نمایشگاه خودرو پاریس 2016 (6)

هیوندای النترا GT در پاریس رونمایی می‌شود

به گزارش عصر خودرو: یک نسخه بازطراحی شده از هیوندای النترا GT برای اولین بار در نمایشگاه خودرویی پاریس به نمایش عمومی درخواهد آمد.

Sunday 04 September 2016 - 18:38:00

هیوندای النترا GT در پاریس رونمایی می‌شودهیوندای النترا GT در پاریس رونمایی می‌شودهیوندای النترا GT در پاریس رونمایی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»به نقل از گرین‌کار ریپورت، اگرچه سدان چهار درب النترا برای مدل سال 2017 به طور کامل بازطراحی شده و هم اکنون در حال فروش است، اما این هاچبک جمع و جور موسوم به النترا GT تغییری نداشته است.

اوایل ماه جاری هیوندای اعلام کرد که نسخه بازطراحی شده ای از النترا هاچبک را هفتم سپتامبر معرفی و سپس مراسم رونمایی عمومی سنتی‌تری را در نمایشگاه خودرویی پاریس داشته باشد.
النترا GT بعدی پلتفرم و قطعات مشترکی با سدان بازطراحی شده این خودرو دارد.
خودروساز کره ای به طور رسمی عرضه این هاچبک را در بازار آمریکا تایید نکرده اما بنظر می‌رسد هیوندای این خودرو را جانشین النترا GT کنونی خواهد کرد. 
خریداران آمریکا به طور سنتی تمایل چندانی به خودروهای هاچبک ندارند اما این خودروها در بخش خودروهای کوچک روز به روز در حال محبوب تر شدن هستند.
النترا هاچبک همانند مدل کوپه همچنان در برابر نسخه سدان چهار درب پرفروش، از محبوبیت کمتری برخوردار است.
اما این خودرو به هیوندای اجازه میدهد با هاچبکهای جمع و جور از شرکتهای رقیب آمریکایی همچون فورد فوکوس پنج درب و شورولت هاچبک کروز 2017 رقابت کند.
دیگر رقبای این خودرو مزدا 3 هاچبک و فولکس واگن گلف هستند. 

برچسب ها

النترانمایشگاه خودرو پاریس
مطالب مرتبط بیشتر
دورهمی غول‌های خودروسازی در پاریس هیوندای النترا 2018 را بشناسید + تصاویر فروش 2 خودروی هیوندای توسط کرمان موتور از شنبه 22 دی ماه + جزئیات سئات با آرونای دوگانه‌سوز به فرانسه می‌رود! پژو های برقی-بنزینی در راه پاریس فناوری ایرانی در دل یک کانسپت فرانسوی تاراکو، بزرگترین سئات شاسی‌بلند Mercedes-AMG A35 4MATIC؛ هیولایی در مقیاس کوچک! معرفی خودرو هیوندای النترا مدل 2019 هیوندای النترا در راه است +عکس النترا جدید با طراحی جسورانه (+عکس) بدعهدی شرکت کره جنوبی مانع از عمل به تعهدات شد تخت‌های دوازده سیلندر! شیک‌پوشان اقتصادی یا گران‌قیمت‌های بازار روی مدار 100 خرید یک خودروی هیبریدی چقدر تمام می شود؟ رونمایی هیوندایی از النترا BTR (+عکس) ثبات در بازار خودروهای وارداتی ثبات در قیمت خودروهای وارداتی اقتدار نسل جدید النترا ؛ بازگشت موفق هیوندای قیمت گذاری الانترا 11 میلیون زیر قیمت بازار گردهمایی عاشقان خودرو قرارداد تولید خودرو النترا در کرمان امضا شد خط و نشان هیوندای النترا جدید برای تویوتا کرولا در ایران هیوندای النترا GT 2018 رونمایی شد برگی از گذر خودرو در تونل زمان فروش هیوندای النترا 2017 با اقساط 6 و 12 ماهه هیوندای النترا 2017 بهترین سدان سایز متوسط شد مقایسه دو خودرو هیوندای النترا و کیا اپتیما 2016 +جدول مدل احتمالی النترا کروک (+عکس) قیمت جهانی فروش هیوندای الانترا اسپرت 2017 5 خودرو متفاوت هیوندایی در نمایشگاه ویژه فراری نسخه توربو GTC4Lusso را معرفی می‌کند خودروهای جدیدی که در نمایشگاه پاریس شرکت می کنند هیوندای النترا 2017 بالاترین نمره ایمنی را دریافت کرد جانشین کوتوله یک SUV بلندقد مدل کوپه هیوندای النترا به ایران آمد هیوندای النترا 2017 از 21 هزار و 485 دلار قیمت خورد کاهش قیمت دو خودرو وارداتی فروش اقساطی انواع خودروهای هیوندای آغاز شد
Back to top