گیبلی، کامل‌ترین آپشن 2015

عصر خودرو -مازراتی گیبلی مدل 2015 خودرویی لوکس از کشور ایتالیاست که دردسته خودرو‌های سدان قرار داردو برادر کوچکتر کواتروپورته است

Tuesday 17 July 2018 - 09:52:00

گیبلی، کامل‌ترین آپشن 2015گیبلیگیبلیگیبلیگیبلیگیبلی، کامل‌ترین آپشن 2015
به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ،  مازراتی گیبلی مدل  2015، خودرویی لوکس از کشور ایتالیاست که در دسته خودرو‌های سدان قرار دارد که از آن می‌توان به عنوان برادر کوچکتر مدل کواتروپورته از این کمپانی یاد کرد. این خودرو در سه مدل موتور‌های مختلف عرضه می‌شود.
مدل اول موتور توربودیزل 6 سیلندر 2 لیتری با 410 سب‌بخار نیرو و حدود 550نیوتن متر گشتاور  و موتور نوع دوم 6 سیلندر مجهز به توربو شارژر بنزینی که یکی از آنها، 330 اسب‌بخار نیرو و 500 نیوتن مترگشتاور و موتور سوم که در ادامه آن را  مورد بررسی قرار می‌دهیم؛ قابلیت سازگاری با سیستم چهار چرخ متحرک کمپانی مازراتی را دارد.
 
به این ترتیب می‌توان گفت که عملکرد عالی مازراتی گیبلی مدل 2015 کاملا برازنده مازراتی است.
 
این خودرو به یک پیشرانه  خورجینی V شکل 6 سیلندر 24   سوپاپ با 2979 سی سی حجم که قادر به تولید 410 اسب بخار در دور 5000 و حداکثر گشتاور تولیدی 550 نیوتن متر در دور 4500 توسط جعبه دنده‌ اتومات 8  سرعته است.
 
مصرف سوخت ترکیبی آن 13.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است و در 5.4  ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن 263  کیلومتر در ساعت است.
 
گیبلی همانطور که گفته شد در دسته بندی خودرو‌های سدان قرار دارد، به طوریکه  طول آن 4971، عرض آن 2100 و ارتفاع آن 1461 میلیمتر است. در بخش طراحی داخلی نیز از طراحی لوکس و خیره کنند‌های برخوردار است.
 
از امکانات این خودرو در بخش صندلی‌ها می‌توان به تجهیزاتی همچون تنظیم برقی صندلی‌ها، سیستم یکپارچه‌ حافظه دار صندلی‌های جلو و گرمکن، سردکن، ماساژور و روکش چرم طبیعی در صندلی‌های ردیف جلو و عقب اشاره کرد.

در بخش ایمنی هم تجهیزاتی همچون 8 کیسه هوا راننده، سرنشین، پرده‌ای،  جانبی برای عقب و جلو، دارای سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، دارای سیستم ورود به خودرو و روشن کردن آن بدون کلید، دارای دزدگیر با آژیر، سیستم فرمان حساس به سرعت، دوربین عقب با قابلیت تنظیم ارتفاع جهت دید بهتر و کروز کنترل هوشمند و دیگر امکاناتی نظیر فرمان برقی، دارای دکمه‌های کنترل سیستم صوتی روی فرمان، سیستم صوتی دارای نمایشگر با قابلیت پخش فرمت DVD و MP3 , بلوتوث، مسیریاب ، دارای درگاه AUX و USB و IPOD، دارای نمایشگر برای سرنشینان عقب، تنظیم برقی آینه‌ها، گرمکن، شیشه‌های برقی به همراه قطع کن، سانروف، چراغ‌های زنون با قابلیت روشن و خاموش شدن به صورت خودکار AutoLight، سیستم شست و شوی چراغ، مه شکن جلو و عقب،  سیستم چرخش نور در پیچ‌ها، چراغ‌های عقب از نوع LED طیفی و سنسور باران اشاره کرد.
 
در بخش ترمز‌ها وپایداری گیبلی از سیستم ترمز ضد قفل  EBD / ESP / ASR / TCS/ ABS ترمز جلو و عقب دیسکی با سیستم خنک شونده، استفاده کرده است.
 
