دقایقی قبل توسط آرین موتور تابان

سدان لوکس DS در ایران رونمایی شد + قیمت

عصر خودرو: سدان جدید پریمیوم برند دی اس فرانسه دقایقی قبل رونمایی شد.شرکت آرین موتور تابان مبلغ 192 میلیون تومان را به عنوان قیمت ویژه رونمایی برای این خودرو در نظر گرفته است.DS 5LS به عنوان نسخه سدان هاچ بک دی اس 5 با قیمتی اقتصادی تر به بازار عرضه می شود در حالی که از مشخصات فنی و امکانات مشابهی بهره می برد. این خودرو همچنین با شرایط اقساط 12 ماهه بدون بهره و 24 ماهه با بهره 18درصد به مشتریان با مدل 2017 عرضه می شود.

Sunday 13 November 2016 - 18:28:00

سدان لوکس DS در ایران رونمایی شد + قیمتسدان لوکس DS در ایران رونمایی شد + قیمتسدان لوکس DS در ایران رونمایی شد + قیمتسدان لوکس DS در ایران رونمایی شد + قیمتسدان لوکس DS در ایران رونمایی شد + قیمتسدان لوکس DS در ایران رونمایی شد + قیمتسدان لوکس DS در ایران رونمایی شد + قیمتسدان لوکس DS در ایران رونمایی شد + قیمتسدان لوکس DS در ایران رونمایی شد + قیمتسدان لوکس DS در ایران رونمایی شد + قیمتسدان لوکس DS در ایران رونمایی شد + قیمتسدان لوکس DS در ایران رونمایی شد + قیمتسدان لوکس DS در ایران رونمایی شد + قیمتسدان لوکس DS در ایران رونمایی شد + قیمتسدان لوکس DS در ایران رونمایی شد + قیمت

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، نسخه سدان DS5 باطول 4.7 متر حدود 20 سانتی‌متر طول بیشتری نسبت به مدل ‌هاچ‌بک دارد در حالی که عرض 1.8 متری و ارتفاع 1.5 متری آن مشابه مدل‌ هاچ‌بک است. جلوپنجره معروف به «بال‌های DS» در DS 5LS برای اولین بار روی این مدل معرفی شده است. این جلوپنجره و طرح کلی دماغه خودرو از دو کانسپت WILD RUBIS و Numéro 9  برند DS الهام گرفته شده است‌. این جلوپنجره کرومی به شکل دو بال چراغ‌های جلو را به یکدیگر متصل کرده‌اند. 6 ترکیب رنگ برای DS 5LS موجود است که شامل مشکی‌، بنفش متالیک‌، سفید صدفی‌، بژ- قهوه‌ای‌، نوک‌مدادی و نقره‌ای می‌شود. در نمای خارجی DS 5LS رینگ آلیاژی طرح الماس با سایز 17 اینچ مهم‌ترین مشخصه ظاهری این سدان لوکس است. نوار‌های جانبی کروم مکمل طرح جذاب رینگ این خودرو است و آینه‌های جانبی تاشو نیز به گرمکن و تنظیم برقی مجهز شده‌اند. لوله‌های کرومی اگزوز این خودرو نیز به صورت دوگانه در کنار شیشه عقب دودی جلوه خاصی به نمای عقب این سدان فرانسوی داده‌اند.
آپشن‌های نورپردازی و روشنایی
چراغ‌های جلو DS 5LS از نوع زنون با قابلیت جهت‌یابی و روشن و خاموش شدن اتوماتیک است. مه‌شکن‌های جلو نیز قابلیت گردش اتوماتیک با فرمان را دارند. DS 5LS همچنین به چراغ‌های روشنایی در روز LED‌، برف‌پاک‌کن اتوماتیک‌، چراغ‌های همراه تا منزل و آینه وسط الکتروکرومیک به همراه نورپردازی محیط داخل خودرو مجهز است.

  آپشن‌ها و تکنولوژی‌های ایمنی
DS 5LS در بخش تکنولوژی‌های ایمنی از سیستم ترمز ضد‌قفل ABS‌، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBV و کنترل الکترونیکی نیروی ترمز ESP بهره می‌برد. سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی نیز تکنولوژی مورد توجه دیگر در این سدان جدید فرانسوی است و علاوه بر آن به سیستم کروز‌کنترل به همراه محدود‌کننده سرعت بهره می‌برد. سیستم پایش و هشداردهنده نقاط کور‌، کیسه‌های هوای جلو‌، جانبی و پرده‌ای‌، سنسور پارک جلو و عقب به همراه دوربین دید عقب‌، ترمز‌دستی الکترونیکی اتوماتیک و چرخ زاپاس کم‌حجم نیز بخشی دیگر از آپشن‌های ایمنی این سدان لوکس هستند.

