نخستین آموزشگاه رانندگی در بشاگرد راه اندازی شد

عصر خودرو- نخستین آموزشگاه رانندگی در شهرستان بشاگرد شهر سردشت راه اندازی شد.

Monday 30 May 2016 - 13:54:00

نخستین آموزشگاه رانندگی در بشاگرد راه اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، فلکناز دهقانی فرماندار شهرستان بشاگرد در آیین افتتاحیه اولین آموزشگاه رانندگی در شهرستان بشاگرد گفت: داوطلبان اخذ گواهینامه باید به شهرستان همجوار میناب، جاسک و حتی مرکز استان مراجعه می کردند که مسیر رفت برگشت به طول 700 کیلومتر می رسید و دیگر مردم شهرهای گوهران و سردشت و 188روستای این شهرستان باید مسافت طولانی تری را طی می کردند.

دهقانی با بیان اینکه با راه اندازی این آموزشگاه 15فرصت شغلی ایجاد شده است، اظهار داشت: برقراری نظم و امنیت از اولویت های مهم هر جامعه ای است. وجود امنیت در شهرستان بشاگرد را مدیون نیروهای نظامی و انتظامی هستیم.

فرماندار شهرستان بشاگرد اضافه کرد: با تلاش و پیگیری مدیر این آموزشگاه و حمایت مسئولان راهنمایی و رانندگی استان و شهرستان امروز شاهد افتتاح اولین آموزشگاه در شهرستان بشاگرد هستیم. امیدواریم با آموزش صحیح به رانندگان شاهد کاهش تلفات جاده ای باشیم.فلکناز دهقانی فرماندار شهرستان بشاگرد در آیین افتتاحیه اولین آموزشگاه رانندگی در شهرستان بشاگرد گفت: داوطلبان اخذ گواهینامه باید به شهرستان همجوار میناب، جاسک و حتی مرکز استان مراجعه می کردند که مسیر رفت برگشت به طول 700 کیلومتر می رسید و دیگر مردم شهرهای گوهران و سردشت و 188روستای این شهرستان باید مسافت طولانی تری را طی می کردند.

دهقانی با بیان اینکه با راه اندازی این آموزشگاه 15فرصت شغلی ایجاد شده است، اظهار داشت: برقراری نظم و امنیت از اولویت های مهم هر جامعه ای است. وجود امنیت در شهرستان بشاگرد را مدیون نیروهای نظامی و انتظامی هستیم.

فرماندار شهرستان بشاگرد اضافه کرد: با تلاش و پیگیری مدیر این آموزشگاه و حمایت مسئولان راهنمایی و رانندگی استان و شهرستان امروز شاهد افتتاح اولین آموزشگاه در شهرستان بشاگرد هستیم. امیدواریم با آموزش صحیح به رانندگان شاهد کاهش تلفات جاده ای باشیم.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

 

برچسب ها

آموزشگاه رانندگی
مطالب مرتبط بیشتر
اعمال محدودیت‌های گروه 3 مشاغل در آموزشگاه‌های رانندگی محدودیت‌های جدید کرونایی در آموزشگاه‌ها و کلاس‌های رانندگی آغاز مجدد فعالیت 106 آموزشگاه رانندگی در مازندران شروع به کار مراکز شماره‌گذاری و آموزشگاه‌های رانندگی از شنبه آینده تمدید تعطیلی مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه های رانندگی نحوه تخصیص سهمیه بنزین به موسسات آموزش رانندگی برخورد با 245 آموزشگاه رانندگی متخلف در کشور پلیس از نرخهای مصوب آموزشگاه‌های رانندگی هیچ نفعی نمی‌برد خودروهای تعلیم رانندگی سهمیه بنزین ندارند طرح جدید پلیس برای آموزشگاه‌های رانندگی اختصاص 93 سهمیه طرح ترافیک برای آموزشگاه‌های رانندگی تخفیف 70 درصدی آموزشگاه‌های رانندگی از طرح ترافیک گنجاندن قوانین راهنمایی و رانندگی در نظام آموزشی ضروری است تابلوهای تزئینی با نام «راننده جدید» برای اولین بار در عربستان آموزشگاه رانندگی برای زنان افتتاح می‌شود آموزشگاه تعلیم رانندگی به زنان در عربستان راه اندازی می شود آیا شهریه ها تغییر می کند؟ تاسیس آموزشگاه رانندگی مجازی برای خودروهای خودران! آموزشگاه های رانندگی مجاز در محدوده زوج و فرد تردد کنند فقط 2 آموزشگاه‌ راهنمای و رانندگی ویژه معلولان در پایتخت وجود دارد گردش مالی 850 میلیاردی آموزشگاه‌های رانندگی !
Back to top