جریمه‌ سرعت در آمریکا چقدر است؟

عصر خودرو- سیستم سازمانی ایالات متحده اجازه داده که هر ایالتی، از نقطه نظرهای متفاوت، قوانین مختلفی داشته باشد. اگر چه قوانین فدرال در سراسر این کشور حکمفرما هستند، اما ایالت‌ها می‌توانند محدودیت‌های سخت‌گیرانه‌تری برای مقدار سرعت جریمه در آمریکا اعمال کرده و یا آن را آزاد بگذارند.

جمعه ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱:۰۰

جریمه‌ سرعت در آمریکا چقدر است؟

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اقتصادآنلاین، فلان مقدار سرعت در ایالتی پایتان را به زندان باز می‌کند، در حالی که همان سرعت در ایالت دیگری، تنها مشمول جریمه‌ی نقدی می‌شود.

درک قوانین در اروپا دشوارتر هم هست، زیرا کشورهای مختلف زبان‌های متفاوتی دارند و تنها با دانستن انگلیسی، نمی‌توانید همه جا گلیم خود را از آب بیرون بکشید. اما در سراسر ایالات متحده، قوانین تنها به زبان انگلیسی ارائه و اعمال می‌شوند. البته همه موظف هستند قانون را رعایت کنند، حتی اگر آن را نمی‌دانند و این شامل سرعت مجاز هم می‌شود.

به خاطر داشته باشید که قصد این مقاله، طرفداری از سرعت بالا نیست، بلکه هدف آگاهی دادن به خواننده‌ها درباره‌ی مقدار مجاز سرعت و رعایت آن در ایالات مختلف آمریکا است. البته شما می‌توانید در سفر به آمریکا، از اطلاعاتی که در ادامه ارائه می‌شوند، هر گونه استفاده‌ای که خواستید بکنید، اما توصیه‌ی ما این است که همیشه از عقل و منطق پیروی کنید.

خواه درست باشد یا نه، هر ایالتی در آمریکا، هنگام صدور جریمه، به گرانش خطای رانندگی و منطقه و زمانی که سرعت بالا اتفاق افتاده، توجه می‌کند. اگر سرعت بالا در محدوده‌ی ساخت‌وساز یا منطقه‌ای که در آن مدرسه‌ای وجود دارد و در طول ساعات رفت‌وآمد دانش‌آموزان اتفاق افتاده باشد، بسیاری از ایالت‌ها جریمه را افزایش می‌دهند.

مثل همیشه، بهترین توصیه برای جریمه نشدن، رعایت سرعت مجاز است. کمربند ایمنی‌تان را ببندید، مطمئن شوید که بقیه‌ی سرنشینان خودرو هم این کار را کرده‌اند، روی خط هم رانندگی کنید؛ همه چیز درست خواهد بود.

پیش از اینکه به سراغ محدودترین و آزادترین نقاط ایالات متحده برای سرعت بالا برویم، بیابید جاهایی را مرور کنیم که جریمه شدن برای ایجاد ترافیک در آنها بسیار محتمل است. طبق نوشته‌ی وب‌سایت Motorists.org فلوریدا، ایالتی است که دریافت قبض جریمه بسیار محتمل است، در حالی که جریمه شدن در ایالت مونتانا احتمال کمی دارد.

رانندگان باید این را هم به خاطر داشته باشند که بیش از سه‌چهارم ایالت‌های آمریکا از محدودیت‌های «مطلق» سرعت تبعیت می‌کنند. بنا بر این سیستم، شخص تنها با گذر از محدوده‌ی مشخص‌شده، در معرض جریمه قرار می‌گیرد.

بقیه‌ی ایالت‌ها برای راننده این حق را قائل می‌شوند که در دادگاه از اقدام خود دفاع کند. مجازات زندان برای سرعت در ایالات متحده‌ی آمریکا الزامی نیست، اما رانندگی بی‌ملاحظه، ممکن است منجر به گذراندن یک شب در پاسگاه پلیس شود.

نکته‌ی مهم دیگری که در اینجا باید اشاره شود، این است که ایالات آمریکا، رانندگان را برای رانندگی بی‌ملاحظه تا مقدار مشخصی، به دادگاه فرا نمی‌خوانند.

علاوه بر این، اگر رانندگان قبض جریمه برای سرعت یا رانندگی بی‌ملاحظه دریافت کنند، ولی این جریمه کافی نباشد، ایالات آمریکا از افزایش حق بیمه استفاده می‌کند و این افزایش از سه درصد تا شصت درصد می‌تواند اعمال شود.

بدترین ایالات برای سرعت بالا

در جورجیا، حداکثر مجازات برای اولین جریمه‌ی سرعت 1000 دلار است. اگر هم خراب‌کاری کنید، ممکن است در نهایت تا یک سال به زندان بروید. همین مقدار، در ایلینویز هم حداکثر جریمه را برای نخستین تخلف سرعت به همراه خواهد داشت.

ایلت نوادا هم همین مقدار را به عنوان حداکثر جریمه برای نخستین تخلف سرعت اعمال می‌کند، و اگر نمرات منفی گواهینامه‌تان بابت سرعت بیش از اندازه زیاد شود، حداکثر جریمه‌ی شش ماه زندان را به دنبال خواهد داشت.

در نیوهمپشایر هم برای کسانی که برای نخستین بار با سرعت بالا رانندگی می‌کنند، حداکثر جریمه‌ی یکسانی داریم و اگر در محدوده‌ی مدرسه هم 16 کیلومتر در ساعت کمتر از سرعت مجاز نروید، ممکن است جریمه شوید.

ایالت کارولینای شمالی هم جریمه‌ای 1000 دلاری برای کسانی که نخستین بار است با سرعت بالا رانندگی می‌کنند دارد و اگر این سرعت بیش از معمول بالا باشد، ممکن است تا دو ماه زندانی شوند. کالیفرنیا جریمه‌ی حداکثری 600 دلاری برای سرعت دارد اما هزینه‌های دیگری هم ممکن است اضافه شوند. علاوه بر این، اگر در کالیفرنیا سرعت بروید، بیمه‌تان هم سر به آسمان خواهد گذاشت.ویرجینا برای سیستم قانونی سخت‌گیرش در قبال سرعت بالا شهرت دارد. اگر موقع سرعت بالا مچ‌تان را بگیرند ممکن است خیلی راحت پایتان به زندان باز شود. جرایم کوچک نسبتا ارزان هستند، اما رانندگی با سرعت 128 کیلومتر در ساعت هر جایی در این ایالت می‌تواند به جریمه‌ای 2500 دلاری منجر شود که گاهی اوقات با جریمه‌ی زندان تا یک سال کامل خواهد شد. وقتی پای تعداد قبض‌های جریمه‌ی صادر شده در سال هم به میان می‌آید، ویرجینیا جایگاه بالایی در میان ایالات متحده دارد.در نیویورک، مجازاتی 600 دلاری برای سرعت در نظر گرفته ده و اگر 48 کیلومتر در ساعت بیش از حد مجاز رانندگی کنید، تا 30 روز هم زندان در انتظار شماست. سرعت بالا در تونلی در ماساچوست، جریمه‌ای 500 دلاری برایتان در پی دارد و هر کیلومتر در ساعتی که بیش از حد مجاز بروید، 10 دلار بیشتر از حداقل جریمه‌ی 100 دلاری که در بقیه‌ی جاده‌ها اعمال می‌شود نصیبتان خواهد کرد.

ایالت نیوجرسی بیشترین دوربین‌های ثبت سرعت در ایالات متحده‌ی آمریکا را داراست. این ایالت به ازای هر 6/1 کیلومتر جاده‌ای که دارد، هر سال 30000 دلار به جیب می‌زند. سرعت 16 کیلومتر بر ساعت بالاتر از حد مجاز در نیوجرسی باعث می‌شود این جرم به عنوان «مسابقه‌ی سرعت» در بزرگراه‌های عمومی طبقه‌بندی شده و جریمه‌ی معمول را دو برابر کند.

ایالت‌هایی با نرخ‌های پایین جریمه برای سرعت

اگر در اورگان برای نخستین بار تخلف سرعت بالا را مرتکب شوید، بیشتری جریمه 600 دلار خواهد بود. در ایندیانا بیشترین جریمه برای کسانی که اولین بار است سرعت بالا می‌روند، 500 دلار است، اما اگر در محدوده‌ی مدرسه این تخلف را مرتکب شده باشید، ممکن است جریمه‌تان دو برابر شود و اگر در محدوده‌ی ساخت‌وساز باشد هم مقداری اضافه خواهد شد.

برای آنهایی که در ایالت‌های کانزاس و مریلند برای نخستین بار مرتکب تخلف سرعت می‌شوند، حداکثر جریمه‌ی 500 دلار در نظر گرفته شده است. اما اگر در محدوده‌ی مدرسه با سرعت بالا رفته باشید، در مریلند این جریمه دو برابر می‌شود.

در کلرادو، برای سرعت بالا، قانون فوق‌العاده روشنی وجود دارد و جریمه‌ها بین 36 تا 232 دلار هستند. تکرار تخلف جریمه‌ی بیشتری را هم در پی خواهد داشت.

بیشترین جریمه‌ی سرعت در تنسی فقط 50 دلار است، اما اگر در حال مسابقه دادن به دام بیفتید، ممکن است تا 500 دلار جریمه شوید و به عنوان جایزه، به زندان هم بیفتید!

ایالت ایداهو جریمه‌ای بین 75 تا 140 دلار را برای سرعت بالا در نظر گرفته است، اما به نظر می‌رسد که بسیاری از افراد به این جریمه‌ها اهمیت نمی‌دهند، چرا که این ایالت مقام بالایی در تعداد قبوض جریمه‌ی صادره دارد. ایالت همسایه، یعنی مونتانا، کمترین دوربین‌های ثبت سرعت را در میان ایالات متحده‌ی آمریکا دارد و جریمه هم بین 20 تا حداکثر 100 دلار است.

در داکوتای شمالی، پلیس برای 16 کیلومتر در ساعت بیشتر از حد مجاز، راننده‌ها را 10 دلار جریمه می‌کند که در مقایسه با نیوجرسی، فوق‌العاده آسان‌گیرانه است. این ایالت کمترین فعالیت دوربین‌های ثبت سرعت را هم داراست، و همین‌طور کمترین جریمه‌ها برای جاده‌های ایالتی که محدودیت سرعتی کمتر از 88 کیلومتر در ساعت دارند.

خلاصه

در برخی از ایالات آمریکا، احتمال صدور قبض جریمه، بیشتر از بقیه است، اما این امر سال به سال تغییر می‌کند. برای مثال، تنها در یک آخر هفته در مارس 2010 ، ویرجینیا 3536 قبض جریمه برای سرعت بالا صادر کرد. الیته این قانون نیست و تعداد قبوض صادره برای سرعت بالا، به راننده‌ها بستگی دارد، نه به ایالت‌ها.

باید به خاطر داشته باشید که متوسط جریمه‌ی سرعت در سراسر ایالات متحده‌ی آمریکا 150 دلار است، اما تفاوت بین کمترین و بیشترین استاندارد جریمه‌ی حداکثری بین ایالت‌های مختلف، بیش از 2400 دلار است.

ایالت‌هایی که جرایم بالاتری دارند، قبوض بیشتری هم صادر می‌کنند. اگر اصرار به رانندگی بالاتر از حد مجاز سرعت یا درست روی این خط مجاز دارید، نباید در محدوده‌ی مدرسه یا نزدیک محدوده‌ی ساخت و ساز باشید.

توصیه‌ی دیگری که در سراسر کشور به کار می‌آید اینکه مطمئن شوید در بخشی از جاده که شما رانندگی می‌کنید و سرعت کنترل می‌شود، پرسرعت‌ترین خودرو نیستید. این کار هر جایی که باشید، برا‌یتان دردسر به همراه دارد، مگر در بخش‌های بدون محدودیتی از بزرگراه‌های آلمان؛ که البته آنجا دیگر بعید است پرسرعت‌ترین خودرو باشید!

