عصر خودرو- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با «عصرخودرو»:

کاهش نرخ سود بانکی را به سود صنعت خودرو است

عصرخودرو: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این‌که مجلس از کاهش نرخ سود بانکی استقبال می‌کند، گفت:کاهش نرخ سود بانکی و تزریق نقدینگی با بهر کم به صنعت خودرو باید فضای انحصاری جای خود را به رقابتی شدن این صنعت دهد.

Wednesday 20 July 2016 - 09:12:00

کاهش نرخ سود بانکی را به سود صنعت خودرو است

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» سعید باستانی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ما کاهش نرخ سود بانکی را نه‌تنها به نفع صنعت خودرو بلکه تمامی صنایع کشور دانست و گفت:کاهش نرخ سود بانکی قطعاً به نفع تمامی صنایع ازجمله صنعت خودرو و نمایندگان مجلس از این کاهش استقبال می‌کند .

نماینده مردم تربت‌حیدریه، زاوه و مه ولات وارد مجلس شورای اسلامی ادامه داد:گردش مالی صنعت خودرو کشور بسیار بالا است و کاهش نرخ سود بانکی به‌طور یقین می‌تواند کمک بسیار بزرگی برای تأمین مالی شرکت‌های خودروسازی باشد.

وی افزود:امیدواریم با تسهیل شدن تأمین مالی خودروسازان نقدینگی در مسیر درست و مناسب خود حرکت کند و شاهد رقابتی شدن بیشتر و فعال‌تر شدن  این صنعت در آینده باشیم.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد:نباید فقط نقدینگی به این صنعت تزریق شود اما همچنان شاهد انحصاری بودن این صنعت بود بلکه باید در کنار ارائه پول با بهره کم به صنعت خودرو فضای انحصاری جای خود را به رقابتی شدن این صنعت دهد.

برچسب ها

سود سپرده‌های بانکی
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top