DS 5 را با شرایط ویژه بخرید

عصر خودرو- شرایط فروش نقدی و اقساطی خودرو پرمیوم فرانسوی DS5 از سوی آرین موتور تابان اعلام شد.

Tuesday 06 June 2017 - 11:20:00

DS 5 را با شرایط ویژه بخرید

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، بنا به اعلام آرین موتور تابان، نماینده رسمی dsautomobiles فرانسه در ایران، خودرو پرمیوم و فرانسوی DS5 با شرایط متنوع نقدی و اقساطی به فروش می‌رسد.
در این طرح، قیمت این خودرو 229 میلیون و 600 هزار تومان بوده که در شرایط فروش نقدی با احتساب تخفیف ویژه به 222 میلیون و 712 هزار تومان می رسد. در شرایط فروش نقدی خودروها با تحویل 15، 30 و 60 روزه تحویل داده می شوند که در شرایط تحویل 60 روزه مبلغ پیش پرداخت 66 میلیون و 813 هزار تومان است.
همچنین امکان خرید اعتباری این خودرو با قیمت قطعی وجود دارد. در این شرایط، مبلغ پیش پرداخت یکی از موارد 134 میلیون و 600 هزار تومان و 80 میلیون و 760 هزار تومان خواهد بود که با اقساط 14 ماهه بدون بهره و 24 ماهه با بهره 18 درصد به فروش می‌رسد.
در نهایت امکان خرید این سدان فرانسوی با پیش پرداخت 40 میلیون تومان و قیمت نهایی غیر قطعی وجود دارد. در این شرایط، پرداخت های بعدی دو چک به مبلغ 40 و 50 میلیون تومان بوده و تحویل خودروها از 90 تا 180 روز کاری خواهد بود.
برای کسب اطلاعات بیش تر و آگاهی از شرایط فروش جدید آرین موتور تابان می توانید به http://www.dsautomobiles.ir/96-special-offer مراجعه کنید.

برچسب ها

DS5آرین موتور تابان
مطالب مرتبط بیشتر
اقساط 24ماهه بدون سود برای خودروهای پریمیوم فرانسوی قیمت خودروی لوکس DS7 در ایران تغییر کرد نصف جهان میزبان فعالان صنعت خودرو دی اس بر سکوی برتر مسابقات فرمول E فروش زمستانه خودرو های پریمیوم فرانسوی قیمت جدید محصولات DS در ایران اعلام شد فروش ویژه یلدایی خودرو پریمیوم فرانسوی برند پرمیوم فرانسوی بر بام رضایت مندی مشتریان گزارش تصویری از رونمایی خودروهای لوکس DS در نمایشگاه شهر آفتاب با تسهیلات 95 میلیونی DS بخرید گزارش تصویری تست درایو خودروهای DS خرید پریمیوم فرانسوی با وام 97 میلیون تومانی نمایش پرچمدار جدید DS برای اولین بار در ایران گزارش تصویری از حضور دی اس در نمایشگاه خودرو تبریز DS برای اولین بار در نمایشگاه خودرو تبریز تخفیف ویژه و اقساط بدون بهره برای خریداران DS در نمایشگاه خودرو تبریز تست‌درایو DS 5 در نمایشگاه خودرو تبریز با خرید خودرو پرمیوم فرانسوی، مسافر پاریس شوید آغاز فروش خودروهای خاص DS با تخفیف ویژه و وام بدون بهره خدمات پرمیوم برند خاص فرانسوی شرایط جذاب پرمیوم فرانسوی در نمایشگاه شیراز DS3 صاحب برترین موتور سال 2017 هاچ بک ژاپنی را با تسهیلات بدون بهره بخرید+جزییات عرضه ی هاچ بک پرمیوم دی اس با وام بدون بهره با تخفیف و تسهیلات ویژه DS بخرید +جزییات اولین سری DS3 تحویل گردید خودروهای پرمیوم DS را پلاک شده تحویل بگیرید فروش پرچم دار DS با شرایط ویژه بهاری آقای خاص پاریسی در برابر شاهزاده باواریایی DS4 Crossback را با شرایط ویژه برانید 1200 کیلومتر با شیک‌پوشان فرانسوی و سامورایی‌های ژاپنی خودروهای DS را با تخفیف و تسهیلات بدون بهره بخرید میتسوبیشی را اقساطی و بدون بهره بخرید با اقساط بدون‌بهره 24 ماهه، DS بخرید تمایز به سبک فرانسوی خانه DS در ژنو با شرایط استثنایی در نمایشگاه خودرو تهران ، میتسوبیشی بخرید تعمیرگاه مرکزی DS توسط آرین موتور تابان افتتاح شد استقبال گسترده مشتریان از سدان جدید DS در ایران گزارش تصویری از رونمایی سدان لوکس DS در ایران سدان لوکس DS در ایران رونمایی شد + قیمت نخستین سدان لوکس DS در ایران تا ساعتی دیگر رونمایی می‌شود هاچ بک لوکس فرانسوی با شرایط فروش استثنایی آغاز شماره گذاری شاسی بلند DS6 از هفته دوم مهر طرح فروش ویژه تابستانه محصولات DS تمدید شد هفته DS5 در خانه دی اس تهران لذت سواری DS5 را در تهران تجربه کنید شرایط فروش استثنایی DS5 اولین تجربه رانندگی مشتریان با DS5 در نوروز95 کت چرم خاص برای موسیو
Back to top