رونمایی از ابرمدل لوتوس + عکس

عصر خودرو: شرکت لوتوس همواره در پی تکنیک‌هایی برای کاهش وزن خودرو و بهینه‌سازی پیشرانه بوده است. نتیجه سال‌های تلاش این برند انگلیسی، در ابرمدل جدید این شرکت دیده می‌شود.

شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲:۰۰

رونمایی از ابرمدل لوتوس + عکس111رونمایی از ابرمدل لوتوس + عکس

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مشرق، زمانی که به مدل 400 اسب‌بخاری و قدیمی اِوورا 410 نگاه کنید؛ متوجه می‌شوید که وزن آن حتی پایین‌تر از حد لازم برای ارائه کارایی خوب و مورد انتظار یک اتومبیل اسپرت است. حالا لوتوس دست به کار شده و مدلی حتی سبک‌تر و قوی‌تر از اِوورا 410 ساخته است. این محصول که اِوورا GT430 نام دارد، به تعداد محدود 60 دستگاه تولید می‌شود.

برچسب ها

لوتوس
مطالب مرتبط بیشتر
رونمایی از خودرو منحصر به فرد لوتوس +عکس قدرتمندترین خودروی جهان در ۹ دقیقه شارژ می‌شود اعلام نام ابرخودرو لوتوس لوتوس تولید خودرو در چین را آغاز می کند بازیگران ۶۰۰ میلیونی بازار رونمایی از لوتوس جدید جیلی ۵۱ درصد سهام بانک دانمارکی را خرید جیلی سرانجام سهام اکثریت لوتوس را خرید جیلی به دنبال تولید لوتوس در چین است ابرخودروی تک سرنشین در ناوگان پلیس+تصاویر خودروهای راجر مور در نقش جیمزباند +عکس لوتوس برای گربه ها کلاه ایمنی ساخت تک‌مدل استثنایی لوتوس معرفی شد کوچولوی سلطنتی! لوتوس اسپورت ۳۸۰؛ قاتل ابرخودروها+تصاویر جیلی، لوتوس را می‌خرد محصولات لوتوس در ایران رونمایی شد الیزه ۲۵۰ نماد پنجاه سالگی لوتوس برند لوتوس مجوز واردات گرفت لوتوس ۵۰ سالگی اش را جشن گرفت ورود رسمی اولین خودروهای انگلیسی به ایران پس از ۳۸ سال ۱۰ ابرخودرو ارزان قیمت را ببینید+تصاویر سریع ترین ساخته سری تولیدی لوتوس در پیست! اولین خودرو‌های لوتوس انگلستان در ایران را بشناسید گزارش تصویری افتتاح نخستین شوروم لوتوس انگلستان در ایران تصاویر و مشخصات "لوتوس" خودرو متفاوت کمپانی انگلیسی
برگشت به بالا