اجرای مصوبه ستاد تنظیم بازار التهاب بازار لاستیک را کاهش داد

عصر خودرو- اجرای مصوبه ستاد تنظیم بازار در خصوص توزیع لاستیک سنگین در پایانه ها التهاب بازار این کالا را کاهش داد.

سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰:۰۰

اجرای مصوبه ستاد تنظیم بازار التهاب بازار لاستیک را کاهش داد

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خبرآنلاین، سید محمد میرعابدینی، دبیر انجمن واردکنندگان لاستیک با اعلام این مطلب افزود: قیمت لاستیک های سنگین در بازار به دلیل اخلال در عرضه و تلاش برخی واحدها برای کسب سود بیشتر به شدت افزایش یافته بود اما ستاد تنظیم بازار با اتخاذ تدابیری توانست آرامشی نسبی را به بازار این کالا بازگرداند.
وی با تاکید بر اینکه با اجرای این مصوبه، قیمت لاستیک در بازار کاهش داشت، گفت: عدم عرضه به موقع قیمت ها را بالا برده بود اما در حال حاضر لاستیک های سنگین با قیمت مصوب سازمان حمایت و ستاد تنظیم بازار به فروش می رسند که قیمت مناسبی است.
پیش از این دبیر کارگروه ساماندهی واردات و بازار لاستیک تاکید کرده بود: عرضه لاستیک بر اساس فاکتور فروش، درج شماره خودرو، شناسه VID تخصیص سوخت در سامانه پیمایش و شماره تلفن همراه خریدارمالک خودرو در فاکتور باید صورت گیرد.
از روز شنبه دوازدهم خرداد ماه علاوه بر نظارت های قبلی از طریق سازمان حمایت،اتحادیه های صنفی و سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها و سازمان حمل و نقل و راهداری ، نظارت های دقیق تری بر نحوه توزیع و عرضه و قیمت های فروش کلیه عرضه کنندگان در سراسر کشور به صورت میدانی و بازرسی از واحدهای مربوطه و انبارهای محل نگهداری صورت گرفت.
بر اساس تصمیمات اتخاذ شده رانندگان میتوانند پس از طی مراحل دریافت لاستیک و اخذ معرفی نامه از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به فروشندگان مجاز لاستیک با نرخ دولتی مراجعه کنند.
میرعابدینی در خصوص وضعیت بازار لاستیک های سبک نیز گفت: بازار این کالا با التهاب خاصی مواجه نیست و با برنامه ریزی لازم برای تامین ارز مورد نیاز مشکلی متوجه بازار این کالا نخواهد شد.

برچسب ها

بازار تهرانبازار لاستیک خودروتنظیم بازار
مطالب مرتبط بیشتر
بازار لاستیک ایران همچنان در کمای محض سایه روشن بازار لاستیک در بازار لاستیک خودرو چه می‌گذرد؟ جزییات طرح فروش اعتباری محصولات سایپا ویژه ۳۰ شهریورماه ثبت‌نام خودرو‌های تنظیم‌بازاری بانک مرکزی ارز لازم برای واردات لاستیک را پرداخت کند دولت برای تنظیم بازار خودرو برنامه داشته باشد دوپینگ خودروسازان با فروش نقدی وعده‌ای که محقق شد کاهش دنباله دار قیمت خودرو در بازار پادزهر دلالی در بازار سهم ۷۰ درصدی تولید ملی در بازار لاستیک لزوم پایبندی به مکانیزم عرضه و تقاضا تنظیم بازار خودرو تا اردیبهشت ۹۸ نسخه جدید برای قیمت‌گذاری خودرو بلاتکلیفی دامنه‌دار برای تعیین قیمت آغاز توزیع ۳ هزار حلقه لاستیک به قیمت کارخانه میان تاکسیرانان قیمت خودرو «افزایش معقولی» خواهد داشت بسته‌ای برای تعیین قیمت خودرو تدوین می‌شود ممنوعیت تردد حوالی بازار تهران به دلیل نشست آسفالت اعلام قیمت جدید خودروها در کما در بازار لاستیک چه خبر است؟ سازمان حمایت و ستاد تنظیم بازار قیمت های جدید خودرو را تعیین می کنند ۳۲۰۰ حلقه لاستیک در بین ناوگان حمل و نقل استان قم توزیع شده است در روزهای آتی قیمت لاستیک خودرو نصف خواهد شد لاستیک ۲۰۶ را چند بخریم؟ قیمت انواع لاستیک خودرو مناسب برای پراید + جدول قیمت لاستیک وانت پیکان چقدر است؟ ایران خودرو از عرضه ۲۲۰ هزار دستگاه خودرو برای تنظیم بازار خبر داد قیمت لاستیک ایرانی پراید در بازار هشدار جدی به برهم‌زنندگان بازار لاستیک خودروهای سنگین مظنه سیستم صوتی و تصویری خودرو؟ قیمت جدید انواع دوچرخه و سه چرخه +جدول قیمت انواع خودرو وارداتی + جدول ثبات در بازار خودروهای وارداتی +جدول با ۳۰ میلیون‌ تومان چه ماشینی بخریم؟ +جدول قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو پراید قیمت انواع خودرو دست دوم داخلی جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی با ۱۰ میلیون هم می‌توان خودرو خرید؟ جریان ترافیک در قلب پایتخت منظم می‌شود قیمت روز انواع خودروهای داخلی + جدول قیمت جدید انواع دوچرخه در بازار +جدول پراید مدل ۹۵ در بازار چند؟ +جدول قیمت انواع محصولات پژو در نمایندگی و بازار جدیدترین قیمت انواع بنز و ب‌ ام‌ و قیمت انواع موتورسیلکت‌های بازار قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو پژو قیمت‌ جدید محصولات ایران‌خودرو قیمت انواع سمند دست دوم +جدول قیمت جدید انواع دوچرخه بچگانه +جدول قیمت‌ جدید محصولات پارس خودرو +جدول برلیانس دست دوم در بازار چند؟ +جدول
برگشت به بالا