امیر کرباسی خبر داد؛

تولید خودروهای تاکتیکی و اداری توسط معاونت آماد و پشتیبانی نزاجا

عصر خودرو- معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش از تهیه و تولید صدها خودروی تاکتیکی و اداری توسط این معاونت در طول یک سال خبر داد.

شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱:۰۰

تولید خودروهای تاکتیکی و اداری توسط معاونت آماد و پشتیبانی نزاجا

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، امیر منصور کرباسی معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش در جمع کارکنان نقطه آماد در منطقه جنوب شرق کشور اظهار داشت: پشتیبانی و تحرک 2 نقطه قوت برای نیروهای مسلح همه کشورها محسوب می‌شود و ما در معاونت آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش سعی داریم تا در این دو مورد به نهایت قدرت برسیم.

وی افزود: یکی از مولفه‌های برترساز توان رزمی بحث تحرک و قدرت آتش است که در راستای تحقق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و در سایه هدایت‌های امیر حیدری فرمانده نزاجا، معاونت آماد و پشتیبانی در راستای ارتقای متحرک و قدرت آتش خود با بهره‌گیری از توانمندی‌های داخلی و کمک وزارت دفاع و سایر منابع طی این یک سال، صدها دستگاه انواع خودروهای تاکتیکی و اداری را تولید کرد.

امیر کرباسی خاطرنشان کرد: معاونت آماد و پشتیبانی نزاجا با توجه به تشکیل یگان‌های واکنش سریع و متحرک هجومی توانسته با محمول کردن ادوات، خمپاره‌ها و توپ‌ها چابکی و تحرک را در یگان‌های نزاجا ارتقا دهد.

وی گفت: با توجه به توانمندی‌های موجود این معاونت قادر است یک تیپ زرهی را همراه با تمام تجهیزات شامل تانک و نفربر در کمتر از 24 ساعت از یک نقطه به نقطه دیگر در عمقی با فاصله 2 هزار کیلومتر جابجا کند.

معاون آماد وپشیبانی نزاجا اظهار داشت: در زلزله سرپل ذهاب توانستیم گوشه‌ای از توانمندی‌های آمادی نزاجا را نشان دهیم و در کمترین زمان ممکن به کمک این عزیزان برسیم.

وی گفت: در حال حاضر در مرکز فرماندهی تولید و بهینه‌سازی شهید زرهرن نزاجا بازآماد و تعمیر و بازسازی انواع خودروها و تریلی‌های این نیرو در حال انجام است.

امیر کرباسی نیروهای آماد و پشتیبانی را سنگربانان بی ادعا در دوران دفاع مقدس خواند و افزود: هزاران شهید تدارکات و پشتیبانی مردان صبور مومن و پرتلاش و بی ادعا بودند که در دوران دفاع مقدس جان خود را برای دفاع از ارزش‌های والای نظام و انقلاب اسلامی فدا کردند.

برچسب ها

خودرو زرهیخودروهای تاکتیکی
مطالب مرتبط بیشتر
ساخت ماکت خودروهای زرهی توسط سربازان عراقی زره پوش لوکس Knight XV +عکس زره پوشی به نام گاردین شاسی بلند ساده اما جان سخت +تصاویر زره پوش اتریشی Pandur I(+عکس) پارتیزان ۱،خودرویی با خدمات ۱۰۰ ساله (+عکس) مینی تانک خودران ساخته شد خودروی ضد شورش عظیم روسی را ببینید رزمایش خودروهای بی سرنشین در ارتش آمریکا شاسی بلندضد گلوله و طلایی دارتز همه خودروهای زرهی سران شوروی و روسیه +تصاویر ساخت سریعترین خودروی زرهی دنیا در چین لیموزین زره پوش ترامپ امتحان می شود تولید خودروهای نظامی "نامرئی" با مادۀ جدید روسی خودروهای زرهی آلمان امنیت مرزهای اردن را تامین می‌کنند معروف‌ترین ضد‌ گلوله‌های جهان +تصاویر «عقرب» خودروی جدید زرهی ارتش روسیه خودرو ویژه مبارزه با تروریست ها به خدمت نیروهای روسی در می آید رونمایی پلیس از خودروی ضد اغتشاش و لانچر پرتاب گاز اشک آور بومی هیولای روسی +تصاویر با ۵ تانک گرانقیمت و مرگبار جهان آشنا شوید زره‌پوشان دوزیست پشتیبانی از "یگان‌های رزمی نزاجا" با خودرو تاکتیکی "رنجر" کانادا صادرات خودرو زرهی به عربستان را تصویب کرد آتش‌بازی به سبک ایرانی ساخت نسل جدیدی از خودروهای ضدگلوله مهر تایید پوتین پای پروژه تولید ۳ خودرو زرهی فوق‌پیشرفته مشخصات فنی خودرو زرهی جدید روسیه که می‌خواهد رقیب هاموی شود پوتین از سریع‌ترین و مهلک‌ترین خودرو زرهی دنیا رونمایی کرد خودروهای زرهی قاچاقچیان مکزیکی ۱۰ ماشین عجیب نظامی در جنگ جهانی دوم بازدید فرمانده نیروی زمینی ارتش از خودرو تانک‌بر «پوریا» پوتین با خودرو فوق پیشرفته‌ به تهران می‌آید؟ تراداین گورکا سیویلین ادیشن؛کرگدن شهری! با بهترین تانک های سال ۲۰۱۵ آشنا شوید! تصاویر خودروهـای ویژه پلیس ضد شورش مردانِ پشت صحنه جنگ موتور مخصوص حمل زندانی ساخت کمپانی هارلی دیویدسون جایگزین هاموی را ببینید مراسم رژه خودروهای نظامی در شهرستان پاوه برگزار شد سرنوشت پلاک‌های نظامی به کجا ختم شد؟ عراق ۴۰۰ دستگاه خودرو پیشرفته «مین روب» از روسیه تحویل می‌گیرد جدیدترین خودرو زرهی روسیه را بشناسید
برگشت به بالا