امکانات رفاهی
مهم‌ترین مشخصه داخل کابین DS 5LS که در مدل ‌هاچ‌بک DS5 نیز به چشم می‌خورد، چرم دست‌دوز و اعلای ناپا با طرح بند ساعت بود که در مدل LS نیز وجود دارد. صندلی‌های جلو در سدان LS به گرمکن مجهز شده‌اند و قابلیت تنظیم الکتریکی دارند. صندلی‌های جلو این خودرو همچنین امکان پرکردن گودی کمر به همراه ماساژور را نیز در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. علاوه بر صندلی‌های چرم LS‌، داشبورد‌‌، فرما‌ن، پنل در‌‌ها و تکیه‌گاه دست نیز به روکش چرم مجهز شده‌اند. یکی دیگر از جلوه‌های بصری در طراحی داخلی این سدان استفاده از طرح چوب است که در ترکیب با چرم ناپا تلفیق زیبایی را به وجود آورده است. صندلی‌های عقب نیز در این خودرو مانند سرنشینان جلو به زیردستی مجهز شده ‌و علاوه بر آن این صندلی‌ها‌ امکان خواباندن تا زاویه 30 درجه یا به صورت کامل را دارند. در بخش تجهیزات الکترونیکی این خودرو به سیستم ورود و استارت بدون سوئیچ مجهز است و از یک نمایشگر لمسی 7 اینچی با قابلیت پخش رادیو‌، CD‌، بلوتوث-هندزفری با ورودی‌های USB‌ ،‌AUX و DVD بهره می‌برد. فرمان قابلیت تنظیم ارتفاع را در اختیار راننده قرار می‌دهد و ضمن بهره‌گیری از سیستم کمکی هیدرولیکی در سرعت‌های مختلف عملکرد متفاوتی را برای هندلینگ بهتر به نمایش می‌گذارد.
سیستم تهویه مطبوع در DS 5LS از نوع اتوماتیک دوگانه است که برای سرنشینان عقب به دریچه مجزایی نیز مجهز شده است. این سیستم تهویه از سیستم کنترل کیفیت هوا و تصفیه هوا (یونایزر) نیز بهره می‌برد.
کامپیوتر سفری با قابلیت نمایش مصرف سوخت‌، مسافت باقیمانده تا پمپ‌بنزین و ... به همراه سانروف برقی و بازکن دریچه باک الکترونیکی از داخل کابین نیز بخش دیگری از امکانات رفاهی و الکترونیکی این سدان جدید DS را تشکیل می‌دهد.


قلب مشترک PSA و ب‌ام‌و
در دل DS 5LS همانند مدل‌ هاچ‌بک پیشرانه سری پرنس 1598سی‌سی توربو که به صورت مشترک توسط گروه پژو-سیتروئن و ب‌ام‌و آلمان طراحی شده، قرار گرفته است. این پیشرانه مدت‌ها توسط ب‌ام‌و روی محصولات برند معتبر مینی نیز قرار می‌گرفته‌ و DS از آن در بسیاری از مدل‌هایش استفاده کرده است. حداکثر توان این پیشرانه به 165 اسب بخار می‌رسد. حداکثر گشتاور این پیشرانه عدد 240 نیوتن‌متر را نشان می‌دهد که از دورموتور 1400 تا 4000 در دسترس است و شتاب‌گیری مستمر و پیوسته‌ای را برای این سدان نوید می‌دهد. DS 5LS با اتکا به این پیشرانه و گیربکس 6سرعته اتوماتیک شتاب صفر تا 100کیلومتر حدود 9ثانیه‌ای را به ارمغان می‌آورد که با توجه به وزن خالص 1475 کیلوگرم برای این سدان عدد قابل توجهی است. حداکثر سرعت DS 5LS به 212 کیلومتر در ساعت می‌رسد و با انتشار 150گرم CO2 در هر کیلومتر در زمره خودرو‌های پاک قرار می‌گیرد. DS 5LS حدود 125 کیلوگرم از مدل‌ هاچ‌بک سبک‌تر است و در سیکل ترکیبی تنها 6.3 لیتر در هر 100کیلومتر مصرف می‌کند که در مقایسه با عمده رقبای این خودرو در بازار عددی رقابتی به حساب می‌آید.

