تست آلایندگی یورو5 در ایران تا پایان امسال

عصر خودرو- قرارداد ارتقای سطح تجهیزات تست آلایندگی در تنها مرکز تست مستقل کشور با ژاپن به امضا رسید که بر اساس آن ایران قابلیت تست آلایندگی خودروهای یورو5 در ایران تحقق می یابد.

Sunday 05 June 2016 - 13:30:00

تست آلایندگی یورو5 در ایران تا پایان امسال

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از روابط عمومیISQI، براساس این قرارداد که در حاشیه برگزاری نمایشگاه تجهیزات تست 2016 در اشتوتگارت آلمان فی مابین شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و شرکت HORIBA ژاپن منعقد شد، سطح استاندارد تجهیزات آزمایشگاه تست آلایندگی خودرو ISQI تا پایان سال جاری از یورو 4 به یورو5 ارتقاء خواهد یافت.

ارتقاء سطح آلایندگی خودروهای تولیدی به یورو 5 بر اساس مصوبه دولت، از ابتدای سال 1396 در دستور کار می باشد و بر این اساس ارتقاء سطح تجهیزات تست آلایندگی در تنها مرکز تست مستقل کشور از نیازهای اساسی به شمار می رود.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

یورو 5
مطالب مرتبط بیشتر
افزایش 20 میلیون لیتری تولید گازوئیل یورو 5 در کشور نگرانی‌های فراتر از یورو 5 اجرای استاندارد یورو5 در انتظار تصمیم هیات دولت افزایش قیمت خودرو با اجرای استاندارد یورو 5 دولت بر سر دو راهی اجرای مصوبه استاندارد یورو 5 الزام استاندارد یورو 5 به پایان سال 99 موکول شود سران قوا درباره ممنوعیت تولید خودروی یورو4 تصمیم بگیرند احتمال لغو مجدد تولید خودرو با استاندارد یورو 5 خودروسازان هم برای اجرا نکردن استاندارد یورو5 به جهانگیری نامه نوشتند آیا خودروهای یورو 5 حتما باید سوخت یورو 5 استفاده کنند؟ تولید خودرو یورو5 مجوز ندارد خودروهای یورو 5 بدون بنزین استاندارد تاثیری بر کاهش آلودگی ندارد تولید خودرو با موتور یورو 5 نقشی در کاهش آلایندگی نخواهد داشت صنعت خودرو گوی سبقت را از نفت در کاهش آلایندگی ربود اختلاف در عرضه خودرو و سوخت یورو5 خودروی یورو 5 نیازمند سوخت یورو 5 است اختلاف زمانی در عرضه خودرو و سوخت یورو5 اخذ استاندارد آلایندگی یورو 5 توسط شرکت مگاموتور توزیع گازوئیل یورو4 در همه جایگاه‌ها تا دوماه آینده تولید محصولات ایران خودروبا استاندارد یورو 5 در سال جاری به زودی قرارداد ساخت موتور یورو 5 و 6 خودرو با یک شرکت چینی منعقد می شود در تولید بنزین به استاندارد یورو5 رسیده‌ایم گزارش تحلیلی کیفیت بنزین آماده است کدام خودروها با استاندارد یورو 5 تولید خواهند شد؟ مقررات آلایندگی سختگیرانه تر از یورو 5 در چین به اجرا درمی آید
Back to top