اعلام نتیجه رقابت میزان مصرف سوخت محصولات آریا دیزل موتور

5 راننده برتر رقابت مصرف سوخت رنو معرفی شدند

عصر خودرو-صبح امروز مراسم اهدای هدایای پنج راننده برتر مسابقه کم‌ترین مصرف سوخت که میان مالکان محصولات شرکت آریا دیزل موتور از اواخر خردادماه سال جاری تا اواسط شهریور ماه برگزار شد؛ صبح امروز در طی مراسمی با حضور رانندگان و همچنین اعضای ارشد شرکت آریا دیزل موتور و نمایندگان شرکت رنوی فرانسه بر گزار شد.

Monday 12 December 2016 - 16:40:00

5 راننده برتر رقابت مصرف سوخت رنو معرفی شدند5 راننده برتر رقابت مصرف سوخت رنو معرفی شدند5 راننده برتر رقابت مصرف سوخت رنو معرفی شدند5 راننده برتر رقابت مصرف سوخت رنو معرفی شدند5 راننده برتر رقابت مصرف سوخت رنو معرفی شدند5 راننده برتر رقابت مصرف سوخت رنو معرفی شدند5 راننده برتر رقابت مصرف سوخت رنو معرفی شدند5 راننده برتر رقابت مصرف سوخت رنو معرفی شدند5 راننده برتر رقابت مصرف سوخت رنو معرفی شدند

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ،در طی مراسمی که صبح امروز در محل شرکت آریا دیزل موتور واقع در جاده مخصوص کرج برگزار شد با حضور پنج راننده که در مسابقه اندازه‌گیری میزان مصرف سوخت میانگین به جایگاه برتر دست یافته بودند از سوی هیربد جناب زاده، مدیرعامل شرکت آریا دیزل، واردن گونن و نیتین، مدیران ارشد رنوی شمال خاورمیانه و سایر اعضای ارشد این شرکت هدایای نقدی به ارزش یک میلیون تومان و هدایای معنوی از جمله جایزه نقاشی‌های برتر مسابقه نقاشی آریا دیزل موتور به فرزندان رانندگان اهدا شد.
در گفت و گو با میثم محمدی، رئیس تعمیرگاه مرکزی شرکت آریا دیزل موتور، وی با اشاره به جزئیات این مسابقه گفت: این رقابت از طریق نصب اعلامیه در نمایندگی مرکزی و همچنین از طریق فضای مجازی به مالکان محصولات آریا دیزل موتور اطلاع داده شد و از این رو رانندگانی که به تعمیرگاه مرکزی مراجعه می‌کردند اعلام تمایل کرده و آزمون سنجش میزان مصرف سوخت متوسط از ابتدای آغاز به کار بصورت کاملا رایگان بر خودرو آن‌ها انجام شد.
محمدی ادامه داد: در حدود 300 خودرو از برند رنو در مدل‌های مختلف 440، 460 اتوماتیک، کرکس و 380 دنده دستی همگی از نوع یورو 5 و یورو 3 بودند که برای ایجاد فضای رقابتی مساوی میان خودروها برای خودروهای دارای سیستم AdBlue و یا فاقد آن ضریب‌های متفاوتی در نظر گرفته شده است اما با این وجود 5 خودرو پیشروز این رقابت همگی از نوع یورو 5 بودند. برند رنو در میان رقبای خود به کم مصرف بودن مشهور است و از این رو بهترین میزان مصرف سوخت معادل 26.8 لیتر به ازای 100 کیلومتر بر ساعت بطور میانگین (و کمترین مقدار 23 لیتر در هر صد کیلومتر در حالت استفاده از سیستم کروز کنترل) از ابتدای عمر خودرو و نمونه های شبیه به آن در بین پنج رتبه برتر بر اساس بررسی ها بیشتر به دلیل استفاده از سیستم پیشرفته کروز کنترل خودرو، استفاده از فیلتر‌ها و قطعات یدکی اصلی، رعایت استفاده از گازوئیل یورو 4 و جدی گرفتن سرویس‌های دوره‌ای و در نتیجه سلامت خودروهایشان بود.
نوری، یکی از رانندگان برتر در گفت و گو با عصر خودرو گفت: برای بازدید دوره‌ای به تعمیرگاه مرکزی مراجعه کردم و با فراخوان اجرای مسابقه رایگان اندازه‌گیری میزان مصرف سوخت آگاه شده و در آن شرکت کردم. آنچه باعث شد باعث شد به عنوان یکی از پنج نفر برتر انتخاب شوم نحوه نگهداری و نوع استفاده از خودرو است.
نوری ادامه داد: در حدود 20 سال است که با خودرو سنگین رانندگی می‌کنم و در حال حاضر در حدود بیش از سال است که مالک این رنو پریمیوم 440 هستم و از خدمات پس از فروش شرکت بسیار راضی هستم. چندی پیش نیز در جاده دچار مشکل دینام شدم که با حضور خودرو امداد جاده‌ای شرکت و تعویض کامل دینام مشکل به کلی رفع شد.
بختیاری، دگر مالک برتر نیز در گفت و گو با عصر خودرو گفت: من نیز از طریق فضای مجازی با این رقابت آشنا شده و با مراجعت به تعمیرگاه مرکزی برای انجام این تست بر خودرو تمایل نشان دادم.
بختیاری در توضیح دلیل جایگاه وی میان پنج راننده برتر دیگر گفت: بنده کارشناس شرکت ایران‌خودرو در بخش تولید هستم و تحصیلام نیز در زمینه مهندسی مکانیک خودرو است. یکی از مهم‌ترین فاکتورهای سلامت خودرو و دستیابی به معقول ترین و بهینه ترین میزان مصرف سوخت نحوه استفاده از خودرو و آگاهی از چگونگی استفاده از دنده‌ها بخصوص در خودروهای سنگین است. از سوی دیگر حساسیت به خرج دادن در استفاده از قطعات و لوازم مصرفی استاندارد مانند روغن موتور، نوع و کیفیت سوخت و ... تاثیر بسزایی در سلامت خودرو و بهینه شدن مصرف سوخت خواهد داشت.

