سخنگوی سازمان آتش نشانی:

هنگام رانندگی در شب چای و قهوه بنوشید

عصر خودرو- سخنگوی سازمان آتش نشانی ضمن اشاره به اینکه رعایت نکات ایمنی از جمله موارد مهمی است که باید در طول سفر به آن توجه شود و غالباً حوادثی که در راه رخ می دهد بیشتر و خطرناک تر از حوادث خانگی است، گفت: رعایت این نکات ایمنی می تواند تا حد زیادی از بروز این حوادث بکاهد.

شنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳:۰۰

هنگام رانندگی در شب چای و قهوه بنوشید

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، جلال ملکی با بیان اینکه هنگام رانندگی در شب، مایعاتی مانند قهوه و چای بنوشید چون این مایعات، انسان را شاداب و بانشاط کرده و انرژی تحلیل رفته را به بدن بازمی گرداند، گفت: اگر در هنگام رانندگی احساس خستگی و خواب آلودگی کردید، اگر راننده دیگری در کنار شما حضور دارد، هدایت خودرو را به او بسپارید و اگر نه، در محلی مناسب که خطر تصادف وجود نداشته باشد مانند پارکینگ های حاشیه جاده توقف کنید. چراغ های خطر و فلاشرها را روشن کنید، درها را قفل کرده و به استراحت بپردازید.

به گفته سخنگوی آتش نشانی، اگر به هر دلیلی زمان کافی برای توقف ندارید، حداقل چند دقیقه از خودرو پیاده شده، کمی قدم بزنید، صورت خود را با آب بشویید و پس از چند دقیقه نرمش، با شادابی و هوشیاری کامل به مسیر خود ادامه دهید.

وی اضافه کرد: همواره در خودرو، جعبه کمک های اولیه داشته باشید. به ویژه کیت مخصوص مارگزیدگی از لوازم مهم در این جعبه می باشد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تاکید کرد: حتماً در طول سفر از کمربند ایمنی استفاده کنید و به سایر سرنشینان خصوصاً کودکان ضرورت استفاده از آن را آموزش دهید و دقت کنید کودکان، سر و دست خود را از پنجره خودرو خارج نکنند.

برچسب ها

آتش نشانیرانندگی در شب
مطالب مرتبط بیشتر
مرد نقاب‌دار خودروی لاکچری اقای مدیر را به آتش کشید تردد خودرو‌های سواری آتش نشانی از خطوط ویژه! خودروهای سواری آتش نشانی چرا از خطوط ویژه عبور می کنند؟ استقرار آتش‌نشانان در ۸۹ نقطه پایتخت در روزهای تاسوعا و عاشورا نجات معجزه آسای راننده کامیونت از بین خودرو و درخت هر تاکسی؛ یک ایستگاه سیار آتش‌نشانی ورود موتور چهار چرخ به ایستگاه‌های آتش نشانی بازار تا ۳ ماه آینده اسپری‌ براق‌کننده خودرو، ماده قابل اشتعال مچاله شدن اتاقک کامیون پس از تصادف خونین + تصاویر حریق ناگهانی پژو۴۰۵ در حین حرکت مراقب باشیم کاهش سطح دید حادثه در بر نداشته باشد عابران پیاده در شب‌های قدر چه نکاتی را باید رعایت کنند؟ آتش گرفتن خودروی سواری در مشهد جان یک نفر را گرفت تمهیدات آتش نشانی برای ٢٢بهمن تصادف مرگبار در بزرگراه آزادگان راننده بی احتیاط به ۲۰۰ ساعت خدمت رایگان در آتش‌نشانی محکوم شد فرو رفتگی در اهواز یک خودرو را بلعید واژگونی تانکر حامل تینر فوری در محور قدیم ساوه - تهران حریق چهار اتوبوس بین شهری در گاراژ سفر در شب را با این عینک بی‌خطر کنید ۶ دستگاه خودروی خدمات رسان به دهیاری های قم اهدا شد رانندگان شب قبل از سفر خواب کافی داشته باشند ۹۹ دستگاه خودروی آتش نشانی به دهیاری ها تحویل داده شد نگاهی به سیستم چراغ‌های چرخش با فرمان؛ چشمان متحرک محبوس‌ شدن مرد جوان در اتاقک متلاشی‌شده پژو پارس شروط دولت برای واردات خودروهای آتش‌نشانی آتش BMW پارکینگ طبقاتی در خیابان خسروی مشهد را سوزاند تصادف زنجیره ای چهار خودرو در کرمان چهار مصدوم بر جا گذاشت تخریب پورشه پانامرا برای تمرین آتش‌نشانی +عکس قدردانی از فداکاری آتش نشانان حوادث گذشته احتمال کاهش محدودیت‌های ترافیکی پلاسکو از عصر فردا ۱۰ توصیه برای رانندگی بهتر در شب تصادف زنجیره ای در بزرگراه آزادگان استقرار خودروهای آتش‌نشانی در مراسم ۱۳ آبان بازدید شهردار و مدیر عامل سازمان آتش نشانی رشت از روند ساخت خودروی های آتش نشانی برخورد زنجیره‌ای خودروها در صد متری مشهد آتش نشان اسکانیا را بیشتر بشناسید سقوط درخت روی دو خودرو در مشهد زنده‌گیری مار ۱.۵ متری از داخل موتور خودرو سواری مصدومیت شدید یک آتش‌نشان در تصادف مزدا۳ با خودروهای آتش‌نشانی اتصال سیم برق بار کامیون را به آتش کشید پرایدسواری راسو در مشهد سقوط درخت چنار کهنسال بر روی کامیون
برگشت به بالا