سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان هشترود:

راه ارتباطی ۷۷ روستای شهرستان هشترود بازگشایی شد

عصر خودرو- سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان هشترود گفت: با تلاش‌های شبانه روزی راهداران هشترود راه ارتباطی ۷۷ روستای شهرستان بازگشایی شد.

دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴:۰۰

راه ارتباطی ۷۷ روستای شهرستان هشترود بازگشایی شد

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، بابک فرمانی  اظهار داشت: با توجه به بارش برف همراه با کولاک در منطقه که موجب مسدود شدن راه ارتباطی 80 روستا شده بود با تلاش‌های بی وقفه راهداران شهرستان 77 راه روستای مسدود شده بازگشایی شد.

وی در ادامه افزود: رانندگان و مسافرین و شهروندان با رعایت کردن نکات ایمنی راه در جاده‌ها تردد کنند. رانندگان برای تردد در جاده‌ها باید به زنجیر چرخ، سوخت کافی و لباس گرم مجهز بوده و از سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

وی افزود: رانندگان به منظور کاهش خطرات احتمالی در جاده‌ها از تردد غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت سفر علاوه بر داشتن تجهیزات زمستانی قبل از سفر از طریق سامانه 141 و شماره تلفن‌های 04152622288 و 04152622129 و 04152626055 از وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

برچسب ها

جاده‌های روستاییراه‌های روستایی
مطالب مرتبط بیشتر
کولاک، راه ۶۲ روستای آذربایجان غربی را بست آذربایجان غربی نخستین استان کشور در کاهش تلفات راه های روستایی جاده های روستایی بیشترین تلفات تصادفات در استان زنجان را دارند ناوگان حمل و نقل عمومی روستایی در زنجان توسعه می‌یابد گلستان ۷۱ نقطه حادثه خیز رانندگی دارد مسیرهای تردد شهروندان و خودروها در قائمشهر بازگشایی شد ۱۳ هزار کیلومتر راه روستایی امسال روکش آسفالت می شود احداث ۳۵هزار کیلومتر راه روستایی آسفالت راه روستای جورکویه رشت به بهره‌برداری رسید بازگشایی راه های ۳۸ روستا در آذربایجان غربی تخصیص اعتبار ۶ هزار میلیارد تومان برای بهسازی راههای روستایی هیرمند افتتاح ۳۳۰۰ کیلومتر پروژه در دهه فجر جاده ملکشاهی - آبدانان ایلام بسته است بازگشایی راه ۱۵۰ روستا در مهاباد ۴۰ روستای در محاصره؛ ارتفاع ۴متری برف راه ۷۰۰روستای کردستان همچنان بسته است بازگشایی راه های بیش از ۱۰۰ روستای مهاباد ۴۰ درصد از راه‌های کشور از کیفیت مطلوب برخوردار نیستند کاهش ۱۲ درصدی آمار تلفات در جاده‌های روستایی
برگشت به بالا