فروش خودروهای لوکس دولتی در پاکستان+تصاویر

عصر خودرو-خودروهای لوکس دولتی و مربوط به نخست وزیران اسبق پاکستان در ۳ مرحله به مزایده گذاشته می‌شود و از درآمد حاصل از آن برای اجرای پروژه‌های عمومی و پرداخت بدهی این کشور استفاده خواهد شد.

دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳:۰۰

فروش خودروهای لوکس دولتی در پاکستان+تصاویرفروش خودروهای لوکس دولتی در پاکستان+تصاویرفروش خودروهای لوکس دولتی در پاکستان+تصاویرفروش خودروهای لوکس دولتی در پاکستان+تصاویرفروش خودروهای لوکس دولتی در پاکستان+تصاویرفروش خودروهای لوکس دولتی در پاکستان+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس در اسلام‌آباد، خودروهای لوکس دولتی و مربوط به نخست وزیران اسبق پاکستان در 3 مرحله به مزایده گذاشته می‌شود و از درآمد حاصل از آن برای اجرای پروژه‌های عمومی و پرداخت بدهی این کشور استفاده خواهد شد.

چندی پیش «عمران‌خان» نخست وزیر پاکستان اعلام کرده بود در ادامه سیاست ریاضت اقتصادی، خودروهای لوکس دولتی در کاخ نخست وزیری به مزایده گذاشته می‌شود.
«فواد چودهری» وزیر اطلاع رسانی پاکستان در این زمینه گفت: زندگی شاهانه حاکمان به پایان رسیده است و دولتمردان مانند مردن عادی زندگی و از خودروهای معمولی استفاده خواهند کرد.

بیش از 102 خودروی لوکس دولتی از جمله مرسدس بنز، بی ام و همچنین انواع تویوتا در کاخ نخست وزیری پاکستان به مزایده گذاشته شده است.
طبق این گزارش در 3 مرحله اول خودروهای وارداتی و ضد گلوله دولتی به مزایده گذاشته می‌شود.

کسانی که علاقه‌مند به خرید خودروهای لوکس دولتی هستند باید 10 درصد مبلغ را به یک حساب دولتی واریز کنند.
خرید خودروهای ضد گلوله مشروط به دریافت اجازه از وزارت کشور پاکستان خواهد بود.

در حال حاضر 34 خودروی غیر وارداتی، 41 خودروی وارداتی و 27 خودروی ضد گلوله دولتی به صورت مرحله‌ای در کاخ نخست وزیری به مزایده گذاشته شده‌اند.

برچسب ها

خودرو دولتیخودروهای پلاک دولتیفروش خودروهای لوکس دولتی در پاکستان
مطالب مرتبط بیشتر
۷۰ خودروی لوکس مازاد نخست‌ وزیری پاکستان فروخته شد برخورد پلیس راهور با تخلفات خودروهای دولتی استفاده از خودرو دولتی در ساعات غیر اداری ممنوع است استفاده شخصی از خودرو دولتی ممنوع شوک جدید دولت به بازار خودرو؟ آماده‌ایم سنگال را به قطب خودروسازی در غرب آفریقا تبدیل کنیم بررسی دقیق ماجرای خودروهای وارداتی طرح نوسازی ناوگان فرسوده سنگین کلید خورد میانگین عمر ناوگان موتوری ادارات دولتی اردبیل به ۸ سال کاهش یافت ممنوعیت تردد خودروهای پلاک دولتی خارج از ساعات اداری استفاده از خودروی دولتی درساعات غیر اداری ممنوع طراحی پلاک‌های ملی برای خودروهای نیروهای مسلح ممنوعیت تردد خودروهای پلاک دولتی خارج از ساعات اداری و در روزهای تعطیل پلیس با خودروهای دولتی متخلف هم برخورد کند ممنوعیت تردد خودروهای دولتی در ایلام طی ساعت غیر اداری تردد خودروهای دولتی در ساعت غیر اداری با برگ ماموریت امکان پذیر است تردد خودروهای دولتی به پایانه مرزی مهران محدود می شود استفاده از «خودرو خدمت» برای برخی مسئولان دولتی ممنوع شد دستور جدید وزارت اقتصاد برای محدودیت در خرید و فروش خودروهای «پلاک قرمز» هشدار درباره فروش پلاک قرمزها تردد خودروهای پلاک دولتی در معابر شهری در ساعات غیر اداری استقرارسامانه جامع مدیریت خودروهای دولتی شکایت از بقایی به خاطر پس ندادن خودروهای دولتی شرایط خرید خودرو «پلاک قرمز» برای مدیران دولتی خودرو پلاک دولتی هم وارداتی است؟
برگشت به بالا