رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام خبر داد:

طرح برخورد با استفاده کنندگان از خودروی دولتی بدون مجوز درایلام

عصر خودرو-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام از اجرای طرح برخورد با استفاده کنندگان ازخودروهای دولتی بدون مجوز در ایلام خبر داد.

چهارشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶:۰۰

طرح برخورد با استفاده کنندگان از خودروی دولتی بدون مجوز درایلام

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از پایگاه خبری پلیس ایلام، سرهنگ محسن ناصری اظهار داشت: استفاده ازخودروهای دولتی بدون داشتن مجوز و برگ ماموریت درساعات غیراداری ممنوع و خلاق مقررات است.

وی بیان داشت: برابرقانون خودوری دولتی وسیله نقلیه ای است که برای اجرای وظایف مشخص و معین در هر وزارت خانه و یا شرکت و موسسه دولتی مورد استفاده قرارمی گیرد و به پست سازمانی و مقام معینی اختصاص ندارد.

وی با اشاره به توقیف 10دستگاه خودوری دولتی فاقد مجوز ازشروع این طرح افزود: درقانون به صراحت آمده است که استفاده از اتومبیل های دولتی درساعات غیراداری منحصراً برای انجام ماموریت های اداری مجازمی باشد و بایستی با صدور برگ ماموریت و ثبت دردفترمخصوص ازطرف مقام مجازبا قید زمان و تعدادهمراهان صورت گیرد.

سرهنگ ناصری خاطرنشان کرد: به رغم صراحت و تاکید قانون درخصوص ممنوعیت استفاده شخصی ازخودورهای دولتی متاسفانه بارهاشاهد استفاده غیرقانونی  مدیران و کارکنان  ادارات  و شرکت های دولتی از وسایل نقلیه سازمان متبوع خود در روزهای تعطیل و ساعات غیراداری درحالیکه حامل اعضا خانواده اند هستیم.

ناصری تاکید کرد: برخورد جدی  با این دسته ازافرادی که ازبیت المال سوء استفاده می کنند به خواسته دادستان استان  و مطالبه عمومی تبدیل شده است.

برچسب ها

خودرو دولتی
برگشت به بالا