گیبلی کامل ترین آپشن 2015

برچسب ها

مازراتیگیبلیمازراتی گیبلی
مطالب مرتبط بیشتر
شاه قراضه ایران به حراج گذاشته شد اولین و آخرین ساخته‌های برندهای خودروسازی در یک نگاه (+عکس) مدل جدید مازراتی وارد بازار شد +تصاویر مازراتی از تکنولوژی خودران استفاده می‌کند لوگوشناسی خودروهای سوپر لاکچری بازار کدامند؟ اسپرت‌های پرحاشیه یک مازراتی با پیشینه ایرانی یک مازراتی با پیشینه ایرانی گزارش تصویری از حضور مازراتی در نمایشگاه خودرو ژنو 10خودروی محبوب خانم‌ها در سال2017 +عکس طرح کانسپت جدید مازراتی منتشر شد +عکس کابوس برقی شدن محصولات مازراتی از سال 2019 واقعیت دارد؟! هاوال به دنبال خرید جیپ استراتژی تهاجمی فیات-کرایسلر در زمینه خودروهای الکتریکی طرح آرتیست ایتالیایی برای مازراتی کانسپت جدید مازراتی +تصاویر با خودروهای صفرکیلومتر میلیاردی ایران آشنا شوید همچنان در جمع بزرگان 10 قصر متحرک +تصاویر خوش‌تیپ‌ترین شاسی‌بلندها و کراس‌اورهای 2017 جهان مازراتی 100 هزارمین خودرو خود را تحویل داد فراخوان مازراتی به دلیل آتش‌سوزی جدال سرزمین آفتاب تابان و دیار ژرمن‌ها قیمت مازراتی گیبلی در بازار چقدر است؟ + جدول شش دلیل بهتر بودن مازراتی نسبت به فراری آیا فیات-کرایسلر دو برند مازراتی و آلفارومئو را می‌فروشد؟ کواتروپورته دو ایکس لارج! +عکس شاسی‌بلند جدید مازراتی 2017 با پلاک سیاسی در تهران افسانه «مازراتی» 2017 + تصاویر اولین مازراتی شاسی بلند در ایران قیمت روز انواع خودروهای ایتالیایی در بازار +جدول از مازراتی تا قایق تفریحی در شمال؛ اموال قاچاقچیان موادمخدر کجا می‌رود؟ قیمت برخی خودروهای 1 میلیارد تومانی + جدول مازراتی الکتریکی ساز می‌شود شکل و شمایل مدل‌های آینده مازراتی +عکس نقاب تازه پرچم‌دار مازراتی قیمت انواع مازراتی در بازار+جدول 10 خودرو شخصی کریس رونالدو (+عکس) 15 خودرو داغ حراجی کالیفرنیا +تصاویر محصولات متفرقه و عجیب خودروسازان مشهور جهان خودروی جایگزین مازراتی mc12 (+عکس) خودرو لوکس زوج مشهور سینمای ایران مازراتی، گیبلی و کواتروپورته ها را برگردانید! مازراتی مدل 2017 خود را معرفی کرد (+عکس) اشراف زاده شرّ تورینی مازراتی بیش از 26 هزار کواتروپورته و گیبلی را فراخواند مازراتی با بدنه ای آغشته از طلا در ایران سورپرایز مازراتی پس از لوانت شاسی مازراتی آلفی یری از آلومینیوم است تفاوت قیمت مازراتی از اروپا تا تهران چقدر است؟ مازراتی منبت کاری شده ایرانی مازراتی منبت کاری شده ایرانی مازراتی لوانت 72 هزار دلار قیمت خورد فراخوان مازراتی به دلیل سرعت گرفتن بی موقع خودرو مازراتی هم فراخوان داد مازراتی تولید آلفیه‌ری کوپه را به تاخیر انداخت سانحه شدید «مازراتی» در جاده هزار قیمت انواع خودرو از یک میلیارد به بالا مازراتی MC12 را ببینید مازراتی چاشنی S را به گیبلی و کواتروپورته افزود فراخوان مازراتی برای خودروهای 141 هزار دلاری بازگشت مازراتی به هند رندر‌‌های واقعی از مازراتی لوانته مازراتی کروک در تهران مازراتی با رنگی از جنس طلا در تهران! کوسه مازاراتی ، شاید 2025 دیده شود! نماد میلیاردی عدد 6 در خیابانهای تهران ماشین مازراتی کوپه را ببینید
Back to top