رونمایی از لوتوس جدید

عصر خودرو- خودروسازی لوتوس از مدل جدیدش با نام کوپه الیز ۲۶۰ پرده‌برداری کرد. به گزارش کار ادوایس، این مدل نسبت به نسخه‌های پیشین سَبک‌تر شده است و وزن آن در مقایسه با کوپه الیز ۲۵۰ حدود ۱۵ کیلوگرم کمتر شده است.

سه شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴:۰۰

رونمایی از لوتوس جدید

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، این کاهش وزن مرهون استفاده دست‌ و دلبازانه تیم مهندسی لوتوس از فیبر کربن است. این مدل از موتوری چهار سیلندر بهره می‌برد و کنترل 6 دنده آن به صورت دستی انجام می‌شود. کوپه الیز 260 می‌تواند ظرف مدت 2/ 4 ثانیه از آغاز حرکت، به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.در این خودرو از یک فیلتر هوا و اگزوز ویژه استفاده شده است که الیز کوپه 260 را از حیث تشدیدگر صوتی به بهترین خودروی چهار سیلندر موجود در بازار تبدیل کرده است. خریداران این خودرو می‌توانند در صورت تمایل از آپشن اگزوز تیتانیوم نیز بهره‌مند شوند. تنها 30 نمونه از این خودروی بسیار لوکس تولید خواهد شد.

برچسب ها

لوتوس
مطالب مرتبط بیشتر
رونمایی از خودرو منحصر به فرد لوتوس +عکس قدرتمندترین خودروی جهان در ۹ دقیقه شارژ می‌شود اعلام نام ابرخودرو لوتوس لوتوس تولید خودرو در چین را آغاز می کند بازیگران ۶۰۰ میلیونی بازار جیلی ۵۱ درصد سهام بانک دانمارکی را خرید جیلی سرانجام سهام اکثریت لوتوس را خرید رونمایی از ابرمدل لوتوس + عکس جیلی به دنبال تولید لوتوس در چین است ابرخودروی تک سرنشین در ناوگان پلیس+تصاویر خودروهای راجر مور در نقش جیمزباند +عکس لوتوس برای گربه ها کلاه ایمنی ساخت تک‌مدل استثنایی لوتوس معرفی شد کوچولوی سلطنتی! لوتوس اسپورت ۳۸۰؛ قاتل ابرخودروها+تصاویر جیلی، لوتوس را می‌خرد محصولات لوتوس در ایران رونمایی شد الیزه ۲۵۰ نماد پنجاه سالگی لوتوس برند لوتوس مجوز واردات گرفت لوتوس ۵۰ سالگی اش را جشن گرفت ورود رسمی اولین خودروهای انگلیسی به ایران پس از ۳۸ سال ۱۰ ابرخودرو ارزان قیمت را ببینید+تصاویر سریع ترین ساخته سری تولیدی لوتوس در پیست! اولین خودرو‌های لوتوس انگلستان در ایران را بشناسید گزارش تصویری افتتاح نخستین شوروم لوتوس انگلستان در ایران تصاویر و مشخصات "لوتوس" خودرو متفاوت کمپانی انگلیسی
برگشت به بالا