با این دستگاه کوچک محل پارک خودروتان را فراموش نمی‌کنید

عصر خودرو: به تازگی دستگاه موقعیت یاب جدیدی ساخته شده که با وجود سادگی و کوچکی، بهتر از تمام جی‌.پی.‌اس های دیگر کار می‌کند.

Sunday 14 August 2016 - 20:29:00

با این دستگاه کوچک محل پارک خودروتان را فراموش نمی‌کنیدبا این دستگاه کوچک محل پارک خودروتان را فراموش نمی‌کنیدبا این دستگاه کوچک محل پارک خودروتان را فراموش نمی‌کنیدبا این دستگاه کوچک محل پارک خودروتان را فراموش نمی‌کنید

به گزارش عصرخودرو به نقل از وبسایت تراک،‌ این دستگاه برای افرادی که اغلب محل پارک خودروی خود را فراموش می‌کنند بسیار کاربردی است.
طرز کار با این دستگاه کوچک که TrackR نام دارد بسیار آسان بوده و کافی است که آن را به هر وسیله مهمی که نیاز دارید متصل کنید.
شرکت سازنده این دستگاه کوچک یک اپلیکیشن را به همراه این دستگاه توسعه داده که هم بر روی گوشی‌های آی فون و هم گوشی‌هایی که با سیستم عامل اندروید کار می‌کنند عمل میکند.
این دستگاه با دقتی بی نظیر می تواند در کمتر از 5 دقیقه محل دقیق وسیله ای که به دنبال آن می‌گردید را به شما نشان دهد.
از این وسیله جدید می توان بر روی گوشی هوشمند، تبلت، خودرو و بسیاری از وسایل شخصی دیگر استفاده کرد.
 

برچسب ها

پارک خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
جریمه یک میلیون ریالی پارک خودرو در جایگاه ویژه معلولان تهدید به پنچر کردن خودرو پارک شده جرم است؟ آخرین جزئیات از پولی شدن پارک خودرو در تهران امکان رزرو پارک حاشیه‌ای توسط اپلیکیشن نکاتی در مورد نگهداری خودرو در هوای تابستان آسایش خود با آزار دیگران روبات هایی که خودرو مسافران در فرودگاه لندن را گرفته و انها را پارک می کنند دنده مناسب برای پارک کردن خودروهای دستی چیست؟ باید‌ها و نباید‌ها به هنگام پارک کردن خودرو انتقال پایتخت راه حل مشکل کمبود محل پارک خودرو رباتی که خودرو پارک می کند 900 هزار فضای توقف خودرو در حاشیه معابر شهر تهران وجود دارد مردی جای پارک اتومبیلش را به مدت 20 سال فراموش کرده بود پارک خودرو در پیاده روها نقض حقوق عابران بررسی سیستم اتوپارک؛ پارک خودرو از دیروز تا امروز بازار سیاه فروش پارکینگ واحدهای مسکونی در پایتخت مردم نگران پول ندادن به پارک بان ها هستند تولید انبوه سیستم‌های هوشمند راهنمای پارکینگ در کشور پارک دوبل خودکار با سیستم اتوپایلوت 8 تسلا پارک خودرو جلوی درب مساجد و تکایا زمان اقامه نماز آزاد است در مورد پارک اتومبیل در کوچه‌های بن بست بیشتر بدانیم ساماندهی و مدیریت هوشمند پارک های حاشیه‌ای معابر شهر همدان چالش تمام نشدنی پارک کردن جلوی پارکینگ تصمیمات تازه در مورد پارک حاشیه‌ای و روان سازی ترافیک پل صدر تشدید برخورد با توقف غیرمجاز و پارک دوبله در معابر تهران بهترین راه‌های یافتن جای پارک در هر زمان با خودروهای مزاحم جلوی درب منزل چه کنیم؟ این خودرو دزد می‌گیرد کلید مجازی روی تلفن همراه پارک خودرو با موتور خاموش!
Back to top