جایگاه DS 5LS در بازار
DS 5LS به عنوان یک خودرو سدان در کلاس Entry Level‌، مقدمه‌ای برای ورود به کلاس سدان‌های لوکس است. این خودرو در مقایسه با مدل‌‌ هاچ‌بک ضمن بهره‌گیری از صندوق بار 466 لیتری‌، چرم ناپا‌، نمایشگر 7 اینچ لمسی‌، پیشرانه قدرتمند و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک و ده‌ها آپشن مشترک دیگر نه‌تنها حس کمبودی را به وجود نمی‌آورد بلکه از نظر قیمت و شرایط فروش جایگاه اقتصادی‌تری نسبت به مدل ‌هاچ‌بک خواهد داشت که آن را به گزینه‌ای قابل توجه تبدیل می‌کند. در بازار سدان‌های متعددی با ملیت‌های مختلف در بازه قیمتی تا مرز 200 میلیون‌تومان احتمالا پیش‌روی DS 5LS قرار می‌گیرند اما در نهایت سدان جدید DS در ایران برای کسانی که تمایز و تفاوت را در انتخاب مد نظر دارند، می‌تواند بهترین گزینه باشد. این خودرو در مقایسه با رقبای آسیایی از مشخصات فنی نسبتا مشابه و حتی برتری بهره می‌برد و شتاب و مصرف سوخت به‌مراتب بهتری را ارائه می‌کند. کیفیت چرم و تجهیزات داخلی این سدان فرانسوی جایی برای حرف باقی نمی‌گذارد و گارانتی 5 سال یا 150هزار کیلومتری این خودرو نیز اطمینان خاطری برای مشتریانی است که وجود پشتوانه برای خرید یک خودرو برایشان اهمیت فراوانی دارد. حضور مستمر و پررنگ گروه آرین در بازار خودرو ایران و عرضه موفق محصولات میتسوبیشی ژاپن در کنار DS باعث شده است تا این گروه خودرویی به جایگاه قابل توجهی در کشور دست پیدا کند و به عنوان منبعی برای انتخاب خودرو قابل توجه مشتریان باشد. همچنین تجربه نخستین مالکان DS5 در ایران که تاکنون بیش از 6 ماه از مالکیتشان می‌گذرد، نشان می‌دهد که این خودرو با مشکلات اساسی فنی مواجه نیست و عملکرد قابل قبولی را ارائه می‌کند.
عمده مشتریان عایق‌بندی بی‌نظیر کابین را یکی از مزیت‌های اصلی این خودرو برای حفظ آرامش سرنشینان می‌دانند. همچنین شتاب‌گیری قابل قبول و هندلینگ بدون نقص نیز از دیگر مزایای DS5 است که توسط خریداران این خودرو از همان ابتدای مالکیت آن اعلام می‌شود.

