در آستانه ورود جدیدترین محصول به بازار کشنده های سنگین سه محور کشور

سه محورهای سی اند سی در راهند

عصر خودرو- بیش از دو سال است که از ورود کشنده خوشنام چینی سی اند سی U480 4x2 به کشورمان می‌گذرد باتوجه وجود کیفیت بالا، دوام قابل قبول و ویژگی‌های درخور توجه این برند در کلاس خود؛ سی اند سی با استقبال گسترده خریداران مواجه شد و در طرح جایگرینی خودروهای فرسوده کار و تجاری نیز بسیار موفق عمل کرده است و در حال حاضر ندای خوش ورود نمونه‌های جدید سه محور 6x4 آن به گوش می‌رسد.

Monday 08 August 2016 - 11:29:00

سه محورهای سی اند سی در راهند آریا دیزل آریا دیزلسه محورهای سی اند سی در راهند آریا دیزل

به گزار پایگاه خبری«عصرخودرو» ، تصاویری که از گمرک به دست رسیده است ورود محموله جدید کشنده‌های سه محور سی اند سی U480 را نشان می دهد که با هوشمندی و مطالعه بازار و نیازهای مشتریان از سوی کارشناسان شرکت آریا دیزل ویژه بازار کشور ایران بومی سازی شده است. این کشنده‌ها توان بارگیری تا وزن مجار 70 تن را داراند اگرچه در کشور ایران سقف میزان معین بارگیری تنها تا سقف 44 تن است. نمونه‌های سه محور جدید سی اند سی از همان پیشرانه 480 اسب بخاری و گیربکس دنده دستی ZF آلمان بهره می‌برند که با توجه به بومی سازی شدن این خودرو ویژه نیاز بازار کشور از سیستم فنربندی کاملا بادی برای اتاق، بالاترین سطح امکانات رفاهی یا به اصطلاح فول آپشن و  اتاق دارای دو تخت خواب مجزا بهره می‌برند. این کشنده ها همانند نمونه های دو محور از پیشرانه 480 اسب بخاری شش سیلندر در کنار نمونه دستی گیربکس ZF بهره می‌برند که با این وجود قدرتمند ترین کشنده‌های کلاس سه محور در کشور خواهند بود. از سایر ویژگی‌هایی که از سوی شرکت آریا دیزل ویژه بازار کشورمان سفارش گذاری شده است می‌توان به وجود ترمز موتور JACOBS و همچنین مکمل آن یعنی اینتاردر گیربکس و همچنین آپشن ترمز تپه اشاره کرد که برای کشنده قدرتمندی چون سی اند سی سه محور از حیاتی ترین ویژگی‌های مورد نیاز هستند.
ورود کشنده ای جدید به کلاس کشنده های تخصصی و کاربردی سه محور بازار کشور از برند خوش نام سی اند سی می‌تواند تغییر و تحول درخوری در بازار این خودروها در کشور ایجاد کند. مسئولان ارشد آریا دیزل موتور همچنین خبر از گسترش تنوع محصولات خود در آینده نزدیک داده اند که نمونه‌های کمپرسی و باری برند سی اند سی نیز از نمونه‌های آن است.

 

برچسب ها

آریا دیزل
مطالب مرتبط بیشتر
جدیدترین محصولات رنو تراکس رونمایی شد رونمایی از محصول جدید آریادیزل موتور در آینده نزدیک خط تولید آریا دیزل موتور، میزبان سری T رنو C & C ده چرخ، طلایه‌دار سنگین‌وزن‌های چینی گزارش تصویری حضور آریا دیزل موتور در نمایشگاه اراک بازگشت قدرتمند رنو به بازار ایران با سه محصول جدید درسال آینده رئیس رنو تراک: 15 درصد سهم بازار ایران را می‌خواهیم استقبال شرکت های تخصصی از غرفه آریا دیزل حضور شرکت آریا دیزل در نخستین نمایشگاه بین المللی راهسازی، راهداری، حمل و نقل و صنایع وابسته 5 راننده برتر رقابت مصرف سوخت رنو معرفی شدند همکاری با چینی‌ها برای تولید خودروهای سنگین از انتخاب آریا دیزل موتور به عنوان شریک تجاری از صمیم قلب خرسندیم گزارش تصویری از غرفه شرکت آریا دیزل موتور در نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری رونمایی ازمحصول جدید آریادیزل در اولین روز نمایشگاه حمل ونقل عمومی و خدمات شهری آریا دیزل با دست پر به نمایشگاه حمل و نقل می آید گزارش تصویری استقبال از غرفه آریا دیزل در سیزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو یزد حضور نماینده شرکت آریا دیزل موتور در نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات سنگین شهر یزد آریا دیزل میزبان بازدیدکنندگان در نمایشگاه خودرو و قطعات یدکی تبریز هرگاه در کشور شاهد ثبات در رفتارهای سیاسی باشیم اقتصاد هم پیشرفت می‌کند طرح جایگزینی ناوگان فرسوده تجاری ادامه دارد پیاده روی و آموزش حفظ محیط زیست در پارک چیتگر عیدانه آریا دیزل در بهار 95
Back to top