مدل احتمالی النترا کروک (+عکس)

عصر خودرو- اینک شایعاتی در خصوص تولید یک مدل کروک از سدان‌های النترا شنیده می‌شود. با وجود اینکه هیوندا تلاش دارد اطلاعاتی از از مدل آتی کابریولت النترا منتشر نشود.

Wednesday 16 November 2016 - 12:12:00

مدل احتمالی النترا کروک (+عکس)

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، هیوندایی در سال‌های اخیر عملکردهای متفاوتی داشته‌ است، این خودروسازی در برخی موارد بسیار موثر ظاهر شده و در مقابل در برخی مواقع موفق به کسب رضایت مشتریان نشده است. به همین دلیل برخی از مردم هنوز رفتار محتاطانه‌ای را در خصوص انتخاب و خرید خودروهای این برند در پیش گرفته‌اند. اما انکار این موضوع که سدان‌های اسپورت النترا مدل‌های نسبتا زیبا و جذابی هستند سخت است.مدل‌های جدید النترا که در ماه‌های گذشته به نمایش درآمده در قالب یک سدان 5 در معرفی شده است. سدان جدید النترا در مدل رندر آنقدر جذاب طراحی شد که نظر کارشناسان و حتی رقبا را جذب کند. اما اینک شایعاتی در خصوص تولید یک مدل کابرلیوت از سدان‌های النترا شنیده می‌شود. با وجود اینکه هیوندا تلاش دارد اطلاعاتی از از مدل آتی کابریولت النترا منتشر نشود، اما بسیاری با توجه به شنیده‌ها بر این باورند که این مدل النترا شبیه تصویر زیر خواهد بود.

اگرچه بعید می‌رسد شاهد چنین مدلی از هیوندایی باشیم، اما تصور می‌شود زیبایی مدل کابریولت از مدل اسپورت این سدان قرض گرفته شود. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان این مدل از بسیاری از رقبای اروپایی زیباتر طراحی شده است.

 

در نمای جلوی این طرح رایانه‌ای، خودرو از ترکیب یک ظاهر تهاجمی، خطوط منحنی و قوس‌های مناسب برخوردار است. نمای جانبی خودرو نیز در دو طرف با خطوط افقی که از روی درها تا زوایای عقب کشیده شده اسپورت‌تر به نظر می‌رسد. نمای عقب خودرو نیز به واسطه دیفیوزر و اگزوز دوقلو جذاب‌تر شده است.

برچسب ها

النترا
مطالب مرتبط بیشتر
معرفی خودرو هیوندای النترا مدل 2019 هیوندای النترا در راه است +عکس النترا جدید با طراحی جسورانه (+عکس) بدعهدی شرکت کره جنوبی مانع از عمل به تعهدات شد شیک‌پوشان اقتصادی یا گران‌قیمت‌های بازار روی مدار 100 خرید یک خودروی هیبریدی چقدر تمام می شود؟ رونمایی هیوندایی از النترا BTR (+عکس) ثبات در بازار خودروهای وارداتی ثبات در قیمت خودروهای وارداتی اقتدار نسل جدید النترا ؛ بازگشت موفق هیوندای قیمت گذاری الانترا 11 میلیون زیر قیمت بازار قرارداد تولید خودرو النترا در کرمان امضا شد خط و نشان هیوندای النترا جدید برای تویوتا کرولا در ایران هیوندای النترا GT 2018 رونمایی شد برگی از گذر خودرو در تونل زمان فروش هیوندای النترا 2017 با اقساط 6 و 12 ماهه هیوندای النترا 2017 بهترین سدان سایز متوسط شد مقایسه دو خودرو هیوندای النترا و کیا اپتیما 2016 +جدول قیمت جهانی فروش هیوندای الانترا اسپرت 2017 5 خودرو متفاوت هیوندایی در نمایشگاه ویژه هیوندای النترا GT در پاریس رونمایی می‌شود هیوندای النترا 2017 بالاترین نمره ایمنی را دریافت کرد مدل کوپه هیوندای النترا به ایران آمد هیوندای النترا 2017 از 21 هزار و 485 دلار قیمت خورد کاهش قیمت دو خودرو وارداتی فروش اقساطی انواع خودروهای هیوندای آغاز شد
Back to top