برچسب ها

آریا دیزل
مطالب مرتبط بیشتر
جدیدترین محصولات رنو تراکس رونمایی شد رونمایی از محصول جدید آریادیزل موتور در آینده نزدیک خط تولید آریا دیزل موتور، میزبان سری T رنو C & C ده چرخ، طلایه‌دار سنگین‌وزن‌های چینی گزارش تصویری حضور آریا دیزل موتور در نمایشگاه اراک بازگشت قدرتمند رنو به بازار ایران با سه محصول جدید درسال آینده رئیس رنو تراک: 15 درصد سهم بازار ایران را می‌خواهیم استقبال شرکت های تخصصی از غرفه آریا دیزل حضور شرکت آریا دیزل در نخستین نمایشگاه بین المللی راهسازی، راهداری، حمل و نقل و صنایع وابسته همکاری با چینی‌ها برای تولید خودروهای سنگین از انتخاب آریا دیزل موتور به عنوان شریک تجاری از صمیم قلب خرسندیم گزارش تصویری از غرفه شرکت آریا دیزل موتور در نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری رونمایی ازمحصول جدید آریادیزل در اولین روز نمایشگاه حمل ونقل عمومی و خدمات شهری آریا دیزل با دست پر به نمایشگاه حمل و نقل می آید گزارش تصویری استقبال از غرفه آریا دیزل در سیزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو یزد حضور نماینده شرکت آریا دیزل موتور در نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات سنگین شهر یزد آریا دیزل میزبان بازدیدکنندگان در نمایشگاه خودرو و قطعات یدکی تبریز سه محورهای سی اند سی در راهند هرگاه در کشور شاهد ثبات در رفتارهای سیاسی باشیم اقتصاد هم پیشرفت می‌کند طرح جایگزینی ناوگان فرسوده تجاری ادامه دارد پیاده روی و آموزش حفظ محیط زیست در پارک چیتگر عیدانه آریا دیزل در بهار 95
Back to top