترافیک جدید به نفع مردم است رانندگان از مسیرهای جایگزین خیابان انقلاب و حافظ استفاده کنند ۵۰ کشته و ۸۰۰ مجروح در تصادفات جاده‌ای ۳ روز اول تابستان با خودروی شخصی تردد می‌کنید؛ در طرح ترافیک جدید چقدر باید بپردازید؟ شرایط استفاده از تخفیف نرخ طرح ترافیک پیشنهاد مذاکره تاکسی‌های اینترنتی با شهرداری برای کاهش هزینه‌های طرح ترافیک جدید طرح تابستانی پلیس راه زنجان آغاز شد طرح ترافیک جدید تهران آغاز شد + نقشه همه آنچه باید از اجرای طرح ترافیکی جدید بدانید احتمال سرریز ترافیک با طرح جدید شرط جریمه‌نشدن خودروها در طرح جدید ترافیک پایتخت رسانه‌های متقاضی طرح ترافیک دو برابر شدند ساکنان محدوده طرح ترافیک و زوج‌فرد با طرح جدید از چه تسهیلاتی برخوردارند؟ ثبت‌نام در سامانه «تهران من» محدودیت زمانی ندارد نمی‌دانم کارت‌های خودرو چه زمانی به دست افراد می رسد مسیرهای جایگزین در طرح جمع آوری "پل گیشا" اعلام جزییات طرح ترافیک جدید هوشمندی طرح ترافیک جدید هم‌پای بهترین سیستم‌های کنترل ترافیک دنیاست چگونگی عملکرد پلیس راهور در مواجهه با کشف حجاب در خودرو خودروهای سواری دیزلی شماره‌گذاری می‌شوند؟ جزئیات طرح جایگزین زوج و فرد در تهران اجرای طرح جایگزین زوج و فرد از هفته آینده پیامک عوارض طرح ترافیک از ابتدای سال برای مردم ارسال نشده است طرح ترافیک جدید هزینه محور است تهران با ۱۴۰۰ دوربین نظارتی رصد می‌شود با متخلفان کشف حجاب در خودروها برخورد می‌شود ۹روز تا حذف طرح «زوج‌ وفرد» در پایتخت شمارش معکوس برای اجرای طرح جدید ترافیک ضرورت ثبت‌نام همه خودروها در سامانه‌ «تهران من» اعتبار سهمیه‌های طرح ترافیک تا پایان خرداد تمدید شد ورود ۷۵۰۰ اتوبوس زائران با اسکورت ۱۶۰۰ خودروی پلیس به حرم امام خمینی(ره) اجرای طرح جدید ترافیک پشت چراغ قرمز پلیس جمع‌آوری " پل گیشا" در انتظار چراغ سبز پلیس توقیف ۱۲ هزار خودروی لاکچری در سال ۹۷ به خاطر "دور دور" آمار غیرواقعی خبرنگاران برای دریافت طرح ترافیک اصلاح شد تمدید مهلت استفاده از سهمیه‌های طرح ترافیک سال ۹۷ سهمیه‌ طرح ترافیک برخی رسانه‌ها تعیین شد واکنش پلیس راهور پایتخت به انتشار یک کلیپ + جزئیات هشدار به مسافرکش‌های شخصی تعیین نرخ‌ جدید تردد در طرح ترافیک + لیست قیمت‌ها تناقض گویی‌های شهرداری و پلیس درباره تردد بیش از ۲۰ روز در زوج یا فرد طرح ترافیک سابق خبرنگاران تا اعلام وضعیت طرح جدید اعتبار دارد آخرین مهلت استفاده خبرنگاران از طرح ترافیک سال ۹۷ اعلام شد تمدید مهلت ثبت‌نام طرح ترافیک آژانس‌ها و باری‌ها اخذ عوارض زوج و فرد اشتباه است شرط بهره‌مندی تهرانی‌ها از ۸۰ روز تردد رایگان در محدوده زوج و فرد سابق از رانندگان قانون‌مند نوروز ۹۸ تقدیر می‌شود فراخوان ثبت‌نام از ساکنان محدوده‌های ترافیکی شهر تهران برای برخورداری از تخفیف ۵۰ درصدی بررسی مدارک طرح ترافیک خبرنگاران توسط کمیته ۷ نفره جزئیات طرح ترافیک ۹۸ و حذف «طرح زوج یا فرد» خودرو بعد از تصادف باید به گوشه خیابان هدایت شود تدوین طرح تبادل اطلاعات بین پلیس و صنعت بیمه وقوع بیشتر تصادفات فوتی در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها توضیحات پلیس درباره آن روی سکه فیلم درگیری مامور پلیس راه کازرون سال ۹۸ سال دگرگونی و تحول در پلیس راهور فاتب برخورد جدی پلیس راهور تهران با رانندگان متخلف در شب‌های نوروزی توقیف خودرو اِل ۹۰ به دلیل حرکات مخاطره‌آمیز در بزرگراه حکیم مسیریاب «ویز» می‌تواند نظم ترافیکی شهر را به هم زند واحد رسیدگی به اعتراضات پلیس راهور تهران در نوروز فعال است توقف اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در تهران تجهیز تمام ماموران پلیس راهور کرج به البسه دوربین‌دار برخورد پلیس با رانندگان پرخطر سختگیرانه خواهد بود توصیه‌های پلیس راهور برای سفرهای نوروزی آماده‌باش و تمهیدات پلیس برای چهارشنبه‌سوری طرح ترافیک ۹۷ تا ابتدای تابستان سال آینده اعتبار دارد حضور ده‌هاهزار پلیس محسوس و نامحسوس طی ایام نوروزی در جاده‌ها ظرفیت خودرو ها ۷ تا ۸ برابر ظرفیت معابر است بوق زدن برای سلام و خداحافظی ۳۰ هزار تومان جریمه دارد اسامی رسانه‌های دریافت‌کننده طرح ترافیک خبرنگاری تا پایان سال منتشر می‌شود تقدیر از ناجی اتوبان همت توسط رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران پلاک‌های مخدوش قابل شناسایی است برخورد و مستندسازی تخلفات رانندگی خودروهای دولتی افتتاح طرح سرعت‌های بحرانی مأموران راهور در برابر بی احترامی‌ها با سعه صدر رفتار می‌کنند اجرای طرح ترافیک جدید از تابستان در تهران اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در پنجشنبه‌های اسفند ماه برخورد جدی پلیس با تخلفات مخدوشی پلاک توقیف بیش از هزار خودرو پلاک مخدوش با حکم قضایی جزئیات دستورالعمل طرح ترافیک خبرنگاران دود اختلاف پلیس و وزارت کشور به چشم مردم می‌رود انتقاد محیط زیست از پلیس و بیمه مرکزی در مورد خودروهای فرسوده آغاز محدودیت ترافیکی دوباره در پنجشنبه ها از امروز پنجشنبه‌ها در طرح ترافیک تردد نکنید رضایت کسبه از عدم اجرای طرح ترافیک در روزهای پنجشنبه طرح جدید کمکی به رفع آلودگی هوانمی‌کند پول طرح ترافیک کجا رفت؟ وضعیت طرح ترافیک خبرنگاران در سال آینده تسهیلات ویژه پلیس راهور تهران در یوم الله ۲۲ بهمن بازگشت اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در روزهای پنجشنبه از اول اسفند تغییرات طرح ترافیک در سال آینده اعلام شد+ جدول پیامک‌‌هایی که سود میلیاردی شهرداری را اطلاع رسانی کرد واکنش پلیس به طرح ترافیکی جایگزین زوج و فرد در تهران ورود به محدوده طرح ترافیک پنجشنبه‌ها ممنوع می‌شود سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران حذف نشده است افزایش ۱۰۰ درصدی عوارض ورود به طرح ترافیک فایده‌ای ندارد عوارض شبهه‌ناک بررسی لایحه افزایش تعرفه طرح ترافیک ۹۸ در جلسه بعد شورای شهر تهران اعمال تخفیف ۲۵ درصد به بدهکاران طرح ترافیک تمام درآمد طرح ترافیک سال آینده به حمل و نقل عمومی اختصاص می‌یابد احتمال افزایش عوارض ورود به طرح ترافیک حسن رسولی :از ۱۵ فروردین سال آینده طرح ترافیک جدید اجرایی می‌شود ۱۳ درصد از درآمدهای طرح ترافیک در سال جاری محقق شده است نرخ تورم نمی‌تواند به تنهایی مبنای افزایش عوارض طرح ترافیک باشد تعیین نرخ تردد در محدوده طرح ترافیک سال آینده گزینه‌های نهایی جایگزین طرح زوج و فرد روی میز شورای ترافیک هشدار پلیس راهور در خصوص بارش برف و باران و یخ‌زدگی در معابر کشور اخذ عوارض قانونی است مهمترین دلایل جریمه رانندگان درونشهری چیست؟ نرخ عوارض ورود به طرح ترافیک افزایش می‌یابد اعمال ۵۰ استاندارد از ۱۲۰ استاندار اروپایی برای خودروهای داخلی ورود به محدوده طرح ترافیک ۳۸ درصد کاهش یافت درآمد شهرداری تهران از طرح ترافیک چقدر است؟ جزئیات لایحه تعیین نرخ عوارض تردد در محدوده‌های مرکزی شهر پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی نرخ طرح ترافیک در سال آینده عوارض طرح ترافیک صرف حمل‌ونقل عمومی و پاک می‌شود تردد ۱۱ میلیون وسیله نقلیه فرسوده در کشور ادعای استفاده از خودرو مردم برای کمین در جاده خوی – ماکو کذب است در جلسه کارگروه تعیین مصادیق سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران چه گذشت؟ توصیه‌های پلیس در پنج شنبه بارانی تهران اجرای همزمان طرح ترافیک و زوج‌ وفرد ابداعی غیرقابل توجیه است الزام راهنمایی و رانندگی به ارسال پیامک تخلفات برای مالک خودرو فقدان توجه به جلو عامل ۳۱ درصد تصادفات جاده‌ای ایرانی‌ها در آذر ماه ۹۷ طرحی برای حذف زوج و فرد و اخذ عوارض تردد به شورای عالی ترافیک نرسیده است اولتیماتوم پلیس به پلاک مخدوش‌ها توضیحات شهرداری در مورد ادعاهای نادرست درباره طرح ترافیک جدید شهادت یک افسر پلیس راهنمایی و رانندگی در زاهدان بدست افراد ناشناس احتمال حذف طرح ترافیک خبرنگاران در سال ۹۸ ۶ چالش طرح ترافیک جدید دریافت کارت طرح ترافیک برای سهمیه‌بگیران الزامی نیست توزیع کارت طرح ترافیک سهمیه‌بگیران و چرایی آن بررسی سهمیه سال جدید طرح ترافیک خبرنگاران با حضور نمایندگان رسانه ها نگرانی پلیس از افزایش تصادفات رانندگی در نزدیکی شهرها درآمد طرح ترافیک به نصف رسید پس از تصادف، خودروها را به حاشیه راه ببرید نظر کارشناسی پلیس درباره حادثه دانشگاه‌ آزاد اعلام شد شرایط توسعه دوچرخه سواری در پایتخت از نظر پلیس کمین ماموران پلیس‌راه در جاده‌های گیلان ممنوع شد تسهیلات شهرداری تهران برای ساکنین محدوده طرح ترافیک درآمد حاصله از جرایم راهنمایی و رانندگی به حساب ناجا واریز نمی‌شود روند افزایش کشته‌های جاده‌ای را متوقف کردیم آماده‌باش پلیس راهور پایتخت برای شب یلدا ترافیک تهران از اهمیت ویژه ای برخوردار است استفاده از خودرو در زمستان بیشتر می‌شود برای ورود به طرح زوج و فرد عوارضی تعلق نمی گیرد مالکان ۳۰۰ خودرو پلاک مخدوش پایتخت به دستگاه قضا معرفی شدند مهلت بخشودگی ۲ برابری جرایم معوقه رانندگی تا پایان آذرماه است توضیح پلیس در مورد ابطال معاینه فنی پس از تصادف هنوز شهرداری با پلیس بر سر حذف زوج و فرد توافق نکرده است در تهران «کمین» نداریم "توقیف خودرو"، موثرترین برخورد در کاهش جرایم رانندگی احتمال افزایش نرخ جرائم راهنمایی و رانندگی مرگ بیش از ۳۴۰۰ تن در حوادث رانندگی زمستان ۹۶ جریمه رانندگی دلیل بیشترین نارضایتی مردم از پلیس تردد کامیون در ۲ منطقه تهران ممنوع شد چگونه از میزان بدهی طرح ترافیک خود آگاه شویم؟ آغاز به کار دوباره پلیس نامحسوس در بزرگراه‌ها کمتر از ۲۰ روز تا پایان مهلت بخشودگی برخی از جرائم رانندگی با خودروی شخصی در معابر تهران تردد نکنید طرح زوج و فرد سال آینده در تهران حذف می‌شود تردد خودروها در برخی معابر پایتخت ۸ برابر ظرفیت‌شان است طرح برخورد با پلاک های کثیف خودرو در همدان آغاز شد استقبال پلیس از طرح‌های کاهش ترافیک پایتخت میزان استاندارد خودروها باید افزایش یابد در هنگام خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنید موتورسیکلت را بدون قفل گردن و چرخ رها نکنید رانندگان از توقف در حاشیه بزرگراه خوداری کنند دوربرگردان حادثه تصادف «نوربخش» استاندارد نبود کسب مقام دوم جهانی توسط پلیس راهور در کنفرانس جهانی پیشگیری از مصدومیت‌ها و ارتقای ایمنی آمادگی پلیس برای مراسم تشییع نوربخش اعلام موارد نقص معاینه فنی برای خودروها آمادگی پلیس راهوربرای برقراری نظم ترافیکی در جشن قهرمانی پرسپولیس احتمال ارسال پیامک اشتباهی به دارندگان طرح ترافیک سالیانه تعقیب و گریز یک ساعته پلیس برای بازداشت مجرم سابقه‌دار امکان پرداخت قسطی بدهی طرح ترافیک افزایش رضایتمندی از طرح ترافیک جدید طرح ترافیک جدید با موفقیت سنبی همراه است خستگی و خواب الودگی از مهمترین علل بروز سوانح رانندگی است احتمال تعویق در اجرای سراسری طرح "کاهش" در تهران رد پیشنهاد رشوه ۵۰۰ یورویی از سوی مامور راهنمایی و رانندگی ثبت ۶۰ درصد از تخلفات با دوربین تعداد جانباختگان تصادفات ایران کمتر از میانگین جهانی است روزانه بیش از ۴ میلیون دستگاه خودرو در تهران تردد دارند امکان هدایت خودروها از خیابان‌های پرترافیک به کم ترافیک فراهم شد رونمایی از کیت‌های جدید تشخیص مصرف مواد مخدر از سوی رانندگان + عکس سفرای جدید پلیس راهور معرفی شدند ناهماهنگی پلیس و شهرداری تهران؛ ورود به طرح ترافیک جریمه ندارد؟ فعالیت بیش از ۱۳۰۰ دستگاه دوربین در جاده‌های برون شهری کشور تخفیف ۷۰ درصدی طرح ترافیک برای رانندگان آژانس و وانت‌بارها خودروی غیر استاندارد در کشور نداریم گلایه نظری از عدم انتشار نام رسانه‌های دریافت کننده طرح ترافیک نحوه و ساعت اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در نیمه دوم سال آیا ساعت طرح ترافیک و زوج و فرد از اول مهر تغییر می‌کند؟ بارش باران و مه گرفتگی در همه محورهای شمالی کشور محدودیت تردد کامیون در هراز و کندوان سرعت مجاز در معابر اعلام شد محدودیت‌های ترافیکی در روز تاسوعا در گرگان اجرا می‌شود عدم واریز درآمد طرح ترافیک به خزانه در عرض چند ثانیه، بدهی طرح ترافیک خود را صفر کنید افزایش ۱۰۰۰ خودرو به ناوگان پلیس راه در روزهای باقیمانده شهریور ممنوعیت موقتی تردد وانت‌بارها و کامیونت‌ها در تهران از اول مهرماه جزییات اجرای طرح «پلیس دوچرخه سوار» ۴۳ درصد تصادفات درونَ شهری را رانندگان بیسواد رقم زده‌اند تصویب یک فوریت اصلاح تعیین نرخ عوارض تردد خودرو در محدوده مرکزی توقیف موتورهای ۲۰۰ میلیونی در شمال تهران توقف صدور گواهینامه رانندگی صحت دارد؟ نرخ طرح ترافیک آژانس‌ها و خودروهای باری تعیین تکلیف می‌شود اطلاعیه شهرداری درباره لغو طرح ترافیک ۳۳ نفر مشکلات طرح ترافیک ۹۷ تمامی ندارد سهمیه طرح ترافیک غیرخبرنگارها حذف شد انتقاد از شهرداری تهران مساوی با لغو طرح ترافیک‌ خبرنگاران طرح ترافیک ۹۷ به انضباط کاری ندارد طرح ترافیک نمایندگان مجلس حذف شد مذاکره پلیس با اتوبوسرانی درخصوص معاینات فنی و پلاک اتوبوس‌های شرکت‌های واحد دستگیری موتورسوار مزاحم نوامیس با مشارکت مردم خبر خوش رییس پلیس تهران برای خودروهایی با جرایم میلیونی افتتاح واحد ویژه رسیدگی به تخلفات خودروهای توقیفی و پلیس حرفه‌ای افزایش ۲ درصدی برخورد با تخلفات رانندگی در جاده‌های تهران، بوشهر و خراسان جنوبی هیچ خودرویی پنجشنبه‌ها بابت طرح ترافیک جریمه نشده است دسترسی به جدول تردد محدوده طرح ترافیک فراهم شد پنجشنبه‌هایی که طرح ترافیک نیست اما جریمه‌ دارد بیشترین سرقت‌های پایتخت مربوط به قطعات و محتویات خودرو اعلام جرم ناجا نسبت به مخدوش کنندگان حرفه ای پلاک خودروها توضیحات در خصوص پیامک‌های ارسال شده به دارندگان طرح ترافیک سالیانه اختلاف بهزیستی با نیروی انتظامی برای صدور پلاک ویژه معلولان اصول حمل خودروهای معیوب با یدک‌کش پاسخگویی به مشکلات طرح ترافیک با شماره تماس ۱۳۷ ۳ کارت سیار طرح ترافیک با شارژ یک میلیونی سهم هر عضو شورا اجرای ۲ طرح ترافیکی ویژه از فردا در پایتخت حداکثر زمان رسیدن پلیس استان به محل سانحه ۱۰ دقیقه است پلیس مسئول قطع برق چراغ‌های راهنمایی و رانندگی نیست پلیس‌های سه رنگی که برق ندارند ابهام در لیست طرح ترافیک خبرنگاران بیشتر از شفافیت است معافیت خودروهای هیبریدی از رزرو روزانه طرح ترافیک توزیع آرم طرح ترافیک سیار بین اعضای شورای شهر تهران شهرداری پاسخ نمی دهد که آرم های طرح ترافیک را چطور توزیع کرده است نمایندگان مجلس هزینه طرح ترافیک را از جیب مبارک بدهند ساعات طرح ترافیک تغییر نمی‌کند افزایش شمار ماموران پلیس راهور در تقاطع‌ها و چهارراه‌ها به هنگام قطع برق لزوم انتقال خودروها به سمت راست و باز نمودن مسیر در تصادفات خسارتی دوربین‌های طرح جدید ترافیک دقیقاً چه چیزی را ثبت می‌کنند؟ شهرداری در ارائه طرح ترافیک خبرنگاران تخطی کرده است ضرورت انتشار لیست خبرنگاران دریافت کننده طرح ترافیک به همراه نام رسانه‌ انتشار لیست دریافت کنندگان طرح ترافیک خبرنگاری؛ گامی در راستای تحقق شفافیت طرح ترافیک خبرنگاری معاون شهردار را به شورا کشاند شهرداری نام رسانه‌های دریافت کننده آرم طرح ترافیک خبرنگاری را اعلام کند زیرساخت های اجرای طرح ترافیک آماده نبود مراقب نقاط کور آینه‌های خودرو باشیم وجود بار ترافیکی از ۶ صبح در تهران اسامی دریافت‌کنندگان طرح ترافیک خبرنگاری منتشر شد لیست دریافت‌کنندگان طرح ترافیک امروز منتشر می‌شود شکایتی از طرح جدید ترافیک دریافت نکرده‌ایم برخورد قاطع پلیس با هر نوع هنجارشکنی در داخل خودرو تغییر طرح ترافیک با هدف درآمدزایی؛ اتهامی که واقعیت نداشت برخورد قضایی با کلاهبرداران فروش طرح ترافیک خزانه خالی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصادف قطار مسافربری قم- مشهد ۲ کشته و زخمی برجا گذاشت با بی احتیاطی روزهای شاد ملی را تلخ نکنیم نقره داغ مستاجران محدوده طرح ترافیک توسط شهرداری تهران طرح تابستانه پلیس راهنمایی و رانندگی برای تفرجگاه‌ها انتشار نام دریافت کنندگان طرح ترافیک خبرنگاری به زودی بازگشت ساعات اجرای طرح ترافیک به حالت عادی بازگشت ساعت اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد به حالت عادی آدرس مراکز رسیدگی به اعتراضات تخلفات رانندگی تصمیم گیری در خصوص محدوده زوج و فرد بعد ازبررسی نتایج طرح ترافیک اجرای طرح ساماندهی محدوده پلیس راه های استان با محوریت سه منطقه برخورد پلیس با پارک و تردد خودروها در پیاده رو درخواست نظری برای انتشار نام دریافت کنندگان سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری حفره‌های طرح جدید ترافیک مورد دقت قرار نگرفته است ماجرای طرح ترافیک خبرنگاران مسئله شد اجرای طرح ۵ روزه برخورد با تخلفات حادثه ساز در محورهای ایلام رانندگان، تعطیلات را حادثه‌ساز نکنند کشته شدن ۶ پلیس راهنمایی و رانندگی در مکزیک سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران افزایش نمی یابد ترافیک سنگین در باندجنوبی آزادراه‌های قزوین- کرج و کرج- تهران حذف سهمیه طرح ترافیک تعدادی از خبرنگاران به‌دلیل مدارک جعلی هر قیمتی که برای آژانس‌ها و وانت‌بارها در محدوده طرح ترافیک اعمال می‌شود غیرقانونی است انتقادات شورایی‌ها از طرح ترافیک جدید کاهش آلودگی صوتی با اجرای طرح جدید ترافیک قابل مشاهده است نتایج اصلی طرح ترافیک مهرماه مشخص می شود جلوگیری از رانت مهم‌ترین دستاورد طرح ترافیک جدید شهر آزمایشگاه شخصی ما نیست ترافیک به میزان زیادی در مرکز شهر کاهش پیدا کرده است تشریح نتایج موفق طرح ترافیک جدید در شورای شهر امروز آخرین مهلت ثبت‌‎نام برای طرح ترافیک ۹۷ نشریات طرح ترافیک جدید؛ شیری بی یال و دم تغییرات ترافیک صبح و عصر تهران در سه هفته اخیر به روایت نقشه‌های گوگل برخی آثار و نتایج «طرح ترافیک جدید» اعلام شد اعتراض‌های دنباله دار به طرح ترافیک طرح ترافیک جدید باید برابر نرخ‌های گذشته به رانندگان آژانس واگذار شود طرح ترافیک جدید پیوست سلامت ندارد قیمت واقعی طرح ترافیک چقدر بود و چقدر شد؟ آمادگی شورای شهر تهران برای افزایش سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران کارت بلیت حمل و نقل عمومی رایگان به خبرنگاران تهران اختصاص می یابد هشدار شهرداری نسبت به کلاهبرداری درقالب خرید فروش و فروش طرح ترافیک اتمام بررسی طرح ترافیک خبرنگاران خرید و فروش غیرقانونی طرح ترافیک مغایر با اهداف اولیه طرح است چه کسانی کارت شناور ترافیک گرفتند؟ ابهام در سهیمه اضافی طرح ترافیک خبرنگاران «طرح جدید ترافیک موجود است» بررسی خرید و فروش طرح ترافیک در شورای شهر برخی سعی دارند معاونت ترافیک را به حاشیه بکشند بازار سیاه خرید، فروش و حتی اجاره "طرح ترافیک " داغ است! ثبت‌نام متقاضیان طرح ترافیک ۹۷ نشریات آغاز شد فراخوان ثبت‌‎نام طرح ترافیک ۹۷ نشریات منتشر شد حذف‌ سهمیه‌های طرح ترافیک‌ برنامه بلند مدت شهرداری جریمه رانندگان برای ورود به طرح ترافیک بدون شارژ حساب شهروندی اعلام ساعت اجرای طرح ترافیک در ماه رمضان کاهش زمان اجرای «طرح ترافیک» و «زوج و فرد» در ایام رمضان بررسی طرح ترافیک جدید عابران پیاده نیمی از کشته های حوادث رانندگی تهران+ توصیه‌های پلیس کاهش درآمد شهرداری از فروش طرح ترافیک تکذیب دریافت هزینه یک میلیونی از معلولان برای ثبت نام طرح ترافیک افزایش ۱۲۰ درصدی برخورد پلیس با تخلف صحبت با موبایل حین رانندگی افزایش حجم ترافیک مرکز پایتخت در اولین پنجشنبه بدون محدودیت ترافیکی برخورد با پلاک‌های مخدوش در ورودی‌های طرح ترافیک و زوج و فرد ترافیک اعتراضات پشت طرح جدید ترافیک کاهش ۱۵درصدی ترافیک تهران با اجرای طرح جدید ترافیک لایحه دوفوریتی افزایش ۱۰۰ درصدى سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران انتقادات یک عضو هیات رئیسه مجلس به آثار طرح ترافیک جدید تهران چگونگی تردد وانت‌ها و کامیونت‌ها درمحدوده طرح ترافیک اعلام شد فرصت ۴۸ ساعته برای رانندگانی که بدون مجوز در طرح ترافیک تردد می کنند همکاری پلیس با شهرداری برای اجرای طرح ترافیک ۹۷ از تداوم سردرگمی راننده ها تا احتمال افزایش سهمیه ها طرح ترافیک ۱۵ روز آزمایشی اجرا می‌شود اعتراض، حاصل روز اول اجرای طرح جدید ترافیک ترافیک روان در اولین روز اجرای طرح ترافیک جدید پلیس: جریمه ارشادی است/ شهرداری: جریمه اجباری است چگونه‌ بدون پرداخت هزینه در محدوده زوج یا فرد تردد کنیم؟ فرصتی دیگر به خبرنگارانی که مشمول سهمیه طرح ترافیک نشدند ثبت اعتراض خبرنگاران برای عدم دریافت طرح ترافیک از امروز سامانه ثبت نام طرح ترافیک بازهم از دسترس خارج شد آخرین وضعیت صدور مجوز طرح ترافیک به سهمیه‌بگیران اعلام شد «جریمه» ورود غیرمجاز به طرح ترافیک جدید چقدر است؟ آرم‌های طرح ترافیک ۹۶ باطل شد ارشاد یا جریمه؛ سردرگمی شهروندان از ساعت ۶:۳۰ امروز هزینه صدور آرم ترافیک برای دارندگان سهمیه طرح ترافیک اجرای طرح جدید ترافیک آغاز شد اعتبار طرح ترافیک ۹۶ ساقط شد تشریح نکات ریز و درشت طرح ترافیک جدید+جدول قیمت هر آنچه که درباره "طرح ترافیک" باید بدانیم نیازمند ورود شورای شهر به توزیع آرم طرح ترافیک خبرنگاران هستیم هدایت ترافیک با ارشاد! طرح ترافیک تهران غیرکارشناسی است بررسی تعداد افرادی که موفق به ثبت‌نام برای اخذ مجوز طرح ترافیک نشده‌اند دریافت ۵۰۰ کارت شناور طرح ترافیک کذب محض است آخرین وضعیت سهمیه طرح ترافیک معلولان افزایش ساعت اجرای طرح ترافیک در تهران مسئولیت جدید شهرداری؛ احراز هویت خبرنگاران! آغاز طرح ترافیک از نیمه اردیبهشت رسانه ها تایید فهرست طرح ترافیک خبرنگاران را اعلام کنند سقف سهمیه خبرنگاران ۲ هزار طرح است اجرای طرح ترافیک جدید از ۱۵ اردیبهشت آیین‌نامه طرح ترافیک خبرنگاران به شکلی بود که کسی نتواند آرم بگیرد شهرداری باید به خبرنگارانی که مدارکشان ناقص است مهلت دهد کلاف سردرگم اجرای طرح جدید ترافیک برای شهروندان وارد طرح ترافیک شوید چقدر جریمه باید بپردازید؟ ارسال لیست خبرنگاران تایید شده برای دریافت طرح ترافیک به مدیران مسئول سردرگمی در آغاز اجرای طرح ترافیک رانندگان تاکسی شهرستان‌های تهران برای ورود به محدوده طرح ترافیک جریمه می‌شوند تهرانی‌ها لای منگنه تناقضات مسئولان شهر تخفیف ۹۰ درصدی طرح ترافیک برای خودروهای هیبریدی ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج- قزوین «طرح ترافیک» از ۱۵ اردیبهشت اجرا می‌شود استقرار پلیس راهور در معابر پایتخت همزمان با برگزاری آموزن کارشناسی ارشد دارندگان مجوز طرح ترافیک ۹۶ تا پایان اردیبهشت جریمه نمی‌شوند دلیل پلیس برای توقیف موتورسیکلت ها چیست؟ تجمع وانت بارها، آژانس‌های تاکسی تلفنی و خودروهای درون شهری در اعتراض به نحوه تخصیص طرح ترافیک موافقت پلیس با اجرای طرح ترافیک جدید طرح ترافیک جدید فاقد ارزش کارشناسی است راننده زرنگ‌ها نقره داغ می‌شوند اعلام آخرین مهلت برای ثبت‌نام متقاضیان طرح ترافیک رانندگی با سرعت بالا علت اصلی تصادفات فوتی سال ۹۶ مهلت ثبت‌نام برای طرح ترافیک خبرنگاری تا ساعت ۱۸ امروز طرح ترافیک جدید مشکلات زیادی را به بار آ‌ورد ورود اطلاعات سهمیه بگیران به سامانه طرح ترافیک ۲ هزار خبرنگار مجوز طرح ترافیک دریافت می‌کنند آخرین فرصت خبرنگاران برای تکمیل مدارک طرح ترافیک خبرنگاران در اولویت دریافت سهمیه طرح ترافیک طرح ترافیک ۹۶ تا ۱۵ اردیبهشت تمدید شد سامانه ثبت نام طرح ترافیک از دسترس خارج شد احتمال تغییر زمان اجرای طرح ترافیک ورود استانداری تهران به اجرای طرح ترافیک جدیددر صورت بروز مشکل شکست در طرح جدید ترافیک نحوه توزیع طرح ترافیک به جانبازان و معلولان تشریح شد ترافیک طرح درطرح ترافیک ۴۵۰ آژانس محدوده طرح ترافیک در آستانه تعطیلی جزییات مجوزهای طرح ترافیک جانبازان، معلولان و بیماران خاص اعتبار طرح ترافیک سال ۹۶ تا اواخر اردیبهشت امسال تمدید می‌شود شروط اعطای طرح ترافیک به خبرنگاران اعلام شد آغاز رایزنی‌ها برای کاهش هزینه طرح‌ترافیک معلولان کدام خودروها امسال باید معاینه فنی بگیرند؟ احتمالا اعتبار آرم طرح ترافیک ۹۶ تا اواسط اردیبهشت تمدید می‌شود بررسی طرح ترافیک جدید در دیوان عدالت جزییات تردد رایگان ساکنان محدوده طرح ترافیک ۹۷ طرح ترافیک جانبازان و فرزندان شاهد به روال سنوات گذشته نحوه اجرای طرح ترافیک در سال ۹۷ طرح ترافیک ظاهرا از ۱۰ اردیبهشت هم اجرا نمی‌شود بررسی نحوه اجرای طرح ترافیک ۹۷ در کمیسیون عمران مجلس ثبت اطلاعات ۷۵ هزار خودرو در طرح ترافیک تا کنون انتقاد فخاری از افزایش مدت اعتبار طرح‌های ترافیک قبلی بدون دریافت هزینه افزایش قیمت حمل‌ونقل عمومی باید مانند طرح ترافیک باشد دارندگان کارت‌های ویژه، موظف به شارژ یک میلیون تومانی حساب شهروندی هستند شارژ یک میلیون تومانی حساب شهروندی برای استفاده از طرح ترافیک صد در صد غیرقانونی است جزئیات شارژ حساب شهروندی در طرح ترافیک جدید راهنمای خرید مجوز حضور در محدوده طرح ترافیک نحوه ثبت نام برای خرید طرح ترافیک ارائه تسهیلات طرح ترافیک به جامعه پزشکی در شورای شهر بررسی می‌شود آخرین جزئیات ورود سازمان بازرسی به موضوع طرح ترافیک خبرنگاران آغازثبت نام وانت بارها وخودروهای پلاک عمومی جزییات آیین نامه ۹ ماده ای طرح ترافیک خبرنگاران فعال سازی حساب شهروندی در سامانه طرح ترافیک از امروز مهمترین تغییرات آرم طرح ترافیک برای سال ۹۷ جزئیات اجرای طرح ترافیک ۹۷ در شهر تهران + جدول آخرین جزئیات در خصوص طرح ترافیک خبرنگاران تاکسی‌ها برای تردد در محدوده طرح ترافیک ملزم به دریافت معاینه فنی‌ برترند؟ دومین خودرو ایرانی کمتر از ۱۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد متقاضیان سالانه طرح ترافیک باید یک میلیون تومان بپردازند اختلاف یک میلیون تومانی شورا و شهرداری تهران افزایش مشکلات معلولان با حذف سهمیه طرح ترافیک ضرورت شارژ یک میلیون تومانی حساب شهروندی برای استفاده از طرح ترافیک ثبت نام طرح ترافیک برای خودروهای آژانس آغاز شد + آموزش ثبت نام پلیس با هیچ خودروسازی تعارف ندارد "طرح جدید ترافیک تهران" معمای پزشکان-مشکل بیماران مخالفت با شارژ یک میلیونی حساب شهروندی برای دریافت طرح ترافیک تخفیف ۴۰ درصدی در طرح ترافیک نداریم ۴۰ درصد تخفیف ویژه در طرح ترافیک جدید آیا تنها سهمیه‌بگیران باید در سامانه طرح ترافیک ثبت‌نام کنند؟ شرایط ثبت نام خبرنگاران برای دریافت آرم طرح ترافیک چیست؟ تست دوربین‌‌های محدوده طرح ترافیک آغاز شده تدوین آیین نامه خبرنگاران برای دریافت آرم تاپایان فروردین تخفیف تعرفه طرح ترافیک برای دارندگان معاینه فنی ویژه امکان تکمیل ثبت‌نام طرح ترافیک برای سهمیه‌های خاص از امروز تعیین تکلیف آیین نامه طرح ترافیک خبرنگاران در شورا اجرای طرح ترافیک پس از تعطیلات از امروز پیش‌نویس آئین‌نامه تخصیص آرم طرح ترافیک خبرنگاران هنوز تصویب نشده است دوربین های زوج و فرد و طرح ترافیک تهران از ۱۴ فروردین فعال می شود چگونگی محاسبه عوارض طرح ترافیک جدید طرح ترافیک ۹۶ تا چه زمانی معتبر است؟ حوادث رانندگی در استان سمنان ۱۶ مجروح داشت دستگیری دزد لوازم ۸۰ خودرو پاسخ به شبهات ثبت‌نام "طرح ترافیک جدید" آغاز طرح نوروزی پلیس راه آستارا ثبت‌نام در سامانه طرح ترافیک جدید هیچ محدودیت زمانی ندارد پاسخ به برخی سوالات درباره طرح ترافیک جدید امکانات جدید پلیس راه؛ از لندکروزهای آخرین مدل تا دوربین‌های جدید جزئیات ثبت نام "طرح ترافیک جدید" پایتخت اختلا ل در سامانه ثبت نام طرح ترافیک تمام تفاوت های طرح ترافیک ۹۷ «دوربین های خروجی» تنها ایراد پلیس راهور به طرح جدید ترافیک بود آغاز ثبت‌نام طرح ترافیک ۹۷ از امروز زمان اجرای طرح ترافیک ۹۷ و ثبت نام سهمیه بگیران مشخص شد منتفی شدن طرح ترافیک جدید بعید است خودرو سیار ثبت تخلفات رانندگی در ایلام رونمایی شد طرح نوروزی پلیس سفر ایمن برای مسافران برقرار می کند آغاز طرح ترافیکی نوروز ۹۷ از ۲۴ اسفند توضیح سراج درباره طرح ترافیک جدید خودروهای تهران هشت برابر ظرفیت معابرند اعلام محدودیت های ترافیکی چهارشنبه آخر سال در همدان مرگ و میرهای سوانح جاده ای سر و صدا ندارد ثبت نام متقاضیان طرح جدید ترافیک تا پایان سال خودرو پلاک خوان پلیس آگاهی قم رونمایی شد خودروهای مزاحم تا پایان نوروز توقیف می‌شوند تشدید برخورد با تخلفات سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ در ایلام افتتاح سامانه موبایلی برخط ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی رشد ۳۲ درصدی صدور گواهینامه در سال ۹۶ پلیس راه آذربایجان شرقی در ۲۸ ایستگاه و پاسگاه مستقر می شود آیین نامه مجوز طرح ترافیک فروردین تدوین و در اردیبهشت اجرا می‌شود آمادگی پلیس برای اجرای طرح ترافیک جدید از فروردین ۹۷ طرح ترافیک جدید در فرمانداری تصویب شد رانندگان قانون مدار به جام جهانی می‌روند پیشنهاد پلیس برای اجرای آزمایشی طرح ترافیک جدید در ماه‌های نخست سال ۹۷ محدودیت‌های ترافیکی سمیرم همچنان ادامه دارد ثبت ۲۱۵ مورد عبور از چراغ قرمز مخالفت پلیس تهران با گسترش طرح زوج و فرد در روزهای پایان سال سقوط تخته سنگ روی L۹۰ در جاده فشم سرقت خودرو ۸ درصد کاهش یافت حضور ۱۰۰ درصدی مأموران پلیس راهور برای برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای آلاینده و دودزا در البرز جزئیات بهره مندی ساکنان مناطق محدوده طرح ترافیک از مزایای ویژه کارگاه آموزشی مدیریت بحران برگزار شد متولی توقیف و تعیین مالکیت خودرو در کشور نیروی انتظامی است مرگ روزانه ۴۳ نفر درحوادث ترافیکی در کشور توضیحات تکمیلی پلیس درباره غیرفعال شدن دوربین زوج و فرد کردستان کاهش زمان تحویل پلاک خودرو به یکساعت توقیف ۲۷۶ کامیون و جریمه ۲۵۰۰ خودروی سنگین فرسوده طی ۲۲ روز پارک دوبل و توقف در محل ممنوع شایع ترین تخلفات رانندگی شهر ایلام سهمیه‌های طرح ترافیک حذف نمی‌شود اجرای طرح برخورد با خودروهای پلاک مخدوش هشدار پلیس به رانندگان اتوبوس‌های بین شهری طرح ترافیک جدید نیازمند بررسی کارشناسانه است اخراج ۱۰ هزار پلیس راهنمایی و رانندگی در روسیه انواع قبوض جریمه رانندگی کدامند؟+ جزئیات فروش محصولات ایران خودرو با مدل۹۷ امروز خودرویی به خاطر طرح ترافیک از در منازل جریمه نشد محل تخلف؛بهترین مکان برای آموزش قانون به موتور سیکلت سواران ادامه محدودیت‌های ترافیکی در شهرهای آلوده و تشدید برخورد با خودروهای آلاینده تردد در محور تاراز-بازفت با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است آموزش ۷۰۰۰ موتورسوار متخلف تهرانی در٢٦ ایستگاه سیار آموزشی ۴ جاده بسته شد سقف سرعت مجاز در راه‌های کشور هنوز تغییر نکرده است شناسه قبض جریمه رانندگی را چگونه دریافت کنیم؟ صدور گواهینامه رانندگی بدون‌کارت پایان خدمت از امروز جریمه ۲۰۰ هزار تومانی در انتظار موتورسیکلت های ۴۰۰ هزار تومانی یکهزارو ۳۱۰ راننده متخلف ،خودروهای آلاینده درالبرز اعمال قانون شدند بیش از ٣ هزار و ۵۰۰ جلد گواهینامه در ٦ ماه گذشته ضبط شده است شناسایی دو فوتبالیستی که در اتوبان کورس گذاشتند آماده‌باش برای بازگشت زوار اجرای طرح ویژه انضباط بخشی شبانه ترافیکی - انتظامی تهران از هفته آینده ترافیک پرحجم در ایلام به مهران سهم ۵۸ درصدی سواری‌ها در تصادفات شهریور ماه فعالیت ۱۳۳ واحد برای کنترل ترافیک شهری در ایام اربعین تولید خودروهای پرمصرف با فشار خودروسازان از سر گرفته شده است خودروهای آلاینده از امروز ۵۰هزار تومان جریمه می‌شوند به زودی جزئیات چگونگی دریافت گواهینامه رانندگی توسط مشمولان غایب اعلام می شود شماره‌گذاری خودروهای پرمصرف از امروز از سرگرفته شد توسعه ایستگاه‌های سیار پلیس در تهران و خرید خودروهای مجهز به سامانه‌های پیشرفته در دستور کار ناجا اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای دارای شیشه دودی در لرستان نظارت ۲۴ ساعته بر اتوبوس‌های حامل دانش‌آموزان طرح برخورد با خودروهای دودزا در تهران رقم خورد اجرایی شدن قانون عصای سفید از ابتدای مهرماه اقدامات ایجابی پلیس راهور زمینه ساز کاهش جانباختگان حوادث ناشی از ترافیک است سرعت غیر مجاز برای اولین بار در کشور مهار شد خودروسازان در تغییر قوانین قدرت زیادی دارند مصوبه دولت توسط معاونت حقوقی مجلس ملغی شد حذف محدودیت شماره گذاری خودروهای پر مصرف فعالیت ۱۰ میلیون همیار پلیس در کشور پلیس دوچرخه‌سوار در پایتخت فعال می شود توضیح پلیس درباره توقف شماره گذاری ۹ مدل خودرو سهم ۶۷ درصدی خودروهای شخصی در اشغال معابر برگزاری دوره آموزشی برای رانندگان خودروهای توقیفی بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی کاهش ۵۰۰ نفری تلفات رانندگی در سال گذشته جریمه ۱۰۰هزارتومانی برای بی اعتنایی رانندگان به قانون عصای سفید تأکید فرمانده ناجا بر تولید خودروی با کیفیت و رفع نقاط حادثه‌ساز جاده‌ها تشدید برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه‌فنی غلظت ذرات معلق هوای سیستان ۴ برابر حد مجاز آبگرفتگی خیابان‌ها به علت بارش شدید باران - رامسر تداوم برخورد با تخلفات ترافیکی شبانه در نیمه دوم سال طرح ویژه پلیس در پایتخت همزمان با ظهر عاشورا اجرا می شود احتمال اعمال محدودیت‌های ترافیکی موقت در برخی معابر تهران نصب تصاویر به بدنه خودروها ممنوع است تشریح آخرین وضعیت محدودیت های مراسم تشییع پیکر شهید حججی آماده‌باش ۱۰۰ درصدی پلیس برای پوشش ترافیک مهر فعالیت گروههای خودرویی و موتوری پلیس راهور در اطراف مدرس آماده‌باش صددرصد پلیس تهران در اول مهر حضور ماموران پلیس‌ افتخاری در معابر پایتخت از اول مهر جلوگیری از فعالیت خودروهای غیرمجاز در قالب سرویس مدارس ساعت "طرح ترافیک" و "زوج و فرد" در نیمه دوم سال تغییر می‌کند؟ تغییر ارقام پلاک خودرو یک سال حبس دارد توقیف ۷۲ ساعته خودروی رانندگانی که دو تخلف همزمان انجام دهند تعداد خودروها در چند سال آینده به ۴۰ میلیون می رسد آموزش افسران پلیس آگاهی برای اصالت وسائط نقلیه خودروهای پلاک مخدوش اجازه تردد ندارند شرط حذف الزام رانندگی با عینک از گواهینامه افزایش ۳۰ درصدی ترافیک در تهران از اول مهر آماده باش پلیس برای تعطیلات عید غدیر ورود کامیون به ۲ منطقه تهران ممنوع شد اجرای طرح ویژه برخورد با اضافه بار کامیون‌ها در پایتخت + جزییات جرایم هدف پلیس راه، اخذ جریمه از متخلفان یا پیشگیری از تخلفات حادثه ساز؟ در خودرو را در زمان رانندگی قفل کنید تصادف در محور اسفراین-پرکانلو یک کشته بر جای گذاشت مرکز کنترل ترافیک استان سمنان در شاهرود راه اندازی شد فعالیت شیفت سوم کنترل ترافیک در شیراز ضوابط اخذ گواهینامه برای متقاضیان قانون جریمه مشمولان غایب حل مشکل ترافیک، آموزش و مردم محوری از اولویت‌های رئیس پلیس جدید پایتخت بستن کمربند ایمنی برای سرنشینان عقب خودروها در جاده الزامی است اقدام عجیب راهنمایی و رانندگی سوئد +عکس کشیدن سیگار در خودرو و پرخاشگری با پلیس در روسیه جریمه دارد نحوه پرداخت قسطی جرایم تخلفات رانندگی اعلام شد مسئولیت صدور اسناد مالکیت خودرو با پلیس است محدودیت های ترافیکی روز تحلیف اعلام شد ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزاد راه کرج-قزوین پلیس، پارکبان‌ها را جمع می‌کند شوک ترافیکی در معابر پایتخت شغلی به نام پارکبان نداریم دوربین‌های ثبت تخلف جدید وارد بزرگراه‌های تهران شد هشدار پلیس برای پیشگیری از سرقت خودرو مراکز شماره‌گذاری کارت‌ مفقود شده خودرو‌ها را صادر می‌کند توضیح ناجا درباره شماره گذاری خودروهای گران‌قیمت خارجی پلاک دستنویس، موادفروش‌ها را به‌دام انداخت رانندگان در معابر لغزنده با سرعت مطمئنه حرکت کنند واکنش به اظهارات سخنگوی ناجا درباره سند مالکیت خودرو برخورد با واحدهای نصب‌کننده شیشه دودی شماره گذاری های خودروهای وارداتی در ارگ جدید امکان پذیر شد موضوع حریم خصوصی داخل خودروها نیاز به بررسی و کاوش بیشتر دارد راه اندازی نخستین سامانه هوشمند تایید تخلفات خودرویی کشور در البرز آیا پلیس راهنمایی و رانندگی می‌تواند بدون مشاهده تخلف خودرویی را متوقف کند؟ اجرای طرح ثبت تخلفات پشت فرمان در آینده‌ای نزدیک توضیحات راهور درخصوص لغو قانون متوقف کردن خودرو بدون‌احراز تخلف ۶ محور کشور دارای ترافیک پر حجم است فعالیت ۴۰ تیم گشت پلیس راه برای اجرای طرح تابستانه در ایلام توصیه پلیس برای تعطیلات عید فطر نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری به خودروهای تیزرو مجهز شود ایجاد خطوط ویژه های خودروهای چند سرنشین استفاده از کمربند ایمنی خطر مرگ را تا چند درصد کاهش می دهد؟ مدارک و شرایط لازم در صورت مفقودی یا سرقت پلاک ۸ نکته کلیدی برای رانندگی ایمن مسیرهای منتهی به حرم امام خمینی (ره) در ۱۴ خرداد رایگان است تصادف کار دوبلور معروف را به اورژانس کشاند بخشش جریمه دیرکرد جرائم رانندگی جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته مجهز کردن افسران گشت به دوربین البسه در آینده نزدیک مذاکره برای تجهیز ناوگان نیروی انتظامی با خودروهای داخلی اخذ گواهینامه رانندگی نیازی به کارت پایان خدمت ندارد عبور از چراغ قرمز چقدر جریمه دارد؟ نمره ۱۷ مسافران نوروزی به پلیس کاهش ۱۲ درصدی جان‌باختگان و ۷ درصدی مجروحان حوادث رانندگی امضای طومار نه به تصادفات جاده ای در ایرانشهر فرمانده انتظامی ویژه کیش به کمپین نه به تصادف های جاده ای پیوست حوادث رانندگی در استان اصفهان ۳۰ درصد کاهش یافت انجام ۲۰ هزار تست موادمخدر و الکل از رانندگان استانی که آمار رهاسازی تصادفات آن ۱۰۰ درصد کاهش یافت بیش از ۲۱ میلیون تردد خودرویی در جاده های البرزبه ثبت رسید سردار مومنی: مسافران از فردا به شهرهای خود بازگردند ثبت بیش از یک میلیون تخلف حادثه ساز در نوروز امسال کاهش ۷ درصدی تصادفات فوتی و خسارتی در ایام نوروز بارندگی و ترافیک نیمه سنگین در جاده های خروجی خراسان رضوی محدودیت ترافیکی ۱۱ تا ۱۴ فروردین در جاده کرج - چالوس اعمال می شود تردد بیش از چهار میلیون خودرو در جاده‌های زنجان فوت ۱۹۵ نفر در تصادفات نوروزی واژگونی خودرو در جاده ماهشهر-هندیجان یک کشته بر جا گذاشت خبر افزایش نرخ جرائم رانندگی در سال ۹۶ کذب است پیش بینی ترافیک سنگین در روز چهارشنبه ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی پلیس راه گیلان برای بازگشت مسافران تدابیر ویژه‌ای در نظر گرفته است افزایش حجم سفرها و کاهش حوادث رانندگی منجر به فوت و جرح در کشور ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس رشد ۱۴ درصدی ورود خودرو به گیلان برخورد قانونی با همه کسانی که در تصادف زنجیره‌ای مشهد کوتاهی کردند هراز مجددا بسته شد وقوع ۴۰ درصد تصادفات نوروزی ناشی از عدم توجه رانندگان به جلو ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه کرج- قزوین لزوم همکاری نیروی انتظامی برای استعلامات ضروری بیمه خودرو بر اساس قانون بودجه، هر خودرو باید ۱۶۵ هزار تومان جریمه شود! برخورد مرگبار وانت پیکان با سواری پیکان جزئیات ممنوعیت‌ها ومحدودیت‌های ترافیکی دوشنبه ۷ فروردین ترافیک سنگین و روان در محورهای مازندران ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه تهران-کرج ترافیک پرحجم در آزادراه کرج - قزوین تصادف نوروزی، جان رئیس پلیس راه چابکسر را گرفت رانندگی در مستی چه مجازاتی دارد؟ شاهد بهبود رفتار ترافیکی و کاهش تصادفات هستیم تدابیر نوروزی پلیس در پایتخت فعالیت گشت‌های خودرویی و موتوری در تهران در ایام نوروز ۷۲ ساعت توقیف در انتظار خودروهای متخلف است توجه نکردن به جلو و سرعت و سبقت غیرمجاز عامل بیش از ۷۰ درصد تصادفات شبانه روز گذشته برای تمدید گواهینامه چه مدارکی نیاز است؟ «سرعت و سبقت غیرمجاز» خط قرمز پلیس ۳۰۰ واحد گشتی خودرویی در تهران فعالیت می کند استقرار ۵۵۳ ایستگاه نوروزی پلیس در پایتخت جریمه‌های رانندگی به صاحب خودرو پیامک می‌شود افزایش ساعت مراکز تعویض پلاک خودرو هنجارشکنان چهارشنبه سوری تا پایان نوروز توقیف می شود جلوگیری از سفر رانندگانی که دو تخلف حادثه‌ساز انجام دهند فعالیت‌ها و نظارت‌های پلیس راه استان بوشهر تشدید می‌شود ارائه آموزش‌های قوانین رانندگی به ۳۷ هزار همیار پلیس لرستانی آغاز طرح‌ ‌ترافیکی نوروزی استان یزد از ۲۶ اسفند برخورد با خودروهای اخلال‌گر ترافیک در چهارشنبه‌سوری آماده باش ۱۰ میلیون همیار پلیس از فردا ۵ هزار نیروی کمکی در اختیار پلیس راهور کاهش ۳۸درصدی فوت در تصادف های جاده ای ۱۰سال اخیر چه خودروهایی با جرثقیل پلیس جابجا می شوند پلیس راهور استان مرکزی با خودروهای پلاک کثیف و ناخوانا برخورد می کند وضعیت صدور گواهینامه رانندگی برای مشمولان غایب اشتباه ۱۴ ساله پلیس راهنمایی و رانندگی! دوربین های پایتخت پلاک مخدوشی‌ها را شناسایی می کنند رانندگی در شرایط برفی فقط با سرعت مطمئنه نظر پلیس در مورد نصب سانروف، شیشه دودی،تغییر فرمان و ارتفاع خودرو تکمیل ۵۰ درصد ظرفیت پارکینگ‌های بهشت زهرا(س) افزایش ۱۳۰ درصدی برخورد با خودروهای دودزا شرایط دودی کردن شیشه خودروها از نظر پلیس ذره‌بین پلیس روی تخلفات رانندگی کامیون‌ها برخورد قاطع پلیس با موتورسواران درباره پوشش پلاک خودروها پارادوکس پلیس در حرف و عمل + تصویر راه‌اندازی سامانه ثبت مشخصات افراد و خودروهای تحت تعقیب شرایط تعویض پلاک آسیب دیده خودرو تهران نیازمند نظم است هیچ قراردادی پلیس راهور با نمایشگاه‌ها ندارد انتقاد حافظی از عجز پلیس در کنترل ترافیک ۴ میلیون خودرو در تهران تردد می‌کنند حضور رئیس پلیس راهور پایتخت در جلسه علنی شورای شهر تهران آماده باش کامل مدیریت شهری با همکاری پلیس راهور در پی بارش شب گذشته شناسنامه‌دار کردن قطعات خودرو برای مقابله با سرقت برخورد با موتورسواران متخلف در کرمانشاه استفاده از پلیس افتخاری درشرق استان تهران اعلام معابر دارای آبگرفتگی از سوی پلیس راهور به شهرداری اعلام نقاط یخ‌زده معابر تهران از سوی راهور به شهرداری طرح ترافیک در روز دوشنبه چطور اجرا می‌شود؟ واکنش ناجا به فیلم‌ جنجالی ضرب و شتم در پمپ بنزین بی‌اطلاعی پلیس از حضور ۲کودک درخودروی منتقل شده به پارکینگ توضیح ناجا در باره انتقال خودروی حامل کودکان درحال خواب به پارکینگ تمهیدات پلیس آگاهی ناجا برای تامین امنیت اربعین اتخاذتمهیدات ترافیکی لازم برای برگزاری راهپیمایی۱۳آبان درخرم‌آباد ۱۹۴۲راننده متخلف ،خودروهای آلاینده درالبرز اعمال قانون شدند استقرار ۹۲ تیم پلیس راه در محورهای ارتباطی ایلام طی اربعین درخواست فوری پلیس درباره معاینه‌فنی حضور نامحسوس پلیس پلاک در ورودی‌های طرح ترافیک چطور از جریمه رانندگی خود به صورت آنلاین مطلع شویم؟ برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی آذر، آخرین مهلت طرح بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی هیچ خودرویی در زنجان در روز عاشورا و تاسوعا اعمال قانون نشد دستگیری راننده وانت‌پیکان جنجالی حذف دفترچه ثبت ساعات رانندگان اتوبوس بین شهری کاهش تصادفات نخستین اولویت پلیس راهور خراسان شمالی ۹۰ درصد مردم مدارک خود را در داخل خودرو نگهداری می کنند فردا، آخرین مهلت استفاده از شرایط ویژه ترخیص وسایل نقلیه توقیفی همکاری همیاران پلیس در ساماندهی ترافیک ایام محرم ۲۲ درصد تلفات رانندگی در کشور مربوط به عابران پیاده است جزئیات ترخیص خودروها و موتورسیکلت های توقیفی ادامه تمهیدات ترافیکی تا پایان رژه هفته دفاع مقدس استقرار پلیس تا ۱۵ مهر در اطراف مدارس طرح ویژه ترافیکی پلیس راهور کلید خورد تمهیدات ترافیکی و انتظامی ویژه بازگشایی مدارس اجرا می شود اولتیماتوم اژه‌ای به پلیس درباره صدور سند مالکیت خودرو استقرار نیروهای راهور اطراف استادیم آزادی از ساعت ۶ صبح جمعه تمهیدات پلیس راهور برای دربی پایتخت آماده باش پلیس در مراسم دعای عرفه جریمه عدم رعایت فاصله طولی و عرضی مشخص شد ٩ هزار راننده در آستانه ضبط گواهینامه پلیس پلاک خودرو‌های فروشنده را تا ۳ سال نگهداری می‌کند با دوردور و تخلفات رانندگی برخورد می‌کنیم پلیس خودروهای با خلافی بیش از ۱۰میلیون ریال را متوقف می کند تخلفات ایجاد ترافیک در معابر اردبیل رصد می‌شود بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی سال ۹۴ در صورت پرداخت تا پایان آذر «شیر و شنا» برای ماموران راهور تهران و شهرهای بزرگ الزامی شد دزدانی که گشت نامحسوس راه انداخته بودند محرومیت ۴۰۰۰ راننده اتوبوس در ۲ ماه گذشته کشف محموله ۱۰ میلیاردی لوازم خودرو در مرز مهران سردرگمی مردم در اختلاف نظر برای ثبت سند خودرو سازمان بازرسی باید به تخلف پلیس ورود کند مخالفت راهور با توسعه خط اتوبوس فرامنطقه ای جمهوری–بهارستان مردم به پارکبان‌ها پول ندهند تردد خودروها در شب های تهران بیشتر از روز شد وعده پلیس برای ساماندهی خلافی خودرو واکنش کانون سردفتران و دفتریاران به اظهارات رئیس پلیس راهور ناجا آغاز تمهیدات پلیس در اطراف مراکز خرید برای فصل مدارس از ۱۵ شهریورماه ابلاغ نحوه معاینه و صدور برگ معاینه فنی خودرو محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در محورهای استان مازندران اجباری به ثبت نقل و انتقال وسایل نقلیه در دفاتر اسناد رسمی نیست شماره‌گذاری ۱۱ خودرو داخلی ممنوع شد+اسامی ابلاغ اجرای طرح LEZ به پلیس توقیف وانت پراید با ۴۳ میلیون ریال خلافی درالبرز با ۳۰۰ هزار خودرو کرایه در جاده ها برخورد شد چوپانان‌ هم "راننده" محسوب می‌شوند! سهم ۳۸ درصدی واژگونی خودروها در حوادث رانندگی برخورد پلیس با وسایل نقلیه ایجاد کننده آلودگی صوتی ضعف نظارت پلیس بر تخلفات رانندگی در بزرگراه‌های پایتخت توقیف خودرو پژو ۴۰۵با ۴۵ میلیون ریال خلافی در زنجان پلیس به دنبال مصادره وسایل نقلیه و انبارهای کالای قاچاق ۲۱۰۰ دفترچه ثبت ساعت رانندگان متخلف بایگانی شد پلیس راهنمایی و رانندگی به دست مرد عصبانی فلج شد حذف برگه‌های معاینه فنی رانندگان سرویس مدارس باید مجوز کسب کنند توقیف یک پراید با ۸ میلیون تومان خلافی عبور احشام، عابران و خودروهای غیرمجاز از آزاده راه،دغدغه پلیس راه همدان برخورد خودرو و موتورسیکلت در همدان یک کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت آغاز به‌کار کمپین شهروند قانونمدار جریمه ۵۰ هزار تومانی برای خودروهای شیشه دودی ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه کرج -قزوین فرهنگ رانندگی در