طراحی پلتفرم برای کسب سهم از بازار جهانی

عصر خودرو- همکاری در طراحی پلتفرم برای تولید در کلاس جهانی،‌تجهیز خودروها به استانداردهای روز و همکاری با برندهای معتبر از مهم ترین نکات سخنرانان در مراسم امضای قرارداد و تفاهم نامه ده جانبه بین المللی برای طراحی و تولید پلتفرم محصولات ایران خودرو بود.

سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶:۰۰

طراحی پلتفرم برای کسب سهم از بازار جهانی

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس، مدیرعامل پانچ در این مراسم گفت: هدف از همکاری با  ایران خودرو در قالب قرارداد مشترک برای طراحی پلتفرم، توسعه و کسب سهم مناسبی از بازارهار رقابت جهانی است.


فیلیپ فورییر در مراسم کنسرسیوم طراحی خودرو در ایران خودرو اظهار کرد: امضای این قرارداد به مثابه اتحاد بیشتر برای رقابت خوب با همکاری ایران خودرو در صحنه جهانی است.

وی خاطرنشان کرد: محصولات شرکت پانچ گیربکس دنده ای و اتوماتیک برای بهره وری انرژی است که برای ایران هوای پاکی را ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: ایران خودرو با همکاری با برندهای معتبر خارجی،‌ آینده ای روشن خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت پینین فارینا نیز گفت: برای کسب سهم مناسب از تولید جهانی طراحی، تولید و پلتفرم یک پایه و اساس به شمارمی رود.

سلیو آنگوری اظهار کرد: امروز یک روز مشترک برای ما در طراحی و تولید پلتفرم محصولات جدید برای بازار ایران وکشورهای منطقه در تاریخ ثبت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ایران خودرو با طراحی و تولید محصولات جدید با همکاری شرکت های معتبر در آینده سهم و جایگاه مناسبی در تولید جهانی خواهد داشت.

آنگوری تمدن و فرهنگ ایرانی را فاخر دانست و گفت: امضای این قرارداد پیوند بین فرهنگ، صنعت و فن آوری روز است. وی افزود: پینین فارینا در این کنسرسیوم همکاری طراحی بدنه برای محصولات جدید ایران خودرو را برعهده دارد.

برچسب ها

کنسرسیوم طراحی خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا