۲۲۰ هزار نفر به میثاق نامه «نه به تصادفات» پیوستند

عصر خودرو- مدیر روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر گفت: ۲۵ هزار و ۵۰۰ جوانان داوطلب هلال احمر در طرح های نوروز این سازمان شرکت داشتند.

جمعه ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶:۰۰

۲۲۰ هزار نفر به میثاق نامه «نه به تصادفات» پیوستند

 به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، مسعود آسیما در با ادامه با بیان  این که تاکنون دو میلیون و پانصد هزار مسافر به پایگاههای سازمان جوانان کشور در سراسر کشور مراجعه کردند گفت: 220 هزار نفر به میثاق نامه «نه به تصادفات» پیوستند.

وی همچنین گفت: در این 10 روز علاوه مردم بسیاری از چهره‌های سرشناس حوزه‌های ورزش و سیاسی و سلامت به این کمپین پیوستند.

آسیما به مراجعان به خیمه های نماز سازمان جوانان را 90 هزار نفر اعلام کرد و گفت سازمان جوانان در مناطق پرتردد ای که مسجد و حسینیه برای اقامه نماز مسافران موجود نبود خمه‌های برای اقامه نماز ایجاد کرد.

وی با اشاره به کانون های طلاب سازمان جوانان هلال احمر افزود: در برخی از این چادرها این روحانیون برای اقامه نماز و پاسخ به سوالات شرعی مسافران حاضر هستند.

آسیما تعداد افرادی که از پایگاه های سلامت این سازمان خدمات گرفته اند را 165 هزار نفر اعلام کرد و افزود: در این پایگاه ها به جوانان و خانواده هایی که به این پست ها مراجعه می کنند خدمات بهداشتی همچون گرفتن فشار خون  ارایه می شود.

بر اساس گزارش سازمان جوانان هلال احمر، آسیما همچنین یکی دیگر از خدمات ارائه شده در این پایگاه های سلامت را ارائه آگاهی به جوانان در خصوص پیشگیری از اعتیاد و ایدز اعلام کرد.

 

برچسب ها

کمپین نه به تصادفات جاده‌ای
مطالب مرتبط بیشتر
وقوع ۹۹ حادثه در زنجان معاون اول رئیس جمهور به پویش مردمی «نه به تصادفات جاده‌ای» پیوست تاکنون ۳۵هزار مسافر به پویش نه به تصادفات جاده‌ای پیوسته‌اند نوروز تخلف رانندگی نکنید جایزه بگیرید فواید پیوستن به کمپین «نه به تصادفات جاده ای» بازدید استاندار تهران از پایگاه امداد و نجات و امضای میثاق‌نامه "نه به تصادفات جاده‌ای" تعداد همراهان کمپین "نه به تصادفات جاده ای" از مرز ۱۰ هزار تن گذشت تصادفات علت ۲۰ درصد بی‌سرپرستی‌ها محمد علیزاده طی اجرای کنسرت، به کمپین ملی نه به تصادفات جاده‌ای پیوست زاهدی به کمپین «نه، به تصادفات جاده‌ای» پیوست سردار اشتری به کمپین «نه به تصادفات جاده‌ای» پیوست اسحاق جهانگیری به کمپین «نه، به تصادفات جاده‌ای» پیوست عهدنامه «نه به تصادفات جاده ای» در خوزستان امضا شد «ظریف برانید» و به تصادفات جاده‌ای نه بگویید تا در جاده ها کشته نشوید آغاز طرح نوروزی در جاده ها برگزاری کمپین ملی "نه به تصادفات جاده‌ای" کمپین "نه به تصادفات جاده‌ای" آغاز شد
برگشت به بالا