کیفیت در بازار ایران ارزش ماست

عصر خودرو- در مراسم امضای قرارداد و تفاهم نامه ده جانبه بین المللی برای طراحی و تولید پلتفرم محصولات ایران خودرو بر استفاده از فن آوری نوین در تولید، توجه به ارتقای محصولات و نگاه به بازارهای صادراتی تاکید شد.

سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸:۰۰

کیفیت در بازار ایران ارزش ماست

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس ، مدیرعامل شرکت هیوندایی پاورتک در این مراسم، با بیان این که تغییرات در صنعت خودرو و پیشرفت های تکنولوژیک از سرعت بالایی برخوردار است،‌ اظهار داشت: نباید فراموش کرد که اولویت ما را درتولید محصول خواسته های مشتریان تعیین می کند.


کوانگ یون لی که شرکت وی در زمینه تولید گیربکس های اتوماتیک و سیستم های انتقال قدرت فعالیت می کند، کیفیت را مهم ترین رویکرد و یک ارزش برای این شرکت در بازار ایران عنوان کرد و افزود: این چیزی است که می تواند تحول آفرین باشد و ما به دنبال آن هستیم.

مدیرعامل شرکت بنتلر نیز در این مراسم گفت: نگاه ما به بازار ایران مصرف نیست بلکه به دنبال مشارکت با خودروسازان ایرانی هستیم.

الکسیس بانل،‌ با بیان این مطلب گفت:ایران خودرو راه رابرای همکاری مشترک با امضای قرارداد طراحی پلتفرم محصولات جدید هموار کرد.

وی افزود: در این قرارداد شرکت بنتلر طراحی و تولیداکسل های جدید و مجموعه های مرتبط را برعهده دارد. مدیرعامل بنتلر تاکید کرد:‌مابه مردم ایران رانندگی ایمن و رفاه و آسایش را هدیه می دهیم و هدف ما از این مشارکت،‌ تولید محصولات ایمن است. وی افزود: عملکرد ما درسطح جهانی شاهد خوبی برای این ادعاست.

برچسب ها

کنسرسیوم طراحی خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا