خودروی جایگزین مازراتی mc12 (+عکس)

عصر خودرو: دور از انتظار نیست که مدل‌های ارتقاء یافته این خودروها زودتر از دیگر خودروهای مورد بحث در کارخانه‌های مودنا یا تورین مازراتی ظاهر شوند.

Wednesday 03 August 2016 - 14:49:00

خودروی جایگزین مازراتی mc12 (+عکس)خودروی جایگزین مازراتی mc12 (+عکس)خودروی جایگزین مازراتی mc12 (+عکس)خودروی جایگزین مازراتی mc12 (+عکس)

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، تقریبا حدود یک دهه از زمان ارائه ابرخودروی مازراتی mc12 از سوی این خودروساز ایتالیایی می گذرد. اینک پس از سپری شدن این مدت، هارالد وستر رئیس این غول خودرویی قصد دارد جانشین مناسبی برای این مدل پیدا کند، اما آیا امکان تکرار چنین موفقیتی برای این خودروساز ایتالیایی وجود دارد.

مازراتی قصد دارد نسخه‌های لیمیتدی را مانند mc12 تولید کند اما هنوز زمان تولید نسخه‌های جایگزین فرا نرسیده است. از طرفی سوال اساسی این است که جانشین های آتی mc12 چه تغییراتی کرده و چه شکل و شمایلی پیدا خواهند کرد.

mc12 که یکی از زیباترین و عملکردی‌ترین خودروهای این شرکت به شمار می‌آید و مدل تغییر شکل یافته فراری انزوست که تنها 50 دستگاه از آن ساخته شده است.

قرار است در دور بعد مازراتی تمامی فرآیند تولید نسخه‌های اسپورتش را در کارخانه خود انجام دهد. با این شرایط نامی از شرکت‌های دیگر روی این خودرو باقی نخواهد ماند.

این کارخانه با این شرایط و بهره‌مندی از یک هزار و 100 کارمند، توان اجرای پروژه‌های جانبی را نیز دارد.
این خودروسازی همچنین قصد دارد به زودی لوانته‌های جدیدش را وارد بازار کند. از طرفی این خودروساز تلاش دارد تا یک یا دو دستگاه از مدل مفهومی دو در "آلفیری" را به عنوان جانشینی برای گرن توریسمو تولید کند.
کدام خودرو جایگزین mc12 مازراتی می‌شوندکدام خودرو جایگزین mc12 مازراتی می‌شوند

گزارش‌ها حاکی از آن است که مازراتی قصد دارد نسخه بعدی و آلفیری را تا پایان سال 2018 به بازار عرضه کند. مدل GT را احتمالاً در سال 2017 خواهیم دید و این در حالی است که تا سال 2018، خبری از ارائه نسخه تولیدی آلفیری نخواهد بود. قبلاً در برنامه پنج ساله کمپانی مازراتی در سال 2014، قرار بود که ابتدا آلفیری در سال 2016 از راه برسد و زمان ورود گرن‌توریسمو نیز برای سال 2018 درنظر گرفته شده بود.
با وجود اینکه مدت زمان زیادی از تولید مدل‌های بالا نمی‌گذرد، مدل‌های کواتروپورته و گیبلی نیز نیاز به جایگزین‌های بهتری دارند. دور از انتظار نیست که مدل‌های ارتقاء یافته این خودروها زودتر از دیگر خودروهای مورد بحث در کارخانه‌های مودنا یا تورین مازراتی ظاهر شوند.

با توجه به چشم‌اندازهای مازراتی، قراربود یک نسخه آلفا 4c با یک موتور بزرگ‌تردر خطوط کارخانه فراری ساخته شود که این طرح تا کنون به ثمر نرسیده است.

برچسب ها

مازراتی
مطالب مرتبط بیشتر
شاه قراضه ایران به حراج گذاشته شد اولین و آخرین ساخته‌های برندهای خودروسازی در یک نگاه (+عکس) مدل جدید مازراتی وارد بازار شد +تصاویر مازراتی از تکنولوژی خودران استفاده می‌کند لوگوشناسی خودروهای سوپر لاکچری بازار کدامند؟ گیبلی، کامل‌ترین آپشن 2015 اسپرت‌های پرحاشیه یک مازراتی با پیشینه ایرانی یک مازراتی با پیشینه ایرانی گزارش تصویری از حضور مازراتی در نمایشگاه خودرو ژنو 10خودروی محبوب خانم‌ها در سال2017 +عکس طرح کانسپت جدید مازراتی منتشر شد +عکس کابوس برقی شدن محصولات مازراتی از سال 2019 واقعیت دارد؟! هاوال به دنبال خرید جیپ استراتژی تهاجمی فیات-کرایسلر در زمینه خودروهای الکتریکی طرح آرتیست ایتالیایی برای مازراتی کانسپت جدید مازراتی +تصاویر با خودروهای صفرکیلومتر میلیاردی ایران آشنا شوید همچنان در جمع بزرگان 10 قصر متحرک +تصاویر خوش‌تیپ‌ترین شاسی‌بلندها و کراس‌اورهای 2017 جهان مازراتی 100 هزارمین خودرو خود را تحویل داد فراخوان مازراتی به دلیل آتش‌سوزی جدال سرزمین آفتاب تابان و دیار ژرمن‌ها قیمت مازراتی گیبلی در بازار چقدر است؟ + جدول شش دلیل بهتر بودن مازراتی نسبت به فراری آیا فیات-کرایسلر دو برند مازراتی و آلفارومئو را می‌فروشد؟ کواتروپورته دو ایکس لارج! +عکس شاسی‌بلند جدید مازراتی 2017 با پلاک سیاسی در تهران افسانه «مازراتی» 2017 + تصاویر اولین مازراتی شاسی بلند در ایران قیمت روز انواع خودروهای ایتالیایی در بازار +جدول از مازراتی تا قایق تفریحی در شمال؛ اموال قاچاقچیان موادمخدر کجا می‌رود؟ قیمت برخی خودروهای 1 میلیارد تومانی + جدول مازراتی الکتریکی ساز می‌شود شکل و شمایل مدل‌های آینده مازراتی +عکس نقاب تازه پرچم‌دار مازراتی قیمت انواع مازراتی در بازار+جدول 10 خودرو شخصی کریس رونالدو (+عکس) 15 خودرو داغ حراجی کالیفرنیا +تصاویر محصولات متفرقه و عجیب خودروسازان مشهور جهان خودرو لوکس زوج مشهور سینمای ایران مازراتی، گیبلی و کواتروپورته ها را برگردانید! مازراتی مدل 2017 خود را معرفی کرد (+عکس) اشراف زاده شرّ تورینی مازراتی بیش از 26 هزار کواتروپورته و گیبلی را فراخواند مازراتی با بدنه ای آغشته از طلا در ایران سورپرایز مازراتی پس از لوانت شاسی مازراتی آلفی یری از آلومینیوم است تفاوت قیمت مازراتی از اروپا تا تهران چقدر است؟ مازراتی منبت کاری شده ایرانی مازراتی منبت کاری شده ایرانی مازراتی لوانت 72 هزار دلار قیمت خورد فراخوان مازراتی به دلیل سرعت گرفتن بی موقع خودرو مازراتی هم فراخوان داد مازراتی تولید آلفیه‌ری کوپه را به تاخیر انداخت سانحه شدید «مازراتی» در جاده هزار قیمت انواع خودرو از یک میلیارد به بالا مازراتی MC12 را ببینید مازراتی چاشنی S را به گیبلی و کواتروپورته افزود فراخوان مازراتی برای خودروهای 141 هزار دلاری بازگشت مازراتی به هند رندر‌‌های واقعی از مازراتی لوانته مازراتی کروک در تهران مازراتی با رنگی از جنس طلا در تهران! کوسه مازاراتی ، شاید 2025 دیده شود! نماد میلیاردی عدد 6 در خیابانهای تهران ماشین مازراتی کوپه را ببینید
Back to top