در لندن؛

اولین تاکسی برقی مجهز به وای فای آغاز به کار کرد

عصر خودرو- دیوید هریس اولین راننده تاکسی شهر لندن لقب گرفت که با دریافت اولین تاکسی برقی این شهر فعالیت خود را به شکل جدیدی در خیابان های پایتخت انگلیس ادامه می دهد.

سه شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸:۰۰

اولین تاکسی برقی مجهز به وای فای آغاز به کار کرد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، این تاکسی که TX eCity نام دارد سرانجام ماه گذشته تاییدیه های لازم را دریافت کرد و حالا به طور رسمی در شهر لندن برای حمل مسافر به کار گرفته می شود.

شرکت LEVC سازنده این تاکسی برقی معتقد است استفاده از آن توسط دیوید هریس باعث صرفه جویی 840 دلاری (600 پوندی) برای وی در ماه خواهد شد. زیرا وی دیگر نیازی به استفاده از سوخت های فسیلی ندارد و تنها باید تاکسی خود را برای شارژ به شبکه برق متصل کند.

تاکسی یادشده پس از هر بار شارژ می تواند تا 130 کیلومتر را طی کند. اما این رقم با کمک یک موتور کمکی بنزینی به 400 کیلومتر قابل افزایش است.

تاکسی یادشده می تواند تا شش مسافر را در خود جای دهد و افراد معلول نیز می توانند به راحتی با ویلچر خود سوار این خودرو شوند. سوکت شارژ لپ تاپ و پرت های یو اس بی برای شارژ تلفن همراه در این تاکسی نصب شده است. همچنین این تاکسی برای دسترسی به اینترنت مجهز به شبکه وای – فای است.

سقف خودروی یادشده مجهز به آینه برقی است تا جهانگردان بتوانند فضای اطراف خود را در خیابان های لندن به دقت مشاهده کنند. انتظار می رود در ماه های آینده تعداد بیشتری از این تاکسی ها در لندن به کار گرفته شوند.

برچسب ها

تاکسی برقیتاکسی برقی مجهز به وای فای
مطالب مرتبط بیشتر
سومین تاکسی برقی ایران خودرو معرفی شد تاکسی‌های برقی ایران‌خودرو وارد تهران می‌شوند تسهیلات وزارت خانه‌های صمت و نفت برای خرید تاکسی برقی امکان‌سنجی وعده واردات ۱۰۰هزار تاکسی برقی سازوکار واگذاری تاکسی های برقی پایتخت بزودی اعلام می شود نوسازی چهار هزار دستگاه تاکسی در پایتخت کرمان موتور ۴۰۰ خودرو برقی تحویل تاکسیرانی داد قابلیت بهره‌برداری ۵۰ هزار تاکسی برقی در تهران مدیرعامل ایران خودرو: شبکه خدمات پس از فروش آماده ارایه خدمات به تاکسی‌های برقی است معرفی دو تاکسی برقی جدید ایران خودرو تاکسی‌های برقی به‌مرور داخلی‌تر می‌شوند دومین تاکسی برقی ایران‌خودرو در آستانه ورود به ناوگان اختصاص ۱۰ هزار و ۵۰۰ دلار یارانه برای تاکسی‌های برقی ورود تاکسی‌های برقی به ناوگان تاکسیرانی تاکسی مدرن برقی به خیابان ها می آید خیابان‌های تهران در انتظار تاکسی‌های برقی ورود ۱۰۰ هزار تاکسی برقی به شهرهای بزرگ تا پایان سال تخصیص ۳ میلیون دلار به واردات تاکسی‌های برقی تشکیل کمیته‌های فنی برای تامین و واردات اتوبوس و تاکسی‌های برقی جایگزینی ۵۰ هزار تاکسی فرسوده با خودروهای برقی قیمت هر "تاکسی برقی" وارداتی حدود یک میلیارد تومان است انعقاد قرارداد تامین ۱۰۰۰ خودروی برقی آغاز به کار اولین تاکسی‌های ۱۰۰ درصد برقی در لندن برقی کردن تاکسی‌های تهران به کجا رسید؟ تاکسی‌های تهران برقی می‌شوند
برگشت به بالا