مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

کمپین « نه به تصادفات» توسط هلال‌احمر زنجان اجرا می شود

عصر خودرو-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای دهمین سال متوالی کمپین« نه به تصادفات» توسط هلال‌احمر استان زنجان اجرا می‌شود.

دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸:۰۰

کمپین « نه به تصادفات» توسط هلال‌احمر زنجان اجرا می شود

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، شهرام میرزایی ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، با اشاره به اجرای طرح نوروزی هلال‌احمر استان زنجان، افزود: طرح نوروزی هلال‌احمر از 25 اسفندماه شروع و تا 17 فروردین ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هلال‌احمر در دو بخش امداد و نجات و پست ایمنی و سلامت نوروزی فعالیت می‌کند، اظهار کرد: در این میان 15 پست ایمنی و سلامت نوروزی برای طرح نوروزی پیش‌بینی‌شده که از این تعداد 13 پست ثابت و دو پست سیار است.

میرزایی تأکید کرد: در اجرای طرح نوروزی هلال‌احمر استان زنجان 9 دستگاه خودرو نجات و 2 دستگاه خودرو پیشرفته امداد و نجات برای این طرح به‌کارگیری می‌شود و یک دستگاه بالگرد از 25 اسفندماه برای طرح نوروزی در مواقع بحرانی پیش‌بینی‌شده و در محل مستقر می‌شود.

وی ابراز کرد: همچون طبق سنوات گذشته برای دهمین سال کمپین «نه به تصادفات» هم توسط هلال‌احمر استان زنجان اجرا می‌شود که در راستای کاهش حوادث و سوانح جاده‌ای راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در اجرای طرح نوروزی امداد و نجات هلال‌احمر استان زنجان بیش از 250 امدادگر و 110 نفر هم از پرسنل اداری سازمان مشارکت می‌کنند.

میرزایی با بیان اینکه همزمان با آغاز طرح نوروزی هلال احمر یک دستگاه بالگرد از 23 اسفند تا 5 فروردین در استان مستقر خواهد بود، گفت: امسال برای رفع تردد راحت و سریع خودروهای امدادرسان، یک لاین ویژه خودروهای امدادی در آزادراه زنجان- قزوین در نظر گرفته شده است.

میرزایی تصریح کرد: طی نوروز سال گذشته هلال‌احمر استان زنجان در رسیدگی به 162 حادثه مشارکت داشته و به هزار و 596 نفر امدادرسانی شده و 842 نفر از مصدومین هم توسط امدادگران هلال‌احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: سال گذشته هزار و 281 نفر ساعت در طرح نوروزی و انجام عملیات‌ها مشارکت داشتند.
کد خبر

برچسب ها

کمپین نه به تصادفات جاده‌ای
مطالب مرتبط بیشتر
وقوع ۹۹ حادثه در زنجان معاون اول رئیس جمهور به پویش مردمی «نه به تصادفات جاده‌ای» پیوست تاکنون ۳۵هزار مسافر به پویش نه به تصادفات جاده‌ای پیوسته‌اند نوروز تخلف رانندگی نکنید جایزه بگیرید فواید پیوستن به کمپین «نه به تصادفات جاده ای» بازدید استاندار تهران از پایگاه امداد و نجات و امضای میثاق‌نامه "نه به تصادفات جاده‌ای" تعداد همراهان کمپین "نه به تصادفات جاده ای" از مرز ۱۰ هزار تن گذشت تصادفات علت ۲۰ درصد بی‌سرپرستی‌ها محمد علیزاده طی اجرای کنسرت، به کمپین ملی نه به تصادفات جاده‌ای پیوست زاهدی به کمپین «نه، به تصادفات جاده‌ای» پیوست سردار اشتری به کمپین «نه به تصادفات جاده‌ای» پیوست اسحاق جهانگیری به کمپین «نه، به تصادفات جاده‌ای» پیوست عهدنامه «نه به تصادفات جاده ای» در خوزستان امضا شد «ظریف برانید» و به تصادفات جاده‌ای نه بگویید تا در جاده ها کشته نشوید آغاز طرح نوروزی در جاده ها برگزاری کمپین ملی "نه به تصادفات جاده‌ای" کمپین "نه به تصادفات جاده‌ای" آغاز شد
برگشت به بالا