یازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو(9)

قطعه سازان در راستای افزایش تولید کمی و کیفی خودرو نقش مهمی دارند

عصر خودرو- قطعه سازان در راستای افزایش تولید کمی و کیفی خودرو نقش مهمی دارندصالحی نیا گفت: قطعه سازان در زمینه توسعه کیفی و رعایت استانداردهای بالا می توانند نقش ارزنده ای در تولید خودرو های با کیفیت و در نهایت صادرات محصول داشته باشند.

Wednesday 16 November 2016 - 13:30:00

قطعه سازان در راستای افزایش تولید کمی و کیفی خودرو نقش مهمی دارند

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز ، یازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو،با حضور محسن صالحی نیا معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت ، امیرحسین قناتی مدیرکل صنایع خودرو و نیرو محرکه، رضارضایی رئیس انجمن قطعه سازان کشور ، اسپهبودی معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مدیران عامل و مدیران شرکت های  فعال در صنعت خودرو سازی افتتاح شد.
براساس این گزارش صالحی نیا معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازدید از سالن گروه سایپا گفت: قطعه سازان در راستای افزایش تولید کمی و کیفی خودرو  نقش مهمی دارند.
وی افزود: قطعه سازان در زمینه توسعه کیفی و رعایت استانداردهای بالاتر از جمله تولید قطعاتی در حوزه کاهش آلایندگی ، ایمنی و مصرف سوخت با همکاری های مشترک با شرکای خارجی می توانند نقش ارزنده ای در تولید خودرو های با کیفیت و در نهایت صادرات محصول داشته باشند.
صالحی نیا یادآور شد: قطعه سازان به نسبت چند سال گذشته شرایط بهتری دارند و امیدوارم قطعه سازان و خودروسازان  با توسعه تولیدات کمی و کیفی ،افزایش صادرات در پارامترهای شاخص های عملکردی از جمله  افزایش ایمنی، کاهش آلایندگی و مصرف سوخت با برنامه های کلان کشوری همراه شوند.
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص حضور گروه سایپا در این نمایشگاه گفت: گروه سایپا بخوبی در توسعه محصول، افزایش تولید و قراردادهای همکاری مشترک و اصلاح ساختارهای مالی اقدامات مناسبی انجام داده است .
وی اظهار کرد: شرکت های خودروساز  در جهت اهدافی که وزارت صنعت ، معدن و تجارت به نمایندگی از دولت ترسیم کرده است، به خوبی در این مسیر قرار گرفته اند و گزارش عملکردی شش ماه نخست سال جاری گویای این مطلب است.
امیرحسین قناتی مدیرکل صنایع خودرو و نیرو محرکه در جریان بازدید از سالن 35 که شرکت های قطعه ساز گروه سایپا در آنجا حاضرند گفت: این نمایشگاه با حضور شرکت های داخلی و خارجی از کیفیت خوبی برخوردار است و گروه سایپا نشان داد که از زنجیره تامین پرقدرتی برخوردار است.
وی یادآور شد : امیدوارم شرکت های داخلی در تفاهم نامه و قراردادهای خارجی سهم خود را در تولید محصولات و پروژه های خارجی بیشتر کنند.
همچنین رضارضایی رئیس انجمن قطعه سازان کشور نیز در بازدید از غرفه شرکت های گروه سایپا گفت: نمایشگاه محل عرضه نوآوری ها و ایده هاست که بصورت عملیاتی و تولید محصول قابل مشاهده است.
وی افزود: گروه سایپا به نسبت سال گذشته بسیار منسجم و مهندسی تر حاضر شده است و این را به تمامی کارکنان و مدیریت ارشد گروه سایپا تبریک می گویم که توانسته اند با استفاده از توان متخصصان داخلی، مجموعه قطعاتی تولید کنند که قابلیت رقابت با محصولات خارجی را دارد.
وی در پایان در خصوص روند و شرایط قطعه سازان گفت: با توجه به اینکه خودروسازان و قطعه سازان در یک مجموعه قرار دارند خوشبختانه با رونق گرفتن گروه سایپا، روز به روز شرایط قطعه سازان هم بهتر شده و امیدوارم اهداف مشترک خودروسازان و قطعه سازان در زمینه کیفیت، قیمت رقابتی،تحویل بموقع ، خدمات پس از فروش و حضور در بازارهای هدف با همکاری خودروساز و قطعه ساز ، زمینه ساز رسیدن به اهداف مشترک باشد.  
گفتنی است یازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران از 25 تا 28 آبان ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزارمی شودوگروه سایپا در سالن 35 این نمایشگاه پذیرای بازدیدکنندگان صنعتگران، تولیدکنندگان، متخصصان و دیگر علاقه‌مندان از این صنعت است.

برچسب ها

یازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو
Back to top