خداحافظی چهره کلیدی طراح خودروهای خودران گوگل

عصر خودرو- خداحافظی چهره کلیدی طراح خودروهای خودران گوگل یکی از چهره های کلیدی طراح خودروهای خودران گوگل در شرایطی که این شرکت تلاش دارد، اتومبیل‌های هوشمند خود را به محصولی تجاری تبدیل کند، این شرکت را ترک کرد.

Saturday 06 August 2016 - 15:13:00

خداحافظی چهره کلیدی طراح خودروهای خودران گوگل

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از وال استریت، کریس اورمسون که رییس امور فناوری این طرح و مدیر پیشین آن محسوب می شود با انتشار مطلبی در وبلاگ شخصیش از ترک شرکت آلفابت خبر داده است.

وی افزوده که آماده چالش های تازه است. اما هیچ توضیح روشنی در مورد علت ترک گوگل در شرایط فعلی و مقصد فعلی خود ارائه نداده است. یک سخنگوی گوگل هم موضوع را تایید کرده است.

این سخنگو در توضیحات خود افزوده است: زمانی که ایده تولید خودروهای خودران در هفت سال قبل شکل گرفت، این مساله تنها یک ایده بود. کریس نیرویی حیاتی برای پیشبرد طرح مذکور بود و به گروه کمک کرد تا آن را از مرحله تحقیقاتی به یک فناوری زنده مبدل کنند و حالا این ایده به واقعیت مبدل شده است.او با گرم ترین آرزوهای ما گوگل را ترک می کند.

از سوی دیگر دو مهندس ارشد دیگر گوگل در همین حوزه به نام های دیو فرگوسن و جیاجون ژو هم قصد دارند همکاری با طرح اتومبیل های خودران گوگل را متوقف کنند. این دو مهندس فعلا در آزمایشگاه تحقیقاتی ایکس شرکت آلفابت مشغول به کار هستند. سخنگوی گوگل در مورد خروج این دو نفر توضیحاتی ارائه نکرده است.

برچسب ها

طراح خودروخودروهای خودران گوگل
مطالب مرتبط بیشتر
خودروهای باهوش تا سال2050 خیابان‌ها را تصاحب می‌کنند علل ضعف در بازار رقابت خودرو مسافران خودروهای خودران گوگل بیمه می‌شوند برداشتی دلفریب از یک گذشته خیالی! بهبود باتری خودروهای برقی با رایانه‌های کوانتومی خودروهای گوگل بدون راننده به خیابان می آیند بزرگان طراحی خودرو به ایران آمدند سرمایه گذاری میلیاردی گوگل برای تولید خودروی خودران تست فناوری خودران گوگل برای مردم عادی وایمو و لیفت متحد شدند قرارداد 10 جانبه بین المللی طراحی و تولید پلتفرم محصولات جدید ایران خودرو امضا شد مردی با امضاء خاص "چالش دوچرخه" فناوری خودروهای خودران! قابلیت الماس های مصنوعی برای جایگزینی سیستم جی پی اس گوگل برای تولید خودروهای خودران شرکت مستقل تاسیس کرد گوگل از ساخت خودروی خودران منصرف شد نخبه سابق گوگل هم خودروی خودران می سازد پروژه خودران گوگل رسما به یک شرکت تبدیل شد شدیدترین تصادف خودرو خودران گوگل اتفاق افتاد گوگل خودروهایش را ضدجریمه می‌کند سرویس همسفری خودرو گوگل توسعه می‌یابد رئیس پروژه خودروهای خودران گوگل از این شرکت جدا شد پاتک از نوعی کره ای! تزریق خشونت بیشتر در چهره IS اصالت در طراحی فروش خودرو را افزایش می دهد وقتی طراح افسانه‌ای خودرو، قایق تفریحی لوکس طراحی می کند طرحهایی برای ب‌ام‌و i5 یک دبیرستانی این دوج هلکت را طراحی کرده است راز پیروزی موفق‌ترین طراح خودرو جهان در «افق»
Back to top