برچسب ها

جریمهسرعت غیرمجاز
مطالب مرتبط بیشتر
۱۴ هزار میلیارد تومان جریمه برای یک شرکت خودروساز رانندگی در مسابقات اتومبیلرانی با رانندگی در خیابان بسیار متفاوت است پلیس انگلیس نخست وزیر را جریمه کرد میزان جریمه نداشتن معاینه فنی خودرو اعلام شد جاده‌های ایران در بین سریع‌ترین‌های جهان جریمه ۲۱۲ میلیاردی یک شرکت به اتهام قاچاق خودروی کشنده در آستارا استلانتیس در پرونده آلودگی هوا محکوم به پرداخت ۳۰۰ میلیون دلار جریمه شد خودرو‌های متخلف، ساعتی توقیف می‌شوند برخورد پلیس با سرعت غیرمجاز در پایتخت توضیح پلیس درباره پیامک‌ جریمه‌های بالای ۱۰ میلیون ریال جریمه خودروهایی که عوارض آزادراه را ندهند از لایحه بودجه حذف شد باارزش ترین شرکت خودروسازی جهان نقره داغ شد موتورسواران متخلف از ۳۰ بهمن توقیف می‌شوند رانندگی با سرعت ۴۱۷ کیلومتر بر ساعت در بزرگراه آلمان رصد ویژه سرعت در معابر تهران رانندگان پرخطر منتظر دریافت پیامک باشند آیا رانندگان مجاز به تغییر سیستم استاندارد خودرو هستند؟ خداحافظی با جریمه‌های یک میلیونی جزئیات جریمه کرونایی رانندگان و مسافران جاده‌ای ۱۰ درصد ترددها در کشور با سرعت غیرمجاز انجام می شود خودروهای شیشه دودی فقط جریمه می‌شوند غرامت ۱۳۰ میلیون دلاری برای کارگر تسلا به دلایل تبعیض نژادی سقف مجاز سرعت در معابر چقدر است؟ تفاوت جریمه اعلامی با میزان درج شده در پیامک! از ارسال پیامک و احضارتلفنی تا ثبت شکایت پلاک در انتظار رانندگان پرسرعت تأثیر جریمه های سرعت بر هزینه های بیمه خودرو جریمه ۲۴ ساعته خودروهای پلاک‌های غیربومی و جلوگیری از ادامه مسیر تشدید برخورد با تخلفات سرعت و سبقت در پایتخت عدم صلاحیت سربازان برای صدور قبض جریمه جریمه روزانه ۱۷۰۰ دستگاه خودرو در تهران جریمه کرونایی ۳۴ هزار و ۴۹۹ خودرو در محورهای شمالی بررسی پیامک های ممنوعیت تردد شبانه ۲۷ و ۲۸ خرداد مردم نگران پیامک‌های جریمه در روزهای ۲۷ و ۲۸ خرداد نباشند نرخ جدید جریمه تردد خودروی کاربراتوری ابلاغ شد افزایش ۵ درصدی مبلغ جریمه‌های رانندگی جریمه کرونایی ۸۵۰ خودرو در یک روز جریمه کسری پارکینگ مسکونی و تجاری چقدر است؟ جریمه ۷۵۰ هزار دلاری تسلا به دلیل نقض قوانین کیفیت هوا پلاک مخدوش‌ها شناسایی می‌شوند اجرای طرح برخورد با فروشندگان سیار در حاشیه جاده‌های تهران دوربین‌ها کدام یک از مسافران نوروزی را جریمه می‌کنند؟ پلاک‌های غیربومی در شهرهای قرمز روزی یک‌میلیون تومان جریمه می‌شوند خبرخوش رییس پلیس راهور ناجا به رانندگان دارای جریمه معوقه خودروهای متخلف در چهارشنبه سوری امسال اعمال قانون می‌شوند جریمه ۸ میلیونی ریالی برای خودرویی که جاده را دنده عقب می رفت توضیحات نوبخت درباره جریمه‌های کرونایی و بودجه جزئیات جریمه خودروها در محل پارک ویژه معلولان پارک در محل پارک خودروهای جانبازان و معلولان ۱۰۰ هزار تومان جریمه دارد اما و اگرهای جریمه‌های رانندگی؛ از پیامک‌های اشتباهی تا تخلفات کرونایی! جریمه های کرونایی به خزانه دولت واریز می‌شود رانندگان به محض دریافت قبض، جریمه خود را پرداخت نکنند ماجرای پیامک جریمه در پمپ بنزین چیست؟ توضیح پلیس راهور درباره پیامک جریمه تردد بدون ماسک جریمه کرونایی بیش از ۱۱۸ هزار خودرو در شب گذشته جریمه ۲ میلیاردی قاچاقچی موتور سیکلت در قزوین ارسال بیش از ۳۳ هزار پیامک به رانندگان خاطی طرح کرونا «سرعت بالا» مهمترین عامل تشدید خسارت در تصادفات جریمه ۱۸۰ میلیون دلاری تویوتا در آمریکا به دلیل انتشار گازهای گلخانه ای اعلام تعداد خودروهای جریمه شده به دلیل کرونا در روز گذشته پبشنهاد جدید درباره خودروهای دارای جریمه میلیونی جریمه ۵۵ هزار خودرو در طرح محدودیتهای تردد در روز سه‌شنبه جریمه ۵۰۰ هزار خودرو در بازه ۹ شب تا ۴ صبح خودروهای بدون معاینه فنی در مناطق قرمز و نارنجی جریمه نمی‌شوند پابرجا بودن محدودیت سفرهای جاده‌ای و جریمه متخلفان هیوندایی-کیا ۲۱۰ میلیون دلار جریمه ایمنی خودرو را پذیرفتند جریمه ۵۱ هزار خودرو در محدودیت های شبانه "قاچاقچیان سوخت" ۴.۸ میلیارد ریال جریمه شدند خودروهای غیربومی ساکن تهران در صورت تردد جریمه‌ می‌شوند؛ دو هفته تحمل کنید راه‌اندازی استعلام کرونایی مسافران جاده‌ای +جریمه متخلفان اعمال جریمه یک میلیون تومانی خروج خودروها از شهرهای قرمز، هر ۲۴ ساعت یکبار بیرون انداختن ماسک از خودرو ۳۰ هزار تومان جریمه دارد جرایم وصولی رانندگی چرا به شهرداری ها پرداخت نمی شود؟ جریمه نیم میلیونی ۱۷ هزار خودرو به خاطر کرونا جریمه ۵۰۰ هزار تومانی ۱۰ هزار و ۴۲۶ خودرو ادامه جریمه‌ها برای فیات‌-کرایسلر جریمه پرداخت نکردن عوارض الکترونیکی آزادراه‌ها اعلام شد جریمه بیش از ۶ هزار خودرو در تهران به دلیل عدم استفاده سرنشین از ماسک جریمه ۱۰۰ تومنی برای افرادی که هنگام رانندگی فیلمبرداری می‌کنند کدهای جریمه عدم استفاده از ماسک برای رانندگان حمل و نقل عمومی کد جریمه برای "عدم استفاده از ماسک در خودرو" تعریف شد پاسخ پلیس به ادعای جریمه اشتباهی برخی خودروها به دلیل کیفیت پایین پلاک‌ها ابلاغ جریمه راهور با کد «عدم استفاه از ماسک» صحت ندارد جریمه ۲۰ و ۱۰۰ هزار تومانی برای ماسک نزدن در تاکسی چند میلیون راننده بدهکار آزادراهی جریمه می‌شوند؟ جریمه ۵/ ۹ میلیون دلاری فیات‌-کرایسلر بی ام و جریمه شد کاهش آلایندگی با پول حاصل از جریمه فولکس جریمه ۲.۲ میلیارد دلاری به خاطر کلاهبرداری در آلایندگی خودروها جریمه رانندگان خودرو‌های بدون معاینه فنی جریمه ۲۲۰ میلیارد ریالی رانندگان متخلف در کرمانشاه پرداخت غرامت ۲/ ۲ میلیاردی دایملر آمادگی پلیس برای اجرای طرح «جریمه عابران پیاده» جریمه نقدی و توقیف خودرو برای تاکسیرانان متخلف طراحی سامانه‌ «جریمه عابران پیاده » با چهره‌زنی و کدملی اعمال قانون و جریمه خودروهای پارک شده در مقابل آرامستان‌ها، تفرج‌گاه‌ها و بوستان‌های دزفول جریمه سه میلیونی ایجاد آلودگی صوتی با خودرو فرصت رانندگی با گواهینامه منقضی رو به اتمام است واریز جرایم رانندگی بالای ۱۰ میلیون ریال بدون پیش‌پرداخت محتکران خودرو ۱۵ درصد قیمت خودرو جریمه می‌شوند صدور جریمه و کروکی‌ تصادفات الکترونیکی شد جریمه چند میلیون دلاری مرسدس بنز، پورشه و نیسان در کره جنوبی واردکننده خودروهای قاچاق، چهار میلیارد ریال جریمه شد توقیف خودروهایی با جریمه بیش از ۱۰ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت ۷۲۰ میلیون جریمه شد خودروهای فاقد معاینه فنی تا ۱۵ اردیبهشت جریمه نمی‌شوند خودروهایی که شنبه وارد طرح ترافیک شدند، جریمه نمی‌شوند مراکز معاینه فنی در حال تعطیلی است چرا جریمه ورود به محدوده طرح ترافیک به ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافت؟! اصلاح برخی از جرایم تخلفات رانندگی جریمه ورود به منطقه طرح ترافیک ۵ برابر شد جریمه نیم میلیون تومانی بیش از ۲۷ هزار خودرو در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف خودرو در انتظار متخلفان کرونایی در روز ۱۳ فروردین جریمه ۴۴۰ خودروی متخلف در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان تهران صدور ۵هزار برگ جریمه ۵۰۰هزارتومانی جریمه یک میلیون ریالی پارک خودرو در جایگاه ویژه معلولان ممنوعیت ورود خودروهای پلاک شهرستان به تهران اعمال قانون و جریمه ۵ میلیونی در انتظار تردد غیرضروری خودروهاست توقیف و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی خودروهای متخلف جریمه ۳۰ هزار تومانی پرتاب زباله از خودرو تردد موتورهای سنگین در معابر ممنوع است صفر تا صد اعتراض به جرایم رانندگی جریمه ۳۰ هزار تومانی در انتظار خودروهای دارای پوستر تبلیغاتی در لرستان چرا پلیس راهور برای وصول حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان جریمه اقدام نکرده است؟ اعمال جریمه برای رانندگان خودرو با سرنشین بدون کمربند برخورد پلیس راهور با سد معبر خودروها مقابل ستادهای انتخاباتی دستکاری پلاک خودرو چه مجازاتی دارد؟ جریمه سنگین پلیس ایتالیا برای تخطی از مقررات زیست‌محیطی شیشه دودی مجاز از نظر پلیس چیست؟ اعمال قانون و اعزام به پارکینگ در انتظار خودروهای فاقد پلاک ثبت سرعت غیرمجاز ۱۲درصد خودروها در جاده‌های استان سمنان قبض‌های کاغذی تا اسفند ماه حذف می‌شود برگه جریمه رانندگی از اسفند ۹۸ حذف می‌شود جریمه سنگین بیرون انداختن ته‌سیگار از خودرو در استرالیا ۳۹ هزار و ۵۰۰ خودرو آلاینده در مشهد اعمال قانون شد انتقاد قطعه سازان از اعمال جریمه توسط بانک مرکزی بابت دیرکرد تسویه ارزی خودروهای بدون معاینه فنی، هر ۲۴ ساعت، ۵۰ هزار تومان جریمه می‌شوند آخرین جزئیات از زمان و نحوه اجرای جریمه ۹۰ هزار تومانی ورود به طرح ترافیک برخورد با ۲۴۵ آموزشگاه رانندگی متخلف در کشور جریمه کارخانجات به سود تولید کشور نیست دردسر پلاک جعلی برای راننده تیبا جریمه و مجازات پوشاندن پلاک خودرو چیست؟ جریمه ۴۰ هزار تومانی برای توقف وسایل نقلیه در پیاده رو جریمه بنز و فولکس و ب ام و در آلمان به خاطر تبانی در قیمت‌گذاری فولاد افزون بر ۲۰۰ خودرو توسط دوربین‌های نظارت تصویری در شهربابک جریمه شدند ۲ میلیون و ۵۸۰ هزار خودرو به دلیل نداشتن معاینه فنی جریمه شد ند از ادب شدن ۳۳۶ راننده پرخطر تا رصد لحظه‌ای متخلفان خودروهای دودزا از امروز، اعمال قانون می‌شوند برخورد پلیس با خودروهای شخصی دارای چراغ‌های چشمک‌زن و گردان آغاز طرح ساماندهی موتورسیکلت سواران در پایتخت موتورسواران قانون‌گریز، در تیررس پلیس جریمه ۲۰۰ پوندی برای لمس موبایل در حین رانندگی بهترین راه‌های اعتراض به جریمه رانندگی خودرو جریمه تاکسی‌ها با بی‌حجابی مسافران! برخورد جدی پلیس با خودروهای پلاک مخدوش جریمه ۸۰ میلیون دلاری یک خودروساز به‌علت مصرف سوخت بالا امروز خودروها در پیشوا جریمه نمی‌شوند جریمه رانندگی ۳۶۸ دلاری به خاطر قرار دادن موبایل در محل لیوان آب خودرو طرح برخورد با موتورسواران متخلف در پایتخت اجرا می‌شود جریمه خودروها و موتورسیکلت‌های با پلاک مخدوش جریمه ۶۰۰۰۰ تومانی و توقیف خودرو جریمه مخدوشی و پوشش پلاک خودروها اعمال قانون ۳ هزار کامیون و کامیونت از ابتدای مهر تاکنون دست افزار هوشمند موبایلی پلیس جایگزین قبض‌های جریمه در گلستان شد توقیف خودروهایی که از ال‌ای‌دی بدون مجوز استفاده کنند چرا پرداختی جرایم رانندگی «دیر» به‌روز می‌شود؟ ۵۵۸۷ نفر در کرمان به دلیل دودی بودن شیشه خودرو جریمه شدند افزایش شدید جرایم رانندگی در هند برای کاهش آمار تلفات جاده ای هشدار جدی پلیس به رانندگان نصب هرگونه علائم نوشتاری بر بدنه خودروها و گل مالی‌کردن ممنوع! ثبت ١٦ میلیون سرعت غیرمجاز طی پنج ماه در فارس ۴۰۰ هزار تومان جریمه برای حرکات نمایشی رانندگان جریمه و توقیف خودرو در انتظار رانندگانی که از خطوط اضطرار عبور می کنند سرعت و سبقت غیرمجاز خط قرمز پلیس راهور «سرعت غیرمجاز» مهمترین علت تصادفات مرداد کاهش سرعت ۱۰ کیلومتر در ساعت از خطر تصادف تا ۲۵ درصد جلوگیری می کند خط و نشان پلیس برای رانندگان متخلف سگ گردی و استفاده از شیشه های دودی غلیظ در خودرو هم ممنوع است اعمال قانون برای حدود ۹ هزار خودرو بدلیل نقص فنی قبض های کاغذی جریمه راهنمایی و رانندگی حذف شد توقیف ۱۷۶۰ خودروی پلاک مخدوش جریمه جالب مرد سگ آزار شفتی چگونه دوچرخه را با خودرو حمل کنیم که جریمه نشویم پلیس با رانندگان خاطی در زنجان برخورد شدید انجام دهد بخشودگی جرایم رانندگی در دستور کار نیست رصد رانندگان دارای سرعت سرسام آور رانندگان پرخطر مهمان پلیس راهور تهران بزرگ دلایل تشدید برخورد با بدحجابی جریمه سنگین برای مارسلو به خاطر امتناع از دادن تست الکل طرح برخورد با خودروهای شیشه دودی در کرمان آغاز می شود برخورد پلیس راهور غرب استان تهران با رانندگان خودروهای پلاک مخدوش شرط جریمه نشدن خودروها در طرح جدید ترافیک پایتخت چگونگی عملکرد پلیس راهور در مواجهه با کشف حجاب در خودرو سرعت غیرمجاز، علت درگذشت کاراته کار شیرازی اعلام شد اعلام شماره تلفن قوه قضائیه برای گزارش بدحجابی و پارتی روش جدید جریمه رانندگان تاکسی مشخص شد ریالی از جرایم معاینه فنی به حساب شهرداری واریز نشد برخورد پلیس راهور زنجان با سگ گردانی در خودرو خودروی رانندگان با ۲ تخلف همزمان، ۷۲ ساعت توقیف می شود سرعت مجاز در معابر اصلی و فرعی پایتخت چقدر است؟ توقف خودرو برای کنترل مدارک رانندگان توسط پلیس راهور ممنوع است ثانیه هایی که زودتر می میرند و جریمه می شویم برخورد با مسافربرهای شخصی در بلوار میرداماد در دستور کار پلیس راهور دیوید بکهام به‌خاطر استفاده از تلفن همراه پشت فرمان از رانندگی محروم شد جریمه‌های هنگفت میلیونی که به‌دلیل "یک اختلال خاص" از جیب رانندگان پرداخت می‌شود پیامک ناجا ابزاری برای جلوگیری از کشف حجاب در تابستان پلیس حق احضار و گرفتن تعهد به خاطر بی‌حجابی را ندارد برخورد با کشف حجاب در خودروها ادامه دارد برای راننده و سرنشینان بی‌حجاب خودرو پرونده قضایی تشکیل می‌شود چه نوع شیشه دودی خودرو جریمه به دنبال دارد؟ خداحافظی با قبض های کاغذی جریمه جریمه ۴۰ هزار تومانی برای استفاده از بوق‌های نامتعارف در خودروها توقیف وسیله نقلیه رانندگان به علت انجام دو تخلف همزمان جریمه ۵۰ هزار تومانی برای شیشه دودی غیرمتعارف خودرو برخورد قاطع با تخلفات منجر به مخدوش شدن پلاک موتورسیکلت‌ها چه تخلفاتی منجر به توقیف موتورسیکلت می‌شود؟ معرفی ۸ تخلف زمینه‌ساز توقیف موتورسیکلت‌ برخورد جدی پلیس راهور پایتخت با تخلفات بزرگراهی استفاده از تلفن‌همراه حین رانندگی چقدر جریمه دارد؟ احتمال جریمه سنگین برای خودروسازان آلمانی موتورسیکلت‌های فاقد معاینه فنی روزانه ۵۰ هزار تومان جریمه می‌شوند رها کردن سبزه در معابر جریمه دارد تشدید نظارت پلیس راهور بر تخلفات حادثه ساز به ویژه سرعت و سبقت‌های غیر مجاز سبقت و سرعت غیرمجاز مهمترین حوادث ترافیکی مراجعه بیش از ۸۵۰ هزار خودرو برای معاینه فنی سبقت غیر مجاز و خواب آلودگی دو عامل بروز تصادفات در نوروز برخورد پلیس با رانندگان پرخطر سختگیرانه خواهد بود برخورد قاطعانه پلیس با خودروهای سوخت کش در ایام نوروز نحوه برخورد با افرادی که از خودرو زباله پرت می‌کنند روش های اعتراض به جریمه‌های نادرست پلیس راهور سرعت و سبقت غیرمجاز خط قرمز پلیس در نوروز ۹۸ شیشه دودی ها اعمال قانون می شوند بوق زدن برای سلام و خداحافظی ۳۰ هزار تومان جریمه دارد برخورد پلیس با تخلفات خودروهای سازمانی جریمه ۷ میلیاردی قاچاقچی خودروی بنز خودرو‌های دارای جریمه در نوروز توقیف نمی‌شود کرمانشاهی‌ها بیش از ۳۰ میلیارد تومان جریمه شدند خودروهای با جریمه بالای یک میلیون تومان توقیف می‌شوند پلیس درایام نوروز با رانندگان متخلف بدون اغماض برخورد می کند سردار رحیمی خودروی سوپرلوکس فرهاد مجیدی را آزاد کرد +عکس برخورد جدی پلیس با تخلفات مخدوشی پلاک تشدید برخورد با تخلفات ساکن در معابر منتهی به مراکز خرید دادستانی مونیخ BMW را ۹.۶۵ میلیون دلار جریمه کرد بانوان نباید در داخل ماشین‌ها بدون حجاب باشند طرح تشدید برخورد با وسایل نقلیه آلاینده در کرج آغاز شد جریمه برای استفاده از تلفن همراه هنگام دوچرخه‌سواری در هلند برخورد با رانندگان متخلف نباید باعث ایجاد تنش شود تخفیف ۵۰ درصدی پلیس برای ترخیص خودرو‌های توقیفی طریقه استعلام و پرداخت تخلفات موتورسواران بی گناهی رئیس انجمن صنفی شرکت های امداد خودرویی کشور با رای برائت در دادگاه تجدید نظر برای اعتراض به قبوض جریمه رانندگی چه مدارکی نیاز است؟ تشویق یا جریمه متخلفان، مساله این است؟ جریمه باید از عوارض بیشتر باشد مهمترین دلایل جریمه رانندگان درونشهری چیست؟ دنده عقب گرفت، تصادف کرد اما جریمه نشد خودروی رانندگان مست ۲ ماه توقیف می‌شود ۷۷۰۰ جلد گواهینامه ضبط شد آمریکا شرکت خودروساز فیات را ۸۰۰ میلیون دلار جریمه کرد اولتیماتوم پلیس به پلاک مخدوش‌ها اعمال قانون ۱۳۰۰ خودرو متخلف طی ۲۴ ساعت در مازندران سهم خلافی هر ایرانی در بودجه ۹۸ چقدر است؟ توقیف بیش از ۴۵۰ خودروی حادثه‌ساز و مزاحم در طرح ضربتی پلیس پایتخت برخورد با خودروهای کاربراتوری و فرسوده در تهران کره‌جنوبی BMW را ۱۰ میلیون دلار جریمه می‌کند درآمد حاصله از جرایم راهنمایی و رانندگی به حساب ناجا واریز نمی‌شود مالکان ۳۰۰ خودرو پلاک مخدوش پایتخت به دستگاه قضا معرفی شدند پایان آذر ماه آخرین مهلت تسویه خلافی خودرو دستکاری پلاک خودرو چه مجازاتی دارد؟ جزای نقدی ۲۰۷ میلیون تومانی برای قاچاق یک دستگاه خودروی بنز محکومیت ۲۹۸ میلیون تومانی متهمان قاچاق گازوئیل در کردستان احتمال افزایش نرخ جرائم راهنمایی و رانندگی خودروهای مخل امنیت اخلاقی، فاقد پلاک و با خلافی بالا توقیف شدند خودروهای مکانیزه پلیس، ثبت تخلف پارک دوبله را افزایش دادند تشدید برخورد پلیس با تخلفات حادثه‌ساز رانندگی جریمه‌های اشتباهی برخی خودروهای دارای معاینه فنی جریمه میلیاردی برای راننده "فورد موستانگ" قاچاق در کرج اعمال قانون و جریمه در انتظار متجاوزان به گذرگاه عابر پیاده طرح برخورد با پلاک های کثیف خودرو در همدان آغاز شد محکومیت پیکه به دلیل تخلف رانندگی و درگیری با پلیس تخته‌گاز روی پل‌های هوایی آخرین مهلت بهره‌مندی از بخشودگی جرایم رانندگی استفاده از کمربند ایمنی برای سرنشینان عقب اجباری است هر روز ۵۰ هزار تومان جریمه می شوید برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی از ۳ آذر طرح جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی در ایلام آغاز شد پلاک خودروهای شهرستانی فاقد معاینه فنی ثبت می شود خودروهای فاقد معاینه فنی از امروز جریمه می‌شوند خودروهای فاقد معاینه فنی تهران ۵۰ هزار تومان جریمه می شوند اعمال بخشودگی برای جریمه‌های دوبل تا پایان آذرماه خودروها را جریمه نخواهیم کرد برخورد با تخلفات حادثه ساز رانندگی در اردبیل افزایش یافت ۵۰ هزار تومان جریمه استفاده از چراغ زنون رقم دقیق جریمه خودروسازان اعلام می شود احتمال تعویق یک ماهه جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی درپایتخت جریمه ۵۰هزار تومانی از فردا شامل چه خودروهایی می‌شود؟ برخورد بدون اغماض با خودروهای فاقد معاینه فنی از ابتدای آبان باربرهایی که باربرگ نداشته باشند جریمه خواهند شد دوردور با حیوانات وحشی جرم است جریمه های نظارتی توسط پلیس راهور اعمال می شود حدود ۲۳ میلیارد تومان جریمه در جاده های کرمانشاه ثبت شد برخورد با پارک دوبله و توقف غیرمجاز خودروها مقابل مدارس توقیف سواری زانتیا با ۲۰۰ کیلومتر سرعت در نهبندان سرعت مجاز در معابر اعلام شد ضبط ۱۱۰جلد گواهینامه رانندگی به دلیل مصرف مواد مخدر در ایلام جریمه روزانه در انتظار خودروهای بدون معاینه فنی کمین ماموران راهور برای جریمه خودروها ممنوع است؛ این یک دستور است توقیف خودروی بدحجابان خط و نشان پلیس شرق تهران برای موتورسیکلت های فاقد کلاه ایمنی یکی از مرتبطین ضرب و شتم مامور پلیس راه فارس دستگیر شد برخورد پلیس راهور با تخلفات خودروهای دولتی ۲۵ درصد تردد خودروها در محور کرج- چالوس دارای سرعت غیرمجاز است کورس‌های مرگبار در جاده‌های خراسان‌جنوبی علت احضار محمد صلاح از سوی پلیس انگلیس جدول کامل نرخ جریمه تخلفات رانندگی برای سال ۹۷ توقیف خودرو در انتظار رانندگان حادثه‌ساز خودروهای بدون معاینه فنی در تهران متوقف و جریمه می‌شوند پلاک های دستکاری شده شناسایی می شوند طرح تشدید برخورد با تخلفات توقف خودرو در تهران اجرا می شود تسهیلات پلیس پایتخت برای ترخیص خودرو از پارکینگ اعلام شد توریست انگلیسی با لامبورگینی کرایه‌ای ۱۷۵.۰۰۰ درهم جریمه شد دور دورهای شبانه بچه پولدارها روی اعصاب مردم افزایش ۲ درصدی برخورد با تخلفات رانندگی در جاده‌های تهران، بوشهر و خراسان جنوبی هیچ خودرویی پنجشنبه‌ها بابت طرح ترافیک جریمه نشده است عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه مهمترین علت تصادفات جاده‌ای اعلام جرم ناجا نسبت به مخدوش کنندگان حرفه ای پلاک خودروها مجازات رانندگی در حالت مستی چیست؟ توضیح شهرداری تهران درباره ارسال پیامک بدهی طرح ترافیک به شهروندان تهرانی تاثیر سرعت غیرمجاز بر کاهش دید و افزایش احتمال تصادف خودروهای دارای لامپ های خیره کننده توقیف می شوند آغاز طرح برخورد با پلاک های مخدوش موتورسواران در پایتخت دو هزار و ۴۰۰ تاکسی بدون مجوز در مشهد اعمال قانون شدند افزایش جریمه پارک غیرمجاز در محل توقف معلولان شستن خودرو با شلنگ ۱۰۰۰ پوند جریمه دارد طرح برخورد با سرعت غیرمجاز در همدان تشدید شد ۷۰۰۰ خودرو شیشه دودی در مازندران جریمه شدند شرکت حمل و نقل متخلف در اردبیل جریمه شد جنون سرعت در مدار مرگ ۴درصد خودروهای ترددی درجاده های آذربایجان شرقی سرعت غیرمجاز دارند غول‌های خودروسازی دنیا و جریمه‌های نجومی طرح برخورد با موتورسواران فاقد کلاه ایمنی از امروز انجام ۲ تخلف همزمان باعث توقیف خودرو می شود پلیس با خودروهای مسافربر شخصی در گیلان ‌برخورد می‌کند جریمه و نمره منفی برای رانندگی با دنده عقب در بزرگراه‌ها دودی کردن شیشه های خودرو ممنوع است ‌حمل حیوانات مینیاتوری با خودروی شخصی ممنوع! تشدید برخورد با موتور سواران وخودروهای متخلف در شهرستان مهران افزایش ۲ برابری اعمال قانون برای موتورسیکلت‌ها در سال ۹۷ برخورد با حرکات نامتعارف رانندگان خودروها در کرمانشاه بکارگیری چراغ چشمک‌زن، رنگارنگ و نورخیره کننده در خودرو ممنوع است برخورد پلیس با موتورهای سنگین بدون مجوز رانندگان تاکسی که کرایه اضافی دریافت کنند جریمه می شوند تجاوز از سرعت مجاز با اختلاف ۳ برابری در صدر تخلفات رانندگان برخورد پلیس با موتور سیکلت سواران متخلف افزایش یافت صدور جریمه ۵۰۰ هزار ریالی برای پارک دوبل در کرمانشاه افزایش برخورد با تخلفات حادثه‌ساز تمرکز پلیس بر تخلفات حادثه ساز رانندگی در تهران افزایش ۱۲۰ درصدی برخورد پلیس با تخلف صحبت با موبایل حین رانندگی پلیس با مالکان خودروهای پلاک مخدوش برخورد می کند برخورد با پلاک‌های مخدوش در ورودی‌های طرح ترافیک و زوج و فرد ثبت سرعت غیرمجاز ۶۹۶ کیلومتر بر ساعت در بلژیک! برخورد با خودروهای دارای شیشه دودی درهمدان وارد طرح ترافیک شوید چقدر جریمه باید بپردازید؟ جریمه ۶۰ هزار تومانی برای پلاک‌های گِل‌آلود راننده زرنگ‌ها نقره داغ می‌شوند چگونه تلفنی خلافی خودرو را بگیریم؟ دستور وزیر کشور برای برخورد با کشف حجاب در خودرو ورود ممنوع مساوی ۹۰ هزار تومان جریمه و ثبت یک نمره منفی در سابقه رانندگان کلاهبرداری به بهانه کاهش جریمه در ستاد ترخیص خودرو جریمه ۳۰ هزار تومانی نقص برف پاک‌کن تخلف سرعت درطرح نوروزی ۱۷درصد کاهش یافت طرح ترافیک همانند سال قبل تا پایان فروردین اجرا می‌شود توقیف و جریمه در انتظار موتورسیکلت هایی که از خط ویژه عبور می کنند پژو جریمه نمی‌شود ثبت ۲۱۳ میلیارد تومان جریمه خودروها به دلیل نداشتن معاینه فنی در سال ۹۶ جریمه سنگین برای سیگار کشیدن در اتومبیل ۳۰ هزار تومان جریمه برای پرتاب سبزه به معابر و آبراه‌ها سبقت، سرعت غیرمجاز و بی‌توجهی به جلو ناشی از خستگی مهمترین عوامل در وقوع تصادفات برخورد پلیس با آلودگی صوتی و حرکات مخاطره آمیز خودروها دیرکرد جرایم رانندگی تا پایان سال ۹۶ بخشوده شد توقیف خودروهایی که همزمان بیش از دو تخلف دارند عدم توقیف خودروهای با بیش‌ازیک‌میلیون‌تومان جریمه برخورد پلیس پایتخت با سرعت غیرمجاز خودروها در نوروز عیدی پلیس راهور به خلافکاران میلیونی خودروی سیار ثبت تخلفات در محدوده مرکزی شهر اصفهان راه‌اندازی شد خط قرمز پلیس در برخورد با رانندگان متخلف اجازه رانندگی تا ۳ ماه به رانندگان با ۳۰ نمره منفی داده نمی شود جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی صرف آلودگی هوا و حمل و نقل عمومی شهرهای آلوده می‌شود دیرکرد جرائم رانندگی سال ۹۶ بخشیده شد شرط بخشودگی جریمه رانندگی سال ۹۶ مشخص شد اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای آلاینده و دودزا در البرز روزانه یک هزار خودرو در همدان به علت نداشتن زنجیر چرخ جریمه می شوند توقیف خودروهای فک پلاک شده در صورت تردد بی‌مورد در شهر جابه‌جایی بتن در تهران ممنوع! اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای دودزا وفاقد معاینه فنی در هشتگرد کاهش سرعت مجاز خودروها در فرانسه جریمه بیرون آوردن دست از پنجره از سوی راننده یا سرنشینان خودرو چقدر است؟ اجرای طرح برخورد با خودروهای پلاک مخدوش هشدار پلیس به رانندگان اتوبوس‌های بین شهری نحوه هزینه کرد جرایم رانندگی برنامه شهرداری برای جریمه کردن خودروهای قانون شکن هنگام خروج از بزرگراه امکان پرداخت اینترنتی جریمه‌های رانندگی تا ۲۴ امشب خودروهای دودزا ۵۰ هزار تومان جریمه می شوند فردا آخرین مهلت بخشودگی ۲ برابری جرایم رانندگی است ۴۵ درصد تصادفات به علت تخطی از سرعت مطمئنه است استفاده از رنگ قرمز در آسفالت جاده‌ها در دوبی جهت کاهش جرایم مربوط به سرعت جریمه ورود به طرح زوج و فرد چقدر است؟ جریمه بی‌حجابان توسط دوبین‌های جاده‌ای پلیس صحت ندارد پایان آذر آخرین مهلت بخشودگی دیرکرد " پرداخت نکردن جرائم رانندگی" پژو۴۰۵ با ۲۷ میلیون تومان خلافی در قم توقیف شد تکذیب افزایش جریمه‌های رانندگی درآمد ۳۰۰۰میلیارد تومانی دولت از جرائم رانندگی بخشودگی دیرکرد جریمه‌های رانندگی سال ۱۳۹۶ عبور از چراغ زرد راهنمایی و رانندگی جریمه ۲ میلیون ریالی دارد طرح تشدید برخورد با خودروهای دارای اضافه بار در ایلام کاهش ۱۰ کیلومتری سرعت مجاز مبنای اجرایی ندارد توقیف ۶۰۵ دستگاه خودرو در ایلام با جرائم معوق بیش ۱۰ میلیون ریال پایان آذر آخرین مهلت بخشودگی ۲ برابری جرایم معوق طرح ترافیک کاپیتان تیم ملی را غافلگیر کرد+ عکس شناسه قبض جریمه رانندگی را چگونه دریافت کنیم؟ ثبت مکانیزه تخلفات موتورسیکلت ها از امروز در تهران کلید خورد جریمه ۲۳ هزار پوندی با ۱۳ ماه ممنوعیت از رانندگی برای ثروتمندترین زن نروژ جریمه ۲۰۰ هزار تومانی در انتظار موتورسیکلت های ۴۰۰ هزار تومانی ۵ عامل اصلی مردودی در معاینه فنی یکهزارو ۳۱۰ راننده متخلف ،خودروهای آلاینده درالبرز اعمال قانون شدند بیش از ٣ هزار و ۵۰۰ جلد گواهینامه در ٦ ماه گذشته ضبط شده است ۵۰ هزار تومان جریمه به ازای هر روز نصب پلاک تعمیری پلیس مصمم به برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی است اجازه حرکت به خودروهای دچار نقص فنی داده نشود جریمه ۵۰ هزار تومانی در انتظار موتورسواران متخلف طرح تشدید برخورد پلیس با خودروهای آلاینده و دودزا درالبرز تذکر پیامکی به متخلفان کشف حجاب در خودرو خبر "حذف عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک" اشتباه است افزایش جریمه رانندگان متجاوز به حریم عابران پیاده در روسیه جریمه ۳۵ دلاری برای ارسال پیامک توسط عابران پیاده مهلت سه ماهه خودروهای دوگانه سوز جهت اخذ تاییدیه مخازن گاز + مبلغ دریافتی سرعت غیر مجاز، بیشترین تخلف حادثه ساز رانندگان در شهرها و جاده ها طی ۶ ماه برخورد با خودروهای آلاینده در سراسر کشور در آستانه فصل سرما و وارونگی هوا آغاز مرحله سوم طرح بخشودگی ۱۰۰درصدی جرایم بیمه‌نامه موتورسیکلت‌ها جریمه خودروهای آلاینده هوا در مشهد خودروهای آلاینده از امروز ۵۰هزار تومان جریمه می‌شوند طرح کاهش از ابتدای آبان‌ماه در ۸ کلانشهر اجرا می‌شود جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی چقدر است؟ جریمه نبستن کمربند ایمنی چقدر است؟ اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای دارای شیشه دودی در لرستان موتورسواران بی‌جریمه اجرایی شدن قانون عصای سفید از ابتدای مهرماه سرعت غیر مجاز برای اولین بار در کشور مهار شد طرح پلیس دوبی برای دستگیری رانندگان متخلف به کمک مردم خودروهای فاقد معاینه فنی روزی ۵۰ هزار تومان جریمه می‌شوند بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی تشدید برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه‌فنی تداوم برخورد با تخلفات ترافیکی شبانه در نیمه دوم سال اجرای طرح ویژه برخورد با خودرو‌های پلاک مخدوش جریمه ۹۰ هزار تومانی در انتظار تاکسی پیکان ها مخدوش کردن پلاک خودرو به هر دلیل و عنوانی جرم است برخورد با سدمعبر وانتی‌ها به‌زودی طرح اصلاح قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی اعلام وصول شد خودروهای فاقد گواهی بهداشتی حمل به صورت الکترونیک جریمه می‌شوند پلیس شیوه‌های ناهنجار رانندگی در شهرها و کلانشهرها را اصلاح کند نحوه اعتراض به خلافی خودرو اعلام شد ممانعت پلیس از تردد خودروهای حمل بار برخورد پلیس پایتخت با خودروهای دودزا و تخلفات شبانه رانندگان رهایی از جریمه های رانندگی با یک برنامه موبایلی اخذ ۷۴ دفترچه راننده حمل ونقل عمومی مسافر متخلف در راه های البرز راننده خاطی به تهیه پوشاک دانش‌آموزان محکوم شد تغییر ارقام پلاک خودرو یک سال حبس دارد افزایش بی‌سابقه جرایم رانندگی در ابوظبی اعمال مجازات های سختگیرانه تر برای رانندگان پرخطر خودروهای پلاک مخدوش اجازه تردد ندارند ترخیص خودروها و موتورسیکلت های توقیفی به مناسبت عید قربان و غدیر سازوکار اجرایی طرح "برخورد با تخلفات عابران پیاده" فراهم نیست ترخیص وسایط نقلیه توقیفی در استان زنجان به مناسبت دهه ولایت رئیس مجلس پاکستان توسط پلیس بزرگراه جریمه شد خودروهای فاقد معاینه فنی روزانه ۵۰ هزار تومان جریمه می‌شوند اجرای طرح ویژه برخورد با اضافه بار کامیون‌ها در پایتخت + جزییات جرایم تشدید برخورد با خودروهای دودزا/هشدار به موتورسیکلت های فاقد پلاک وین رونی بازداشت شد مأموران راهور حق متوقف کردن خودرو بدون‌احراز تخلف را ندارند برخورد شدید پلیس با دستکاری سامانه کنترل ناوگان حمل و نقل مسافربری هدف پلیس راه، اخذ جریمه از متخلفان یا پیشگیری از تخلفات حادثه ساز؟ جریمه ۳۰ هزار تومانی در انتظار رانندگانی که روی خودرو شعر می‌نویسند برخورد پلیسی و قضایی شدید با دستکاری کنندگان سامانه کنترل ناوگان حمل‌ونقل مسافربری خودروسازان از جریمه "پرمصرفی" معاف می‌شوند!؟ آغاز فعالیت ۵۲دوربین جدید پلیس برای ثبت تخلفات خوردن، آشامیدن، کمربند و سبقت وقتی بساط قانون گریزی موتورسواران متخلف جمع می شود محکومیت قاچاقچی خودروی خارجی به پراخت ۸ میلیارد ریال جریمه نقدی کمربند ایمنی برای سرنشینان عقب خودروها الزامی است برخورد پلیس با استیکرهای غیرمجاز روی خودروها عدم توجه به جلو، عامل ۳۲ درصد تصادف‌های برون‌شهری در تیر ماه برای اعتراض به جریمه‌های رانندگی کجا برویم؟ واژگونی خودرو در جاده چوپانان چهار مصدوم بر جای گذاشت شگرد جدید برای فرار از جریمه شدن + عکس بی توجهی رانندگان به جلو عامل وقوع ۳۲ درصد تصادفات جاده‌ای کشیدن سیگار در خودرو و پرخاشگری با پلیس در روسیه جریمه دارد نحوه پرداخت قسطی جرایم تخلفات رانندگی اعلام شد پلیس با خودروهای دولتی متخلف هم برخورد کند حوادث رانندگی در استان سمنان ۳۳مجروح داشت واژگونی خودرو در همدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت جریمه زامبی‌های گوشی به دست در اولین شهر آمریکایی! برخورد پلیس با نمادهای موادمخدر روی البسه و خودروها افزایش جریمه‎های رانندگی قانونی اعلام شد جریمه‌ سرعت در آمریکا چقدر است؟ جریمه عجیب برای عبور از چراغ قرمز در چین دوربین‌های ثبت تخلف جدید وارد بزرگراه‌های تهران شد ۲۵ هزار خودروی شیشه دودی در اصفهان جریمه شدند جولان خودروهای لوکس یک تخلف و ناهنجاری اجتماعی است عبور از خیابان مطلقا ممنوع جلوگیری از حرکت خودروهای دارای شیشه دودی در غرب تهران بخشودگی دو برابری جرائم رانندگی سال ۹۵ برخورد با واحدهای نصب‌کننده شیشه دودی خودروی هنجارشکنان و بدحجابان متوقف می‌شود آیا پلیس راهنمایی و رانندگی می‌تواند بدون مشاهده تخلف خودرویی را متوقف کند؟ اجرای طرح ثبت تخلفات پشت فرمان در آینده‌ای نزدیک خودرو حریم خصوصی است جریمه ۱۰۰۰ درهمی برای تجمع در محل تصادف پلیس با کدام خودروهای شیشه دودی برخورد می کند؟ دستور برخورد با کورس اتومبیل رانی توسط دادستانی عبور از چراغ زرد ممنوع است "حریم خصوصی در خودرو" از نگاه مراجع تقلید طرح استفساریه قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی اعلام وصول شد جریمه سرعت غیرمجاز در جاده‌ها و کلانشهر‌ها چقدر است؟ ۵۰۰۰ تخلف رانندگی در استان سمنان ثبت شد بدحجابان محور کرج- چالوس زیر ذره‌بین پلیس مجازات سنگین برای رانندگان چینی در صورت بی‌احترامی به عابران پیاده جریمه و اعمال قانون حمل بار با خودروهای غیرباری ۸۷۵ خودروی متخلف با نصب شیشه دودی درالبرز اعمال قانون شدند اعمال محدودیت برای نو گواهینامه‌ها از ابتدای ماه آینده رانندگان یکهزارو ۵۲۲ خودرو آلاینده درالبرز اعمال قانون شدند برخورد قانونی پلیس با استفاده غیرمجاز از خودروهای دولتی در ایلام خودروهایی که در اثر تصادف ایجاد ترافیک کنند جریمه می شوند برخورد قانونی با رانندگان خودروهای شیشه دودی در البرز جریمه ۵۰ هزار تومانی در انتظار رانندگان متخلفی که از شیشه‌های دودی استفاده می‌کنند رکورد جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی شکسته شد سرعت و سبقت غیرمجاز بیشترین تخلفات رانندگی در آذربایجان غربی است یک میلیون خودروی فاقد معاینه فنی جریمه شدند اعمال قانون و صدور جریمه برای مسافربرهای شخصی اجرای بخشودگی مجدد جرائم بیمه ثالث موتورسواران در ماه آینده عدالت جاده‌ای در گروی اجرای سامانه جریمه هوشمند تجهیزات نوین و هوشمند در تشخیص تخلف خودروهای فرسوده نقش کلیدی دارد کشف حجاب و روزه‌خواری در ملاءعام جرم است تشدید جریمه‌ها برای هزاران راننده متخلف در انگلیس هشدار در مورد رانندگی با کفش پاشنه بلند جریمه رانندگی ۱۰هزار دلاری جریمه نداشتن معاینه فنی چقدر است؟ جریمه سنگین در انتظار عابران پیاده متخلف در امارات! شرایط جدید بخشودگی جرایم رانندگی چگونه می‌توان به قبض جریمه رانندگی اعتراض کرد؟ بخشش جریمه دیرکرد جرائم رانندگی جریمه دو برگی چیست؟ دودی کردن شیشه خودرو چقدر جریمه دارد؟ جریمه سنگین در انتظار رانندگان سیگاری امارات طرح کاهش شدت حوادث رانندگی برون شهری در کرمانشاه اجرا می‌شود کار در کنار اجساد؛ جریمه رانندگان متخلف تایلند اعلام جریمه خودروهای با آرم طرح ترافیک ۹۵ پیامک تخلفات حادثه ساز تنها برای مالک خودرو ارسال می شود افزایش صدور برگ جریمه در چهارمحال و بختیاری چگونه خلافی خودرو خود را به صورت اینترنتی دریافت کنیم؟ طرح ویژه راهور زنجان در برخورد با دور دور کردن خودروها اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای دودزا در البرز برخورد با خودروهای هنجارشکن عبور از چراغ قرمز چقدر جریمه دارد؟ تردد وسایل نقلیه فرسوده ممنوع شد خبر افزایش نرخ جرائم رانندگی در سال ۹۶ کذب است بر اساس قانون بودجه، هر خودرو باید ۱۶۵ هزار تومان جریمه شود! رانندگی در مستی چه مجازاتی دارد؟ جدول کامل نرخ جریمه تخلفات رانندگی در سال ۹۶ ۷۲ ساعت توقیف در انتظار خودروهای متخلف است جریمه‌های رانندگی به صاحب خودرو پیامک می‌شود انتقال خودروهای متخلف درچهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات به پارکینگ خودرو هنجارشکنان چهارشنبه سوری تا پایان نوروز توقیف می شود برخورد با ۳۲ هزارو ۲۴۵ تخلف زیست محیطی خودروها در مشهد در سال جاری سرعت های غیرمجاز در بزرگراه‌های تهران صدور یک میلیون جریمه برای ۳ تخلف در سال ۹۵ وانت‌های فروشنده سیار با حکم قضایی متوقف می‌شوند اختلاف فاحش آمار‌ وزیر راه و معاونش درباره درآمد جرائم رانندگی توقف خودرو روی خط عابر پیاده چقدر جریمه دارد؟ اختصاص ۱۶۰ میلیارد تومان از درآمد جریمه‌های رانندگی به راهداری پنج درصد درآمد جرائم رانندگی برای ساخت برنامه تلویزیونی مرتبط با تخلفات رانندگی هزینه می‌شود موتورسیکلت های فاقد بیمه در صورت توقیف، ترخیص نمی شوند بازداشت دختری درعربستان به جرم رانندگی چه خودروهایی با جرثقیل پلیس جابجا می شوند نمایندگان با بخشودگی دیرکرد جرائم رانندگی تا پایان سال ۹۵ مواففت کردند دوربین پلیس و ثبت تخلفات نجومی پلیس راهور استان مرکزی با خودروهای پلاک کثیف و ناخوانا برخورد می کند خودروهای دارای معاینه‌‌فنی جعلی جریمه می‌شوند تبعات مخرب جرائم رانندگی در سلامت روان مردم جریمه خودروهای دارای معاینه فنی بخشیده می‌شود افزایش ٢٧ درصدی برخورد با تخلفات رانندگی در ۱۰ ماهه امسال درباره جریمه رانندگی در شرایط مصرف نوشیدنی‌های الکلی خودرو رانندگان متخلف تا پایان تعطیلات نوروز توقیف می‌ماند جریمه به خاطر بیرون بودن دست از پنجره +تصاویر یک برنامه موبایلی برای ادب کردن افرادی که بد پارک می کنند ۵ تا ۱۰ هزار تومان مجازات سیگار کشیدن در وسایل نقلیه عمومی جدول کامل نرخ جرایم تخلفات رانندگی شیوه جالب انتقام گیری از همسر افزایش ۱۳۰ درصدی برخورد با خودروهای دودزا امکان پرداخت آفلاین جرایم رانندگی با اپلیکیشن اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای آلاینده و دودزا در البرز ایست پلیس به خودروهای سنگین بدون یورو ۴ از فروردین ۹۶ تهرانی ها رکورد محرومیت از گواهینامه را زدند جریمه ۶۵۰ میلیونی برای خودرو آمریکایی جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای گردش به چپ یا راست در تقاطع‌های چراغدار برخورد پلیس با موتورسیکلت‌های دارای بارهای غیرمتعارف برخورد قانونی با خودروهای یدک کش امدادی متخلف از امروز سرعت غیرمجاز و نقص فنی مرگبارترین تخلفات جاده ای برخورد قانونی با صاحبان ۱۴۸۰ دستگاه خودروی سنگین متخلف در اراک بیشترین تخلف رانندگان در شهرها کدام است ؟ شرایط دودی کردن شیشه خودروها از نظر پلیس ذره‌بین پلیس روی تخلفات رانندگی کامیون‌ها افزایش ٩ درصدی برخورد با تخلفات حادثه ساز درون شهری برخورد قاطع پلیس با موتورسواران درباره پوشش پلاک خودروها افزایش ۴۱ درصدی برخورد پلیس با تخلفات جاده‌ای توقیف تاکسی با ۱۳ میلیون تومان خلافی پرداخت جریمه ۱۰۰هزارتومانی توسط رانندگان به دلیل استفاده از تلفن همراه معرفی ۱۵۰۰ خودروی پلاک مخدوش پایتخت به مراجع قضایی بازداشت ۱۱۸ راننده مست در سال نو میلادی در مسکو ۱۲ دستگاه خودرو با جریمه بالای۱۰ میلیون ریال در مازندران توقیف شد لزوم برخورد قاطع بابدحجابی بانوان در داخل خودروها برخورد با ۲۲ هزار خودرو دودزا در تهران اعمال قانون برای نیم‌میلیون خودرو فاقد معاینه فنی تشدید برخورد با خودروهای دودزا علت اصلی افزایش مبلغ جرائم رانندگی یزدی‌ها چیست؟ آغازجریمه پارک حاشیه‌ای و دوبله خودروها با دوربین‌های سیار آغاز طرح ضربتی برخورد با خودروهای آلاینده و دودزا در البرز جریمه سنگین در انتظار قطعه‌ساز ژاپنی فرانسه تردد خودروها با شیشه دودی را ممنوع کرد رکورد شکنی با رد شدن از ۲۴۰ چراغ سبز‌ پشت سر هم +تصاویر رانندگان برای پرداخت خلافی حتما صورت وضعیت جدید بگیرند آغاز برخورد پلیس با مسافربرهای غیرمجاز در حاشیه‌ پایانه‌ها + عکس اعمال قانون ۱۶۵ مورد دور دورهای شبانه برخورد با خودروهای دودزا تشدید می شود رییس پلیس راهور فرمانده عملیات برخورد با دور دورهای اتوبانی شد تشدید برخورد با خودروهای دودزا در تهران نصب تصاویر خشونت آمیز بر روی خودروها ممنوع است جریمه شرکت پوشاک چینی به دلیل کپی لوگو ب ام و امروز آخرین مهلت بخشودگی دو برابری جریمه های رانندگی توقیف پژو ۴۰۵ با بیش از ۶۰ میلیون ریال جریمه پرداخت نشده در سبزوار آخرین وضعیت شکایت از نرخ جرایم رانندگی در دیوان عدالت اداری آغاز کنترل هوشمند معاینه فنی خودروها از دی ماه کمتر از یک هفته تا پایان مهلت بخشودگی جرائم رانندگی وقتی پلیس نقض قانون می‌کند+عکس آغاز اجرای طرح برخورد با خودروهای متخلف در خرم آباد خط‌کشی خیابان، مجازات راننده خطا کار تجهیزات زمستانی نداشته باشید ۳۰هزار تومان جریمه می شوید تشدید برخورد با توقف غیرمجاز و پارک دوبله در معابر تهران افزایش ۳۰۰ درصدی برخورد با خودروهای دارای نقص فنی در ۲۵ روز گذشته جرائم رانندگی گران نمی‌شود ابلاغ مصوبه دولت درباره کاهش آلودگی هوای کلانشهرها آخرین مهلت بخشودگی جرایم معوق رانندگی اعلام شد جریمه ۲ پرتاب از خودرو؛ زباله و آب دهان پلیس راهور موظف به جریمه مسافربر های شخصی است جریمه خودروهای فاقد زنجیر چرخ در طرح زمستانی پلیس‌راه اردبیل برخورد پلیس راهور با صاحبان خودروهای پلاک مخدوش ۲۵۹ دستگاه خودرو با پلاک مخدوش در استان مرکزی توقیف شد خودروهای دودزا پلاک اعزام به تعمیرگاه می گیرند ۶ تا ۱۲ ماه حبس برای دستکاری پلاک خودرو جریمه ۵۰ هزار تومانی خودورهای فرسوده پایان آذر؛ آخرین مهلت بخشودگی جریمه های معوق رانندگی تشدید برخورد با وسایل نقلیه آلاینده و دودزا در البرز اجرای طرح کنترل مکانیزه و جریمه تخلفات ساکن خودروها در منطقه یک پایتخت جزئیاتی از مجازات‌ قانونی برای فرار از صحنه تصادف چگونه می توان از توقیف خودروهای با بیش از یک میلیون تومان جریمه جلوگیری کرد؟ چرا رانندگان برخی از جرائم خودروشان را انکار می‌کنند؟ خودروهای رکورددار بیشترین جریمه سرعت غیرمجاز در آمریکا از خودروهای متخلف عکس بگیرید و بفرستید برخورد پلیس با نصب لوگوی "ماری جوانا" روی خودرو برخورد با بدحجابی و کشف حجاب در خودروها تعطیل نشده ایران بالاترین حد مجاز سرعت اتوبوس در جهان را دارد کدام استان رکورددار سرعت غیرمجاز در کشور است؟ کاربراتوری‌ها تا زمانی که از رده خارج نشده‌اند جریمه می‌شوند محرومیت ۶ ماهه یک قاچاقچی باسابقه از رانندگی آغاز جریمه دوربینی خودروهای بدون معاینه فنی + مبلغ جریمه سواری تویوتا لندکروز راهی پارکینگ شد غول آهنی با ۹۲ فقره تخلف راهی پارکینگ شد راهی جدید برای جریمه کردن رانندگان متخلف +تصاویر خودروهای آلاینده از فردا در تیررس دوربین‌های نظارتی توقیف سواری جیلی با ۴۲ میلیون ریال خلافی معاینه فنی جعلی نگیرید! خودروهای فاقد معاینه فنی ازشنبه توسط دوربین ها جریمه می شوند آغاز جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی با دوربین از روز شنبه اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای دارای جرایم معوقه از جریمه رانندگی خود به شکل آنلاین مطلع شوید چطور از جریمه رانندگی خود به صورت آنلاین مطلع شویم؟ برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی اعمال قانون هزار و ۹۸۰ خودرو سنگین در مشهد هیچ خودرویی در زنجان در روز عاشورا و تاسوعا اعمال قانون نشد توقیف خودرو پراید با ۵۲ میلیون ریال خلافی در محور کرج - چالوس جلوگیری از بروز تخلفات رانندگی روش‌های نوین می‌طلبد جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی در تهران از اول آبان جادوی نوارچسب برای تغییر پلاک خودرو +عکس افزایش جریمه های رانندگی از سوی قانونگذاران جریمه سنگین و توقیف خودروها بازدارنده است جادوی «نوارچسب» برای تغییر شماره «پلاک خودرو» + عکس خودروهای توقیفی به جز شکایتی‌ها از فردا ترخیص می‌شوند طرح LEZ تا اطلاع ثانوی متوقف شد مجازات‌ تخطی‌کنندگان از مقررات ترافیکی باید بیش از پیش سنگین شود اختلاف در جریمه معاینه فنی؛ در تمام روز جریمه می‌شوید یا فقط در ساعت زوج و فرد؟ خودروهای فاقد معاینه فنی در طرح کاهش یکبار در شبانه روز جریمه می شوند جریمه ۵۰ هزار تومانی در انتظار خودروهای فاقد معاینه فنی توقیف تویوتا کرولا با ۲۰۵ کیلومتر سرعت جریمه ۴۰ هزار تومانی برای عدم نصب لوگوی سرویس مدارس جریمه ۵۰ هزار تومانی در انتظار متخلفان جریمه ۵ میلیون تومانی برای استفاده از موبایل حین رانندگی اعلام خودروهای رکورددار سرعت در جاده های ایران عزم جزم پلیس یزد برای برخورد با موتورسواران قانون‌گریز توقیف ۶۵۸ دستگاه خودرو بالای ۱۰ میلیون ریال جریمه در البرز جریمه عدم رعایت فاصله طولی و عرضی مشخص شد ثبت یک تخلف جدید توسط دوربین‌های جاده‌ای ورود خودروهای نظامی و دولتی به محدوده طرح کاهش منوط به اخذ معاینه فنی است سبقت غیرمجاز و پلاک مشکل دار، تریاک های جاسازی شده خودرو را لو داد آغاز اجرای آزمایشی جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی راننده روسی به خاطر سایه خودرواش جریمه شد! کدام راه برای دریافت خلافی خودرو مطمئن‌تر است؟ بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی سال ۹۴ در صورت پرداخت تا پایان آذر کنترل کاروان‌های عروسی از محضر توسط پلیس ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در لاین سرعت برخورد با ۲۲ هزار و ۵۰۰ خودروی سنگین در لاین سرعت تردد خودروها در شب های تهران بیشتر از روز شد وعده پلیس برای ساماندهی خلافی خودرو همه چیز درباره جریمه خودروهای امدادی + تخلفات مجاز و نحوه ابطال جریمه ۶۰ هزار تومانی در انتظار استفاده کنندگان از طلق روی پلاک جریمه سنگین در انتظار پیمانکاران متخلف خط کشی خیابان ها صدور ۲ قبض جریمه همزمان برای متخلفان سرعت غیرمجاز در جاده ها برخورد پلیس با وسایل نقلیه ایجاد کننده آلودگی صوتی جریمه ۲۰۰هزار تومانی در انتظار راکبان متخلف تشدید برخورد باخودروهای پلاک مخدوش یا فاقد پلاک در استان کرمانشاه وجود خلاء های قانونی در برخورد با موتورسواران متخلف جریمه و توقیف ۸۵۰ هزار موتورسیکلت افزایش برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران بخشی از جرایم راهنمایی رانندگی به شهرداریها اختصاص یابد ۲۱۰۰ دفترچه ثبت ساعت رانندگان متخلف بایگانی شد تست الکل چه تعداد راننده مثبت است ضبط گواهینامه، توقیف خودرو و ۴ میلیون ریال جریمه استفاده راننده از مواد روانگردان و مشروبات الکلی ۴۰۰هزار تومان جریمه رانندگی در حین مستی جریمه ۴۰۰ هزار تومانی، ۸۰ ضربه تازیانه و حبس تعزیری در انتظار رانندگانی که شرب خمر کنند خودروهای پلاک دولتی در ساعات غیراداری متوقف می‌شوند سرعت غیرمجازبه بهای مرگ فرزندتمام شد توقیف یک پراید با ۸ میلیون تومان خلافی حمل با جرثقیل و ۴۰۰ هزار ریال جریمه توقف خودرو در پیاده راه اجرای طرح تابستانه پلیس راهور لرستان توقیف خودرو در زنجان کاهش دارد تخلفات رانندگی در ۱۲ نقطه شهر ایلام با دوربین ثبت می شود تسهیلات ویژه پلیس راهور برای برگزاری آزمون سراسری جریمه ۵۰ هزار تومانی برای خودروهای شیشه دودی فرهنگ رانندگی در کرمان ارتقاء یافته است تشدید برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی از فردا نوشته های غیر متعارف روی وسایل نقلیه غیر قانونی است جریمه کاری که دژاگه کرد چند یورو است؟ کاهش ۲۳ درصدی تجاوز از سرعت مجاز در جاده‌ها توقیف پلاک خودرو در صورت عدم پرداخت جریمه تا ۴ ماه پس از ابلاغ مدارک مورد نیاز جهت اعتراض به قبوض جرایم رانندگی اعلام شد برگه خلافی بلندبالای بازیگر ایرانی / عکس جریمه ۴۰ هزارتومانی برای مسافربری با خودرو شخصی توسعه سامانه حمل و نقل هوشمند در گلستان اخذ جریمه از خودروهای فاقد معاینه فنی کارساز نیست آیا نصب تابلو پارک مساوی است با پنچری، مجازات حبس دارد؟ «توقف‌های غیرمجاز» صدرنشین تخلفات رانندگان تهرانی است مسافربرهای شهرستانی جریمه و توقیف خواهند شد توقیف سواری ام‌وی‌ام با خلافی بیش‌از ۱۷ میلیون ریال در سرایان فراخوان «ننداز زمین» یا «جریمه»؛کدام راهگشاست؟ رانندگان برای برخورداری ازبخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی اقدام کنند جریمه ۴۰ هزار تومانی برای خودروهای فاقد معاینه فنی دنده ۵ خودروها در تهران ممنوع! جریمه برای پرتاب زباله از شیشه ماشین توقیف خودرو و معرفی متخلفان به مراجع قضایی جریمه ۸۰۰ هزار یورویی تاکسی آنلاین اوبر در فرانسه برخورد با رانندگان خودروهای روزه خوار در استان ایلام ۵۵ هزار قبض جریمه در خراسان شمالی صادر شد کاهش ۱۶ درصدی مجموع تخلفات رانندگی بخشودگی جریمه های دوبله تا پایان سال ۹۴ تساوی دیه زن و مرد فقط در جرائم رانندگی آیا پلیس ۲میلیون خودرو فاقد معاینه فنی تهران را جریمه می‌کند؟ اعتراف سارق داخل خودرو به ۲۸ فقره سرقت در قم خودرو بنز با ۲۰۳ کیلومتر سرعت در قزوین توقیف شد محرومیت از رانندگی با ۳۰ نمره منفی جرائم تخلفات رانندگی سخت تر می شود پلیس رانندگان پیامک باز را با تلسکوپ به دام می‌اندازد / عکس خودروهای پلاک شهرستان با ورود به طرح ترافیک تهران اعمال قانون می شوند استعلام جرائم رانندگی با ارسال VIN به سامانه پیامکی یا اینترنتی پلیس راه بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی در خرداد روزانه قریب ۸۰ خودرو مسافربر شخصی در زنجان اعمال قانون می شوند جریمه ۵۰ هزار تومانی برای شیشه دودی خودروها تردد کامیون‌ها از خط سرعت ممنوع توقیف خودرو زانتیا با بیش از ۶۸ میلیون ریال خلافی در البرز توقیف خودرو با بیش از ۴۰ میلیون خلافی در روانسر توقیف یک خودرو با ۲۵ میلیون خلافی پلیس فلوریدا خودش را جریمه کرد تشدید برخورد با موتورسواران + نرخ جریمه‌ها غیرقانونی بودن ترددخودروهای تقویت شده رانندگی مرد نابینا ۱.۳ میلیون دلار را بازگرداند+تصاویر عوارض تاخیر در تمدید اعتبار گواهینامه ۵ هزار تومان است جریمه تخلفات رانندگی متناسب باضرر وزیان وارده به جامعه تدوین شود توقیف ۱۱۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف در شهرستان دورود گذاشتن طلق بر روی پلاک خودرو ممنوع خیابان ومعابر حریم خصوصی نیست خودرو پژو با بیش از ۷۶ میلیون ریال خلافی در پایتخت توقیف شد جریمه طرح ترافیک به صرفه‌تر است یا گرفتن مجوز روزانه؟! توقیف سواری پژو ۲۰۶ با خلافی بالای ۵۰ میلیونی ماراتن نفس گیر تاکسی‌دارها با مسافربرهای شخصی مجازات ۳ هزار تومانی تخلف،از شوخی تا بازدارندگی! تخلف زیست محیطی فورد یک میلیون دلار آب خورد افزایش دوربین‌های کنترل تخلفات رانندگی اعلام برنامه های امسال پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان توقیف خودرو در قزوین با ۶۸ فقره تخلف شرایط پرداخت موردی قبوض جرائم رانندگی اعلام شد مجازات ۳هزار تومانی؛ جریمه یا شوخی؟! هشدار پلیس راهور در مورد اطلاع از میزان خلافی کاهش ۹ و ۴۳ درصدی جریمه‌ و توقیف خودروها در نوروز تخلفات زیاد رانندگان پلیس، ترافیک شهری را برهم می‌زند آغاز فعالیت دوربین های ثبت تخلف درآزادراه تهران -قزوین توقیف کامیون با ۷۳۲ میلیون ریال خلافی فضای داخل اتومبیل حریم شخصی افراد نیست صدور مجوز برخورد با رانندگان مست، کشف حجاب کرده و ویراژ دهندگان در خیابان جریمه پلیس برای تخلف کاروان های عروسی بوق زدن غیر ضروری خودروها در معابر شهری ۴۰۰ هزار ریال آب می خورد خودرویی با سرعت ۲۰۸ کیلومتر در محور مهاباد ـ ارومیه توقیف شد اعمال قوانین جدید راهنمایی رانندگی برای اورژانس + عکس انحراف به چپ خودروهای امدادی در خط ویژه تخلف است رسانه‌ها تخلفات سرویس‌های مدارس را منعکس کنند رانندگانی که با صدای بلند موسیقی گوش ‌می‌کنند، به مراجع قضایی معرفی می‌شوند خودروهای هنجارشکن ممنوع‏ المعامله می‌شوند؟ همه چیز درباره دفترچه اخطاریه تخلفات اجتماعی خودرویی و گشت امنیت اخلاقی پلیس استفاده از چراغ زنون در خودرو چقدر جریمه دارد؟ استقرار گشت‌های امنیت اخلاقی در بزرگراه‌ها طرح برخورد پلیس راهور تهران با خودروهای شهرستانی هیچ ابلاغیه‌ای برای بخشش جرایم دیرکرد ۹۴ به پلیس ارسال نشده توقیف سواری پژو ۲۰۶ با جریمه معوقه ۲۳ میلیونی در کرج دیرکرد جریمه‌های رانندگی سال ۹۴ با شرایطی بخشیده می‌شود جریمه عجیب برای متخلفان رانندگی در تایلند تشکیل ۲۹۰۰ پرونده رانندگی در حال مستی توقیف پراید با بیش از ۴۲ میلیون ریال خلافی آموزش رانندگی با مازاراتی روکش طلا احتمال مجازات کلینتون به دلیل استفاده تبلیغاتی از مترو رانندگان متخلف در تایلند همنشین مردگان توقیف خودروی سواری پژو ۲۰۶ با بیش از ۹۳ میلیون ریال خلافی در پایتخت درخواست توقف موقت مصوبه جدید افزایش جرایم رانندگی رد شد فیبر کربن کردن خودرو بدون مجوز پلیس ممنوع خودروی سمند با بیش از ۳۰۰ تخلف و ۱۰ میلیون تومان جریمه توقیف شد آغاز تشدید برخورد پلیس با نبستن کمربند ایمنی سرنشینان عقب و جلو پلیس؛ تنها پلیس جریمه نیست مجازات دستکاری کیلومتر شمار خودرو چیست؟ کاهش جرایم در سال۹۴ جزئیات نرخ جدید جریمه‌های رانندگی + جدول افزایش نرخ جرایم رانندگی از امروز افزایش نرخ جریمه های رانندگی از صبح فردا مصوبه جدید دولت برای افزایش جریمه‌های رانندگی، مانعی برای اجرا ندارد اعمال نرخ‌های جدید جرائم رانندگی از ۲۵ اسفند جولان «LEDدارها» در خط ویژه هیات دولت نرخ‌‌های جدید جرائم‌رانندگی را ابلاغ کرد جریمه زرنگی، تمهید جدید پلیس افراد متخلف در چهارشنبه پایان سال تا پایان نوروز مهمان پلیس هستند دیرکرد جرایم رانندگی بخشیده می‌شود چطور می شود به جریمه های "دوربین" اعتراض کرد؟ راهنمایی‌ورانندگی اردبیل تذکر را جایگزین جریمه مسافران نوروزی کند افزایش جرایم رانندگی بهترین اهرم برای جلوگیری از تخلفات چه کسی جلوی افزایش جرائم رانندگی را گرفت امکان پرداخت مرحله‌ای یا نوبه‌ای جرائم معوقه رانندگی در سایت راهور فراهم شد مصوبه هیأت دولت درباره افزایش جریمه‌های تخلفات رانندگی به میزان بیش از تورم باطل شد خامس به خاطر نافرمانی از دستور پلیس جریمه شد قسطی شدن جرائم رانندگی نداریم اعمال نرخ جدید جرایم رانندگی از ۲۵ اسفند جریمه ۲۰ و ۳۰ هزار تومانی، بازدارنده رفتارهای نادرست رانندگی نیست مخالفت رئیس‌جمهوری با افزایش جریمه‌های رانندگی تکذیب شد درآمد ۲میلیارد تومانی دولت از ترددهای غیرمجاز هرروز تهرانی‌ها جریمه ۳۰ تا ۵۰ هزاری برای تخلفات ساکن جریمه سنگین مهاجم ولفسبورگ برای تبلیغ بنز قیمت جرائم رانندگی در ایران پایین است جریمه ۱۹ میلیاردی برای قاچاقچی ۴ دستگاه خودرو هیوندای جریمه رانندگی «پرتاب زباله از خودرو» در رشت اعمال می شود سامانه ملی معاینه فنی با ۳۹۰ روز تاخیر اجرایی شد پرونده افزایش نرخ جرایم رانندگی در اسرع وقت رسیدگی می‌شود طرح‌های ویژه پلیس راهور برای راهپیمایی ۲۲ بهمن اولتیماتوم پلیس به نمره منفی‌دارها بدهی ۱۸۰ میلیارد تومانی دولت در عوارض جرایم راهنمایی و رانندگی بخشودگی جرایم رانندگی به مناسبت ۲۲ بهمن کذب است درآمد ۳ هزار و ۷۴۰ میلیارد تومانی دولت در سال ۹۵ از محل اخذ جرایم رانندگی گستاخی پولدارها یا نظم بخشی به مقررات عبور و مرور هیئت دولت نرخ جرائم رانندگی را افزایش داد "افزایش جرایم رانندگی" راه حل پرکردن خزانه نیست نرخ جدید جریمه‌های تخلفات رانندگی ابلاغ شد معاون اول رئیس جمهور مصوبه دولت درباره افزایش جریمه های رانندگی را ابلاغ کرد افزایش جریمه ها؛ دارو یا نوشداروی رانندگی به سبک ایرانی افزایش جریمه های رانندگی نقش موثری در پیشگیری از حوادث دارد افزایش جریمه‌ها موقتی، مسکن و کوتاه‌مدت است مصوبه افزایش نرخ جرایم رانندگی روی میز شعبه اول دبوان عدالت راننده انگلیسی با ۵۱ تخلف همچنان پشت فرمان خودرو افزایش جریمه عامل مهم بازدارنده روانی در بروز تخلفات رانندگی است رویکرد جریمه‌محوری سیاست کارآمدی برای کنترل تخلفات رانندگی نیست پیشنهاد پلیس برای تفکیک جریمه رانندگی براساس نوع خودرو تنها ۱۱ کد تخلف رانندگی افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است توقیف خودرو پژو با بیش از ۳۷ میلیون جریمه پرداخت نشده در لاهیجان افزایش نرخ جرایم رانندگی به اما و اگر کشیده شد پیش‌بینی درآمد ۲هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی جرایم رانندگی دربودجه۹۵ جزئیات تعیین نرخ آرم طرح ترافیک سال ۹۵ افزایش نرخ جرایم رانندگی منوط به فراهم شدن ساز و کار اجرایی است افزایش درآمد جرایم رانندگی به ۲۸۰۰ میلیارد افزایش نرخ جرایم تخلفات رانندگی ابزار تاثیرگذاری در کاهش تلفات و تخلفات نیست توقیف خودرو سواری با بیش از ۳۱ میلیون ریال جریمه پرداخت نشده در فومن نرخ جریمه ترمز برید تشدید برخورد پلیس با خودروهای دودزا افزایش نرخ جریمه‌های رانندگی به تنهایی در بازدارندگی موثر نیست محور خلخال ـ پونل تا اواخر سال مسدود است افزایش جریمه جواب نمی‌دهد، فرهنگ‌سازی کنید افزایش جرایم تاثیری در کاهش تخلفات رانندگی ندارد افزایش جرایم رانندگی منتفی می شود؟ چگونه خودروی‌ها فاقد معاینه فنی شناسایی و جریمه می‌شوند؟ افزایش نرخ جریمه های رانندگی و نقشی که فراموش می کنیم چرا جریمه‌های رانندگی زیاد شد؟ جدول مقایسه ۴۰ جریمه رانندگی در سال۹۳ و ۹۴ جرائم رانندگی گران شد +جدول جرایم توقیف۱۷۰۰ دستگاه خودرو به علت عدم پرداخت جریمه در آذربایجان غربی جریمه ۱۱ میلیارد تومانی قاچاقچی ب ام و جریمه ۵۰ هزار تومانی در انتظار خودروهای دودزا توقیف ۲۳ میلیون خودرو سواری در ۹ ماهه امسال واکنش جالب بازیگر مشهور پس از جریمه شدن! جریمه ۵۰ هزار تومانی برای شیشه‌های دودی گلایه شهرداری از عدم پرداخت سهمش از جرایم راهنمایی و رانندگی تشدید برخورد با وسایل نقلیه دودزای پایتخت معرفی ۸۰۰ واحد متخلف روغن موتور و لاستیک خودرو به تعزیرات حکومتی تشدید برخورد پلیس با خودروها و موتورسیکلت‌های دودزا پرداخت قبض جریمه رانندگی از طریق درگاه‌های الکترونیکی بانک شهر فک پلاک خودروهای دودزا؛ نصب پلاک «اعزام به تعمیرگاه» توقیف روزانه ۱۴۰ خودرو به دلیل پوشاندن پلاک فک پلاک خودروهای دودزا در پایتخت تشدید برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه سرعت غیرمجاز در صدر تخلفات رانندگی جرایم رانندگی در چه راهی هزینه می‌شود؟ بیشترین تخلفات رانندگی تهرانی‌ها چیست؟ شهروندان تهرانی ۳۸۲ میلیارد تومان جریمه شده‌اند ۱۵۰۰ دلار جریمه ویراژ دادن با سوپراسپرتها تجهیز ۱۵۶ تقاطع مهم تهران به سامانه ثبت تخلفات جریمه ۳۰۰ هزار ریالی برای خودروهای فاقد تجهیزات زمستانی آیا متخلفان استفاده کننده از جای پارک معلولان جریمه می‌شوند؟ توقیف موتورسیکلت‌های فاقدپلاک جریمه ۴۰ هزار تومانی برای تجاوز به حقوق معلولان ثبت تخلف ۱۲۰ هزار خودرو به دلیل عبور از خط اضطرار اتومبیل‌های توقیف شده در بریتانیا اولتیماتوم پلیس درباره پلاک‌های دستکاری شده اجرای طرح ویژه برخورد با خودروهای شیشه‌ دودی در گیلان انتقاد معاون شهردار از عدم برخورد پلیس با پلاک‌ پوشان طرح ترافیک پرداخت «انتخابی» جریمه‌های رانندگی ممکن شد اعمال جریمه ۳۰۰ هزاری خودروهای دودزا پراید یا پورشه یقه متخلف داخل خودرو را می‌گیریم کویت نرخ تعرفه و جریمه‌های رانندگی اتباع خارجی را افزایش می‌دهد برخورد قاطع پلیس با «دور دور» و هنجارشکنان در اتوبان‌ها ۲۸ ماه زندان برای رانندگی با سرعت ۳۰۹ کیلومتر بر ساعت روش عجیب افسر راهنمایی رانندگی برای شکار رانندگان متخلف افزایش نرخ جریمه های رانندگی در انتظار تصمیم دولت جرائم زوج و فرد بخشیده نشده صدور جریمه برای متخلفان محدوده طرح زوج و فرد؛ به‌زودی ۷ هزار جلد گواهینامه رانندگی در آستانه ضبط حمل لوکس‌های مزاحم با جرثقیل قانون چگونگی دریافت خسارت خواب خودرو مخالفت دولت و مجلس با افزایش نرخ جرایم رانندگی جرایم رانندگی در سال‌جاری افزایش نمی‌یابد برخورد با رانندگانی که دسته جات عزادارای را متفرق کنند دستکاری در خودروها مشکل ساز است امکان پرداخت جرایم راهنمایی رانندگی توسط خودپرداز های بانک قوامین پرداخت الکترونیکی جرایم رانندگی در بانک حکمت داخل خودرو حریم‌خصوصی نیست، با متخلفان برخورد می‌شود چرا اگر جریمه های رانندگی را نپردازیم دو برابر می شود؟ افزایش نرخ جرائم رانندگی تاثیری در کاهش تخلفات ندارد افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی در هیات دولت در دست بررسی است ورود خودروهای شخصی به پایانه های تاکسیرانی ۵۰۰ هزار ریال جریمه دارد نظر پلیس درباره افزایش مبلغ جرائم رانندگی جریمه های رانندگی؛ درآمدزایی یا فرهنگ سازی؟ کاهش ٩ درصدی صدور قبوض جریمه در سال جاری افزایش جریمه‌های رانندگی به دولت رفت قوانین پلیس راهنمایی و رانندگی باید هدایتگر باشد جریمه در کمین رانندگان بی‌اعتنا به فرمان «پلیس مدرسه» جرائم رانندگی در هفته ناجا بخشوده می‌شود؟ جریمه رانندگان متخلف افزایش می‌یابد بخشودگی جرائم رانندگی منوط به تدابیر فرمانده ناجا و تصمیم مجلس است عابران متخلف جریمه می‌شوند پیشنهاد افزایش ۵۰ تا ۱۰۰درصدی جرایم رانندگی به دولت ارایه شد خط قرمز پلیس در هفته‌ پایانی شهریور سرعت، سبقت غیرمجاز است جریمه‌های رانندگی در ماه شهریور به دو برابر افزایش می‌یابد برخورد جدی پلیس راهور با متخلفان حادثه‌ساز دوبرابر شدن جرایم رانندگی ارسال ۷۳ هزار تخلف به رانندگان متخلف از طریق پیامک جرایم رانندگی بازدارنده نیست تخلفات ثبتی دوربین از ۲۰ شهریور کمتر از دو ساعت پیامک می‌شود استعلام میزان تخلفات رانندگی ثبت بیش از ۳۰۳ هزار تخلف راهنمایی و رانندگی در قم توقیف خودروهای دارای سرنشین بدحجاب و بد پوشش پلیس اجازه بخشودگی جرایم رانندگی را ندارد پیشنهاد بخشودگی بخشی از جرائم رانندگی در مجلس نیروی انتظامی درآمدی از جرایم رانندگی ندارد سهم شهرداری از جرایم رانندگی چه شد؟ برخورد قاطع پلیس با تصادفات ساختگی طرح برخورد با «دور دور کردن خودروهای گرانقیمت» در کرج اجرا شد درآمد جرایم رانندگی چطور خرج می‌شود؟ ۱۷۱ عنوان جریمه رانندگی بازدارندگی لازم را ندارد مالک یک جرثقیل در هیرمند افزون بر ۶میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال جریمه شد بررسی جریمه برای سرنشینان بدحجاب خودروها در کمیسیون قضایی مجلس ابلاغی درمورد برخورد با سرنشینان بدحجاب خودرو اعلام نشده است جریمه ۳۰۰ هزار ریالی برای حمل مسافر با خودرو شخصی اعمال قانون ۲۷ هزار وسیله نقلیه متخلف در مرداد ماه چراغ سبز پلیس به رانندگان متخلف ثبت روزانه ۳ هزار تخلف رانندگی در مشهد خودروهای پیوندی درکرمانشاه اوراق می‌شود طرح پلیس برای کاهش سقف سرعت در جاده ها ثبت روزانه ۲۴ هزار جریمه رانندگی در امارات متحده عربی برخورد با تخلفات رانندگی در جاده‌های قم ۳۸ درصد افزایش یافت توضیح سخنگوی ناجا درباره ترخیص خودروها به مناسبت عیدفطر ترخیص خودروها و موتورهای توقیفی فاقد حکم قضایی به مناسبت عیدفطر وقوع ۳۰ درصد تخلفات رانندگی در پایتخت افزایش نرخ جرایم رانندگی روی میز هیات دولت افزایش مبلغ جریمه رانندگی راهکار مناسبی برای کاهش جرائم نیست افزایش مبلغ جریمه راهکار اصلی کاهش تخلفات رانندگی نیست راهکارهای کاهش تخلفات رانندگی تاثیر ۵۰ درصدی جریمه‌ها در کاهش حوادث رانندگی افزایش ۷۵درصدی توقیف موتورسواران متخلف در همدان کسر خلافی خودروها به مناسبت عید فطر صحت ندارد جریمه رانندگانی که یک سال از اعتبار گواهینامه آنها گذشته باشد جریمه ۴۰ هزار تومانی برای رانندگانی که بین خطوط نمی‌رانند توقیف خودرو سمند با ۲۵۵ فقره خلافی در همدان صدور قبض جریمه نواقص مدیریتی ترافیک را نمی‌پوشاند در برخورد با متخلف، خودرو لوکس و غیر لوکس فرقی ندارد تخلفات رانندگی در مریوان به مرز صفر رسیده است نمره منفی ۱۳۵ راننده لرستانی به حد نصاب ضبط گواهینامه رسید نرخ جریمه‌های رانندگی باید افزایش یابد آسیب دیدن افراد متعدد در حادثه رانندگی راننده خاطی را فقط به مجازات تعزیری اشد محکوم می‌کند خودرو رانندگان روزه خوار توقیف می شود ۴۰ نمره منفی منجر به خلع تاکسیران می‌شود افزایش تخلفات راهنمایی و رانندگی در امارات لایی‌کشی خودروها در خیابان‌های تهران معرفی رانندگان متخلف خودروهای سنگین در رامهرمز به مقامات قضایی محرومیت ۶ ماهه مورینیو از رانندگی جرائم رانندگی را الکترونیکی پرداخت کنید محکومیت۸۶ راننده تاکسی درون شهری متخلف استان سمنان در سال ۹۳ ناجا با تخلفات برخورد می‌کند راننده متخلف از موبایل محروم شد جریمه های جدید برای تاکسیران‌ها جریمه یک فرغون توسط پلیس داشتن خودروی لوکس، تخلف و جرم نیست تکذیب افزایش روزانه جریمه ترافیک شهری بالاترین جریمه رانندگی در این کشورهاست توقیف ۲۰۰ خودرو در حال «دور دور» در اصفهان جریمه رانندگی ۱۲۰ دلاری به علت استفاده از ساعت اپل در حین رانندگی ۴ تخلفی که منجر به توقیف موتورسیکلت می‌شود واکنش فرمانده ناجا به فراخوان تجمع برای بنزین و احتمال افزایش جریمه های رانندگی هدف از افزایش جرایم رانندگی، رعایت نظم و آرامش است دستور ویژه دادستان همدان برای برخورد با خودروهای نامتعارف نرخ جریمه ورود به محدوده های ترافیکی شهر تهران تغییری نکرده است جریمه ۲۰۰ میلیون ریالی قاچاقچی باطری خودرو در همدان دور آخر «دور دور» خودروها در اصفهان جزئیات و نرخ جریمه جدید متخلفین طرح ترافیک برخورد پلیس با بدپوششی و کشف حجاب در بزرگراه‌های تهران پرداخت جرائم رانندگی از طریق درگاههای حضوری و غیرحضوری بانک سپه انتقام خودرویی از شوهر اردنی برای ازدواج دوم! دور دور سواران جریمه می شوند برخورد پلیس با رانندگان متخلف در شب دور دور بازی در خیابان های آبادان با خودروهای لوکس استقبال از پرداخت جریمه توقف خودرو در تعمیرگاه‌ها خودروهای لوکس راهی پارکینگ شدند تشدید برخورد با رانندگان خطرساز در کرمانشاه تشدید برخورد با «دوردورکردن» خودروها چهار خط قرمز پلیس برای راکبان موتور سیکلت‌ها جزئیات طرح برخورد پلیس با خودروهای لوکس حادثه ساز پرداخت جریمه خواب خودرو عمومی می‌شود آغاز برخورد با تخلفات رانندگی شبانه در پایتخت سواری با ۹۸ فقره تخلف در پارکینگ پلیس برگ جریمه ۷۱ هزار دلاری میلیونر فنلاندی برای سرعت غیرمجاز تغییر رنگ برای خودروهای نظامی امکان پذیر نیست برخورد شبانه با صد خودرو لوکس اعلام شرایط بازگرداندن پرداخت‌های اشتباهی صورت وضعیت تخلفات سهم شهرداری از جرائم رانندگی پرداخت نمی‌شود پلیس راهور تهران از تشدید برخورد با "جولان خودروهای لوکس" خبر داد برخورد با حرکات نامتعارف رانندگان خودروهای لوکس نمایشگاه‌های اتومبیل نمایشگاه‌های اتومبیلِ فاقد مجوز پلمب می‌شوند تغییر ارکان خودرو بدون هماهنگی پلیس خلاف قانون است پانصد هزار ریال جریمه ارائه نکردن تغییر آدرس محل سکونت به راهور برخورد با موتورسوران متخلف و اجرای طرح خط سفید اولویت راهور در سال ۹۴ مخالفت فرمانداری با جریمه جدید طرح ترافیک پراید با ۶۴ میلیون ریال خلافی در خرم آباد روانه پارکینگ شد جریمه عبور از چراغ قرمز چقدر است؟ اعمال جریمه در صورت گذشت یکسال از اعتبار گواهینامه آغاز برخورد با خودروهای «زنون»
برگشت به بالا