برچسب ها

دی اسآرین موتور تابان
مطالب مرتبط بیشتر
DS صفر چند؟ DS صفر چند؟ قیمت DS صفر در بازار خودروهای DS صفر در بازار چه قیمتی دارند؟ شاسی‌بلند شیک فرانسوی در برابر رقیبان لوکس آلمانی DS صفر چند؟ معرفی دی‌اس DS5 مدل 2018 سفیر لوکس فرانسه در ایران DS8؛ پرچمدار DS برای سال 2020 معرفی شد +تصاویر قیمت جدید خودروی DS6 مدل 2018 در ایران اعلام شد ملاقات با هنر پیشرو DS در آستانه عرضه به بازار ایران + مشخصات و قیمت یکه‌تاز آینده بازار لوکس‌های ایران فروش بهاری محصولات 2018 برند پریمیوم DS فروش محصولات DS با تسهیلات 60 تا 115 میلیون تومانی آغاز شد شرایط فروش ویژه 24 ماهه بدون سود DS 3 با تسهیلات 60 تا 120 میلیونی خودروی فرانسوی بخرید +جزییات اقساط 24ماهه بدون سود برای خودروهای پریمیوم فرانسوی قیمت خودروی لوکس DS7 در ایران تغییر کرد گزارش تصویری از برپایی اولین دوره جشنواره عکس و کارتون خودرونما نبود ارتباط بین صنعت و هنر حلقه مفقوده صنعت خودرو مدیر بازاریابی گروه آرین سرمایه : تحویل فوری مدل 2018 محصولات میتسوبیشی نصف جهان میزبان فعالان صنعت خودرو دی اس بر سکوی برتر مسابقات فرمول E فروش زمستانه خودرو های پریمیوم فرانسوی قیمت جدید محصولات DS در ایران اعلام شد قیمت خودرو دی‌اس در بازار+ جدول فروش ویژه یلدایی خودرو پریمیوم فرانسوی برند پرمیوم فرانسوی بر بام رضایت مندی مشتریان نخستین محصول از نسل جدید محصولات برند پریمیوم فرانسوی؛ پرچمدار DS در ایران رونمایی شد گزارش تصویری از رونمایی خودروهای لوکس DS در نمایشگاه شهر آفتاب با تسهیلات 95 میلیونی DS بخرید گزارش تصویری تست درایو خودروهای DS با سوئیچ خودرو هزینه خرید را پرداخت کنید خرید پریمیوم فرانسوی با وام 97 میلیون تومانی نمایش پرچمدار جدید DS برای اولین بار در ایران گزارش تصویری از حضور دی اس در نمایشگاه خودرو تبریز آغاز عرضه خودروهای پرمیوم DS با شرایط فروش ویژه در تبریز DS برای اولین بار در نمایشگاه خودرو تبریز تخفیف ویژه و اقساط بدون بهره برای خریداران DS در نمایشگاه خودرو تبریز تست‌درایو DS 5 در نمایشگاه خودرو تبریز با خرید خودرو پرمیوم فرانسوی، مسافر پاریس شوید آغاز فروش خودروهای خاص DS با تخفیف ویژه و وام بدون بهره شاسی‌بلند فرانسوی را با چه شرایطی بخریم خدمات پرمیوم برند خاص فرانسوی شرایط جذاب پرمیوم فرانسوی در نمایشگاه شیراز نخستین حضور DS در نمایشگاه خودرو شیراز DS3 صاحب برترین موتور سال 2017 هاچ بک ژاپنی را با تسهیلات بدون بهره بخرید+جزییات عرضه ی هاچ بک پرمیوم دی اس با وام بدون بهره با تخفیف و تسهیلات ویژه DS بخرید +جزییات فــراتر از تـــاریخ اولین سری DS3 تحویل گردید DS 5 را با شرایط ویژه بخرید خودروهای پرمیوم DS را پلاک شده تحویل بگیرید فروش پرچم دار DS با شرایط ویژه بهاری خودرو تشریفات رئیس‌جمهور فرانسه آقای خاص پاریسی در برابر شاهزاده باواریایی DS4 Crossback را با شرایط ویژه برانید 1200 کیلومتر با شیک‌پوشان فرانسوی و سامورایی‌های ژاپنی خودروهای DS را با تخفیف و تسهیلات بدون بهره بخرید میتسوبیشی را اقساطی و بدون بهره بخرید با اقساط بدون‌بهره 24 ماهه، DS بخرید تمایز به سبک فرانسوی آشنایی با تازه واردهای بازار خودرو خانه DS در ژنو کراس بک DS 7 رقابت با آئودی Q3 و Q5 را نشانه گرفته است +تصاویر فروش استثنایی DS ویژه نوروز 96 آغاز شد با شرایط استثنایی در نمایشگاه خودرو تهران ، میتسوبیشی بخرید شرایط فروش ویژه زمستانه DS قیمت گمرکی خودروهای سیتروئن مشخص شد لوکس خاص یا لوکس اسپرت؟ تعمیرگاه مرکزی DS توسط آرین موتور تابان افتتاح شد استقبال گسترده مشتریان از سدان جدید DS در ایران گزارش تصویری از رونمایی سدان لوکس DS در ایران نخستین سدان لوکس DS در ایران تا ساعتی دیگر رونمایی می‌شود هاچ بک لوکس فرانسوی با شرایط فروش استثنایی آغاز شماره گذاری شاسی بلند DS6 از هفته دوم مهر طرح فروش ویژه تابستانه محصولات DS تمدید شد شاسی بلند جدید DS در ایران رونمایی شد لذت سواری DS5 را در تهران تجربه کنید حضور برند دی اس در کنار ورزشکاران در مجموعه ورزشی انقلاب تهران شرایط فروش استثنایی خودروهای لوکس DS برای مدت محدود با تحویل فوری جدیدترین شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات DS ارزان ترین گزینه های فیات برای ایران
Back to top