مدیر امدادخودرو استان قزوین:

905 ماموریت امداد خودرو در نوروز در استان قزوین انجام شد

عصر خودرو- مدیر امدادخودروی استان قزوین گفت: در طرح تعطیلات نوروزی بیش از 905 مورد عملیات امدادی توسط امدادخودرو در محورهای مواصلاتی استان قزوین انجام شد.

Tuesday 05 April 2016 - 09:36:00

905 ماموریت امداد خودرو در نوروز در استان قزوین انجام شد

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، حمیدرضا طاهرخانی در مورد برنامه های امدادی در تعطیلات نوروزی اظهار داشت: در طرح نوروزی با بکار گیری 122 دستگاه خودروی امدادی و استفاده از همه تعمیرگاه‌ها و کانکس های امدادی پیش بینی شده در محورهای مواصلاتی استان قزوین توانستیم خدمات لازم را به مسافران ارائه کنیم.

وی افزود: در این ایام بیش از 905 مورد خدمات امدادی و سه ماموریت توسط جرثقیل فوق سنگین انجام و خدمات لازم به مسافران عبوری داده شد.

طاهرخانی تصریح کرد: تعداد تماس های ورودی استان 905 مورد بود که 579 سرویس امدادی و 336 سرویس تعمیراتی در تعطیلات نوروزی انجام شد.

مدیر امدادخودروی استان قزوین یادآورشد: با حمل 232 مورد از خودروهای در راه مانده بیش از 26 مورد سرویس رایگان نیز به مسافران و رانندگان در محورهای موصالاتی استان داده شد.

طاهرخانی گفت: همچنین 125 مورد سرویس دهی در درب منازل به شهروندان ارائه و 69 مورد مشاوره تلفنی هم به تماس گیرندگان داده شد.

وی اضافه کرد: همچنین 128 مورد عملیات امدادی به دلیل رفع عیب انجام نشد و با استقرار سه دستگاه جرثقیل فوق سنگین در مسیرهای پر تردد در این ایام سه ماموریت توسط این خودروهای امدادی به رانندگان ارائه شد.

طاهرخانی اظهارداشت: شهروندان و مسافران در صورت نیازمندی به خدمات امداد خودرو می توانند در استان قزوین با شماره 33899 و در استانهای دیگر با شماره 09629 تماس گرفته و مشکلات خودروی خود را برطرف کنند.

وی از مردم خواست از واگذاری خودرو به امدادخودروهای بدون مجوز و عبوری خودداری کنند.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

 

برچسب ها

امدادخودرو
مطالب مرتبط بیشتر
به تماس‌های امداد خودرو به منازل اعتماد نکنید جزئیات امداد مدیران خودرو در اربعین 97 اعلام شد رانندگان در راه مانده فقط با امدادخودروهای رسمی تماس بگیرند خدمت رسانی 1400 مرکز خدمات رسانی ایران خودرو به زائران اربعین مسافر گرفتار در برف جاده سبزوار امداد رسانی شدند هشدار مدیرعامل امدادخودروسایپا نسبت به حضور گسترده امدادخودروهای متفرقه آمادگی کامل شبکه نمایندگی های سایپا در ارائه خدمات امدادی به مسافران آغاز طرح امداد و حمل رایگان خودرو در جاده‌ها لزوم دیدگاه توسعه کسب و کار در حوزه امداد رسانی آماده‌باش 250امدادگر در جاده‌های اردبیل ترفند سودجویانه با نام کارت هوشمند اشتراک امداد خودرو فعالیت 170 دستگاه خودرو «امداد فنی» در جاده‌های لرستان آغاز به‌کار تیم‌های تعمیراتی با هدف پشتیبانی و آماده‌سازی خودروها و تجهیزات امدادی کشور افزایش 25درصدی امدادرسانی ایران خودرو در شرایط جوی اخیر امداد رسانی به 20خودروی گرفتار در بخش کهک قم امدادرسانی به 1500 خودرو در محورهای مواصلاتی قم آمادگی کامل ناوگان امدادی سایپا در محورهای برفگیر و جاده های صعب العبور آماده‌باش امداد خودروها در مناطق برفی + شماره تماس رشد قارچ گونه امداد خودروها به دلیل سودآوری و نبود نظارت 2500 گشت راهداری در کشور فعال شده است امکان جست‌وجوی پلاک خودروی امداد فنی مجاز از طریق تلفن همراه خدمات امدادی به مسافران نوروزی در اردبیل ادامه دارد مردم از خودروهای امدادی متفرقه و غیرمجاز استفاده نکنند حوادث 24 ساعت گذشته قم 3 مجروح برجای گذاشت خدمات رسانی امداد خودرو سایپا به زائران سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) امدادرسانی هلال‌احمر مازندران به 1480 مسافر نوروزی کاهش زمان ارایه خدمات امدادی به مسافران نوروزی توانمندی امداد خودرو رسیدگی به تمام درخواست‌های امدادی آمادگی امداد خودرو ایران برای ارائه خدمات در تعطیلات عید فطر شناسایی مشاغل جدید و دانش بنیان نمودن صنعت امداد خودرو
Back to top