نمایشگاه خودرو مشهد(32)

برترین قطعات یدکی جهان را با گارانتی عظام در بازار عرضه خواهیم کرد

عصر خودرو- در نمایشگاه خودرو و قطعات مشهد، قطعه سازان و عرضه‌کنندگان قطعات یدکی در سالنی مجزا حضور پررنگی دارند و طیف گسترده‌ای از قطعات یدکی را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده‌اند. در این میان گروه "گروه قطعات خودرو عظام" یکی از اصلی‌ترین حاضرین این بخش از نمایشگاه است و قطعات مختلفی از خودرو را در معرض دید علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان قرار داده است. در حاشیه این نمایشگاه با حسن کوهپیما، مدیر فروش گروه قطعات خودرو عظام به گفتگو نشستیم.

Friday 12 August 2016 - 10:21:00

برترین قطعات یدکی جهان را با گارانتی عظام در بازار عرضه خواهیم کرد

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، کوهپیما با اشاره به حضور پررنگ گروه عظام در صنعت قطعه‌سازی ایران گفت:"گروه عظام با شرکت‌های متعددی که زیرمجموعه خود دارد عملا بزرگ‌ترین تولیدکننده قطعات اصلی خودرو در کشور است. تنوع شرکت‌های گروه به‌گونه‌ای است که در مجموعه عظام تقریبا تمامی قطعات موردنیاز خطوط تولیدی وجود دارد که شامل قطعات برقی، الکترونیک، مکاترونیک، تسمه‌ها، بلبرینگ‌ها، قطعات سیستم تعلیق و ترمز، قطعات مربوط به ایمنی خودرو، قطعات سیستم انتقال قدرت، سیستم فرمان، قطعات موتور و قطعات ریخته کری و ماشین‌کاری است. به این ترتیب ما بخش بسیار زیادی از نیازهای خطوط تولیدی خودروسازان را تامین می‌کنیم و در این زمینه پیشرو هستیم. به‌علاوه در بسیاری از شرکت‌های زیرمجموعه گروه عظام، ما به‌صورت تحت لیسانس با شرکت‌های معتبر اروپایی از جمله ماندو، بوش، ولئو و ... همکاری می‌کنیم و این مسئله باعث شده است کیفیت قطعات تولیدی در این گروه در حد استانداردهای جهانی باشد."
وی در زمینه حضور عظام در بازار قطعات یدکی گفت:"ما علاوه بر آنکه روابط بسیار گسترده‌ای با خودروسازان در زمینه تامین نیازهای خطوط تولیدی داریم، در بازار قطعات یدکی نیز سهم قابل‌توجهی را به دست آورده‌ایم. ازآنجایی‌که که در گروه عظام توجه به کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است، قطعات عرضه شده در بازار قطعات یدکی از نظر کیفیت دقیقا مشابه قطعاتی است که در خطوط تولید مورد استفاده قرار می‌گیرد."
مدیر فروش گروه عظام در زمینه دلیل حضور این گروه در نمایشگاه مشهد گفت:"در ابتدا باید در نظر بگیریم خراسان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای کشور است و برای گروه عظام نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. ما شبکه‌ای از نمایندگی‌ها را در خراسان داریم که شهر مشهد و سایر شهرهای اطراف را تحت پوشش قرار می‌دهند. هدف ما از حضور در این نمایشگاه در ابتدا ارتقا و افزایش ارتباط با شبکه نمایندگی‌های مجموعه در استان است. به‌علاوه از طریق این نمایشگاه ما می‌توانیم علاوه بر ملاقات رودررو با نمایندگان خود، با واسطه‌های فروش، تعمیرکاران و عموم مردم به‌عنوان خریداران نهایی محصولات نیز به‌طور مستقیم دیدار و گفتگو کنیم و این فرصت بسیار مناسبی است تا از یک‌طرف آن‌ها با طیف گسترده محصولات گروه اعزام آشنا شوند و از طرف دیگر ما نیز بتوانیم نظرات آن‌ها را دریافت کنیم."
کوهپیما در زمینه میزان استقبال از نمایشگاه گفت:"طی روزهایی که از نمایشگاه گذشته است استقبال از نمایشگاه خوب بوده و طیف‌های گسترده‌ای شامل عموم مردم، تعمیرکاران و قطعه فروشان از غرفه عظام بازدید کرده‌اند. یکی از برنامه‌های مستمر ما در مجموعه عظام، افزایش سطح کاری نمایندگانمان و گسترش شبکه نمایندگی‌ها است و این نمایشگاه فرصت خوبی در این زمینه در اختیارمان قرار می‌دهد."
وی همچنین به مراسمی که در روز سوم نمایشگاه برای تقدیر از تعمیرکاران مشهد در غرفه عظام انجام شد اشاره کرد و گفت:"در این مراسم از تعدادی از تعمیرکاران شهر مشهد که به همراه خانواده‌هایشان از سوی عظام دعوت شده بودند تجلیل شد. ازآنجایی‌که تعمیرکاران در پروسه عرضه قطعات سهیم هستند گروه عظام با حضور در محل تعمیرگاه‌ها با ارائه توضیحاتی در زمینه قطعات این گروه و مزایای آن‌ها، تلاش دارد سطح اطلاعات تعمیرکاران را در مورد کیفیت قطعات تولید شده ارتقا دهد. در ادامه این برنامه از تعدادی از این تعمیرکاران دعوت کردیم با حضور در غرفه عظام، جوایز خود را دریافت کنند."
گروه عظام یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان قطعات مورد نیاز خطوط تولید شرکت‌های خودروسازی کشور است و در کنار آن سهم بالایی نیز در بازار قطعات یدکی دارد. این شرکت به‌تازگی در ادامه استراتژی‌های گسترش حضور خود در بازار، تصمیم گرفته است برخی از برندهای برتر جهان را از طریق واردات مستقیم وارد بازار ایران کند. کوهپیما در این زمینه گفت:"گروه عظام شرکت تولیدکننده قطعات است و در این زمینه بیش از سه دهه سابقه دارد. ما با بررسی نیازهای بازار به این نتیجه رسیدیم که نیاز بازار بیش از قطعات عرضه شده از سوی ما است. در همین نمایشگاه هم می‌بینید که بسیاری از شرکت‌کنندگان در بخش قطعات را شرکت‌های بازرگانی تشکیل می‌دهند. به همین دلیل از مدتی پیش با بررسی‌های انجام گرفته تصمیم گرفتیم با مذاکره با برترین تولیدکنندگان قطعات یدکی در جهان، بخشی از نیاز بازار را از طریق واردات قطعات از شرکت‌های برتر جهان فراهم کنیم. در حال حاضر قرارداد نهایی با شرکت‌های جورید آلمان در زمینه عرضه لنت ترمز، کورتکو آلمان در زمینه عرضه کاسه نمد و کویو ژاپن در زمینه عرضه بلبرینگ به امضا رسیده است و این قطعات به‌زودی با گارانتی عظام در کمتر از یک ماه دیگر روانه بازار مصرف خواهد شد. هدف نهایی ما آن است که بتوانیم با عرضه این قطعات از برترین تولیدکنندگان جهان، فرصت استفاده مشتریان ایرانی از قطعات با کیفیت را فراهم کنیم و به همین دلیل به سراغ بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های جهان رفته‌ایم. به‌عنوان‌مثال شرکت کورتکو بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع کاسه نمد برای خودروهای سبک و سنگین در جهان است و 80درصد از نیاز صنعت خودرو جهان را تامین می‌کند."