کرمان ارتقاء یافته است آمادگی کامل پلیس تهران در مبادی ورودی شهر برای بازگشت مسافران حداکثر سرعت مجاز در بزرگراه‌های تهران + جدول برخورد پلیس راهور تهران با سرعت غیرمجاز خودروها اعمال محدودیت‌های ترافیکی عید فطر در مشهد از نیمه شب سه‌شنبه ۳ علت اصلی تصادفات در تهران توقیف ۲ خودرو سواری با ۹۴ میلیون ریال خلافی در آذربایجان غربی الزام بیمه‌ها به پرداخت خسارت بدون کروکی با مبلغ مشخص توقیف سواری ام‌وی‌ام با خلافی بیش‌از ۱۷ میلیون ریال در سرایان نظارت پلیس‌راهور بر ساخت‌وسازها در معابر پایتخت ۷۰ درصد از تردد موتورسیکلت ها در تهران برای امرار معاش است جرائم رانندگی سال گذشته در استان بخشیده می شود تصادفا ت فوتی درون شهری در زنجان ۲۵ درصد کاهش دارد طرح ویژه راهور ایلام به مناسبت ماه مبارک رمضان اجرا می شود تمهیدات ویژه انتظامی و ترافیکی پلیس آذربایجان شرقی برای ماه رمضان ترافیک نیمه سنگین در محورهای هراز، کرج-قزوین و تهران-کرج حضور یک میلیون زائر و تردد ۱۹ هزار اتوبوس در مراسم ارتحال امام محور شمشک به دیزین بازگشایی شد هنوز قیمت کارت جدید خودرو مشخص نشده است نصب پلاک‌های جدید خودروهای نظامی در سال ۹۵ خودروها دارای کارت هوشمند می‌شوند محرومیت از رانندگی با ۳۰ نمره منفی فردا، محور فیروزکوه به قائم شهر مسدود می‌شود جزئیات طرح ترافیکی امروز پلیس در حاشیه ساختمان مجلس پلیس به سیمفا متصل شد خودروهای پلاک شهرستان با ورود به طرح ترافیک تهران اعمال قانون می شوند استعلام جرائم رانندگی با ارسال VIN به سامانه پیامکی یا اینترنتی پلیس راه بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی در خرداد محدودیت‌های ترافیکی روز «برات» در خراسان جنوبی اعلام شد تشدید برخورد با موتورسواران + نرخ جریمه‌ها منتظر وضع قوانین قاطع در برخورد با موتورسواران متخلف هستیم ذره بین پلیس روی چهار تخلف موتورسواران حادثه ساز جریمه تخلفات رانندگی متناسب باضرر وزیان وارده به جامعه تدوین شود پارکینگ ایستگاه ۴۹ موتورسیکلت متخلف یک پلیس راهور درتصادف با پراید به کما رفت اجرای محدودیت طرح ترافیکی وی‍‍‍ژه سفر ریاست جمهوری به کرمان خیابان ومعابر حریم خصوصی نیست جزئیات تازه از گشت نامحسوس پلیس از زبان سردار اشتری راننده پراید پس از تصادف با پیرمرد ۷۰ ساله از صحنه گریخت پلاک ویژه فقط برای جانبازان بالای ۵۰ درصد جانبازی است مخالف طرح LEZ نبودیم مدارک لازم برای احراز محل سکونت مالکان خودروها هنگام نقل و انتقال اعلام شد اعلام برنامه های امسال پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان تأثیرگذاری هشتگ بین خطوط برانیم جزئیات تعیین درصد تقصیر عابران در تصادفات توقیف وسایل نقلیه متخلف در آباده بررسی استفاده از حسگر تناژ انحراف به چپ خودروهای امدادی در خط ویژه تخلف است واکنش پلیس تهران به طرح پولی شدن تردد از برخی بزرگراه‌های پایتخت طرح ترافیک پلیس ویژه دیدار استقلال و پرسپولیس آغاز تشدید برخورد پلیس با نبستن کمربند ایمنی سرنشینان عقب و جلو برخورد با متخلفان حادثه ساز در استان قزوین تشدید می شود افزایش نرخ جریمه های رانندگی از صبح فردا مصوبه جدید دولت برای افزایش جریمه‌های رانندگی، مانعی برای اجرا ندارد استفاده از پلیس‌ افتخاری در نوروز ۹۵ ایمنی سفر‌های نوروزی با حضور ۵۰۰ هزار نیروی امدادی متمرکز نبودن مدیریت سوانح ترافیکی از نظر ساختار و سازمان چطور می شود به جریمه های "دوربین" اعتراض کرد؟ ۲۰۰ هزار خودرو متخلفان رانندگی در آستانه توقیف راهنمایی‌ورانندگی اردبیل تذکر را جایگزین جریمه مسافران نوروزی کند تمهیدات ترافیکی پلیس در ایام پایان سال تعداد خودروهای پایتخت در هاله‌ای از ابهام چه کسی جلوی افزایش جرائم رانندگی را گرفت حل مشکل فنی در سامانه دوربین‌های زوج و فرد طرح کنترل سلامت رانندگان استان ایلام در ایام نوروز اجرا می شود آزادراه پل زال - خرم آباد تا اطلاع بعدی مسدود است ۷۴ سامانه هوشمند ثبت تخلف عبور و مرور به بهره‌برداری رسید شماره‌گذاری خودرو ۴۰ درصد کاهش یافت آغاز رسمی فعالیت خودروهای دوربین‌دار پلیس طرح‌های ویژه پلیس راهور برای راهپیمایی ۲۲ بهمن اولتیماتوم پلیس به نمره منفی‌دارها افزایش جریمه‌ها موقتی، مسکن و کوتاه‌مدت است مصوبه افزایش نرخ جرایم رانندگی روی میز شعبه اول دبوان عدالت پیش‌بینی درآمد ۲هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی جرایم رانندگی دربودجه۹۵ پلیس پیشگیری به خودرو جدید مجهز می‌شود اولتیماتوم پلیس به خودروهای فک پلاک شده توضیحات پلیس تهران درباره مرگ یک مأمور راهنمایی و رانندگی تشدید برخورد پلیس با خودروها و موتورسیکلت‌های دودزا برخورد پلیس راهور با خودروهایی که زنجیر چرخ ندارند سرعت غیرمجاز در صدر تخلفات رانندگی بیشترین تخلفات رانندگی تهرانی‌ها چیست؟ اجرای طرح زمستانی پلیس راه گیلان استقرار ۶۰ تیم پلیس راه در محورهای مواصلاتی لرستان راه و شهرسازی لرستان ۱۰ خودرو گشت در اختیار پلیس راه قرار داد پراید یا پورشه یقه متخلف داخل خودرو را می‌گیریم مأموران راهنمایی و رانندگی هر روز «شیر» می‌خورند تجزیه و تحلیل ماهانه تصادفات جاده‌ای در ستاد پلیس راهور برخورد قاطع پلیس با «دور دور» و هنجارشکنان در اتوبان‌ها معابر پایتخت پاسخگوی خودروهای نوشماره نیست در اختیار داشتن چراغ و نحوه تردد از اختیارات و وظایف پلیس است برخورد با رانندگانی که دسته جات عزادارای را متفرق کنند کاهش حدود ۱۰ درصدی تلفات رانندگی در شرق استان تهران مهار و کنترل رفتارهای پرخطر رانندگان با استفاده از تجهیزات قانونی جمله نویسی و گل‌مالی کردن خودرو ممنوع حذف حضور فیزیکی پلیس راهنمایی و رانندگی در یزد لزوم همکاری با مأموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی در ایام محرم رونمایی از منشور حقوق شهروندی پلیس راهور مردم چگونه دوربین های پلیس را دور می زنند؟ گشت کنترل دروازه ای با همکاری پلیس راه در قزوین اجرا می شود رییس جمهور در میان همیاران پلیس همایش «فرهنگ یاران ترافیک» در کرمانشاه برگزار می‌شود یک رشته جدید تحصیلی در دانشگاه‌های ایران؛ حوادث ترافیکی قوانین پلیس راهنمایی و رانندگی باید هدایتگر باشد تخلفات رانندگان پیامک می شود نیروی انتظامی درآمدی از جرایم رانندگی ندارد فسخ قرارداد با پارکینگ‌هایی که امنیت ندارند افزایش ۱۳ درصدی میانگین سرعت در جاده‌های لرستان اهتمام جدی برای ارتقاء امنیت خودروها خودروهای توقیفی در ایلام به‌مناسبت عید فطر ترخیص می‌شوند برخورد با رانندگانی که تظاهر به روزه خواری می کنند آغاز برخورد با خودروهای «زنون»
برگشت به بالا