خیز دوو برای بازگشت قدرتمند به بازار ایران

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت پوسکو دوو کورپوریشن (DAEWOO) در دیدار با رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از تلاش این شرکت برای بازگشت قدرتمندانه به بازار ایران خبر داد.

Sunday 08 May 2016 - 23:07:00

خیز دوو برای بازگشت قدرتمند به بازار ایران

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، یانگ سانگ کیم در دیدار با ولی‌ا... افخمی‌راد افزود: ایران و کره جنوبی دو کشور برادر هستند و رابطه تجاری دیرینه‌ای با یکدیگر دارند و دوو نیز از گذشته در بخش‌های مختلف در ایران فعال بوده است.

وی گفت: دوو برنامه‌های متعددی برای حضور در بخش گاز، نفت و پتروشیمی ایران دارد ضمن اینکه امیدوار است بتواند با همکاری مشترک با بخش خصوصی و دولتی ایران، به اهداف مدنظر خود مبنی بر گسترش حجم روابط تجاری دست یابد.

اقای افخمی‌راد رئیس سازمان توسعه تجارت نیز با اشاره به دیدار اخیر خود با هیات تجاری بزرگ کره جنوبی اظهار داشت: همانطور که در دیدار با سایر هموطنان کره‌ای‌ شما عنوان شد، ما روز به روز وابستگی اقتصاد خود به نفت را کم می‌کنیم و به دنبال آن هستیم تا در صورت انتقال تکنولوژی به کشورمان و تولید و صادرات و یا صادرات مجدد کالاها با طرف‌های خارجی وارد همکاری شویم.

وی تصریح کرد: نگاه دولت و ملت ایران همواره به آسیا مثبت بوده است و ما از گسترش روابط با شرق آسیا و کشور کره جنوبی که کشوری پیشرو در حوزه تکنولوژی است استقبال می‌کنیم اما خواهان انتقال فناوری و تکنولوژی و همکاری در جهت تبدیل ایران به هاب و قطب منطقه‌ای هستیم.

بنابر گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ، در ادامه این دیدار، دو طرف زمینه‌های مختلف همکاری، شرایط تجاری در ایران و راهکارهای پیش رو برای حمایت دولتی از طرح‌های احتمالی در بخش‌های مختلف را بررسی کردند.

برچسب ها

شرکت دووسازمان توسعه تجارت
مطالب مرتبط بیشتر
صادرات سمند به روسیه متوقف شد مشکلات ارزی سوریه دلیل ممنوعیت واردات خودرو به این کشور است ماجرای واردات کامیون‌های تُرک چیست؟ تولید مشترک خودروهای روسی در ایران جدی شد واردات خودرو در دستور کار نیست ثبت سفارش خودرو تا اطلاع ثانوی بسته است خودروهای دپو شده در گمرک شب عید ترخیص می‌شوند برنامه‌ای برای ثبت سفارش خودرو نداریم برنامه‌ای برای بازگشایی ثبت سفارش واردات خودرو تا سال 98 نداریم سازمان توسعه تجارت برای ترخیص خودروهای مانده در گمرک اقدام کند درخواست برای تعیین تکلیف خودروهای مانده در گمرک برنامه‌ای برای آزاد شدن واردات خودرو نداریم خسروتاج از سازمان توسعه تجارت رفت صادرات 20 میلیون دلاری صنعت خودرو در نیمه نخست امسال سازمان توسعه تجارت برای ترخیص خودروها از گمرک سنگ اندازی می کند کدام خودروها از پرداخت مابه‌التفاوت ارزی معاف می‌شوند؟ خودروهای ثبت سفارش شده ترخیص می شوند رشد 500 درصدی صادرات خودرو در 4 ماه نخست امسال انجام ثبت سفارش کالا با شیوه جدید بازداشت مدیر سازمان توسعه تجارت و معاونش انتصاب فردی از سوی معاون صادراتی وزیر صنعت برای انجام ثبت سفارش غیرقانونی کذب محض است تا امروز هیچ کارمندی به‌خاطر ثبت سفارش غیرمجاز خودرو بازداشت نشده است متخلفان واردات خودرو هنوز اعلام نشده‌اند پیشنهاد وزارت صمت؛ واردات خودرو در اولویت آخر تخصیص ارز+تصویر واردات 1.8میلیارد دلار خودرو در سال گذشته پاسخ به ادعای نایب رییس انجمن واردکنندگان خودرو فرآیند ساماندهی ثبت سفارش ابلاغ شد ثبت سفارش برای واردات 80 هزار خودرو ثبت سفارش واردات و صادرات متوقف شد ماجرای ممنوعیت واردات کالا از 4 کشور ابلاغ مجدد دستورالعمل ثبت سفارش براساس قانون تعیین مهلت 180 روزه برای ورود کالای ثبت سفارش شده با روشهای غیر بانکی+سند خواست مشتری در تصمیم‌سازی وزارت صنعت خودروهای «در گمرک مانده» در گمرک ماند خودرو دوو برمی‌گردد؟ برقراری موانع غیر تعرفه‌ای برای واردات ممنوع است صادرات 1000 دستگاه دنا و دناپلاس به بلاروس امروز برندها جایگاه کشورها را تعیین می‌کند دستورالعمل ثبت سفارش خودرو هنوز ابلاغ نشده است توضیحات سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران درباره یک خبر گمرک ظرف 48 ساعت آینده آمار خودروهای سواری را ارسال کند جدیدترین خبرها از لحظات نفس‌گیر تصمیم‌گیری برای واردات دوباره خودرو تکذیب خبر تخفیف 50 درصدی واردات خودرو به شرط تولید در ایران تدوین ضوابط واردات با چاشنی حمایت از تولید سایت ثبتارش تا هفته دیگر باز می شود دلیل افزایش واردات خودرو کره جنوبی دومین خودروساز خارجی در بازار ایران امسال بیش از یک میلیارد دلار خودرو وارد کشور شد پاسخ سازمان توسعه تجارت به واردکنندگان خودرو توقف ثبت سفارش واردات خودرو موقتی است اسپانیا در صنایع قطعات خودرو و پوشاک ایران سرمایه‌گذاری کند فاینانس 1.3 میلیارد یورویی کره جنوبی برای آزادراه شمال
Back to top