برچسب ها

نمایشگاه خودرو مشهد 95
مطالب مرتبط بیشتر
با چالش امداد خودرو ایران در نمایشگاه خودرو مشهد آشنا شوید مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد خبر داد : حضور خودروسازان داخلی با دست پر گزارش تصویری از ادامه نمایشگاه خودرو مشهد پژو 2008 بهترین خودرو از نظر بازدیدکنندگان شد گشت و گذار تصویری در شانزدهمین نمایشگاه خودرو مشهد فروش ویژه محصولات سیسو ویژه نمایشگاه خودرو مشهد آرین دیزل کامل ترین سبد انواع کامیونت را در ایران دارد اولین اتوبوس گازسوز یورو6 آذهایتکس تا یک ماه دیگر می آید دو الگوی متفاوت برای مشارکت با خارجی‌ها همکاری سایپا با کیاموتور، نیسان و ایویکو از سر گرفته می شود تخفیف ویژه "یک درصدی" محصولات میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو مشهد نفس ایویکو در ایران باز شد عرضه اولین محصول «ایکاپ» در اسفند ماه 95 جزییات قراردادهای جدید خودروسازان مدیرعامل ایساکو: سرویس در محل خدمتی منحصر به فرد است مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد :حضور 9 خودرو ساز داخلی و 7 خودرو ساز خارجی در مشهد گزارش تصویری از نمایشگاه بین المللی مشهد از سوی معاون فروش ایران خودرو صورت گرفت؛ اعلام قیمت جدید محصولات پژو و رنو مدیرعامل مدیران خودرو در پاسخ به «عصر خودرو»: امسال 60 درصد افزایش فروش خواهیم داشت نمایش جدید ترین محصولات ایران خودرو در نمایشگاه مشهد محصولات جدید سایپا در مشهد رونمایی شد حضور ایران خودرو با مجموعه برندهای همکار در نمایشگاه مشهد نمایشگاه بین المللی خودرو در مشهد گشایش یافت رونق صنعت قطعه سازی با برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد جای خالی تهران را پرکرده است فروش ویژه خودرو BYD S6 ویژه نمایشگاه مشهد حضور ایران خودرو با مجموعه برندهای همکار در نمایشگاه مشهد حضور پرقدرت گروه خودرو سازی سایپا در نمایشگاه مشهد ارمغان شرکت مدیران خودرو برای نمایشگاه خودرو مشهد
Back to top